abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87891120
Vorig jaar bij mij in de klas was er een heel seksueel gefrustreerd jongetje, die zat dus echt de hele dag met z'n in de broek had playboy's in zijn tas en hij wist precies wanneer er niemand in de lerarenkamer was 11.43 tot 12.15 hij sprintte niet normaal snel naar de lerarenkamer om z'n je weet wel wat te doen. Hij had ook als enige de leerling de sleutel weten te bemachtigen. Iedereen wist het, maar het was een grappige/aardige gozer dus niemand zou hem verraden. Nu komt het.

Het was een mooie vrijdagmorgen, zoals gewoonlijk ging meneer naar de lerarenkamer met z'n collectie boekjes, wij staan altijd 10meter van de lerarenkamer pauze te houden. Dus wij konden precies zien wat er zou gebeuren. Komt er een lerares binnen ongeveer 12.03 binnen en die schreeuwde het uit! De hele school wist ervan alle leraren, maar dit was het ergste hij ging gewoon verder! Hij is erop aangesproken etc
Eerste volgende maandag was het weer raak niet betrapt, maar de conciërge had camera's opgehangen!
Laten we zeggen de beeldschermen van de Camera's staan op een plek waarbij iedereen het gewoon kan zien. Die gozer is zo hard gepest en alle leraren zaten zich dood te lachen tijdens de les, kregen een rode kop etc

Maar dat was echt een baas _O_
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_87891201
En in groep 8 was er een gozer die nog steeds geloofde in Sinterklaas :') De docent heeft het hem maar verteld, want ons geloofde hij niet. Was best wel zielig :s)
Jah Rastafari Pride
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:25:57 #103
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_87975413
Trapje!
pi_87976360
Op de basisschool hadden wij ook een jongen die veranderde in een meidje :')
Benjamin > Manon
Die had dus regelmatig ruzie omdat ie vreselijk gepest werd :')
Maar hij won het wel vaak, ging altijd met stenen en stoepegels gooien/vechten ^O^

Later kwam ik hem dus ook nog tegen op mijn werk, daar heeft ie dus 2 maanden ofzo gewerkt.
Een keer kwam een collega naar mij toe zo van : zij is eig best wel lekker :') _!
Ik dus dat is een hij, en helemaal uitgelegt...
Hij wilde het niet geloven en allemaal aan mensen gevraagt etc. :')

En voor aardrijkskunde hadden ze ook best wel een raar wijf.
Die had het altijd over haar vakanties in Italie en haar nieuwe vriendjes daar en wie ze allemaal neukte etc :')
Ook had ze een paar keer gezegt dat ze nederlandse mannen niet aantrekkelijk vond, kon de klas niet echt waarderen :D
Datzelfde wijf ging dus een keer iets ophangen aan de wand en ging toen dus bovenop de tafel staan, roept ze heel hard door de klas: Zwappel, niet onder mijn rok kijken hè! Hele klas ging natuurlijk kapot, ik mooi voor lul :')

Tevens, tvp.
404 - Not Found
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:01:17 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87976845
Er zit bij mij in de klas een gast van 22 die nogal gay doet. Om half 10 als we met ze alle half dood in de aula gaat hij heel hard "GOEDEMORGEN" roepen om maar aandacht te krijgen. Ook als een leraar zei "Nou jongens ik ga wat vertellen" gaat hij een beetje heel raar terwijl de rest van klas stil is "jeej!" roepen. Hij werd daarna wel goed op zijn plaats gezet door de leraar (Maar je hebt wel vrienden?) Maar terug naar het gay gedeelte hij is namelijk helemaal geen homo toen ik een modeblaadje moest verknippen kwam ie naast me staan en zei hij: "Zo das een lekker wijf"

In ieder geval gewoon een rare gast met gay trekjes en aandacht tekort.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:10:51 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87977405
Ooit een meid in de klas gehad die erg weird was. Ze keek altijd boos en liep altijd confronterend te doen tegen de klas als er iets mis ging. Andere dingen dan dat ze af en toe tegen anderen liep te zeiken zei ze niet. Zo had iemand ooit rij-examen en ging daarom iets eerder weg, daar ging ze tegen iedereen over lopen klagen en zeiken maar een paar weken daarna ging ze een halve dag eerder weg omdat ze zelf rij-examen had. :')

Ze wilde ook echt niet opgenomen worden in de groep, we hebben haar vaak genoeg gezegd dat ze wel bij ons mocht komen zitten in de pauze en zo, maar het mocht niet baten. In plaats daarvan 'verdween' ze in de pauze's, letterlijk niemand wist waar ze was, niet in de aula, niet in het gebouw, niet bij de klas, niet om het gebouw heen, gewoon weg. Totdat de les weer begon, dan was ze er stipt op tijd weer.

Ik denk dat ze gewoon een keer een flinke beurt nodig had.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_87980144
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef heloef het volgende:
Er zit bij mij in de klas een gast van 22 die nogal gay doet. Om half 10 als we met ze alle half dood in de aula gaat hij heel hard "GOEDEMORGEN" roepen om maar aandacht te krijgen. Ook als een leraar zei "Nou jongens ik ga wat vertellen" gaat hij een beetje heel raar terwijl de rest van klas stil is "jeej!" roepen. Hij werd daarna wel goed op zijn plaats gezet door de leraar (Maar je hebt wel vrienden?) Maar terug naar het gay gedeelte hij is namelijk helemaal geen homo toen ik een modeblaadje moest verknippen kwam ie naast me staan en zei hij: "Zo das een lekker wijf"

In ieder geval gewoon een rare gast met gay trekjes en aandacht tekort.
Het is zo'n closet geval :r
Jah Rastafari Pride
pi_87981543
Dat was ikzelf!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:48:26 #109
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_87985214
Trapje!
pi_87987352
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef gadescha het volgende:
...Lap tekst....
Jij hebt op het Carmel gezeten :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_87988418
Haha toen hij het over die rondborstige lerares had dacht ik aan een duits lerares op het thijcollege :) . En toen bleek dat hij op het carmel college zat. Wat een toeval :*
pi_87992925
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, godsdienst.

Wij hadden zo'n toffe, stijlvolle vrouw met zwart haar, zag er erg goed uit voor haar leeftijd. Bleek dus dat ze een bekeerde hippie/rocker was. Ze organiseerde religieuze hardrockconcerten in de kerk. :D
wij hebben een draken shirt man voor levensbeschouwing
zat 7 jaar geleden nog gewoon bij ons op schoool
staat ook op fotos op de gang bij de examen klasen :P

en hij vertelt altijd hele verhalen over zijn prive leven heel grappig

:s)
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87994027
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef Dropdown het volgende:
Maar zij nam ook elke dag een mes mee naar school. Die spoorde niet helemaal
dat doen er zoveel :? :?
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:57:01 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87994179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:57 schreef Weaut het volgende:
Haha toen hij het over die rondborstige lerares had dacht ik aan een duits lerares op het thijcollege :) . En toen bleek dat hij op het carmel college zat. Wat een toeval :*
Wij hadden een Brazilliaanse van vroeg in de dertig die economie en Engels gaf. :9~ :9~
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_87996437
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 05:01 schreef ValHallen het volgende:

Dat meisje is een jaar of 10 nu en belast met zo'n beetje alle klusjes in huis. Ze moet de hond uitlaten, het huis schoonhouden en ga zo maar door. Ze behandelen haar dus als een afdankertje en hebben haar niet eens op een normale kleuterschool neergezet maar gelijk door naar het speciale onderwijs, terwijl diverse testen aantoonden dat ze met gemak slim genoeg was voor het normale onderwijs. Dat meisje is dus 10 jaar en nu eigenlijk al verpest voor het leven door haar ouders. Elke keer komt ze zingend langs mijn raam gelopen als ze de hond uitlaat, altijd alleen, altijd zonder vrienden. De meeste kinderen en jongeren mijden dit gezin als de pest waardoor ze dus er helemaal alleen voor staat. Een normaal meisje, geboren in het verkeerde gezin. ;(

Maargoed, ik ben nogal offtopic gegaan vrees ik, maar raakvlakken heeft het wel
Dat zie je wel vaker, dat een hoop van die "rare" kinderen dat alleen maar zijn door hun gezinssituatie... trieste verhalen zijn dat altijd :{ Kinderen die onverzorgd zijn, nooit schone kleren aan hebben, die worden opgezadeld met opdrachten waar de ouders geen zin in hebben, etc... Dat ze er tegenop zien om weer naar huis te gaan na een middag normaal te zijn behandeld bij een vriend(innet)je die ze nog hebben. :{

Sommige mensen hebben simpelweg niet het beste voor met hun kinderen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:56:05 #116
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87996862
Ik heb een keer een heel triest ventje in de klas gehad, Arnold :')
Hij deed nooit zijn haar, kwam altijd te laat in de klas en moest daardoor altijd nablijven en ook eerder op school komen om te prikken. Hij was dus al om 8 uur op school maar hij kwam alsnog te laat :')

In de klas deed hij nooit wat, hij lag altijd te slapen. Hij haalde altijd lage cijfers en was er nooit bij gym. Ik kan me nog herinneren dat hij altijd een smoesje had als hij later was. Zo zei hij een keer dat hij verdwaald was in de school :')

De leukste ervaring die ik met hem heb gehad is toen hij sliep dat we een keer zijn haar in de hens hebben gestoken :')
Ik zal nooit vergeten hoe een klasgenoot dit riep:
'Ehh meneer... ehh Arnolds haar staat in de fik' :') _O-
pi_87997255
Ja, heel grappig. :{
pi_87997312
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik heb een keer een heel triest ventje in de klas gehad, Arnold :')
Hij deed nooit zijn haar, kwam altijd te laat in de klas en moest daardoor altijd nablijven en ook eerder op school komen om te prikken. Hij was dus al om 8 uur op school maar hij kwam alsnog te laat :')

In de klas deed hij nooit wat, hij lag altijd te slapen. Hij haalde altijd lage cijfers en was er nooit bij gym. Ik kan me nog herinneren dat hij altijd een smoesje had als hij later was. Zo zei hij een keer dat hij verdwaald was in de school :')

De leukste ervaring die ik met hem heb gehad is toen hij sliep dat we een keer zijn haar in de hens hebben gestoken :')
Ik zal nooit vergeten hoe een klasgenoot dit riep:
'Ehh meneer... ehh Arnolds haar staat in de fik' :') _O-
Eerder zielig. Je weet niet wat erachter zit.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_87997579
dat gelooft toch niemand
Jah Rastafari Pride
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:13:17 #120
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87997682
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Eerder zielig. Je weet niet wat erachter zit.
ah come on gast, als je erbij was had je net zo hard gelachen als ik
pi_87997721
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef feesbeeest het volgende:
dat gelooft toch niemand
dit

alhoewel had ik wel een klasgenoot zijn oksels in de hens zien steken (zijn okselhaar dan :') )

ik heb nog nooit zo'n geur geroken :')

als de hel een geur had zou het vast zo ruiken ofzo :') :')
404 - Not Found
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:14:15 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87997745
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef feesbeeest het volgende:
Vorig jaar bij mij in de klas was er een heel seksueel gefrustreerd jongetje, die zat dus echt de hele dag met z'n in de broek had playboy's in zijn tas en hij wist precies wanneer er niemand in de lerarenkamer was 11.43 tot 12.15 hij sprintte niet normaal snel naar de lerarenkamer om z'n je weet wel wat te doen. Hij had ook als enige de leerling de sleutel weten te bemachtigen. Iedereen wist het, maar het was een grappige/aardige gozer dus niemand zou hem verraden. Nu komt het.

Het was een mooie vrijdagmorgen, zoals gewoonlijk ging meneer naar de lerarenkamer met z'n collectie boekjes, wij staan altijd 10meter van de lerarenkamer pauze te houden. Dus wij konden precies zien wat er zou gebeuren. Komt er een lerares binnen ongeveer 12.03 binnen en die schreeuwde het uit! De hele school wist ervan alle leraren, maar dit was het ergste hij ging gewoon verder! Hij is erop aangesproken etc
Eerste volgende maandag was het weer raak niet betrapt, maar de conciërge had camera's opgehangen!
Laten we zeggen de beeldschermen van de Camera's staan op een plek waarbij iedereen het gewoon kan zien. Die gozer is zo hard gepest en alle leraren zaten zich dood te lachen tijdens de les, kregen een rode kop etc

Maar dat was echt een baas _O_
Waarom is er tijdens de pauze (dan hebben de leraren toch ook vrij?) niemand in de lerarenkamer behalve die sukkel die zo nodig elke dag moet trekken op school?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_87997771
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

ah come on gast, als je erbij was had je net zo hard gelachen als ik
Nee.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:14:54 #124
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87997773
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef feesbeeest het volgende:
dat gelooft toch niemand
saaie school zat je dan, en ik deed nog havo ook :')
vmbo was al helemaal erg :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:15:56 #125
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87997820
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee.
gooi jezelf weg joh, internetheld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties