Whehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zoeen kerel in de klas die graag een meisje wou zijn. Eerst moest ie zich daarom omkleden bij de dames met gymmen () toen daar bezwaar tegen werd gemaakt kreeg hij zijn eigen kleedkamer ( het ' ballen' hok, toepasselijk
) Dat is nu ondertussen 4 jaar geleden en volgens mij heeft 'het' ondertussen ook al tieten en dergelijks.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef SolidArt het volgende:
Ik had ooit een kerel op de MTS die we Tinus noemden.
'Kop op, je leeft nog steeds..quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik heb zo'n meisje wat helemaal geilt op de Pussycat Dolls en dus ook zo naar school gaat. En dus ook al die liedjes zingen.
Is dit hem?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Dit komt me verdacht bekend voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Zoek hem op op Hyves.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
Duivenaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:07 schreef Wunny het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n vent voor Natuurkunde waar je echt alles kon flikken.
Na 3 lessen hadden wij dat inmiddels door en werkelijk alles werd naar ze hoofd geslingerd.
Brood, planten, koek, drinken, pepernoten.
Je kon ook bij hem gewoon uit het raam springen en weer via de deur weer binnenkomen, vond hij dood normaal. Of als je eruit word gestuurd loop je het lokaal uit en kom je 2 minuten later er weer in, hij zegt niks en gaat gewoon door met de uitleg.
Hij is alleen na dat jaar van school gegaan
quote:Nou hij zit voortaan fulltime te fokken.Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:Er is toch ook een user op FOK! die ontzettend gek is van treinen?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:Socios!Op woensdag 20 oktober 2010 19:29 schreef Playyy het volgende:
[..]
Er is toch ook een user op FOK! die ontzettend gek is van treinen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef stefan1187 het volgende:
Wij hadden op de middelbare een jongen in de klas zitten die ook compleet buiten de boot viel. Was ontzettend in zichzelf gekeerd, kon soms de stomste opmerkingen maken in de klas, en maakte soms grapjes die nergens op sloegen waar hij vervolgens zelf helemaal om in een deuk lag. Wij en zelfs de docenten hadden dan zoiets van: Yeah Right
Hij had ook een aangeboren afwijking waardoor hij een zuurstoftekort had. Hij kon dan soms om het minste of geringste ontzettend kwaad worden. Dan begon hij wild om zich heen te slaan, en moest ie soms wel met 4 leraren tegelijk onder bedwang gehouden worden. 't was echt een heel apart joch. Er waren zelfs leerlingen in de klas die een beetje bang voor 'm waren omdat ie zo onberekenbaar was
quote:Jullie zaten bij elkaar in de klas?Op donderdag 2 oktober 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
De raarste gast die ik in de klas heb gehad was een jongen die tijdens zijn geboorte had gekampt met een zuurstoftekort en daardoor een of ander apparaat van zijn hersenen naar zijn hart had lopen.
Daardoor was hij schijnbaar heel snel over de zeik en elke keer als hem iets niet zinde sloeg hij er gewoon op los of begon met boeken door de klas te leren.
Op een gegeven moment was er een lerares die iets tegen hem zei, slaat ie zo een vulpen bij Mevr. Donkers door haar onderarm
Daarna heeft de directie toch maar eens een gesprekje met zijn ouders aangeknoopt en is ie naar de MAVO gegaan. Nooit meer wat van gehoord.
quote:Nee denk het nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Jullie zaten bij elkaar in de klas?
quote:Wel apart dat jullie het allebei over een gozer met zuurstoftekort hebben die heel agressief isOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Nee denk het nietVoor zover ik weet heeft die jongen altijd al op het VMBO gezeten, en ik ken geen mevr. Donkers
quote:Tja blijkbaar komen dat soort leerlingen sneller op het VMBO terecht.Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel apart dat jullie het allebei over een gozer met zuurstoftekort hebben die heel agressief is
quote:Gevolg van zuurstoftekort tijdens geboorte kan hersenbeschadiging zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Tja blijkbaar komen dat soort leerlingen sneller op het VMBO terecht.
ik weet niet wat de verschijnselen allemaal kunnen zijn van zuurstoftekort. Maar hij heeft ons een keer verteld dat zijn agressiviteit o.a. kwam door zuurstoftekort
quote:Tja daar kon ie natuurlijk niks aan doen, daar werd ie dan ook niet om gepest.Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gevolg van zuurstoftekort tijdens geboorte kan hersenbeschadiging zijn.
quote:Kwam 'm toevallig net tegenOp donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:zat die gast dan ook de hele dag met zijn voet klem tussen de klasdeur?Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef FOKkû het volgende:
Ik zat ooit bij een Jehova-getuige in de klas.
quote:zo een hadden wij ook.Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef SolidArt het volgende:
Ik had ooit een kerel op de MTS die we Tinus noemden.
Geen idee meer hoe hij echt heet(te) maar hij was echt een uitzonderlijk figuur.
Zijn haren waren dood, zijn gezicht langwerpig ongewassen en onnatuurlijk wit, zijn adem stonk naar bedorven yoghurt, en zijn ontbijt EN lunch bestond uit gehaktstaven en frikadellen.
Opzich was hij niet echt dom of zo, maar echt, onvoorstelbaar hoe iemand zo kan leven.
Ook had hij iedere dag vrijwel dezelfde kleren aan, en zo'n suffe ouwe rugtas, waar je nog niet naast begraven wilt worden..
Eigenlijk best sneu allemaal, want ik denk dat hij zo is opgegroeid, en dat hij het sociale mist, en dus ook niet zag dat hij 'buiten de boot viel'..
Maar ja, eigenlijk geen idee meer of hij nog leeft na al die jaren ongezond leven.
quote:leuk, gehandicapten treiteren...Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik had een jongen in mijn klas(3 vwo) en die kwam naar onze school, omdat het op zijn oude school niet zo goed beviel oftewel hij werd gepest. Na de eerste dag wisten we ook meteen waarom. Die jongen had aan beide oren een gehoorapparaat. Niet de gewone, maar van die dingen die gelinkt waren aan zijn hersenen en hij had nog een apparaatje om zijn nek hangen om die gehoorapparaatjes te bedienen in verband met hard en zachter zetten als ie bijvoorbeeld in de les zat.
Nu komt het leukst. Die jongen was een kop kleiner dan ons en ontzettend agressief. Je hoeft niet eens iets speciaal te doen en hij begon al te duwen en pakte, voor de een of andere reden, altijd je oren vast en liep zo even een rondje met je oor in zijn hand. En dat allemaal al op dag 1. Dus wij begonnen te kloten met dat kastje om zijn nek. Zoals in de pauze, het volume omhoog draaien of tegen elkaar fluisteren zodat ie ons wel zag praten, maar niet hoorde. Ik snapte eigenlijk niet waarom die jongen altijd met ons optrok, maar hij bleef terugkomen.
quote:Je moet er niet meteen vanuit gaan dat we het niet geprobeerd hebben. Ik ben zelf ook niet iemand die van pesten houdt, maar dit was toch wel de uitzondering die de regel bevestigde. Hij zal vast en zeker aansluiting gehad willen hebben, maar als je een week lang verschillende personen aan de oren hangt. Dan raakt je geduld snel op en ga je tegenmaatregelen nemen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef italoni het volgende:
[..]
leuk, gehandicapten treiteren...
jongen zocht aansluiting en had wellicht niemand anders...
heb op 2 scholen gezeten, de een een christelijke was vrij hard qua pesten.
zelf ook een half jaar last van gehad totdat ik de grootste pestkop met zijn hoofd tegen een kluisje ramde, hij knock out ging en ik hem daarna ten overstaan van zijn vriendjes lens heb geschopt, nooit meer last gehad![]()
andere school was zo relaxed dat je op schoolfeesten gewoon samen met je docent een biertje ging drinken, je geen u hoefde te zeggen maar men uiterst sociaal en beleefd met elkaar om ging.
was een vrije school
quote:Dus wij begonnen te kloten met dat kastje om zijn nek. Zoals in de pauze, het volume omhoog draaien of tegen elkaar fluisteren zodat ie ons wel zag praten, maar niet hoorde . Ik snapte eigenlijk niet waarom die jongen altijd met ons optrok, maar hij bleef terugkomen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet er niet meteen vanuit gaan dat we het niet geprobeerd hebben. Ik ben zelf ook niet iemand die van pesten houdt, maar dit was toch wel de uitzondering die de regel bevestigde. Hij zal vast en zeker aansluiting gehad willen hebben, maar als je een week lang verschillende personen aan de oren hangt. Dan raakt je geduld snel op en ga je tegenmaatregelen nemen.
Ik snap trouwens niet, hoe je er bij komt dat ik die jongen treiterde, omdat hij gehandicapt was.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef TearsOfJoy het volgende:
Collega's.... Tja, een meisje, enorme bitch en aartslui, en ook nog eens extreem dom. Als in 3 weken van te voren vrij vragen voor een begrafenis, enzo
quote:Klinkt meer als een iets zwaardere autist/moeilijk opvoedbare blaag... Aspergers zijn sociaal nogal beperkt, intelligent, en praten vaak over eenzijdige moeilijke dingen waar niemand op zit te wachten... maar worden niet gauw gevaarlijk (ze hebben vaak juist een groot rechtvaardigheidsgevoel).Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Neroje het volgende:
Ik had eens een jongen in de klas met Asperger. Echt zo'n idioot. Eén keer had hij in de gang iets geflikt in de pauze en werd hij het uur daarna uit de les gehaald om daar over te praten. Is hij een minuutje weg ofzo staat hij keihard op de gang te schreeuwen. Toen de les was afgelopen stond hij de hele klas op te wachten en begon op iedereen uit de klas in te slaan...
Verder stond hij ook zo af en toe tegen leraren te schelden (sommige waren oprecht bang voor dat joch...) en werd hij af en toe handtastelijk bij de dames...
quote:Op wat voor school heb jij gezeten?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Vleyczejtur het volgende:
Nu ik terugdenk aan mijn middelbare school, valt het me vooral op dat juist de leraren een stel mafkezen waren. we hadden 1 leraar die wel eens zonder een woord te zeggen de krant las van begin tot eind van de les, een leraar die echt compleet door het lint kon gaan, die liep dan echt tieren en krijsend door de gangen. Een lerares die zwaar alcoholist was, die werd zo nu en dan eens geschorst omdat ze dronken was in een les. Een gymleraar die standaard een stijve in zijn joggingsbroek had. Een godsdienst leraar die een leerling had bedreigd omdat hij het vriendje was van zijn dochter, mooie boel was het.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik had ook een mooie gast in mijn jaar. Hij was volgens mij een Asperger ofzo. Werd wel altijd gewaardeerd wegens zijn bizarre humor en omdat ie echt ongelooflijk goed piano kon spelen en lugubere grappen vertelde op de jaarlijkse toneel/dans/zang avond. Zoals een liedje: poisoning pigeons in the parkis een regelrechte hit geworden. Of taal-inflatie: een heel verhaal over threelips ipv tulips, naja geweldig!
Maar die gast verzamelde dus altijd alle te laat briefjes van alle leerlingen, en dan ging ie bijhouden wie wanneer te laat kwam, in een heel boek enzo. Op een gegeven moment zei een leraar dat ie hem geen briefjes meer ging geven, maar toen kwamen de leerlingen voor die gast op!
Dat ze het flauw vonden, want waarom zou die jongen die briefjes niet mogen hebben als ie dat zo graag wou
hahaha echt supertof, wat een gast was dat!
quote:Socios?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:Dat dacht ik dus ook al
quote:De lelijkste school die ik ooit in mijn leven gezien heb. Het gebouw was oud en grijs, van binnen en van buiten. Werkelijk ALLES was oud, half verrot of gewoon kapot. Het gebouw was helemaal vierkant en sommige lokalen waren zo erg kapot (ramen eruit, vloer kapot) dat er niet eens les gegeven kon worden. Overal op de vloerbedekking zaten vlekken, stoelen en tafels waren volledig ondergetekend en gekrast, ook klassenfoto's die in de school hingen waren echt 15 jaar oud ofzo. Zelfs de repetitie en SO briefjes waren van toen de school een andere naam had. (de naam was al jaren veranderd) Qua gezelligheid een kutschool, school en klasfeesten werden bijna niet georganiseerd omdat er nooit iemand kwam. Alles wat je vrijwillig kon doen op school (meewerken aan kerstvoorstelling ofiets) deed bijna niemand aan mee, wij hadden dan ook altijd een kerstvoorstelling die werd gedaan door een andere school. Alleen aan het tafelvoetbaltoernooi deden wat gasten mee maar dat was mede omdat deze onder schooltijd werd gehouden. Echt op alle vlakken de lelijkste school die ik ooit gezien heb. Ik ken ook geen mensen die op deze school hebben gezeten die met een goed gevoel terugkijken naar deze school. Niemand uit mijn klas heeft ook echt vrienden gemaakt op deze school, na het examen was alles gewoon klaar, geen feesten, niks. Diploma's werden opgestuurd.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:43 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Op wat voor school heb jij gezeten?
quote:zat op een christelijke school die toen nog aanzien had en er zelfs nog een pater les gaf.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, godsdienst.
Wij hadden zo'n toffe, stijlvolle vrouw met zwart haar, zag er erg goed uit voor haar leeftijd. Bleek dus dat ze een bekeerde hippie/rocker was. Ze organiseerde religieuze hardrockconcerten in de kerk.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ http://rhallock.com/fffuuu.jpg]afbeelding ]
quote:Ik vat hem nietOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
quote:je zat bij socios op school?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:die ken ik nog van chanOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:
quote:Sure FreddieOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Raqualad het volgende:
Die gozer was wel ongelooflijk slim en had soms vragen waarvan ik dacht 'kerel, hoe kom je erop'. Zo vroeg hij ooit aan mij of het pijn zou doen als je diaree direct in je bloedbaan zou spuiten, terwijl hij een gigantische rotlach op zijn gezicht had staan. Wat is die L. toch ook echt een topgozer.
quote:tja je leert soms.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:37 schreef laptoptas het volgende:
Nog eentje van dit jaar! Zit bij ons in de klas zo'n jongen. een stil type dat altijd in het zelfde schriftje zijn aantekeningen maakt. Opmerkingen maakt dat je denkt houd je mond. verder nooit wat zegt en altijd geestelijk afwezig is. Ik had dan ook in het begin echt de pik op het ventje en maakte hem het leven op school zuur.
Achteraf wel spijt van, toen ik uiteindelijk de moeite had genomen om met hem te praten na een tijdje kwam ik er achter wat die jongen allemaal al had meegemaakt. blijkt dat die jongen in zijn jeugd allebei zijn ouders kwijt is geraakt aan kanker. man oh man wat voelde ik me knuppel zeg. sindsdien ook nooit meer vervelend gedaan tegen hem of een ander eigenlijk. nu een tijd verder, blijkt het eigenlijk toch wel een goede gast te zijn.
heb er nu wel wat van geleerd, ben nu wel aardig tegen iedereen!!:D
quote:Maar hij kon er om lachen toch? Misschien omdat hij het oprecht een goeie grap vond ofzo..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef gadescha het volgende:
[..]
tja je leert soms.
was een 2e klasser en grappen over kanker maken was toen "stoer"
tijdens een schoolreisje zat ik achterin de bus met oud basisschool vriendjes en hun huidige klasgenootjes.
beetje moppen vertellen en toen zei ik zoiets als:
er heeft toch niemand kanker want ik weet nog een leuke grap.
een jongen met een petje zei ja ik heb kanker (die tijd was een petje in).
ik d8 dat die een grap maakte dus ik ging verder
wat is lang en word gedurende de tijd steeds korter?
"een polonaise in een kankerziekenhuis"
naja was een hele slechte grap die ik me niet eens meer herinner maar het werd pijnlijk stil behalve een jongen met een petje die hard begon te lachen.
later vertelden ze me dat die leukemie had en chemo's had gehad en eerst een volle bos krullen had en nu kaal was, later ook gezien.
nog geen jaar na dato is die jongen overleden, maarten was zijn naam, heeft een lange tijd een foto van hem bij de receptie gestaan.
zal dat moment nooit vergeten, voelde me een gigantische lul een lange tijd
quote:pics?Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zoeen kerel in de klas die graag een meisje wou zijn. Eerst moest ie zich daarom omkleden bij de dames met gymmen () toen daar bezwaar tegen werd gemaakt kreeg hij zijn eigen kleedkamer ( het ' ballen' hok, toepasselijk
) Dat is nu ondertussen 4 jaar geleden en volgens mij heeft 'het' ondertussen ook al tieten en dergelijks.
quote:Klinkt me redelijk bekend in de orenOp woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef stefan1187 het volgende:
Wij hadden op de middelbare een jongen in de klas zitten die ook compleet buiten de boot viel. Was ontzettend in zichzelf gekeerd, kon soms de stomste opmerkingen maken in de klas, en maakte soms grapjes die nergens op sloegen waar hij vervolgens zelf helemaal om in een deuk lag. Wij en zelfs de docenten hadden dan zoiets van: Yeah Right
Hij had ook een aangeboren afwijking waardoor hij een zuurstoftekort had. Hij kon dan soms om het minste of geringste ontzettend kwaad worden. Dan begon hij wild om zich heen te slaan, en moest ie soms wel met 4 leraren tegelijk onder bedwang gehouden worden. 't was echt een heel apart joch. Er waren zelfs leerlingen in de klas die een beetje bang voor 'm waren omdat ie zo onberekenbaar was
quote:Het is zo'n closet gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef heloef het volgende:
Er zit bij mij in de klas een gast van 22 die nogal gay doet. Om half 10 als we met ze alle half dood in de aula gaat hij heel hard "GOEDEMORGEN" roepen om maar aandacht te krijgen. Ook als een leraar zei "Nou jongens ik ga wat vertellen" gaat hij een beetje heel raar terwijl de rest van klas stil is "jeej!" roepen. Hij werd daarna wel goed op zijn plaats gezet door de leraar (Maar je hebt wel vrienden?) Maar terug naar het gay gedeelte hij is namelijk helemaal geen homo toen ik een modeblaadje moest verknippen kwam ie naast me staan en zei hij: "Zo das een lekker wijf"
In ieder geval gewoon een rare gast met gay trekjes en aandacht tekort.
quote:Jij hebt op het Carmel gezetenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef gadescha het volgende:
...Lap tekst....
quote:wij hebben een draken shirt man voor levensbeschouwingOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, godsdienst.
Wij hadden zo'n toffe, stijlvolle vrouw met zwart haar, zag er erg goed uit voor haar leeftijd. Bleek dus dat ze een bekeerde hippie/rocker was. Ze organiseerde religieuze hardrockconcerten in de kerk.
quote:dat doen er zoveelOp vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef Dropdown het volgende:
Maar zij nam ook elke dag een mes mee naar school. Die spoorde niet helemaal
quote:Wij hadden een Brazilliaanse van vroeg in de dertig die economie en Engels gaf.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:57 schreef Weaut het volgende:
Haha toen hij het over die rondborstige lerares had dacht ik aan een duits lerares op het thijcollege. En toen bleek dat hij op het carmel college zat. Wat een toeval
quote:Dat zie je wel vaker, dat een hoop van die "rare" kinderen dat alleen maar zijn door hun gezinssituatie... trieste verhalen zijn dat altijdOp zondag 24 oktober 2010 05:01 schreef ValHallen het volgende:
Dat meisje is een jaar of 10 nu en belast met zo'n beetje alle klusjes in huis. Ze moet de hond uitlaten, het huis schoonhouden en ga zo maar door. Ze behandelen haar dus als een afdankertje en hebben haar niet eens op een normale kleuterschool neergezet maar gelijk door naar het speciale onderwijs, terwijl diverse testen aantoonden dat ze met gemak slim genoeg was voor het normale onderwijs. Dat meisje is dus 10 jaar en nu eigenlijk al verpest voor het leven door haar ouders. Elke keer komt ze zingend langs mijn raam gelopen als ze de hond uitlaat, altijd alleen, altijd zonder vrienden. De meeste kinderen en jongeren mijden dit gezin als de pest waardoor ze dus er helemaal alleen voor staat. Een normaal meisje, geboren in het verkeerde gezin.![]()
Maargoed, ik ben nogal offtopic gegaan vrees ik, maar raakvlakken heeft het wel
quote:Eerder zielig. Je weet niet wat erachter zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik heb een keer een heel triest ventje in de klas gehad, Arnold
Hij deed nooit zijn haar, kwam altijd te laat in de klas en moest daardoor altijd nablijven en ook eerder op school komen om te prikken. Hij was dus al om 8 uur op school maar hij kwam alsnog te laat
In de klas deed hij nooit wat, hij lag altijd te slapen. Hij haalde altijd lage cijfers en was er nooit bij gym. Ik kan me nog herinneren dat hij altijd een smoesje had als hij later was. Zo zei hij een keer dat hij verdwaald was in de school
De leukste ervaring die ik met hem heb gehad is toen hij sliep dat we een keer zijn haar in de hens hebben gestoken
Ik zal nooit vergeten hoe een klasgenoot dit riep:
'Ehh meneer... ehh Arnolds haar staat in de fik'![]()
quote:ah come on gast, als je erbij was had je net zo hard gelachen als ikOp dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eerder zielig. Je weet niet wat erachter zit.
quote:dit
quote:Waarom is er tijdens de pauze (dan hebben de leraren toch ook vrij?) niemand in de lerarenkamer behalve die sukkel die zo nodig elke dag moet trekken op school?Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef feesbeeest het volgende:
Vorig jaar bij mij in de klas was er een heel seksueel gefrustreerd jongetje, die zat dus echt de hele dag met z'n in de broek had playboy's in zijn tas en hij wist precies wanneer er niemand in de lerarenkamer was 11.43 tot 12.15 hij sprintte niet normaal snel naar de lerarenkamer om z'n je weet wel wat te doen. Hij had ook als enige de leerling de sleutel weten te bemachtigen. Iedereen wist het, maar het was een grappige/aardige gozer dus niemand zou hem verraden. Nu komt het.
Het was een mooie vrijdagmorgen, zoals gewoonlijk ging meneer naar de lerarenkamer met z'n collectie boekjes, wij staan altijd 10meter van de lerarenkamer pauze te houden. Dus wij konden precies zien wat er zou gebeuren. Komt er een lerares binnen ongeveer 12.03 binnen en die schreeuwde het uit! De hele school wist ervan alle leraren, maar dit was het ergste hij ging gewoon verder! Hij is erop aangesproken etc
Eerste volgende maandag was het weer raak niet betrapt, maar de conciërge had camera's opgehangen!
Laten we zeggen de beeldschermen van de Camera's staan op een plek waarbij iedereen het gewoon kan zien. Die gozer is zo hard gepest en alle leraren zaten zich dood te lachen tijdens de les, kregen een rode kop etc
Maar dat was echt een baas
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
ah come on gast, als je erbij was had je net zo hard gelachen als ik
quote:alleen tussenurenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom is er tijdens de pauze (dan hebben de leraren toch ook vrij?) niemand in de lerarenkamer behalve die sukkel die zo nodig elke dag moet trekken op school?
quote:Ah okee
quote:Internetheld?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gooi jezelf weg joh, internetheld
quote:Ik vertel gewoon de waarheid en ik vond het grappig, jij daarin tegen zou blijkbaar voor hem opkomen, wetende dat veel mensen zoiets zouden zeggen maar niet doen, noem ik jou een internetheld.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Internetheld?
Wie zit er hier nou sterke verhalen te vertellen over het treiteren van klasgenootjes? Als er hier één de internetheld is, ben jij het.
quote:Tuurlijk, dat laatste was ook eigenlijk heel zielig, maar als je hem meemaakte het gehele jaar door, dan wist je wel dat het echt een lulletje was.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef feesbeeest het volgende:
ik zou lachen, maar het toch wel een beetje kut vinden
quote:Zoiets bedoelde ik ook, het is sneu, maar je kunt er zelf ook niets aan veranderen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef honderdprocentjes het volgende:
Het verdedigen van mensen die niet helemaal lekker zijn is zinloos en je zet alleen jezelf ermee voor schut. Op m'n school zit iemand die elk muntje opraapt wat hij ziet. Hij is 17 en speelt met lego. Hij heeft bij elkaar al 20 euro opgeraapt (voornamelijk 5 centjes) en daarmee een lego ding gekocht. Als je voor dit soort mensen gaat opkomen zet je jezelf alleen maar voorschut. Hij is blijkbaar niet eens autistisch: Z'n ouders moeten zich schamen voor zo een slechte opvoeding. Hij douchet 1x in de week en heeft 1 setje kleren. Iedereen gooit muntjes naar hem toe en hij vind het leuk want hij kan er na een oneindigheid een stuk speelgoed voor 5 jarigen van kopen.
quote:Hoe vreemd het ook klinkt, voor jullie is het misschien grappig.. Maar voor mensen die zelf met kanker leven is het zo af en toe nog grappiger, ze hebben hele aparte humor onderling.. M'n pa is eens naar buiten gerend omdat de chemokar voorbij kwam.. 'He, jullie moeten mij hebben!' En dat soort dingen. De grap die jij juist beschrijft kunnen de meesten oprecht wel om lachen.. Veel pijnlijker zijn juist de dingen als 'Kankerlijer', 'Krijg de kanker', 'Ga toch dood.' etc. Juist mensen die leven met de ziekte kunnen er heel goed grappen over maken..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef gadescha het volgende:
[..]
tja je leert soms.
was een 2e klasser en grappen over kanker maken was toen "stoer"
tijdens een schoolreisje zat ik achterin de bus met oud basisschool vriendjes en hun huidige klasgenootjes.
beetje moppen vertellen en toen zei ik zoiets als:
er heeft toch niemand kanker want ik weet nog een leuke grap.
een jongen met een petje zei ja ik heb kanker (die tijd was een petje in).
ik d8 dat die een grap maakte dus ik ging verder
wat is lang en word gedurende de tijd steeds korter?
"een polonaise in een kankerziekenhuis"
naja was een hele slechte grap die ik me niet eens meer herinner maar het werd pijnlijk stil behalve een jongen met een petje die hard begon te lachen.
later vertelden ze me dat die leukemie had en chemo's had gehad en eerst een volle bos krullen had en nu kaal was, later ook gezien.
nog geen jaar na dato is die jongen overleden, maarten was zijn naam, heeft een lange tijd een foto van hem bij de receptie gestaan.
zal dat moment nooit vergeten, voelde me een gigantische lul een lange tijd
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had ooit een meisje in mijn klas, mafste kind dat ik ooit heb gezien.
Zo was er een voorval waarbij ik vroeg of ik een pen mocht lenen. Geen reactie, dus ik pakte hem heel even snel van d'r tafeltje om iets op te schrijven. Dat zag ze dus, pakte mijn hand (ze had van die lange enge nagels) en kneep keihard. Nagels in mijn pols. Bloed druppelde d'r vanaf.Vervolgens begon ze heel agressief te gillen en te huilen.
Ze verzamelde trouwens ook foto's van wormen.
Ook heeft ze me eens zomaar gebeten. Opeens, in de pauze. Ik weet het niet, misschien had ze wel hondsdolheid.
quote:EDIT.
quote:lachen man!Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef robin007bond het volgende:
Zelf heb ik een jongen in de klas gehad.. pff.
Wat heb ik eigenlijk zo hard om hem gelachen!
Hij kwam net op school, was hier nieuw. Verhuizing achter de rug je kent het wel.
Eerst leek die best een normale, aardige gozer, maar hij stonk zo erg!
Ik wist niet wat het was, ´t rook naar kots.
Maar hier komt het geweldige verhaal...
Voor de grap waren een vriend en ik bezig hem te "trollen".
We zeiden dat we een gast op de Xbox hebben leren kennen die "Gio" zou heten, hij zou in Amerika wonen.
Ik had dus die vriend in mijn contactenlijst bewerkt en de naam verandert in Gio.
Hij stuurde dus allemaal smsjes van hoe het was in Amerika. En dat die zo verslaafd was aan de coke, zijn vriendin van 67 neukte etc.![]()
Hij geloofde gewoon echt alles!
Op een geven moment vonden we het zonde van 't beltegoed..
We hebben er een eind aan gemaakt door hem te laten geloven dat Gio dood was gegaan.
Een smsje van zijn moeder dat die was overreden door een taxi was genoeg om hem het te laten geloven.
Goh.. wat kan ik er nu echt keihard om lachen
Edit: We deden net alsof we heel verdrietig waren om Gio z'n dood![]()
Nog nooit zo erg moeten acteren![]()
quote:praat eens met haar? misschien krijgt ze geen eten thuis en wordt ze verwaarloosd?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef Mascio het volgende:
Meisje op mijn school eet alles op wat op de grond ligt, van afgelebberde boterhammen tot verweerde winegums die onder schoenen hebben gezeten. Staat ook altijd met haar hoofd tegen de muur in de pauze.
quote:Wat een humor zeg.. Was dat een school voor zwakbegaafden?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Brombaard het volgende:
Onze klas was wel apart, de losers werden eigenlijk niet zo veel gepest. In plaats daarvan liepen alle "populaire" boys elkaar constant het leven zuur te maken. Voorbeelden:
- Altijd afval in elkaars tas gooien
- In de pauze alle troep op een hoop midden op tafel gooien, en daar ook op spugen enzo. Als de pauze dan afgelopen was rende iedereen zo snel mogelijk weg, want de schoonmaakster kwam dan aanrennen en degene die als laatste achterbleef moest het dan opruimen. Ze kwam ook wel eens iemand uit de les halen.
- Altijd elkaars tassen verstoppen (bijvoorbeeld in de meisjes WC of ergens in de aula)
- Met zijn allen afspreken dat iedereen in de rij zijn tafel tegelijkertijd naar achteren zou schuiven. , behalve een iemand die niets van deze afspraak wist. Die werd er vervolgens uitgestuurd omdat hij steeds zijn tafel naar achteren zette
-Huiswerk van iemand overschrijven en dan de desbetreffende bladzijde uit diens schrift scheuren. Als diegene dan wat gevraagd werd en je zag hem er achter komen dat het weg was, heel hard schreeuwen "HEB JE HET SOMS NIET GEMAAKT?"
Kan ff niks anders meer bedenken, maar je moest wel op je hoede zijn in ieder geval.
quote:haha, zo lang volhouden ookOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef robin007bond het volgende:
Zelf heb ik een jongen in de klas gehad.. pff.
Wat heb ik eigenlijk zo hard om hem gelachen!
Hij kwam net op school, was hier nieuw. Verhuizing achter de rug je kent het wel.
Eerst leek die best een normale, aardige gozer, maar hij stonk zo erg!
Ik wist niet wat het was, ´t rook naar kots.
Maar hier komt het geweldige verhaal...
Voor de grap waren een vriend en ik bezig hem te "trollen".
We zeiden dat we een gast op de Xbox hebben leren kennen die "Gio" zou heten, hij zou in Amerika wonen.
Ik had dus die vriend in mijn contactenlijst bewerkt en de naam verandert in Gio.
Hij stuurde dus allemaal smsjes van hoe het was in Amerika. En dat die zo verslaafd was aan de coke, zijn vriendin van 67 neukte etc.![]()
Hij geloofde gewoon echt alles!
Op een geven moment vonden we het zonde van 't beltegoed..
We hebben er een eind aan gemaakt door hem te laten geloven dat Gio dood was gegaan.
Een smsje van zijn moeder dat die was overreden door een taxi was genoeg om hem het te laten geloven.
Goh.. wat kan ik er nu echt keihard om lachen
Edit: We deden net alsof we heel verdrietig waren om Gio z'n dood![]()
Nog nooit zo erg moeten acteren![]()
quote:altijd
quote:Defect aan je humor? Zure gleuf.Op woensdag 27 oktober 2010 00:19 schreef beatrijs het volgende:
[..]
lachen man!
[..]
praat eens met haar? misschien krijgt ze geen eten thuis en wordt ze verwaarloosd?
[..]
Wat een humor zeg.. Was dat een school voor zwakbegaafden?
quote:Lach jij maar. Zij heeft nu wel een immuunsysteem van heb ik jou daar.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef Mascio het volgende:
Meisje op mijn school eet alles op wat op de grond ligt, van afgelebberde boterhammen tot verweerde winegums die onder schoenen hebben gezeten. Staat ook altijd met haar hoofd tegen de muur in de pauze.
quote:En jij je maar afvragen waarom je zo speciaal was.Op woensdag 27 oktober 2010 01:00 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Defect aan je humor? Zure gleuf.
Het was trouwens alles behalve een school voor zwakbegaafden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 05:41 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom je zo speciaal was.
quote:OMFG ik lig dubbel van het lachenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
Een keer in de aula van de middelbare school een Nederlandse meid een klein buitenlands meisje zien slopen. Letterlijk aan haar haren slepen, in een hoek gekwakt en trappen maar. Ik dacht echt dat er iets heel ergs aan de hand moest zijn.
Later bleek dat kleine meisje een gientje over God gemaakt te hebben en de grote meid vond dat beledigend.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
Een keer in de aula van de middelbare school een Nederlandse meid een klein buitenlands meisje zien slopen. Letterlijk aan haar haren slepen, in een hoek gekwakt en trappen maar. Ik dacht echt dat er iets heel ergs aan de hand moest zijn.
Later bleek dat kleine meisje een gientje over God gemaakt te hebben en de grote meid vond dat beledigend.
quote:Dont mess with Jezus!Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Ach, de helft van die klas is uiteindelijk voortijdig van school gegaan, en ik heb toch mooi mijn VWO-diploma gehaald. Dus ik hoef me geloof ik niet echt aangesproken te voelenOp woensdag 27 oktober 2010 05:41 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom je zo speciaal was.
quote:Klinkt alsof het regelrecht van 4chan komt, maar holy shit - ik lach me de tyfus. Dikke internet +1 voor jou.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:wie was zo lollig om dit naar slam fm te sturen ?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:zat zo straks in de auto en, werd dat zeg maar om geroepen dat iemand een klas genoot misde en waar die gene gebleven was, met het verhaal er bij.
quote:Geniale opbouw. Kwartje viel langzaamOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:wat stoer van zeOp donderdag 28 oktober 2010 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Bij mij in de klas (6 vwo) zaten een aantal lui die op de verjaardag van Adolf Hitler altijd een taart mee naar school namen om het te vieren.
quote:u riep?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gooi jezelf weg joh, internetheld
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb een gast in de klas zitten die qua persoonlijkheid een komiek is. Hij kon altijd iedereen wel aan het lachen krijgen op de één of andere manier.
Een keer had hij van oude kranten die op school lagen een ridderpak gemaakt, compleet met zwaard (een posterrol) ging hij de school door. Ik liep met hem en nog een andere klasgenoot naar de klas en hij had zijn pak nog aan, hij wilde met pak en al de klas inlopen.
Hij loopt een klas in en zwaait met zijn 'zwaard' en zegt "Heeeuy!", bleek hij de verkeerde klas ingelopen te zijn waar een hele klas eersteklassers hem met grote ogen aankeken.![]()
quote:En die jongen was jij? JohnfuckinmayerOp donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ooh ja, wij hadden ook een gozer in de klas die nooit iets zei maar je altijd heel diep aanstaarde en rare antwoorden gaf. Zelfs de leraren negeerden hem. Een keer vroeg de leraar aan hem of hij zijn huiswerk wel had gemaakt en hij antwoordde met; 'Ik snij je strot door,vuile flikker'.
Het was zo een type waarvan je verwacht dat ie de volgende dag naar school komt en iedereen neerknalt.
quote:haha, k snap hem. hij paart over zich zelf.Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En die jongen was jij? Johnfuckinmayer
quote:oh daar gaat mijn undercoveractie.Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En die jongen was jij? Johnfuckinmayer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:ach je moet gewoon lachen (niet uitlachen) met zoon mensen. ik heb wel respect voor hem, dat hij voor zijn toch best apparte hobby/obsessie open durft uit te komen en er voor de volle 100% voor gaat.Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
Whehe, pas na deze post ben ik de post nogmaals gaan lezen, en toen viel die bij mij ookquote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geniale opbouw. Kwartje viel langzaam
die stinkleraar, was dat een aardrijkskundeleraar?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Bombshell het volgende:
Op brugklas kamp was dr eentje die ging zich liggen rukken op zn bed terwijl iedereen in de kamer was. Iedereen stond er een beetje vernbaad naar te kijken eigenlijk.
Op de basischool was er een jongen die had echt nooit vrienden. Hij was echt ontzettend dom en liep altijd alleen. Hij liet weleens zn lul zien aan meisjes achter het fietsenhok. Als je straf had moest je altijd naast hem zitten, niemand wilde dat. Soms zat tie keihard te schreeuwen en de leraar werd weleens kwaad op hem begon die te janken.
En leraren echt te veel gekken gehad gewoon. Eentje stonk echt verschrikkelijk hadden we voor de les een bus deo voor hem neergezet. We hadden toen een keer muziek en moesten met gitaten op de gang staan liedjes oefenen. Loopt die vent langs begint een jongen stink stink stink te zingen. Vent helemaal uit zn dak en uitleggen dat et niet leuk is om met iemands lichaamsgeur te spotten haha.
Verder pedofiele gymleraren die altijd op vakantie naar thailand ging en net de kleedkamer inliep als de mesijes zich aan het verkleden waren.
een beetje?!?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zat ooit met een vreemde neo-nazi uit Zuid-Limburg opgescheept. Hij kon soms de meest twisted dingen zeggen over moorden en geweld, hij vond het leuk om daarover te praten. Qua uiterlijk in zijn gezicht had hij wel wat weg van een jonge Doc uit Back to the Future, heel apart.
Altijd droeg hij een bomberjack met zwarte pet. We zaten op een opleiding ICT en hij verloor regelmatig zijn geduld achter de computer. Zo rukte hij een keer zijn draagbare harde schijf uit de computer en is er op gaan stampen. Een andere keer kreeg hij het voor elkaar dat er rook en er een gore chemische stank vrij kwam.![]()
School was wel het laatste waar hij mee bezig was en onderhield een crappy ontworpen site opgedragen aan Hitler himself. Grote propaganda posters en foto's waar teksten als "hulde voor deze grote man" onder stonden.![]()
Buiten zijn 'aanvallen' om hield hij zich redelijk op de achtergrond in de klas, vermeed leraren zoveel mogelijk en ruzie met klasgenoten had hij zelden. Je kon er wel een gesprek mee voeren zonder dat hij gevaarlijk werd, ook al was ik het echt totaal niet eens met zijn hobby op het internet. Het was een jongen die een beetje in de war was denk ik.
Nooit last gehad van racisme?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:57 schreef FoolWithMokey het volgende:
Bij ons was ik de rare klasgenoot, ik zat op een boerenschool, en was het enige buitenlander op school.
Jawel best wel, maar dat was meer om onwetendheid, dan echt bewust ervoor kiezen. Ik had wel een hele goede leraar die voor mij opkwam. uiteindelijk na tweede klas toch van school veranderd.quote:
ik ga alles zo doorlezen of ik mezelf tegenkomquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef Document1 het volgende:
Iemand zichzelf al tegen gekomen in dit topic?
Ik deed Havo, dus we deden allebei middelbare school. We hebben iets gemeen, afspreken?quote:
ben jij ook niet naar de diploma-uitreiking gegaan, en het maar op laten sturen met de post?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik deed Havo, dus we deden allebei middelbare school. We hebben iets gemeen, afspreken?
Grappig en treurig tegelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:11 schreef Gwywen het volgende:
Ik had een collega die door z'n vrouw het huis uit was geschopt en die in een busje op de parkeerplaats van ons bedrijf sliep. Als de collega's dan 's morgens op het werk kwamen gaven ze een klap op het busje, dan wist hij dat de werkdag weer begonnen was.
Ja, alleen niet per post, maar mijn mentor kwam het persoonlijk brengen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ben jij ook niet naar de diploma-uitreiking gegaan, en het maar op laten sturen met de post?
spijbelen-extremo
Tja, ik denk dat de meesten dat wel gaan denken tegen de tijd dat ze van school gaan en verder gaan studeren... zo heb je ookw el vreemde figuren op de universiteit rondlopen, maar daar worden ze vaker gerespecteerd om wie ze zijn en wat ze kunnen. Misschien ben je daar nog niet echt mee bezig als je jonger bent, dan wil je het liefst zelf zo cool mogelijk overkomen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk topic!
Wat ik dan weer minder vind zijn die verhalen over het 'pesten' van de rare klasgenoten.. Je weet nooit wat er met iemand aan de hand is, en door ook nog eens onaardig te gaan doen maak je het er niet beter op.
Hoe is dat afgelopen, het lijkt me niet dat je zoiets al te lang pikt. Mocht dat met een collega van me gebeuren, dan zou ik er iig weinig grappigs aan vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:11 schreef Gwywen het volgende:
Ik had een collega die door z'n vrouw het huis uit was geschopt en die in een busje op de parkeerplaats van ons bedrijf sliep. Als de collega's dan 's morgens op het werk kwamen gaven ze een klap op het busje, dan wist hij dat de werkdag weer begonnen was.
Ik zou het niet pikken. Iemand moet ergens slapen natuurlijk, maar daarvoor zijn legio andere opties dan op het terrein van je werkgever kamperen.quote:Op maandag 1 november 2010 01:24 schreef Henno het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen, het lijkt me niet dat je zoiets al te lang pikt. Mocht dat met een collega van me gebeuren, dan zou ik er iig weinig grappigs aan vinden.
Ik snap 'm niet eens... ?quote:Op maandag 1 november 2010 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had het niet eens doorVond het al raar dat hij een hond meenam...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik snap hem echt niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Wtf.. je kent Scooby Doo nietquote:Op maandag 1 november 2010 09:02 schreef _Arual_ het volgende:
Achter computer kruipt.
Zegt me nog niet veel, blijkbaar iets gemist in mijn jeugd.
Whut.quote:Op maandag 1 november 2010 09:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik herken die hond wel, maar ik heb de serie nooit gezien, nee.
Dan nog... je hebt Scooby Doo nog nooit gezien...?quote:Op maandag 1 november 2010 09:23 schreef _Arual_ het volgende:
We hadden maar heel weinig tv-zenders, en ik was niet zo'n tv-kind. Dat hing ook wel samen geloof ik.
Ik vind Scooby-Doo nooit gezien hebben best wel een opmerkelijke rariteit.quote:Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef _Arual_ het volgende:
Nu voel ik me raarEn ik was hier om te lachen om de rariteiten van anderen
quote:Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef _Arual_ het volgende:
Nu voel ik me raarEn ik was hier om te lachen om de rariteiten van anderen
mijn god, die is geweldigquote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:Ik ook nietOp maandag 1 november 2010 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had het niet eens doorVond het al raar dat hij een hond meenam...
quote:Misschien is het een hondenbaan?Op dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik dacht: een hond meenemen naar het werk, mag dat dan?
Wie voorbij kom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer voorbij kom als collega/klasgenoot. Zou iig goed kunnen!
ik sta er ook niet tussen, al komen een boel dingen me wel bekend voor...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ik een keer voorbij kom als collega/klasgenoot. Zou iig goed kunnen!
in de boerderij waar ik tot m'n 7e heb gewoont ontvingen we tv Gelderland (in Leusden [Amersfoort, Utrecht]) en nederland 1, 2 en 3quote:Op maandag 1 november 2010 09:23 schreef _Arual_ het volgende:
We hadden maar heel weinig tv-zenders, en ik was niet zo'n tv-kind. Dat hing ook wel samen geloof ik.
mijn ouders wonen in the middle of nowhere waar ook geen kabeltv was (nu wel)quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in de boerderij waar ik tot m'n 7e heb gewoont ontvingen we tv Gelderland (in Leusden [Amersfoort, Utrecht]) en nederland 1, 2 en 3
Wij hadden ook alleen maar nederland 1, 2 en 3 maar Scooby Doo ken ik best heel goed.quote:Op maandag 1 november 2010 09:23 schreef _Arual_ het volgende:
Brbquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Fanta-stick het volgende:
O ja en een collega die mandarijnen opensnijd en er peper en zout opstrooit.
?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Helemaal gestoord die gast, of met glassex over je lunch heen spuiten terwijl hij de tafel schoonmaakt.quote:
mesijes? wat zijn dat?quote:
Da's gewoon 'n heaumeau dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef jeloen het volgende:
[..]
mesijes? wat zijn dat?
oja onze gymleraar loopt ook altijd in kleedkamer gaat ie vragen wat we van hem vonden die les enzo rare man (jongenskleedkamer)
quote:Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
zelfdequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:18 schreef lyron het volgende:
[..]
![]()
Had pas door na 5 van dit soort reacties
Toen ik zestien was zou ik dat glimlachend verbeten hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Op de middelbare school hadden we een meisje met een grote en zeer stevige boezem. Als ze in een gekke bui was deed ze punaises met de punt naar buiten door haar BH en zette ze vast met leukoplast. Ze kwam dan op school en vloog je dan heel enthousiast om de nek. Het kreng.
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:29 schreef Skynilla het volgende:
Op de basisschool hadden we een paar rare kindertjes in de klas. Ik zal beginnen bij de raarste jongen van de klas, Marokaans jongetje, stevige armen en benen en rook altijd naar koeienstront.
Keertje tijdens gym had hij bij gym per ongeluk in zijn broek gepoept en deed gewoon die vieze strontonderbroek in zijn schooltas![]()
En daarnaast hadden we nog een heel raar meisje in de klas waar niemand naast wilde zitten. Heel lelijk, mager en lang, had vaak luizen, en die haalde ze gewoon tevoorschijn uit haar haar en kneep ze zo kapot tussen haar nagels. In groep 8 begon ze borstjes te krijgen. Wat doet zij? Op een warme zomerdag gaat ze gewoon topless op het grasveld van het schoolplein liggen, zodat iedereen kon aanschouwen hoe groot haar tepels waren. Zelfs de jongens keken liever weg dan toe.
En op de middelbare school, typische nerd. Lang blond haar, brilletje. Dit meisje kwam zo weinig in contact met haar ouders, en zat bijna aaaltijdd op haar kamer op zolder, dat ze niet eens meer wist hoe haar ouders heette. En dat vond ze de gewoonste zaak van de wereld
Wij deden dat met kokindjes. En dan gewoon klanten aan de balie gaan helpenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Op de middelbare school hadden we een meisje met een grote en zeer stevige boezem. Als ze in een gekke bui was deed ze punaises met de punt naar buiten door haar BH en zette ze vast met leukoplast. Ze kwam dan op school en vloog je dan heel enthousiast om de nek. Het kreng.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Een gast in onze klas die een obsessie had voor het woord anus.
Gert-jan werd Gert-Janus anus anus anus anus janus anus anus.
Zo iemand ken ik ook. Deed standaard peper en zout op zijn mandarijnen en gooide ze daarna weg. Toen ik vroeg waarom hij dit deed was zijn antwoord: "ik lust geen mandarijnen met peper en zout"quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Hehe, dat is humor, klinkt als een klas waarin je wel kon lachenquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Brombaard het volgende:
Onze klas was wel apart, de losers werden eigenlijk niet zo veel gepest. In plaats daarvan liepen alle "populaire" boys elkaar constant het leven zuur te maken. Voorbeelden:
- Altijd afval in elkaars tas gooien
- In de pauze alle troep op een hoop midden op tafel gooien, en daar ook op spugen enzo. Als de pauze dan afgelopen was rende iedereen zo snel mogelijk weg, want de schoonmaakster kwam dan aanrennen en degene die als laatste achterbleef moest het dan opruimen. Ze kwam ook wel eens iemand uit de les halen.
- Altijd elkaars tassen verstoppen (bijvoorbeeld in de meisjes WC of ergens in de aula)
- Met zijn allen afspreken dat iedereen in de rij zijn tafel tegelijkertijd naar achteren zou schuiven. , behalve een iemand die niets van deze afspraak wist. Die werd er vervolgens uitgestuurd omdat hij steeds zijn tafel naar achteren zette
-Huiswerk van iemand overschrijven en dan de desbetreffende bladzijde uit diens schrift scheuren. Als diegene dan wat gevraagd werd en je zag hem er achter komen dat het weg was, heel hard schreeuwen "HEB JE HET SOMS NIET GEMAAKT?"
Kan ff niks anders meer bedenken, maar je moest wel op je hoede zijn in ieder geval.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Zulke acties waren er ook altijd bij ons in de klas. Iedereen legde altijd zn tas neer bij het lokaal waar je les zou hebben. Als er dan pauze was gingen we op zoveel mogelijk tassen staan stampen. Vervolgens was het altijd lachen als mensen hun tas open maakte en hun hele multomap uit elkaar lag. Na een tijdje nam iederen zn tas mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe, dat is humor, klinkt als een klas waarin je wel kon lachen
Zo maak je wel een naam voor jezelf!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb ooit bij een weddenschap in de eerste een meid uit de vierde die bekend stond om haar grote boezem hard op haar kont geslagen. Vlakke hand, midden in de aula, ik werd tot lang daarna nog herkend daarom.![]()
![]()
![]()
Aanrander van de school!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:42 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Zo maak je wel een naam voor jezelf!
Ja leuk joh, spullen vernielen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zulke acties waren er ook altijd bij ons in de klas. Iedereen legde altijd zn tas neer bij het lokaal waar je les zou hebben. Als er dan pauze was gingen we op zoveel mogelijk tassen staan stampen. Vervolgens was het altijd lachen als mensen hun tas open maakte en hun hele multomap uit elkaar lag. Na een tijdje nam iederen zn tas mee.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:39 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Zo iemand ken ik ook. Deed standaard peper en zout op zijn mandarijnen en gooide ze daarna weg. Toen ik vroeg waarom hij dit deed was zijn antwoord: "ik lust geen mandarijnen met peper en zout"
quote:
vorige topicsquote:
Eindelijk alle delen bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorige topics
wat een bazentopic trouwens
(zou fijn zijn als dit lijstje in OP werd gezet)
"De Neanderthaler."quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef Skynilla het volgende:
Schiet me net te binnen, in de eerste hadden we 2 hele rare jongens in de klas zitten. De ene was lang, brilletje, sluik blond haar en sprak met een supernasale stem. En dan had je nog zijn vriend. Jongen met een supergroot hoofd en gebit, kapsel die op een vogelnest leek, wenkbrauwboog bijna zo groot als een Neanderthaler.. je kent het wel
Maargoed, deze jongens waren altijd samen, en wilde altijd discussieren met mensen terwijl niemand ze bijna een nog een blik gunde. De (ik noem het even zo) Neanderthaler stonk ook vreselijk, iedereen zei het na een tijdje ook tegen hem maar hij vond dat deo niet nodig was omdat hij deo vond stinken![]()
Hij vertelde gewoon dat hij geen vrienden had, bijna de hele dag op zijn kamer zit, bijna niet met zijn ouders praat omdat hij dat niet leuk vind, dat hij van WoW hield en dat meisjes vies en eng zijn
Dat vond ik ook toen ik 10 wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef Skynilla het volgende:
Schiet me net te binnen, in de eerste hadden we 2 hele rare jongens in de klas zitten. De ene was lang, brilletje, sluik blond haar en sprak met een supernasale stem. En dan had je nog zijn vriend. Jongen met een supergroot hoofd en gebit, kapsel die op een vogelnest leek, wenkbrauwboog bijna zo groot als een Neanderthaler.. je kent het wel
Maargoed, deze jongens waren altijd samen, en wilde altijd discussieren met mensen terwijl niemand ze bijna een nog een blik gunde. De (ik noem het even zo) Neanderthaler stonk ook vreselijk, iedereen zei het na een tijdje ook tegen hem maar hij vond dat deo niet nodig was omdat hij deo vond stinken![]()
Hij vertelde gewoon dat hij geen vrienden had, bijna de hele dag op zijn kamer zit, bijna niet met zijn ouders praat omdat hij dat niet leuk vind, dat hij van WoW hield en dat meisjes vies en eng zijn
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:39 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Zo iemand ken ik ook. Deed standaard peper en zout op zijn mandarijnen en gooide ze daarna weg. Toen ik vroeg waarom hij dit deed was zijn antwoord: "ik lust geen mandarijnen met peper en zout"
Haha zo'n klasgenoot had ik ook in de brugklas. Hij raapte ook ooit een gebruikt condoom op en blies hem opquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
Mijn vreemdste klasgenoot? Ik zat in de brugklas bij iemand in de klas en die kroop wel eens over de grond op zoek naar kleingeld. Na een tijdje waren een aantal zo grappig om klein geld uit het buitenland op de grond te gooien zodat hij ging kruipen over de grond, daarvan filmpjes maakte om vervolgens te worden geschorst
das gewoon niet grappig meer :|quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:17 schreef Calyx het volgende:
[..]
Haha zo'n klasgenoot had ik ook in de brugklas. Hij raapte ook ooit een gebruikt condoom op en blies hem op
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:17 schreef Calyx het volgende:
[..]
Haha zo'n klasgenoot had ik ook in de brugklas. Hij raapte ook ooit een gebruikt condoom op en blies hem op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |