quote:zat op een christelijke school die toen nog aanzien had en er zelfs nog een pater les gaf.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, godsdienst.
Wij hadden zo'n toffe, stijlvolle vrouw met zwart haar, zag er erg goed uit voor haar leeftijd. Bleek dus dat ze een bekeerde hippie/rocker was. Ze organiseerde religieuze hardrockconcerten in de kerk.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ http://rhallock.com/fffuuu.jpg]afbeelding ]
quote:Ik vat hem nietOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
quote:je zat bij socios op school?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
quote:die ken ik nog van chanOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:
quote:Sure FreddieOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Raqualad het volgende:
Die gozer was wel ongelooflijk slim en had soms vragen waarvan ik dacht 'kerel, hoe kom je erop'. Zo vroeg hij ooit aan mij of het pijn zou doen als je diaree direct in je bloedbaan zou spuiten, terwijl hij een gigantische rotlach op zijn gezicht had staan. Wat is die L. toch ook echt een topgozer.
quote:tja je leert soms.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:37 schreef laptoptas het volgende:
Nog eentje van dit jaar! Zit bij ons in de klas zo'n jongen. een stil type dat altijd in het zelfde schriftje zijn aantekeningen maakt. Opmerkingen maakt dat je denkt houd je mond. verder nooit wat zegt en altijd geestelijk afwezig is. Ik had dan ook in het begin echt de pik op het ventje en maakte hem het leven op school zuur.
Achteraf wel spijt van, toen ik uiteindelijk de moeite had genomen om met hem te praten na een tijdje kwam ik er achter wat die jongen allemaal al had meegemaakt. blijkt dat die jongen in zijn jeugd allebei zijn ouders kwijt is geraakt aan kanker. man oh man wat voelde ik me knuppel zeg. sindsdien ook nooit meer vervelend gedaan tegen hem of een ander eigenlijk. nu een tijd verder, blijkt het eigenlijk toch wel een goede gast te zijn.
heb er nu wel wat van geleerd, ben nu wel aardig tegen iedereen!!:D
quote:Maar hij kon er om lachen toch? Misschien omdat hij het oprecht een goeie grap vond ofzo..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef gadescha het volgende:
[..]
tja je leert soms.
was een 2e klasser en grappen over kanker maken was toen "stoer"
tijdens een schoolreisje zat ik achterin de bus met oud basisschool vriendjes en hun huidige klasgenootjes.
beetje moppen vertellen en toen zei ik zoiets als:
er heeft toch niemand kanker want ik weet nog een leuke grap.
een jongen met een petje zei ja ik heb kanker (die tijd was een petje in).
ik d8 dat die een grap maakte dus ik ging verder
wat is lang en word gedurende de tijd steeds korter?
"een polonaise in een kankerziekenhuis"
naja was een hele slechte grap die ik me niet eens meer herinner maar het werd pijnlijk stil behalve een jongen met een petje die hard begon te lachen.
later vertelden ze me dat die leukemie had en chemo's had gehad en eerst een volle bos krullen had en nu kaal was, later ook gezien.
nog geen jaar na dato is die jongen overleden, maarten was zijn naam, heeft een lange tijd een foto van hem bij de receptie gestaan.
zal dat moment nooit vergeten, voelde me een gigantische lul een lange tijd
quote:pics?Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zoeen kerel in de klas die graag een meisje wou zijn. Eerst moest ie zich daarom omkleden bij de dames met gymmen () toen daar bezwaar tegen werd gemaakt kreeg hij zijn eigen kleedkamer ( het ' ballen' hok, toepasselijk
) Dat is nu ondertussen 4 jaar geleden en volgens mij heeft 'het' ondertussen ook al tieten en dergelijks.
quote:Klinkt me redelijk bekend in de orenOp woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef stefan1187 het volgende:
Wij hadden op de middelbare een jongen in de klas zitten die ook compleet buiten de boot viel. Was ontzettend in zichzelf gekeerd, kon soms de stomste opmerkingen maken in de klas, en maakte soms grapjes die nergens op sloegen waar hij vervolgens zelf helemaal om in een deuk lag. Wij en zelfs de docenten hadden dan zoiets van: Yeah Right
Hij had ook een aangeboren afwijking waardoor hij een zuurstoftekort had. Hij kon dan soms om het minste of geringste ontzettend kwaad worden. Dan begon hij wild om zich heen te slaan, en moest ie soms wel met 4 leraren tegelijk onder bedwang gehouden worden. 't was echt een heel apart joch. Er waren zelfs leerlingen in de klas die een beetje bang voor 'm waren omdat ie zo onberekenbaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |