Uit de posthistory van DuTankquote:Ook Silentalarm ging vannacht op pad. Silentalarm was een snelle en was er zodoende van overtuigd dat de mafia hem niet te pakken kon krijgen. Maar had hij dat even mis. Enfin, hij was dus snel op weg naar zijn vriendin Sarah1 om een voetbalwedstrijd te kijken, maar onderweg gebeurde er iets heel raars; iemand gooide een giftige spin2 in zijn nek en een paar tellen later was het enige dat van Silentalarm(rechercheur) over was, een levenloos lijk.

quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uit de posthistory van DuTank
1Sarah-hint [ afbeelding ]
2 Spinnen... [ afbeelding ]
En natuurlijk divers voetbalgerelateerd materiaal...

Wat schreef ze nou straks? Dat ze het langste stuk graag voor Jan Doedel had geschreven? Antwoord (op jouw vraag): ja dus.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Staan er nou ook hints in dat stukje van siesta?

Nope.quote:Op zondag 16 november 2008 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat schreef ze nou straks? Dat ze het langste stuk graag voor Jan Doedel had geschreven? Antwoord: ja dus.
Stem je nog op DuTank of hoe zit het?

1 Baan zoeken e.d.quote:Isdatzo werd wakker en wilde net wat gaan ondernemen, en Isdatzo kennende, zou dat niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken 1 maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. Hij ging zich fatsoeneren om niet op te vallen en off he went.
Maar zag hij dat nu goed? "I spy with my little eye" 2 3 iemand die zijn straatje werkte! Kwaad rende hij die kant op, en voor hij er erg in had werd hij geschept door een grote Range Rover. Maar alsof dat nog niet erg genoeg was regende het kogels van een tweede mafialid om het werk goed af te maken. Er bleef niets van Isdatzo(nachtwaker) over.
 Dit komt allemaal uit de posthistory van SiestaGuru...
 Dit komt allemaal uit de posthistory van SiestaGuru...

Voor de onwetenden, dit gaat over mij.quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben toch maar even verder gaan zoeken, voordat we te vroeg geëlimineerd worden...
[..]
1 Baan zoeken e.d.
[ afbeelding ]
2 Oogen/oogjes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 Aanhalingstekens suggeren dat er hardop gepraat wordt [ afbeelding ]

Het leuke is nog wel dat hij zelf ook duidelijk voetbalfan is, en ook over voetbal begonquote:Op zondag 16 november 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
Wel een beetje zuur dat DuTank zelf begon over 50+
## Vote Dutank
DuTank (7) PP, PS, -SG-, Sheep, Siesta(x2), MaJo
 Wat zal er in zijn hoofd zijn omgegaan?
  Wat zal er in zijn hoofd zijn omgegaan?

quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef DuTank het volgende:
Mijn focus is niet best, maar we zoeken iemand die van voetbal en spinnen houdt. Een jongen die een vriendin van 50+ heeft?
quote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef PrincePolly het volgende:

Ghehe, ik zit me te vervelen en ik zit dus in KLB.
Zie ik tot mijn grote spijt voor DuTank ineens dat hij een topique heeft geopend met als onderwerp-naam:
50.
De lul!
## DuTank
voor de nitwits: Sarah-shizzle enzo. De rest zal ook wel op hem slaan, maar dat zien jullie vanzelf wel.
YEP HE IS: Zie ook in zijn history: Mensen die aan het spinnen gaan...

Nondeju, jij bent even actief zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef timmmmm het volgende:
niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. -----> PP zit in de wedden op sport reeks, gokkampioen in zijn ava
"I spy with my little eye" ----> PP ondertitel is undercover
Range Rover ----> PP heeft gepost in hoeveel is deze auto waard
Die laatste is zwak, maar de rest vind ik toch beter. De hints naar dutank zijn alleen maar over de postgeschiedenis.
En wie zei, heel toevallig, dat degene die nog verder ging zoeken naar hints maffia moet zijn?
## PP
DuTank (8) PP, PS, -SG-, Sheep, Siesta(x2), MaJo, Jaeuh, Ladidadida
PP (1) Timmmmm

quote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef timmmmm het volgende:
niets legaals zijn! Hij kon wel een baan gaan zoeken maar hey, dit was veel makkelijker, en meer geld. -----> PP zit in de wedden op sport reeks, gokkampioen in zijn ava
"I spy with my little eye" ----> PP ondertitel is undercover
Range Rover ----> PP heeft gepost in hoeveel is deze auto waard
Die laatste is zwak, maar de rest vind ik toch beter. De hints naar dutank zijn alleen maar over de postgeschiedenis.
En wie zei, heel toevallig, dat degene die nog verder ging zoeken naar hints maffia moet zijn?
## PP
DuTank (8) PP, PS, -SG-, Sheep, Siesta(x2), MaJo, Jaeuh, Ladidadida
PP (1) Timmmmm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |