twee als in dubbel?quote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Weten jullie allemaal wat twee betekent
Stukjestechnisch?quote:Op maandag 17 november 2008 10:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Dus dit kan stukjestechnisch wel.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quatschhints
quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een quatschhints naar mij
Ik vind het verdacht Siesta
Ik hoop echt dat men nog naar mijn hints tegen hem wil kijken, mocht ik dood gaan
ìk heb er geen problemen mee als hara het toestaat!quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef -SG- het volgende:
Aller Harajuku. Zou ik mijn usericon mogen veranderen van jou?
Ga dan smeken om die dubbele lynchquote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Flauw, heb ik zo mijn best gedaan hints te zoeken, in dat half uurtje dat ik uit mn hok gelaten word, luistert niemand ernaar
Toch blijf ik bij PP, ik vind mijn hints lekker sterker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Precies, aanhalingstekens = hard praten. Dat is pas een kwaliteits hint!
bron: Wikipediaquote:Aanhalingstekens zijn leestekens die, meestal in paren, gebruikt worden om aan te geven dat een uitspraak, citaat of zin letterlijk wordt weergegeven (aangehaald)
In het Nederlands worden voor spraak en dialoog in geschreven en gedrukte tekst dubbele aanhalingstekens gebruikt
quote:Op maandag 17 november 2008 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
bron: Wikipedia
Ik bedoelde gewoon een letterlijke uitspraak. En dat is hardop praten.
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 16:58 schreef Clesar03 het volgende:
5 uur al bijna
in dit tempo ben ik pas om middernacht klaarIk heb 'm! Ik ga als een speerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, je krijgt 'm niet terug
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
dan kap ik ermee voor vandaag en ga ik iets doen wat minder slaapverwekkend isquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb 'm! Ik ga als een speer
En nee, je krijgt 'm niet terug
Kan je even reageren op mijn vraag of ik mijn usericon mag veranderen?quote:
Sorry, als je dorp was wilde ik er nog even over nadenken, maar helaas.quote:Op maandag 17 november 2008 18:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan je even reageren op mijn vraag of ik mijn usericon mag veranderen?
Kan je het niet meer aanzien ?quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef -SG- het volgende:
Aller Harajuku. Zou ik mijn usericon mogen veranderen van jou?
Hij was in R&P aan het spelen en mag over een week weer mailenquote:Op maandag 17 november 2008 18:29 schreef SiestaGuru het volgende:
![]()
4 to go!
ennuh ban? waarom en hoe lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |