quote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Traditie is blijkbaar: Isdatzo beschuldigen van mafia zijn
Klopt.
Dat beschuldigen dan, hè. [ afbeelding ]
Ok zo dan!quote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En paars
[..]
Isdatzo is een skatjeSoms
Je bent gewoon jaloersquote:
Immer!quote:
Ja, je wilde geen deel uitmaken van m'n harem, dan houdt 't op hèquote:Op zondag 16 november 2008 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind Idz ook liefIk had hem een huwelijksaanzoek gedaan, maar hij ging er niet op in
quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef DuTank het volgende:
Dit ook afkappen dan Hara. En niet alleen voetbal
Je mag van mij best een beetje offtopic, zelfs over voetbal, maar het moeten geen hele conversaties gaan worden. Daarbij zijn de voetballers maar met zijn vieren ongeveer, dus dat is helemaal niet leuk voor 15 anderen.quote:
Het was maar een grapje hoorquote:Op zondag 16 november 2008 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Je mag van mij best een beetje offtopic, zelfs over voetbal, maar het moeten geen hele conversaties gaan worden. Daarbij zijn de voetballers maar met zijn vieren ongeveer, dus dat is helemaal niet leuk voor 15 anderen.
1) timmmmm Profiel History Fotoboek Feyenoordquote:Op zondag 16 november 2008 20:44 schreef CaLeX het volgende:
vijven, maar het ging over 020 dus ik vond het niet interessant om mee te discussiëren
Die harem... was dat niet al heeel lang geleden?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersZie onderstaand
[..]
Immer!
[..]
Ja, je wilde geen deel uitmaken van m'n harem, dan houdt 't op hè [ afbeelding ]
21:30 geen gekke doktor dus.quote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Alles staat klaar, het wachten is op gekke dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Maar misschien was de dokter er niet bij toen ik zei tot 21.30, en denkt diegene nog 22.00quote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
21:30 geen gekke doktor dus.
Posten maar!
Dat is dan jammer voor hem, de gekke dokter in de eerste ronde gebruiken is sowieso idioot. Omdat je van zn beschermende kwaliteit minder goeds kan verwachten dan kwaads van de moordende kwaliteit. En hij heeft natuurlijk nog geen idee welke maffia zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar misschien was de dokter er niet bij toen ik zei tot 21.30, en denkt diegene nog 22.00
Nee, diegene weet wie hij is. Maar misschien moet gekke dokter net als nachtwaker de eerste nacht maar overslaan. MAar daarna wel elke nacht, met het risico dat diegene iemand doodt, ja.quote:Op zondag 16 november 2008 21:41 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor hem, de gekke dokter in de eerste ronde gebruiken is sowieso idioot. Omdat je van zn beschermende kwaliteit minder goeds kan verwachten dan kwaads van de moordende kwaliteit. En hij heeft natuurlijk nog geen idee welke maffia zijn.
Of heb je hem verteld dat hij velddocter is? In dat geval weet hij nu dus dat hij de gekke docter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |