Tja, ik kan je politieke voorkeur absoluut niet delen, dus wil ik je niet als BMquote:
En die houd volgens jou in dat...?quote:Op zondag 16 november 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja, ik kan je politieke voorkeur absoluut niet delen, dus wil ik je niet als BM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vertrouw het niet IDZ heeft op Siesta gestemd.
Nou, wat een dijenkletser..quote:
Ja, gelukkig is jouw 'grap' wel grappig.quote:Op zondag 16 november 2008 18:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou, wat een dijenkletser..
Ik was al helemaal een feestje aan het vierendat IDZ dood was..
mafia, hij hoort bij de mafia!quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vertrouw het niet IDZ heeft op Siesta gestemd.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Traditie is blijkbaar: Isdatzo beschuldigen van mafia zijn
Klopt.
Dat beschuldigen dan, hè. [ afbeelding ]
Ok zo dan!quote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En paars
[..]
Isdatzo is een skatjeSoms
Je bent gewoon jaloersquote:
Immer!quote:
Ja, je wilde geen deel uitmaken van m'n harem, dan houdt 't op hèquote:Op zondag 16 november 2008 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind Idz ook liefIk had hem een huwelijksaanzoek gedaan, maar hij ging er niet op in
quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef DuTank het volgende:
Dit ook afkappen dan Hara. En niet alleen voetbal
Je mag van mij best een beetje offtopic, zelfs over voetbal, maar het moeten geen hele conversaties gaan worden. Daarbij zijn de voetballers maar met zijn vieren ongeveer, dus dat is helemaal niet leuk voor 15 anderen.quote:
Het was maar een grapje hoorquote:Op zondag 16 november 2008 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Je mag van mij best een beetje offtopic, zelfs over voetbal, maar het moeten geen hele conversaties gaan worden. Daarbij zijn de voetballers maar met zijn vieren ongeveer, dus dat is helemaal niet leuk voor 15 anderen.
1) timmmmm Profiel History Fotoboek Feyenoordquote:Op zondag 16 november 2008 20:44 schreef CaLeX het volgende:
vijven, maar het ging over 020 dus ik vond het niet interessant om mee te discussiëren
Die harem... was dat niet al heeel lang geleden?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersZie onderstaand
[..]
Immer!
[..]
Ja, je wilde geen deel uitmaken van m'n harem, dan houdt 't op hè [ afbeelding ]
21:30 geen gekke doktor dus.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Alles staat klaar, het wachten is op gekke dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Maar misschien was de dokter er niet bij toen ik zei tot 21.30, en denkt diegene nog 22.00quote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
21:30 geen gekke doktor dus.
Posten maar!
Dat is dan jammer voor hem, de gekke dokter in de eerste ronde gebruiken is sowieso idioot. Omdat je van zn beschermende kwaliteit minder goeds kan verwachten dan kwaads van de moordende kwaliteit. En hij heeft natuurlijk nog geen idee welke maffia zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar misschien was de dokter er niet bij toen ik zei tot 21.30, en denkt diegene nog 22.00
Nee, diegene weet wie hij is. Maar misschien moet gekke dokter net als nachtwaker de eerste nacht maar overslaan. MAar daarna wel elke nacht, met het risico dat diegene iemand doodt, ja.quote:Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor hem, de gekke dokter in de eerste ronde gebruiken is sowieso idioot. Omdat je van zn beschermende kwaliteit minder goeds kan verwachten dan kwaads van de moordende kwaliteit. En hij heeft natuurlijk nog geen idee welke maffia zijn.
Of heb je hem verteld dat hij velddocter is? In dat geval weet hij nu dus dat hij de gekke docter is.
Dankquote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ziet er weer verzorgd uit Hara.
En SiestaGuru congrats. Is je wel gegund na zoveel pogingen.![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef PrincePolly het volgende:
Feyenoord
PSV
Ajax
AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Best welquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een idioten dat ze Siesta af willen maken
quote:Op zondag 16 november 2008 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Toen Trevland het bericht eenmaal gelezen had was hij intens verdrietig. Een slachtveld, ja. Maar óók zijn liefje was vermoord. Trevland(velddokter) sprong voor een trein om weer bij zijn soulmate Isdatzo te zijn
Hoe moet ik nou weten wie de maffia wil gaan killen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tervland had Idz moeten beschermen! daar had ie de skills voor
Ho ho, dat is gewoon puur pech he. Niet gelijk hatenquote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Klasse cupido! De nachtwaker aan de velddocter koppelen.
Zotezien had dat weinig uitgemaakt, twee verhaaltjes staan er bij isdatzo, dan waren ze alsnog beiden gepaktquote:Op zondag 16 november 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tervland had Idz moeten beschermen! daar had ie de skills voor
Nope ik wist niet wat ie was.quote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem aan dat je wist dat Idz jewas. Dan bescherm je die toch?
Dat wel. Maar ik wist niet wat ie was.quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar je wist toch wel dat hij je geliefde was bedoel ik schat
Nee, het langste verhaal staat er gewoon voor jan lulquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef SiestaGuru het volgende:
Bwehehehe noobs, een beetje mij doden.
(het zal wel de busdriver geweest zijn, maar toch)
Staan er in het verhaal over die kill van mij nog nuttige dingen dan?
Jammer van die nachtwaker trouwens
Could very well be, jaquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die harem... was dat niet al heeel lang geleden?
Uit de posthistory van DuTankquote:Ook Silentalarm ging vannacht op pad. Silentalarm was een snelle en was er zodoende van overtuigd dat de mafia hem niet te pakken kon krijgen. Maar had hij dat even mis. Enfin, hij was dus snel op weg naar zijn vriendin Sarah1 om een voetbalwedstrijd te kijken, maar onderweg gebeurde er iets heel raars; iemand gooide een giftige spin2 in zijn nek en een paar tellen later was het enige dat van Silentalarm(rechercheur) over was, een levenloos lijk.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uit de posthistory van DuTank
1Sarah-hint [ afbeelding ]
2 Spinnen... [ afbeelding ]
En natuurlijk divers voetbalgerelateerd materiaal...
Wat schreef ze nou straks? Dat ze het langste stuk graag voor Jan Doedel had geschreven? Antwoord (op jouw vraag): ja dus.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Staan er nou ook hints in dat stukje van siesta?
Nope.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat schreef ze nou straks? Dat ze het langste stuk graag voor Jan Doedel had geschreven? Antwoord: ja dus.
Stem je nog op DuTank of hoe zit het?
1 Baan zoeken e.d.quote:Isdatzo werd wakker en wilde net wat gaan ondernemen, en Isdatzo kennende, zou dat niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken 1 maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. Hij ging zich fatsoeneren om niet op te vallen en off he went.
Maar zag hij dat nu goed? "I spy with my little eye" 2 3 iemand die zijn straatje werkte! Kwaad rende hij die kant op, en voor hij er erg in had werd hij geschept door een grote Range Rover. Maar alsof dat nog niet erg genoeg was regende het kogels van een tweede mafialid om het werk goed af te maken. Er bleef niets van Isdatzo(nachtwaker) over.
Voor de onwetenden, dit gaat over mij.quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben toch maar even verder gaan zoeken, voordat we te vroeg geëlimineerd worden...
[..]
1 Baan zoeken e.d.
[ afbeelding ]
2 Oogen/oogjes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 Aanhalingstekens suggeren dat er hardop gepraat wordt [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |