Leuke rollen Hara.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig.
Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen.
Ja, volgens mij kan het door de busdriver wel echt leuk wordenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:42 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Leuke rollen Hara.
Ben benieuwd hoe dat zich zal uiten in het spel.
En oja, ik stel me verkiesbaar als BM.
Leuke rollen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig.
Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen.
Wat denk jij, zouden die nieuwe rollen leuk zijn? In theoriequote:
Nee, alleen degene die dat persoon A aan wilde doen zal het weten omdat het B overkomt, en de busdriver ziet het natuurlijk gebeurenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Leuke rollen!![]()
Die gekke dokter moet natuurlijk meer gebruikt worden als een tweede nachtwaker dan als een echte dokter. Dat kan interessant zijn als de nachtwaker en de gekke dokter dezelfde persoon verdenken, en de dokter hem beter maakt![]()
Enne die busdriver, krijgen we dan de naam te lezen van het oorspronkelijke doel in de hint? Lijkt me niet toch?
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat denk jij, zouden die nieuwe rollen leuk zijn? In theorie
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (0)
Verder doen jullie trouwens gewoon zelf alle lijstjes zoals vorige rondes
De deadline zou eigenlijk ook gewoon een half uur voor de kills tijd moeten zijn.. Misschien gaat het dan beter.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.
Ja, ik ben eerder SL geweestquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |