Excuus daarvoor, het was meer bedoeld als generale opmerking over dat ik het best wel sneu vind als je met kerst 200+ posts hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar nu is het dus zo dat ik hier überhaupt niet op kan reageren.![]()
Ik heb timmmmm al een pm'etje gestuurd dat ik dat wel wil maar niet kan omdat ie dan gelijk weer verwijderd wordt.![]()
Dat is gewoon een post die om een reactie vraagt (zo zijn er wel meer).
En als Dagoduck er niet was geweest liep het allemaal wel los.
Je maakt je er wel lekker makkelijk van af zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
En nu werk je mijn hele punt tegen door een SC post te plaatsen, gvd, ik hou ermee op, laaaaaat maarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
lol, wel eens gehoord van een PI?
Overigens gingen de laatste 3 posts over wiens schuld het was dat er geslowchat werd. niet over onze wijze van modden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het eens met jullie wijze van modden, en verdedigde die tegen Frits, omdat ik degene was die vroeg om ingrijpen, en dan wil ik dus mijn klacht funderen, en het feit dat jullie er wat aan doen verdedigen. Maar daar zal ik dus mee stoppen
Laffe huichelaar
Nou het helpt in de analyse waar het topic ontspoorde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
lol, wel eens gehoord van een PI?
Overigens gingen de laatste 3 posts over wiens schuld het was dat er geslowchat werd. niet over onze wijze van modden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]ok, kusje en aaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het eens met jullie wijze van modden, en verdedigde die tegen Frits, omdat ik degene was die vroeg om ingrijpen, en dan wil ik dus mijn klacht funderen, en het feit dat jullie er wat aan doen verdedigen. Maar daar zal ik dus mee stoppen
lolwut
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou het helpt in de analyse waar het topic ontspoorde.
Je moderatie daar mede van af laten hangen lijkt me evident.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
doe nou es niet zo moeilijk, de sc liep daar gewoon uit de hand, nu zijn we even streng, kijken goed wat daar gebeurt, eigenlijk is het heel makkelijk, dit of een slotje...
Ik vind het belachelijk dat ik niet in kan gaan op iemand die mij sneu noemt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
je laatste post in 174 laat ik staan, omdat ik vermoed dat het een zeer flauw en irritant geintje is maar dit is het laatste wat ik er over wil zien in dat topic. U zeit gewaarschuwd.
edit: ik heb je spoiler weggehaald. Ter voorkoming van SC omdat dit een zeer uitdagende is.![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
Tis muziek, dus als het al ergens hoort, dan is het in MUZ
quote:Op zondag 28 december 2008 19:09 schreef BrandX het volgende:
Probeer het eens met een goede uitgebreide OP dan, waarin je dit zegt. Want dat is nu absoluut niet op te maken uit de OP die ik zag in ONZ.
En doe dan alleen een linkje naar de wikipagina ofzo, want al die debiele B&H achtige plaatjes trekt verkeerd publiek. Dan is het wellicht probeerbaar in GC.
Bid voor de dood van miljoenen mensen in Israel en noemt dat een politieke mening.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:10 schreef naarlonden het volgende:
gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen voor 2009
en laten we er voor bidden, dat Israël word afgemaakt en vernietigd en dat de Palestijnen hun eigen gebied weer terug krijgen.
Zover gaat het niet in active topicsquote:Op donderdag 1 januari 2009 08:02 schreef Klonk het volgende:
1e topic van... 2009! *O*
en dat het gelijk een goed voornemen voor je moge zijn, eerst kijken of er al een topic bestaat
Hm ok dan wacht ik nog wel even of er reacties komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef Klonk het volgende:
nee, je vraag staat in het juiste subforum, GC is geen plek waar je topics heen kunt laten schoppen of kunt openen om meer reacties te krijgen, sorry
Ik begrijp je punt, maar DIG wordt nou eenmaal niet veel bekeken in vergelijking met GC.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef BrandX het volgende:
Moet je even aan de DIG mods vragen in DIG FB, of ze hem deze kant op willen schoppen.
Het is niet de gewoonte gewoon maar topics te kapen bij elkaar vandaan, als je begrijpt wat ik bedoel
Zie de sluitpost, heb net ook nog een edit doorgevoerd in de sluitpost. Je hoort nader van ons.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef neilyoung het volgende:
Kan een mod bagger weg halen in Joden in Nederland topic
We hebben overlegt, en het blijft op slot. Om meerdere redenen, maar de belangrijkste is omdat iedereen overal mag posten en ook kritisch mogen zijn. Dit laat je zelf al vanaf het begin niet toe.:)quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef neilyoung het volgende:
Kan een mod bagger weg halen in Joden in Nederland topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |