Omdat het leger des heils geen SS is, de TT alleen al dusdanig suggestief is dat het alleen maar kàn uitlopen op bagger. En dat weet je best.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef -SG- het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten?
Leger des heils = SS
Het is een gewone vraag en er is nog geen 1 reactie in geweest of het heeft al een slotje...
nee dat weet ik niet. En er staat toch echt SS op dus ik wil weten waarom... Een gewone vraag misschien verkeerd geforumleerd..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Omdat het leger des heils geen SS is, de TT alleen al dusdanig suggestief is dat het alleen maar kàn uitlopen op bagger. En dat weet je best.
De S op de kraag staat voor ‘salvation’, wat ‘heil’ of welzijn’ betekent. De S is op beide kanten van de kraag geplaatst. Zie ook hier: http://www.legerdesheils.(...)evragenalgemeen-.htm vraag: Waarom dragen heilssoldaten een uniform?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet. En er staat toch echt SS op dus ik wil weten waarom... Een gewone vraag misschien verkeerd geforumleerd..
RayMania heeft het al opgelost.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Klonk het volgende:
ff kijken waar je het over hebt, volgende keer een linkje, zou handig zijn
doe de volgende keer maar wel, is sneller voor onsquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
RayMania heeft het al opgelost.
Maar ik dacht dat een linkje niet hoefde daar we toch altijd bovenaan staan
Ja ja ja, mijn excuses!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe de volgende keer maar wel, is sneller voor ons
whehehe, is al goed johquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ja ja, mijn excuses!![]()
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
zouden jullie de user Papi.Chulo kunnen waarschuwen of bannen hij zit de hele geen reet te doen op je werk topic te verzieken, hij opent geen nieuwe topic als die hem sluit en zit hele tijd met kanker te schelden, en iedereen te irriteren .
Alvast bedankt
LEUGENAAR!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
zouden jullie de user Papi.Chulo kunnen waarschuwen of bannen hij zit de hele geen reet te doen op je werk topic te verzieken, hij opent geen nieuwe topic als die hem sluit en zit hele tijd met kanker te schelden, en iedereen te irriteren .
Alvast bedankt
Ik heb nog geen waarschuwing gehad?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Bannen kunnen we niet.
Waarschuwing heeft ie van de week al gehad. Ik zie nu ff niets op de laatste pagina perse... Hou het wel ff i de gaten voorzover ik kan vanadaag.
heb je in de vorige topics een paar keer gewaarschuwd met een post, kan je overheen gelezen hebben, maar ik neem aan dat een PM niet meer nodig is nu dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen waarschuwing gehad?
eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
Alvast bedankt
Het is ook geen poging tot verbod tot postenquote:
Surequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef Hanoying het volgende:
Kan deze naar "Politiek"?
Er is maar één oplossing (Gaza)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |