abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:38:50 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63243956

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelovelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig.

Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen.

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale Rol.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopige deelnemerslijst:
1) timmmmm Profiel History Fotoboek
2) Lekiamh Profiel History Fotoboek
3) CaLeX Profiel History Fotoboek
4) Sheepcidus Profiel History Fotoboek
5) Clesar03 Profiel History Fotoboek
6) Trevland Profiel History Fotoboek Velddokter
7) DuTank Profiel History Fotoboek
8) PuntenSlijpsel Profiel History Fotoboek
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek
10) Majo Profiel History Fotoboek
11) Isdatzo Profiel History Fotoboek Nachtwaker
12) Silent Profiel History Fotoboek Rechercheur
13) Ladi Profiel History Fotoboek
14) Jaeuh Profiel History Fotoboek
15) Syb Profiel History Fotoboek
16) PrincePolly Profiel History
17) -SG- Profiel History Fotoboek
18) Susi

Belangrijke posts:
Nacht 1: Het grote Fok! Mafia spel #41. Hoi

[ Bericht 62% gewijzigd door Harajuku. op 16-11-2008 22:54:28 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:44:15 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63244085
NEE.

IK WIL NIET.
Huilen dan.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:48:10 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63244161
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
NEE.

IK WIL NIET.
YOU'RE OUT
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:52:35 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63244233
1) timmmmm Profiel History Fotoboek
2) Lekiamh Profiel History Fotoboek
3) CaLeX Profiel History Fotoboek
4) Sheepcidus Profiel History Fotoboek
5) Clesar03 Profiel History Fotoboek
6) Trevland Profiel History Fotoboek
7) DuTank Profiel History Fotoboek
8) PS
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek
10) Majo Profiel History Fotoboek
11) Isdatzo Profiel History Fotoboek
12) Silent Profiel History Fotoboek
13) Ladi Profiel History Fotoboek
14) Jaeuh Profiel History Fotoboek
15) Syb Profiel History Fotoboek
16) PrincePolly Profiel History
17) -SG-
18) Susi
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:55:30 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63244277
Na die OP-edit slaat mijn post natuurlijk nergens meer op
Huilen dan.
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:56:09 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63244292
Dat staat er toch nog steeds, kut
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:58:19 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63244336
Oja,

..kut
Huilen dan.
pi_63244431
Die tvp hierzooo. Vol verwachting klopt mijn hart, op mijn rolPM wacht ik met smart!
pi_63244666
Plichtmatige TVP.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_63244687
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ja, ik weet ondertussen wie er gewoon dorp wordt
Niet ik.
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:23:17 #12
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63244749
tvp enzo..
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:25:03 #13
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63244780
tvp
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_63244841
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:23 schreef -SG- het volgende:
tvp enzo..
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:33:56 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63244946
En degene die ook maar één lettertje aan zijn profiel/sig/ondertitel/fobo of pixeltje aan zijn ava verandert vermoord ik
pi_63244961
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:47:42 #17
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63245170
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
En degene die ook maar één lettertje aan zijn profiel/sig/ondertitel/fobo of pixeltje aan zijn ava verandert vermoord ik

tvp
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_63245256
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
Als het zo'n moord is vind ik het niet erg...
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:56:55 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63245312
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

met je enzo
Huilen dan.
pi_63245329
R6
pi_63245737
We beginnen morgen?
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:31:06 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63245883
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:58 schreef DuTank het volgende:
R6
Ja knul, dat wordt nog ff sparen hè.

Fietsze
Huilen dan.
  Moderator zaterdag 15 november 2008 @ 16:41:10 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63246073
Ik heb mijn ava lekker al gister veranderd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:42:34 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63246106
Haha, ik pas niet alleen de OP aan maar nog meer! Haha!
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:06:10 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63246561
Er zal wel niemand meer bijkomen hè
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:27:08 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63246925
Ik sluit de lijst en verstuur de rollen.

Tenzij jullie daar iets op tegen hebben.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:30:07 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63246996
Doe maar sturen
Huilen dan.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:35:30 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63247094
Okay, dan doe ik dat
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:35:56 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63247105
En als het goed is heeft iedereen nu een rol
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:38:29 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63247149
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig.

Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen.
  Moderator zaterdag 15 november 2008 @ 17:38:38 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63247151
Yup rol binnen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_63247177
Si.
Ik wil me wel weer als burgemeester verkiesbaar stellen
Omdat:
Ik dat de laatste keer erg goed deed
Ik ondertussen ook maffia ervaring heb dus wel weet hoe dat gaat
Ik nu weer wat meer tijd heb
Ik hart voor het dorp heb!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_63247258
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

Leuke rollen Hara.
Ben benieuwd hoe dat zich zal uiten in het spel.

En oja, ik stel me verkiesbaar als BM.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:45:16 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63247331
PS (0)
Lekiamh (0)
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:45:36 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63247341
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:42 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Leuke rollen Hara.
Ben benieuwd hoe dat zich zal uiten in het spel.

En oja, ik stel me verkiesbaar als BM.
Ja, volgens mij kan het door de busdriver wel echt leuk worden
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:06:41 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63247818

Huilen dan.
pi_63248781
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_63248965
Volgens goede traditie stel ik mezelf nog maar eens beschikbaar, wie niet waagt wie niet wint he

Redenen; Mogen intussen wel bekend zijn.
pi_63249017
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

Leuke rollen!

Die gekke dokter moet natuurlijk meer gebruikt worden als een tweede nachtwaker dan als een echte dokter. Dat kan interessant zijn als de nachtwaker en de gekke dokter dezelfde persoon verdenken, en de dokter hem beter maakt

Enne die busdriver, krijgen we dan de naam te lezen van het oorspronkelijke doel in de hint? Lijkt me niet toch?
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:05:24 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63249025
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef PrincePolly het volgende:
Wat denk jij, zouden die nieuwe rollen leuk zijn? In theorie

PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (0)

Verder doen jullie trouwens gewoon zelf alle lijstjes zoals vorige rondes
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:08:20 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63249091
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Leuke rollen!

Die gekke dokter moet natuurlijk meer gebruikt worden als een tweede nachtwaker dan als een echte dokter. Dat kan interessant zijn als de nachtwaker en de gekke dokter dezelfde persoon verdenken, en de dokter hem beter maakt

Enne die busdriver, krijgen we dan de naam te lezen van het oorspronkelijke doel in de hint? Lijkt me niet toch?
Nee, alleen degene die dat persoon A aan wilde doen zal het weten omdat het B overkomt, en de busdriver ziet het natuurlijk gebeuren
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:08:22 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63249093
hey, doe gewoon die lijstjes bijhouden

Ben je tenminste érgens goed voor.
Huilen dan.
pi_63249098
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat denk jij, zouden die nieuwe rollen leuk zijn? In theorie

PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (0)

Verder doen jullie trouwens gewoon zelf alle lijstjes zoals vorige rondes
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_63249179
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.
De deadline zou eigenlijk ook gewoon een half uur voor de kills tijd moeten zijn.. Misschien gaat het dan beter.
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:11:48 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63249187
quote:

[..]

Ja, ik ben eerder SL geweest
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:27:54 #46
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63249528
quote:

[..]

pi_63249551
Niemand stemt...
Ik stem op Siesta!
## Siesta
Omdat ik niet op Lekiamh wil stemmen En natuuurlijk omdat ik Siesta vertrouw
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (1) PS
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:31:20 #48
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63249612
Ik stel me ook beschikbaar.
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:48:04 #49
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63250011
het spel start toch niet al vanavond he?
Ik stem ook op Siesta!
## Siesta

PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS,Syb
  Moderator zaterdag 15 november 2008 @ 19:49:39 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63250049
Ik stem PS

## Vote PS

PS (1) MaJo
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:51:18 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63250095
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef Syb-rund. het volgende:
het spel start toch niet al vanavond he?
Ik stem ook op Siesta!
## Siesta

PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS,Syb
We zijn nu al 'begonnen' BM verkiezingen tot 1900 morgen denk ik. Ik verwacht iig niet dat jullie snel genoeg zijn om eerder 'echt' te beginnen
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:58:33 #52
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63250299
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We zijn nu al 'begonnen' BM verkiezingen tot 1900 morgen denk ik. Ik verwacht iig niet dat jullie snel genoeg zijn om eerder 'echt' te beginnen
Oh.. , dan ga ik even verplicht in de oude topics lurken
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:01:18 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63250381
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Oh.. , dan ga ik even verplicht in de oude topics lurken
Nergens voor nodig.

Samenvatting: iedereen beschuldigt iedereen (al dan niet terecht) van mafia zijn etc Einde samenvatting.
Huilen dan.
pi_63250555
Woo! 2 stemmen! Bedankt Ps en Syb!
pi_63250877
MaJo
Live from Chicago
pi_63250958
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem PS

## Vote PS

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)
pi_63251119
PP
Live from Chicago
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:52:12 #58
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63251795
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.

Samenvatting: iedereen beschuldigt iedereen (al dan niet terecht) van mafia zijn etc Einde samenvatting.
ik zag het ja
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Woo! 2 stemmen! Bedankt Ps en Syb!
Joe kan kizz my shoes, only if joe wantoe
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:10:39 #59
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63252297
## vote Lekiamh

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (1) Clesar03
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_63252587
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:

Joe kan kizz my shoes, only if joe wantoe

Ik weet niet wat joe hiermee te maken heeft maar ik doe het graag voor je... (insert schoen plaatje)
pi_63252632
Veel succes mensen, doe deze ronde niet mee moet nog een beetje opknappen
pi_63252723
tvp!
  zondag 16 november 2008 @ 00:28:56 #63
202348 Susi
Temple of Love
pi_63253290
Jawel, ik ben er ook weer
  zondag 16 november 2008 @ 08:17:29 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63256608
Dag lieve mensen

Vandaag ben ik ook nog inactief, maar vanaf vanavond ben ik er weer hoor
Laffe huichelaar
  zondag 16 november 2008 @ 10:31:46 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63257298
Ik stel mezelf ook kandidaat, om dezelfde redenen als normaal!
Ik kan alleen geen campagne voeren vandaag, dus ik hoop dat jullie zo slim zijn zonder gepush van mijn kant op mij te stemmen

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)
Timmmmm
Laffe huichelaar
pi_63257300
hallooo.

Ik kijk nog even aan wie ik vote!
  zondag 16 november 2008 @ 10:44:15 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63257423
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Silentalarm het volgende:
hallooo.

Ik kijk nog even aan wie ik vote!
Als je het nog niet weet, stem dan tim!
Laffe huichelaar
  zondag 16 november 2008 @ 10:48:19 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63257485
Ow kut

Lieve mensen, ik ga mijn laptop een paar weken aan mijn zus uitlenen, dus ben ik niet veel meer actief
Kan nog wel stemmen enzo, maar ben er niet genoeg om actief BM te kunnen zijn, helaas!

Ik trek mij dus terug
Laffe huichelaar
  zondag 16 november 2008 @ 10:58:34 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63257617
Dus stem maar gewoon verstandig
pi_63257698
##Vote Lekiamh

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (2) Clesar03, Silentalarm
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)

En nu ben ik naar Ajax-Psv.

Tot vanavond !
  zondag 16 november 2008 @ 11:10:04 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63257734
Ik vind dat siesta het deze keer wel verdient, die probeert het nu al zoooooo vaak, en eigenlijk is hij altijd goed bezig, maar krijgt hij zelden een boek stemmen, die hij dus wel verdiend

Dus al die tim stemmers die ik teleur heb moeten stellen door me niet verkiesbaar te stellen, Siesta is your man

## siesta

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb, Timmmmm
-SG- (0)

Nu moet ik snel weg
Laffe huichelaar
  zondag 16 november 2008 @ 11:20:31 #72
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63257878
TVP.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 16 november 2008 @ 11:42:15 #73
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_63258217
Ik ga ook voor BM

En ik ## vote alvast voor -SG-

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
  zondag 16 november 2008 @ 11:45:12 #74
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63258261
##Vote PS

PS (3) MaJo, PP, Sheepcidus
SiestaGuru (3) PS, Syb, Timmmmm
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_63258848
Doe even zeggen waarom ik ook alweer op jou moet stemmen.
pi_63258876
Dan ben ik nu even fitnessen en kom ik daarna ff stemmen
pi_63261393
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niemand stemt...
Ik stem op Siesta!
## Siesta
Omdat ik niet op Lekiamh wil stemmen En natuuurlijk omdat ik Siesta vertrouw
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (1) PS
Nou!
Je kwetst m'n gevoelens...
  Moderator zondag 16 november 2008 @ 14:32:36 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63262616
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef boerkroepoek het volgende:
-edit-
Zout anders even op ofzo

[ Bericht 26% gewijzigd door murp op 16-11-2008 14:45:47 ]
  zondag 16 november 2008 @ 14:35:36 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63262727
Heb t in FB gezet
pi_63263524
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
Doe even zeggen waarom ik ook alweer op jou moet stemmen.
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:23 schreef DuTank het volgende:
Dan ben ik nu even fitnessen en kom ik daarna ff stemmen
Dan niet he.
pi_63263540
SiestaGuru (3) PS, Syb, Timmmmm
-SG- (2) Trevland, DuTank
Trevland (0)

PSV ( ) dan maar weer he
  zondag 16 november 2008 @ 15:49:08 #82
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63264583
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Nou!
Je kwetst m'n gevoelens...
Ja, en je bent nooit actief!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 16 november 2008 @ 15:59:05 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63264783
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Ja, en je bent nooit actief!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt je wel goed ingelezen
pi_63264962
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat siesta het deze keer wel verdient, die probeert het nu al zoooooo vaak, en eigenlijk is hij altijd goed bezig, maar krijgt hij zelden een boek stemmen, die hij dus wel verdiend

Dus al die tim stemmers die ik teleur heb moeten stellen door me niet verkiesbaar te stellen, Siesta is your man

## siesta

PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
-SG- (0)

Nu moet ik snel weg
Ik ga denk ik Timmmmm toch maar volgen. Die heeft het meestal wel goed.

SiestaGuru (4) PS, Syb, Timmmmm, DuTank
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
pi_63265191
Dank timmm en dutank!

Misschien maak ik toch eens een kans.
pi_63265287
Ik ga trouwens even een beetje tactisch stemmen, ik zou misschien liever op PS stemmen, maar dan word de kans dat ik het een keer haal wat kleiner..

Duss...

##vote lekiamh

Lekiamh (3) Clesar03, Silentalarm, SiestaGuru
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
pi_63265522
Stem dan op Trevland
  zondag 16 november 2008 @ 16:32:30 #88
202348 Susi
Temple of Love
pi_63265563
## Vote Puntenslijpsel

PS (4) MaJo, PP, Sheepcidus, Susi
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)

Voor de spanning
pi_63265720
Heel stom van PS als ze nu niet haar stem verandert
  zondag 16 november 2008 @ 16:51:42 #90
163094 Ladidadida
pi_63266036
SiestaGuru (5) PS, Syb, Timmmmm, DuTank, Ladidadida
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
pi_63266390
tvp

ff inlezen

Lekiamh (4) Clesar03, Silentalarm, SiestaGuru, CaLeX
SiestaGuru (5) PS, Syb, Timmmmm, DuTank, Ladidadida
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zondag 16 november 2008 @ 17:13:22 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63266566
##vote SiestaGuru

Lekiamh (4) Clesar03, Silentalarm, SiestaGuru, CaLeX
SiestaGuru (6) PS, Syb, Timmmmm, DuTank, Ladidadida, Idz
-SG- (1) Trevland
Trevland (0)
Huilen dan.
pi_63266725
Woo! Dank ladi en isdatzo!
pi_63266762
Dat lijken mij de 2-1 en 3-1 Zoals vanmiddag bij Ajax-PSV, maar toen
pi_63266766
DuTank hoe vond je de wedstrijd?
pi_63266836
Niet echt gevolgd. Maar volgens mij wel terecht. Alleen vind ik de uitslag wel een beetje geflatteerd, met 2 redelijke mazzelgoaltjes. 2-1 was rechtvaardiger geweest .
pi_63266877
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef DuTank het volgende:
Niet echt gevolgd. Maar volgens mij wel terecht. Alleen vind ik de uitslag wel een beetje geflatteerd, met 2 redelijke mazzelgoaltjes. 2-1 was rechtvaardiger geweest .
Welke waren mazzel dan? Die van Suarez vond ik niet echt mazzel, maar kan nog begrijpen dat je daar iets van mazzel inziet, welke 2e was dan mazzel. Wel eens dat de uitslag ietwat geflatteerd was, 4-1 klinkt alsof we psv helemaal weg speelden, zo erg was het ook ewer niet.

Ik had trouwens de vlag met jou ava nog gezien
pi_63266960
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Welke waren mazzel dan? Die van Suarez vond ik niet echt mazzel, maar kan nog begrijpen dat je daar iets van mazzel inziet, welke 2e was dan mazzel. Wel eens dat de uitslag ietwat geflatteerd was, 4-1 klinkt alsof we psv helemaal weg speelden, zo erg was het ook ewer niet.

Ik had trouwens de vlag met jou ava nog gezien
Mooi vlagske he?
Een doelpunt dmv een rebound is altijd mazzel he
  zondag 16 november 2008 @ 17:33:23 #99
163094 Ladidadida
pi_63267026
Ja ja ja vind ik ook.
  zondag 16 november 2008 @ 17:34:00 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63267043
Ga weg.

UItslag was niet geflatteerd. Psv speelde gewoon LAF. Met 2-1 achter en dan nog de bal achterin rondspelen?

18 ajax 5 psv <- schoten. Nee, niet geflatteerd imo. Daarbij is psv ook nog een aantal keer goed weggekomen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')