Niet ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ja, ik weet ondertussen wie er gewoon dorp wordt
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
En degene die ook maar één lettertje aan zijn profiel/sig/ondertitel/fobo of pixeltje aan zijn ava verandert vermoord ik
Als het zo'n moord is vind ik het niet erg...quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
En degene die ook maar één lettertje aan zijn profiel/sig/ondertitel/fobo of pixeltje aan zijn ava verandert vermoord ik
Leuke rollen Hara.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig.
Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen.
Ja, volgens mij kan het door de busdriver wel echt leuk wordenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:42 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Leuke rollen Hara.
Ben benieuwd hoe dat zich zal uiten in het spel.
En oja, ik stel me verkiesbaar als BM.
Leuke rollen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig.
Gekke Dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen.
Wat denk jij, zouden die nieuwe rollen leuk zijn? In theoriequote:
Nee, alleen degene die dat persoon A aan wilde doen zal het weten omdat het B overkomt, en de busdriver ziet het natuurlijk gebeurenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Leuke rollen!![]()
Die gekke dokter moet natuurlijk meer gebruikt worden als een tweede nachtwaker dan als een echte dokter. Dat kan interessant zijn als de nachtwaker en de gekke dokter dezelfde persoon verdenken, en de dokter hem beter maakt![]()
Enne die busdriver, krijgen we dan de naam te lezen van het oorspronkelijke doel in de hint? Lijkt me niet toch?
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat denk jij, zouden die nieuwe rollen leuk zijn? In theorie
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (0)
Verder doen jullie trouwens gewoon zelf alle lijstjes zoals vorige rondes
De deadline zou eigenlijk ook gewoon een half uur voor de kills tijd moeten zijn.. Misschien gaat het dan beter.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.
Ja, ik ben eerder SL geweestquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
In theorie wel. Je bent alleen gruwelijk de lul als je de SL bent en alles netjes moet uitvoeren EN ALS JE ALLES 1 MINUUT DOORKRIJGT VOOR DEADLINE.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
We zijn nu al 'begonnen'quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef Syb-rund. het volgende:
het spel start toch niet al vanavond he?
Ik stem ook op Siesta!
## Siesta
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS,Syb
Oh..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zijn nu al 'begonnen'BM verkiezingen tot 1900 morgen denk ik. Ik verwacht iig niet dat jullie snel genoeg zijn om eerder 'echt' te beginnen
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh.., dan ga ik even verplicht in de oude topics lurken
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem PS
## Vote PS
PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb
-SG- (0)
ik zag het jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.![]()
Samenvatting: iedereen beschuldigt iedereen (al dan niet terecht) van mafia zijn etcEinde samenvatting.
Joe kan kizz my shoes, only if joe wantoequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Woo! 2 stemmen! Bedankt Ps en Syb!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Joe kan kizz my shoes, only if joe wantoe
Als je het nog niet weet, stem dan tim!quote:Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Silentalarm het volgende:
hallooo.
Ik kijk nog even aan wie ik vote!
Nou!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niemand stemt...
Ik stem op Siesta!
## Siesta
Omdat ik niet op Lekiamh wil stemmenEn natuuurlijk omdat ik Siesta vertrouw
![]()
PS (0)
Lekiamh (0)
SiestaGuru (1) PS
Zout anders even op ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef boerkroepoek het volgende:
-edit-
quote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
Doe even zeggen waarom ik ook alweer op jou moet stemmen.
Dan niet he.quote:Op zondag 16 november 2008 12:23 schreef DuTank het volgende:
Dan ben ik nu even fitnessen en kom ik daarna ff stemmen
Ja, en je bent nooit actief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja, en je bent nooit actief!Je hebt je wel goed ingelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ga denk ik Timmmmm toch maar volgen. Die heeft het meestal wel goed.quote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat siesta het deze keer wel verdient, die probeert het nu al zoooooo vaak, en eigenlijk is hij altijd goed bezig, maar krijgt hij zelden een boek stemmen, die hij dus wel verdiend
Dus al die tim stemmers die ik teleur heb moeten stellen door me niet verkiesbaar te stellen, Siesta is your man
## siesta
PS (2) MaJo, PP
Lekiamh (0)
SiestaGuru (2) PS, Syb, Timmmmm
-SG- (0)
Nu moet ik snel weg
Welke waren mazzel dan? Die van Suarez vond ik niet echt mazzel, maar kan nog begrijpen dat je daar iets van mazzel inziet, welke 2e was dan mazzel. Wel eens dat de uitslag ietwat geflatteerd was, 4-1 klinkt alsof we psv helemaal weg speelden, zo erg was het ook ewer niet.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef DuTank het volgende:
Niet echt gevolgd. Maar volgens mij wel terecht. Alleen vind ik de uitslag wel een beetje geflatteerd, met 2 redelijke mazzelgoaltjes. 2-1 was rechtvaardiger geweest.
Mooi vlagske he?quote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Welke waren mazzel dan? Die van Suarez vond ik niet echt mazzel, maar kan nog begrijpen dat je daar iets van mazzel inziet, welke 2e was dan mazzel. Wel eens dat de uitslag ietwat geflatteerd was, 4-1 klinkt alsof we psv helemaal weg speelden, zo erg was het ook ewer niet.
Ik had trouwens de vlag met jou ava nog gezien
Tja, ik kan je politieke voorkeur absoluut niet delen, dus wil ik je niet als BMquote:
En die houd volgens jou in dat...?quote:Op zondag 16 november 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja, ik kan je politieke voorkeur absoluut niet delen, dus wil ik je niet als BM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vertrouw het niet IDZ heeft op Siesta gestemd.
Nou, wat een dijenkletser..quote:
Ja, gelukkig is jouw 'grap' wel grappig.quote:Op zondag 16 november 2008 18:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou, wat een dijenkletser..
Ik was al helemaal een feestje aan het vierendat IDZ dood was..
mafia, hij hoort bij de mafia!quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vertrouw het niet IDZ heeft op Siesta gestemd.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Traditie is blijkbaar: Isdatzo beschuldigen van mafia zijn
Klopt.
Dat beschuldigen dan, hè. [ afbeelding ]
Ok zo dan!quote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En paars
[..]
Isdatzo is een skatjeSoms
Je bent gewoon jaloersquote:
Immer!quote:
Ja, je wilde geen deel uitmaken van m'n harem, dan houdt 't op hèquote:Op zondag 16 november 2008 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind Idz ook liefIk had hem een huwelijksaanzoek gedaan, maar hij ging er niet op in
quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef DuTank het volgende:
Dit ook afkappen dan Hara. En niet alleen voetbal
Je mag van mij best een beetje offtopic, zelfs over voetbal, maar het moeten geen hele conversaties gaan worden. Daarbij zijn de voetballers maar met zijn vieren ongeveer, dus dat is helemaal niet leuk voor 15 anderen.quote:
Het was maar een grapje hoorquote:Op zondag 16 november 2008 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Je mag van mij best een beetje offtopic, zelfs over voetbal, maar het moeten geen hele conversaties gaan worden. Daarbij zijn de voetballers maar met zijn vieren ongeveer, dus dat is helemaal niet leuk voor 15 anderen.
1) timmmmm Profiel History Fotoboek Feyenoordquote:Op zondag 16 november 2008 20:44 schreef CaLeX het volgende:
vijven, maar het ging over 020 dus ik vond het niet interessant om mee te discussiëren
Die harem... was dat niet al heeel lang geleden?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersZie onderstaand
[..]
Immer!
[..]
Ja, je wilde geen deel uitmaken van m'n harem, dan houdt 't op hè [ afbeelding ]
21:30 geen gekke doktor dus.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Alles staat klaar, het wachten is op gekke dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Maar misschien was de dokter er niet bij toen ik zei tot 21.30, en denkt diegene nog 22.00quote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
21:30 geen gekke doktor dus.
Posten maar!
Dat is dan jammer voor hem, de gekke dokter in de eerste ronde gebruiken is sowieso idioot. Omdat je van zn beschermende kwaliteit minder goeds kan verwachten dan kwaads van de moordende kwaliteit. En hij heeft natuurlijk nog geen idee welke maffia zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar misschien was de dokter er niet bij toen ik zei tot 21.30, en denkt diegene nog 22.00
Nee, diegene weet wie hij is. Maar misschien moet gekke dokter net als nachtwaker de eerste nacht maar overslaan. MAar daarna wel elke nacht, met het risico dat diegene iemand doodt, ja.quote:Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor hem, de gekke dokter in de eerste ronde gebruiken is sowieso idioot. Omdat je van zn beschermende kwaliteit minder goeds kan verwachten dan kwaads van de moordende kwaliteit. En hij heeft natuurlijk nog geen idee welke maffia zijn.
Of heb je hem verteld dat hij velddocter is? In dat geval weet hij nu dus dat hij de gekke docter is.
Dankquote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ziet er weer verzorgd uit Hara.
En SiestaGuru congrats. Is je wel gegund na zoveel pogingen.![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef PrincePolly het volgende:
Feyenoord
PSV
Ajax
AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Best welquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een idioten dat ze Siesta af willen maken
quote:Op zondag 16 november 2008 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Toen Trevland het bericht eenmaal gelezen had was hij intens verdrietig. Een slachtveld, ja. Maar óók zijn liefje was vermoord. Trevland(velddokter) sprong voor een trein om weer bij zijn soulmate Isdatzo te zijn
Hoe moet ik nou weten wie de maffia wil gaan killen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tervland had Idz moeten beschermen! daar had ie de skills voor
Ho ho, dat is gewoon puur pech he. Niet gelijk hatenquote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Klasse cupido! De nachtwaker aan de velddocter koppelen.
Zotezien had dat weinig uitgemaakt, twee verhaaltjes staan er bij isdatzo, dan waren ze alsnog beiden gepaktquote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tervland had Idz moeten beschermen! daar had ie de skills voor
Nope ik wist niet wat ie was.quote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem aan dat je wist dat Idz jewas. Dan bescherm je die toch?
Dat wel. Maar ik wist niet wat ie was.quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar je wist toch wel dat hij je geliefde was bedoel ik schat
Nee, het langste verhaal staat er gewoon voor jan lulquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Bwehehehe noobs, een beetje mij doden.
(het zal wel de busdriver geweest zijn, maar toch)
Staan er in het verhaal over die kill van mij nog nuttige dingen dan?
Jammer van die nachtwaker trouwens
Could very well be, jaquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die harem... was dat niet al heeel lang geleden?
Uit de posthistory van DuTankquote:Ook Silentalarm ging vannacht op pad. Silentalarm was een snelle en was er zodoende van overtuigd dat de mafia hem niet te pakken kon krijgen. Maar had hij dat even mis. Enfin, hij was dus snel op weg naar zijn vriendin Sarah1 om een voetbalwedstrijd te kijken, maar onderweg gebeurde er iets heel raars; iemand gooide een giftige spin2 in zijn nek en een paar tellen later was het enige dat van Silentalarm(rechercheur) over was, een levenloos lijk.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uit de posthistory van DuTank
1Sarah-hint [ afbeelding ]
2 Spinnen... [ afbeelding ]
En natuurlijk divers voetbalgerelateerd materiaal...
Wat schreef ze nou straks? Dat ze het langste stuk graag voor Jan Doedel had geschreven? Antwoord (op jouw vraag): ja dus.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Staan er nou ook hints in dat stukje van siesta?
Nope.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat schreef ze nou straks? Dat ze het langste stuk graag voor Jan Doedel had geschreven? Antwoord: ja dus.
Stem je nog op DuTank of hoe zit het?
1 Baan zoeken e.d.quote:Isdatzo werd wakker en wilde net wat gaan ondernemen, en Isdatzo kennende, zou dat niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken 1 maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. Hij ging zich fatsoeneren om niet op te vallen en off he went.
Maar zag hij dat nu goed? "I spy with my little eye" 2 3 iemand die zijn straatje werkte! Kwaad rende hij die kant op, en voor hij er erg in had werd hij geschept door een grote Range Rover. Maar alsof dat nog niet erg genoeg was regende het kogels van een tweede mafialid om het werk goed af te maken. Er bleef niets van Isdatzo(nachtwaker) over.
Voor de onwetenden, dit gaat over mij.quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben toch maar even verder gaan zoeken, voordat we te vroeg geëlimineerd worden...
[..]
1 Baan zoeken e.d.
[ afbeelding ]
2 Oogen/oogjes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 Aanhalingstekens suggeren dat er hardop gepraat wordt [ afbeelding ]
Het leuke is nog wel dat hij zelf ook duidelijk voetbalfan is, en ook over voetbal begonquote:Op zondag 16 november 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
Wel een beetje zuur dat DuTank zelf begon over 50+
## Vote Dutank
DuTank (7) PP, PS, -SG-, Sheep, Siesta(x2), MaJo
quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef DuTank het volgende:
Mijn focus is niet best, maar we zoeken iemand die van voetbal en spinnen houdt. Een jongen die een vriendin van 50+ heeft?
quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef PrincePolly het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ghehe, ik zit me te vervelen en ik zit dus in KLB.
Zie ik tot mijn grote spijt voor DuTank ineens dat hij een topique heeft geopend met als onderwerp-naam:
50.
De lul!
## DuTank
voor de nitwits: Sarah-shizzle enzo. De rest zal ook wel op hem slaan, maar dat zien jullie vanzelf wel.
YEP HE IS: Zie ook in zijn history: Mensen die aan het spinnen gaan...
Nondeju, jij bent even actief zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef timmmmm het volgende:
niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. -----> PP zit in de wedden op sport reeks, gokkampioen in zijn ava
"I spy with my little eye" ----> PP ondertitel is undercover
Range Rover ----> PP heeft gepost in hoeveel is deze auto waard
Die laatste is zwak, maar de rest vind ik toch beter. De hints naar dutank zijn alleen maar over de postgeschiedenis.
En wie zei, heel toevallig, dat degene die nog verder ging zoeken naar hints maffia moet zijn?
## PP
DuTank (8) PP, PS, -SG-, Sheep, Siesta(x2), MaJo, Jaeuh, Ladidadida
PP (1) Timmmmm
quote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef timmmmm het volgende:
niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. -----> PP zit in de wedden op sport reeks, gokkampioen in zijn ava
"I spy with my little eye" ----> PP ondertitel is undercover
Range Rover ----> PP heeft gepost in hoeveel is deze auto waard
Die laatste is zwak, maar de rest vind ik toch beter. De hints naar dutank zijn alleen maar over de postgeschiedenis.
En wie zei, heel toevallig, dat degene die nog verder ging zoeken naar hints maffia moet zijn?
## PP
DuTank (8) PP, PS, -SG-, Sheep, Siesta(x2), MaJo, Jaeuh, Ladidadida
PP (1) Timmmmm
weerbericht kijken -> Ps postte in : "AKQ SC #496: TTT-weer "quote:Siestaguru wilde naar bed gaan maar aarzelde, zou hij nog even het weerbericht kijken? Hij vindt Marjon De Hond zo leuk, dus bleef hij nog even op, ook al moest hij morgen vroeg weer op. De gouden bergen waar hij van droomt komen immers niet vanzelf. Daar moet hij hard voor werken.
Ondertussen waren er 2 mafialeden op weg naar SiestaGuru, zij waren blijkbaar vergeten dat hij twee bodyguards had klaarstaan. Eén mafialid twijfelde nog even, hadden ze de goede persoon wel? Ach, ze hielden wel van uitstapjes dus wat maakt het ook uit.Na het werk zouden ze toch lekker een pornofilm gaan kijken om bij te komen, en gelukkig is dit toch maar tijdelijk.
Goed, na Marjon bewonderd te hebben ging SiestaGuru slapen.Toen hij alle lichten uit had gedaan zag hij voor het raam iets oplichten. Was dat nu een sigaret? Voor hij op kon staan om beter te kijken hadden zijn bodyguards hun werk al perfect gedaan en SiestaGuru ging lekker naar bed.
Ik zou zeggen van wel, maar ik denk dat dit een democratische beslissing moet worden... Ik kan moeilijk als enige voor zijn en hem dan door drukken, dat gaat natuurlijk nergens over.quote:
Dubbele lynch lijkt me vandaag ook niet nodig. Ik blijf overigens bij DuTank want de hints naar hem zijn imo sterker ook al gaan ze allemaal naar zijn postgeschiedenis. Die voetbal hint kan ook op zijn ondertitel slaan trouwens.quote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat een onzinhints naar PS zeg, er staan nooit 10 hints naar een persoon
Probeert onze burgemeester hier zijn eigen huid te redden?
Het zijn overigens ook nog eens zeer matige hints, zelfs als je er de drie beste uithaalt, zijn de hints naar Dutank en PP nog sterker, en ik stem tegen een dubbele lynch, mocht die er wel komen, kan iemand dan mijn stem naar PP verdubbelen, want ik moet nu echt weer terug naar bed!
Het liefst geen dubbele lynch dus!
Nee dat snap ik wel,maar deze hints zijn net zo sterk als de gemiddelde hint die hier opgelost word. Tuurlijk, sommigen zijn een beetje flauw. Maar die van het raam, die bergen en het weerbericht zijn allemaal net zo sterk, zo niet sterker als die hints tegen dutank over voetbal en spinnen.... tuurlijk om die 50 hint kan je nauwelijks heen, maar ik vind het bewijs tegen PS toch overweldigend hoor, toch zeker sterker dan de bewijzen tegen PP.quote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat een onzinhints naar PS zeg, er staan nooit 10 hints naar een persoon
Probeert onze burgemeester hier zijn eigen huid te redden?
Het zijn overigens ook nog eens zeer matige hints, zelfs als je er de drie beste uithaalt, zijn de hints naar Dutank en PP nog sterker, en ik stem tegen een dubbele lynch, mocht die er wel komen, kan iemand dan mijn stem naar PP verdubbelen, want ik moet nu echt weer terug naar bed!
Het liefst geen dubbele lynch dus!
Volgens mij kunnen we DuTank gaan verwelkomen in het dodenrijk.quote:Op maandag 17 november 2008 11:46 schreef CaLeX het volgende:
## vote DuTank
DuTank (9) PP, PS, -SG-, Sheep, MaJo, Jaeuh, Ladidadida, Clesar03, CaLeX
PP (1) Timmmmm
PuntenSlijpsel(2): Siesta(2x)
Het schijnt te staan voor het getal 2. Als je een stok hebt, en je pakt er nog een dan heb 2 (twee) stokken.quote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Weten jullie allemaal wat twee betekent
twee als in dubbel?quote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Weten jullie allemaal wat twee betekent
Stukjestechnisch?quote:Op maandag 17 november 2008 10:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Dus dit kan stukjestechnisch wel.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quatschhints
quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een quatschhints naar mij
Ik vind het verdacht Siesta
Ik hoop echt dat men nog naar mijn hints tegen hem wil kijken, mocht ik dood gaan
ìk heb er geen problemen mee als hara het toestaat!quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef -SG- het volgende:
Aller Harajuku. Zou ik mijn usericon mogen veranderen van jou?
Ga dan smeken om die dubbele lynchquote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Flauw, heb ik zo mijn best gedaan hints te zoeken, in dat half uurtje dat ik uit mn hok gelaten word, luistert niemand ernaar
Toch blijf ik bij PP, ik vind mijn hints lekker sterker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Precies, aanhalingstekens = hard praten. Dat is pas een kwaliteits hint!
bron: Wikipediaquote:Aanhalingstekens zijn leestekens die, meestal in paren, gebruikt worden om aan te geven dat een uitspraak, citaat of zin letterlijk wordt weergegeven (aangehaald)
In het Nederlands worden voor spraak en dialoog in geschreven en gedrukte tekst dubbele aanhalingstekens gebruikt
quote:Op maandag 17 november 2008 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
bron: Wikipedia
Ik bedoelde gewoon een letterlijke uitspraak. En dat is hardop praten.
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 16:58 schreef Clesar03 het volgende:
5 uur al bijna
in dit tempo ben ik pas om middernacht klaarIk heb 'm! Ik ga als een speerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, je krijgt 'm niet terug
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
dan kap ik ermee voor vandaag en ga ik iets doen wat minder slaapverwekkend isquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb 'm! Ik ga als een speer
En nee, je krijgt 'm niet terug
Kan je even reageren op mijn vraag of ik mijn usericon mag veranderen?quote:
Sorry, als je dorp was wilde ik er nog even over nadenken, maar helaas.quote:Op maandag 17 november 2008 18:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan je even reageren op mijn vraag of ik mijn usericon mag veranderen?
Kan je het niet meer aanzien ?quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef -SG- het volgende:
Aller Harajuku. Zou ik mijn usericon mogen veranderen van jou?
Hij was in R&P aan het spelen en mag over een week weer mailenquote:Op maandag 17 november 2008 18:29 schreef SiestaGuru het volgende:
![]()
4 to go!
ennuh ban? waarom en hoe lang?
quote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, als je dorp was wilde ik er nog even over nadenken, maar helaas.
tijdelijk --> "Reizen, hoe vind je tijdelijk werk" --> history Lekiamhquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
gelukkig is dit toch maar tijdelijk.
"het bewijs dat je blind wordt van internetporn" --> history Susiquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
een pornofilm gaan kijken
quote:Op maandag 17 november 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Naah... ik vind ze nog wel te doen hoor clesar
quote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, als je dorp was wilde ik er nog even over nadenken, maar helaas.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij was in R&P aan het spelen en mag over een week weer mailen
Je vroeg het alleen maar om te jennen, toch? Toch toch toch?quote:
Misschien is zn rol zo saai dat hij aant oefenen is voor eht geval de idioot rol nog eens terugkomt.quote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als we de bom nog hadden gehad of de idioot, dan had ik het wel geweten nu
Nee, ik wilde een nieuwe avatar die ik speciaal heb laten makenquote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je vroeg het alleen maar om te jennen, toch? Toch toch toch?
Joh!quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Werd ook wel tijd, wat een kut-UI heb je nu
Wie weetquote:Op maandag 17 november 2008 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
Er is nog steeds plaats in m'n harem, weet je.![]()
Neequote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe dan niet zo sneu.
[..]
Ik weet. En jij weet het ook, nu
Doe niet zo op je tenen getraptquote:
Als je het nou wat aardiger had gevraagt had ik het nog overwogen..quote:Op maandag 17 november 2008 22:21 schreef PrincePolly het volgende:
Als alle dooien effe hun bek dicht houden en de rest wat hints oplost...
Aardiger dan dat kan ik het niet brengen iigquote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je het nou wat aardiger had gevraagtd had ik het nog overwogen..
quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh, toevallig, bodyguard dood...
Topic is toch bijna vol. En als de 'dooien' hun bek dicht houden blijft er weinig topic over hèquote:Op maandag 17 november 2008 22:21 schreef PrincePolly het volgende:
Als alle dooien effe hun bek dicht houden en de rest wat hints oplost...
quote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je het nou wat aardiger had gevraagt had ik het nog overwogen..
Ik wil het nog wel een keer herhalenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Elke killende rol krijgt hints
volgens mij gaat deze naar Syb:quote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Sheepcidus was een echte people person, hij was daarom nooit alleen. Hij hield nu eenmaal van mensen. En van praten. Jaa, praten. Zijn gal spuien doet hij bij iedereen, en zoals wij nu weten, bij vele dus. Het moest er een keer van komen, verkeerde mensen hadden wat dingen gehoord. Het mafialid deed snel het volume van de radio hoger om Sheepcidus (zombie) zonder gekrijs bruut af te kunnen slachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |