Wat voor vuur? Rood? Geel? Oranje?quote:
Hoe kan je de snelheid nou bepalen als je hoogte niet weet?quote:Ik kon niet inschatten hoe hoog het vloog. Het ging te snel voor een brandende lampion oid.
Nope, niets gezien.quote:Ik snel mijn GSM gepakt om het te filmen, maar ik was te laat. Het was al te ver om in beeld te krijgen... godver!
Iemand dit ook gezien. Het vloog over Nieuwerkerk aan den IJssel in de richting van het Zuid-Westen volgens mij. Ik schat dat het nu over Rotterdam Zevenkamp is gevlogen.
Nee.. ff serieus. Het leek gewoon op een vliegend haardvuur ofzo, maar omdat het zo hoog was, kon ik geen details zien. Waarschijnlijk toch gewoon zo'n lampion ofzo, maar het ging wel vrij snel en dat terwijl het praktisch wind stil is.quote:
Oranje... gewoon een fikkie zeg maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat voor vuur? Rood? Geel? Oranje?
[..]
Hoe kan je de snelheid nou bepalen als je hoogte niet weet?
[..]
Nope, niets gezien.
Capelle ligt ook ten zuide van Nieuwerkerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Capelle aan den ijssel... geen moer te zien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Capelle ligt ook ten zuide van Nieuwerkerk.
Tsssk... arrogante Capellenaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat maakt echt uit op die 5 kilometer hemelsbreed. God echt een nieuwerkerker....
Kijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Pluckie het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gezien, afgelopen maandagavond in Capelle rond half acht.
Het was inderdaad net een vuurbol, en maakte wat onzuivere bochten zeg maar.
Het was in elk geval geen vliegtuig.
Ben benieuwd wat het wel was.
En nee, ik was toen niet dronken ofzo.
paddo's gegeten? LSD misschien?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Pluckie het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gezien, afgelopen maandagavond in Capelle rond half acht.
Het was inderdaad net een vuurbol, en maakte wat onzuivere bochten zeg maar.
Het was in elk geval geen vliegtuig.
Ben benieuwd wat het wel was.
En nee, ik was toen niet dronken ofzo.
Dat zou inderdaad kunnen, maar het waait nu amper. Hoe verklaar je de snelheid dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef sander-3 het volgende:
Was het niet van dat vuurwerk, wat heel lang blijft zweven?
Vallende sterren zien er toch wel anders uit en gaan echt veel sneller.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zag het laatst in Schagen (kop van Noord-Holland) ook in het zuidwesten. Maar het verdween niet uit mijn zicht, het doofde. Een vallende ster gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |