Excuus daarvoor, het was meer bedoeld als generale opmerking over dat ik het best wel sneu vind als je met kerst 200+ posts hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar nu is het dus zo dat ik hier überhaupt niet op kan reageren.![]()
Ik heb timmmmm al een pm'etje gestuurd dat ik dat wel wil maar niet kan omdat ie dan gelijk weer verwijderd wordt.![]()
Dat is gewoon een post die om een reactie vraagt (zo zijn er wel meer).
En als Dagoduck er niet was geweest liep het allemaal wel los.
Je maakt je er wel lekker makkelijk van af zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
En nu werk je mijn hele punt tegen door een SC post te plaatsen, gvd, ik hou ermee op, laaaaaat maarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
lol, wel eens gehoord van een PI?
Overigens gingen de laatste 3 posts over wiens schuld het was dat er geslowchat werd. niet over onze wijze van modden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het eens met jullie wijze van modden, en verdedigde die tegen Frits, omdat ik degene was die vroeg om ingrijpen, en dan wil ik dus mijn klacht funderen, en het feit dat jullie er wat aan doen verdedigen. Maar daar zal ik dus mee stoppen
Laffe huichelaar
Nou het helpt in de analyse waar het topic ontspoorde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
lol, wel eens gehoord van een PI?
Overigens gingen de laatste 3 posts over wiens schuld het was dat er geslowchat werd. niet over onze wijze van modden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]ok, kusje en aaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het eens met jullie wijze van modden, en verdedigde die tegen Frits, omdat ik degene was die vroeg om ingrijpen, en dan wil ik dus mijn klacht funderen, en het feit dat jullie er wat aan doen verdedigen. Maar daar zal ik dus mee stoppen
lolwut
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou het helpt in de analyse waar het topic ontspoorde.
Je moderatie daar mede van af laten hangen lijkt me evident.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
doe nou es niet zo moeilijk, de sc liep daar gewoon uit de hand, nu zijn we even streng, kijken goed wat daar gebeurt, eigenlijk is het heel makkelijk, dit of een slotje...
Ik vind het belachelijk dat ik niet in kan gaan op iemand die mij sneu noemt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
je laatste post in 174 laat ik staan, omdat ik vermoed dat het een zeer flauw en irritant geintje is maar dit is het laatste wat ik er over wil zien in dat topic. U zeit gewaarschuwd.
edit: ik heb je spoiler weggehaald. Ter voorkoming van SC omdat dit een zeer uitdagende is.![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
Tis muziek, dus als het al ergens hoort, dan is het in MUZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |