quote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Druk maken helpt sowieso weinig. Uit ervaring. Je valt er wel goed van af, maar ik merk dat ik me weer stukken minder druk maak
Ik krijg meestal honger als ik het heel druk heb of me druk maakquote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Druk maken helpt sowieso weinig. Uit ervaring. Je valt er wel goed van af, maar ik merk dat ik me weer stukken minder druk maak
Ik was 15~20 kilo kwijt vorige winter....quote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik krijg meestal honger als ik het heel druk heb of me druk maak
Ik hef het dus gewoon lekker zelf weer op
jezus!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was 15~20 kilo kwijt vorige winter....
het is bij mij niet eens honger maar gewoon snoepenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik krijg meestal honger als ik het heel druk heb of me druk maak
Ik hef het dus gewoon lekker zelf weer op
Dat noem ik meestal al hongerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is bij mij niet eens honger maar gewoon snoepen
Sonja Bakker eat your heart outquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
jezus!
Ik ben wel een keer in 1 dag 3 kilo kwijt geraakt, maar dat was omdat ik gewoon ziek was en alles er aan alle kanten uit kwam
Ja, ik schrok er ook van. Ik vond mijn blinde darm toch niet zo zwaarquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
jezus!
Ik ben wel een keer in 1 dag 3 kilo kwijt geraakt, maar dat was omdat ik gewoon ziek was en alles er aan alle kanten uit kwam
Bespaar me dan ook maar de detailsquote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van. Ik vond mijn blinde darm toch niet zo zwaar
Maar goed, met al die zooi die in me gestopt is om alles vrij snel te legen haal je aardig wat kilo's weg
Nooit meer please
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Bespaar me dan ook maar de details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Immer.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, wat heeft het allemaal ook voor nut he.
pics!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh het duurde even maar inmiddels zit ik op de nieuwe computer!
lekkerquote:
Ik ook niet echt hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker
hier vandaag niet veel meer gedaan
ja boodschappen
ga zometeen lasagnette maken
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe het dan goed he
[ afbeelding ]
Nou idd, wat in de hel moeten we in godesnaam met de CU in de regeringquote:Op woensdag 26 november 2008 18:26 schreef qu63 het volgende:
Fles: klik
Wij Hollanders doen ook wel eens gek
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het toch zwitserse aardappelschotel met extra ei en champignons gaat worden
quote:
Uitermate geschikt voor later in de maand dusquote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
macaroni heb ik al heel lang niet meer op
Ik zou nog kunnen kiezen voor tagliatelle, ravioli, lasagne en spaghetti, dat is allemaal gewoon in huis
Macaroni is echt campingvoer manHartstikke leuk, maar nu even niet
Goed, al wou ik dat het weekend was.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ben nog stilletjes, heb nog een vleugje hoofdpijn.![]()
Hoe is het hier.
Heb je dan plannen?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed, al wou ik dat het weekend was.
Geen plannen, wat slaap inhalen van het vorige weekendquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je dan plannen?Feestje?
Gesprek ging goed, ze vond het zelfs wel fijn dat ik dingen aan haar kon vertellen over het werk.quote:
Slaap wat een zonde van je tijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen plannen, wat slaap inhalen van het vorige weekend
Vorig weekend zonder slaap gedaan dus nu mag het welquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, ze vond het zelfs wel fijn dat ik dingen aan haar kon vertellen over het werk.
Aangezien ik het al gedaan heb. Echter heeft het bedrijf nog niets laten horen, dus ik moet nog steeds wachten op het bedrijf of ze ja zeggen en maandag hoor ik of het gesprek echt zo goed ging.
Maar ja, als dat een ja is en het bedrijf zegt nee, is het een nee.
[..]
Slaap wat een zonde van je tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |