Whehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zoeen kerel in de klas die graag een meisje wou zijn. Eerst moest ie zich daarom omkleden bij de dames met gymmen () toen daar bezwaar tegen werd gemaakt kreeg hij zijn eigen kleedkamer ( het ' ballen' hok, toepasselijk
) Dat is nu ondertussen 4 jaar geleden en volgens mij heeft 'het' ondertussen ook al tieten en dergelijks.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef SolidArt het volgende:
Ik had ooit een kerel op de MTS die we Tinus noemden.
'Kop op, je leeft nog steeds..quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik heb zo'n meisje wat helemaal geilt op de Pussycat Dolls en dus ook zo naar school gaat. En dus ook al die liedjes zingen.
Is dit hem?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Dit komt me verdacht bekend voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Zoek hem op op Hyves.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
Duivenaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:07 schreef Wunny het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n vent voor Natuurkunde waar je echt alles kon flikken.
Na 3 lessen hadden wij dat inmiddels door en werkelijk alles werd naar ze hoofd geslingerd.
Brood, planten, koek, drinken, pepernoten.
Je kon ook bij hem gewoon uit het raam springen en weer via de deur weer binnenkomen, vond hij dood normaal. Of als je eruit word gestuurd loop je het lokaal uit en kom je 2 minuten later er weer in, hij zegt niks en gaat gewoon door met de uitleg.
Hij is alleen na dat jaar van school gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |