quote:Het is zo'n closet gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef heloef het volgende:
Er zit bij mij in de klas een gast van 22 die nogal gay doet. Om half 10 als we met ze alle half dood in de aula gaat hij heel hard "GOEDEMORGEN" roepen om maar aandacht te krijgen. Ook als een leraar zei "Nou jongens ik ga wat vertellen" gaat hij een beetje heel raar terwijl de rest van klas stil is "jeej!" roepen. Hij werd daarna wel goed op zijn plaats gezet door de leraar (Maar je hebt wel vrienden?) Maar terug naar het gay gedeelte hij is namelijk helemaal geen homo toen ik een modeblaadje moest verknippen kwam ie naast me staan en zei hij: "Zo das een lekker wijf"
In ieder geval gewoon een rare gast met gay trekjes en aandacht tekort.
quote:Jij hebt op het Carmel gezetenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef gadescha het volgende:
...Lap tekst....
quote:wij hebben een draken shirt man voor levensbeschouwingOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, godsdienst.
Wij hadden zo'n toffe, stijlvolle vrouw met zwart haar, zag er erg goed uit voor haar leeftijd. Bleek dus dat ze een bekeerde hippie/rocker was. Ze organiseerde religieuze hardrockconcerten in de kerk.
quote:dat doen er zoveelOp vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef Dropdown het volgende:
Maar zij nam ook elke dag een mes mee naar school. Die spoorde niet helemaal
quote:Wij hadden een Brazilliaanse van vroeg in de dertig die economie en Engels gaf.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:57 schreef Weaut het volgende:
Haha toen hij het over die rondborstige lerares had dacht ik aan een duits lerares op het thijcollege. En toen bleek dat hij op het carmel college zat. Wat een toeval
quote:Dat zie je wel vaker, dat een hoop van die "rare" kinderen dat alleen maar zijn door hun gezinssituatie... trieste verhalen zijn dat altijdOp zondag 24 oktober 2010 05:01 schreef ValHallen het volgende:
Dat meisje is een jaar of 10 nu en belast met zo'n beetje alle klusjes in huis. Ze moet de hond uitlaten, het huis schoonhouden en ga zo maar door. Ze behandelen haar dus als een afdankertje en hebben haar niet eens op een normale kleuterschool neergezet maar gelijk door naar het speciale onderwijs, terwijl diverse testen aantoonden dat ze met gemak slim genoeg was voor het normale onderwijs. Dat meisje is dus 10 jaar en nu eigenlijk al verpest voor het leven door haar ouders. Elke keer komt ze zingend langs mijn raam gelopen als ze de hond uitlaat, altijd alleen, altijd zonder vrienden. De meeste kinderen en jongeren mijden dit gezin als de pest waardoor ze dus er helemaal alleen voor staat. Een normaal meisje, geboren in het verkeerde gezin.![]()
Maargoed, ik ben nogal offtopic gegaan vrees ik, maar raakvlakken heeft het wel
quote:Eerder zielig. Je weet niet wat erachter zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik heb een keer een heel triest ventje in de klas gehad, Arnold
Hij deed nooit zijn haar, kwam altijd te laat in de klas en moest daardoor altijd nablijven en ook eerder op school komen om te prikken. Hij was dus al om 8 uur op school maar hij kwam alsnog te laat
In de klas deed hij nooit wat, hij lag altijd te slapen. Hij haalde altijd lage cijfers en was er nooit bij gym. Ik kan me nog herinneren dat hij altijd een smoesje had als hij later was. Zo zei hij een keer dat hij verdwaald was in de school
De leukste ervaring die ik met hem heb gehad is toen hij sliep dat we een keer zijn haar in de hens hebben gestoken
Ik zal nooit vergeten hoe een klasgenoot dit riep:
'Ehh meneer... ehh Arnolds haar staat in de fik'![]()
quote:ah come on gast, als je erbij was had je net zo hard gelachen als ikOp dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eerder zielig. Je weet niet wat erachter zit.
quote:dit
quote:Waarom is er tijdens de pauze (dan hebben de leraren toch ook vrij?) niemand in de lerarenkamer behalve die sukkel die zo nodig elke dag moet trekken op school?Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef feesbeeest het volgende:
Vorig jaar bij mij in de klas was er een heel seksueel gefrustreerd jongetje, die zat dus echt de hele dag met z'n in de broek had playboy's in zijn tas en hij wist precies wanneer er niemand in de lerarenkamer was 11.43 tot 12.15 hij sprintte niet normaal snel naar de lerarenkamer om z'n je weet wel wat te doen. Hij had ook als enige de leerling de sleutel weten te bemachtigen. Iedereen wist het, maar het was een grappige/aardige gozer dus niemand zou hem verraden. Nu komt het.
Het was een mooie vrijdagmorgen, zoals gewoonlijk ging meneer naar de lerarenkamer met z'n collectie boekjes, wij staan altijd 10meter van de lerarenkamer pauze te houden. Dus wij konden precies zien wat er zou gebeuren. Komt er een lerares binnen ongeveer 12.03 binnen en die schreeuwde het uit! De hele school wist ervan alle leraren, maar dit was het ergste hij ging gewoon verder! Hij is erop aangesproken etc
Eerste volgende maandag was het weer raak niet betrapt, maar de conciërge had camera's opgehangen!
Laten we zeggen de beeldschermen van de Camera's staan op een plek waarbij iedereen het gewoon kan zien. Die gozer is zo hard gepest en alle leraren zaten zich dood te lachen tijdens de les, kregen een rode kop etc
Maar dat was echt een baas
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
ah come on gast, als je erbij was had je net zo hard gelachen als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |