We zijn nu al 'begonnen'quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef Syb-rund. het volgende:
het spel start toch niet al vanavond he?
Ik stem ook op Siesta!
## Siesta
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS,Syb
Oh..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn nu al 'begonnen'BM verkiezingen tot 1900 morgen denk ik. Ik verwacht iig niet dat jullie snel genoeg zijn om eerder 'echt' te beginnen
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh.., dan ga ik even verplicht in de oude topics lurken
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem PS
## Vote PS
PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)
ik zag het jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.![]()
Samenvatting: iedereen beschuldigt iedereen (al dan niet terecht) van mafia zijn etcEinde samenvatting.
Joe kan kizz my shoes, only if joe wantoequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Woo! 2 stemmen! Bedankt Ps en Syb!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Joe kan kizz my shoes, only if joe wantoe
Als je het nog niet weet, stem dan tim!quote:Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Silentalarm het volgende:
hallooo.
Ik kijk nog even aan wie ik vote!
Nou!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niemand stemt...
Ik stem op Siesta!
## Siesta
Omdat ik niet op Lekiamh wil stemmenEn natuuurlijk omdat ik Siesta vertrouw
![]()
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (1) PS
Zout anders even op ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef boerkroepoek het volgende:
-edit-
quote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
Doe even zeggen waarom ik ook alweer op jou moet stemmen.
Dan niet he.quote:Op zondag 16 november 2008 12:23 schreef DuTank het volgende:
Dan ben ik nu even fitnessen en kom ik daarna ff stemmen
Ja, en je bent nooit actief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja, en je bent nooit actief!Je hebt je wel goed ingelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ga denk ik Timmmmm toch maar volgen. Die heeft het meestal wel goed.quote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat siesta het deze keer wel verdient, die probeert het nu al zoooooo vaak, en eigenlijk is hij altijd goed bezig, maar krijgt hij zelden een boek stemmen, die hij dus wel verdiend
Dus al die tim stemmers die ik teleur heb moeten stellen door me niet verkiesbaar te stellen, Siesta is your man
## siesta
PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb, Timmmmm
-SG- (0)
Nu moet ik snel weg
Welke waren mazzel dan? Die van Suarez vond ik niet echt mazzel, maar kan nog begrijpen dat je daar iets van mazzel inziet, welke 2e was dan mazzel. Wel eens dat de uitslag ietwat geflatteerd was, 4-1 klinkt alsof we psv helemaal weg speelden, zo erg was het ook ewer niet.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef DuTank het volgende:
Niet echt gevolgd. Maar volgens mij wel terecht. Alleen vind ik de uitslag wel een beetje geflatteerd, met 2 redelijke mazzelgoaltjes. 2-1 was rechtvaardiger geweest.
Mooi vlagske he?quote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Welke waren mazzel dan? Die van Suarez vond ik niet echt mazzel, maar kan nog begrijpen dat je daar iets van mazzel inziet, welke 2e was dan mazzel. Wel eens dat de uitslag ietwat geflatteerd was, 4-1 klinkt alsof we psv helemaal weg speelden, zo erg was het ook ewer niet.
Ik had trouwens de vlag met jou ava nog gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |