Whehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zoeen kerel in de klas die graag een meisje wou zijn. Eerst moest ie zich daarom omkleden bij de dames met gymmen () toen daar bezwaar tegen werd gemaakt kreeg hij zijn eigen kleedkamer ( het ' ballen' hok, toepasselijk
) Dat is nu ondertussen 4 jaar geleden en volgens mij heeft 'het' ondertussen ook al tieten en dergelijks.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef SolidArt het volgende:
Ik had ooit een kerel op de MTS die we Tinus noemden.
'Kop op, je leeft nog steeds..quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik heb zo'n meisje wat helemaal geilt op de Pussycat Dolls en dus ook zo naar school gaat. En dus ook al die liedjes zingen.
Is dit hem?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Dit komt me verdacht bekend voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Zoek hem op op Hyves.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
Duivenaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:07 schreef Wunny het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n vent voor Natuurkunde waar je echt alles kon flikken.
Na 3 lessen hadden wij dat inmiddels door en werkelijk alles werd naar ze hoofd geslingerd.
Brood, planten, koek, drinken, pepernoten.
Je kon ook bij hem gewoon uit het raam springen en weer via de deur weer binnenkomen, vond hij dood normaal. Of als je eruit word gestuurd loop je het lokaal uit en kom je 2 minuten later er weer in, hij zegt niks en gaat gewoon door met de uitleg.
Hij is alleen na dat jaar van school gegaan
quote:Nou hij zit voortaan fulltime te fokken.Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:Er is toch ook een user op FOK! die ontzettend gek is van treinen?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:Socios!Op woensdag 20 oktober 2010 19:29 schreef Playyy het volgende:
[..]
Er is toch ook een user op FOK! die ontzettend gek is van treinen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef stefan1187 het volgende:
Wij hadden op de middelbare een jongen in de klas zitten die ook compleet buiten de boot viel. Was ontzettend in zichzelf gekeerd, kon soms de stomste opmerkingen maken in de klas, en maakte soms grapjes die nergens op sloegen waar hij vervolgens zelf helemaal om in een deuk lag. Wij en zelfs de docenten hadden dan zoiets van: Yeah Right
Hij had ook een aangeboren afwijking waardoor hij een zuurstoftekort had. Hij kon dan soms om het minste of geringste ontzettend kwaad worden. Dan begon hij wild om zich heen te slaan, en moest ie soms wel met 4 leraren tegelijk onder bedwang gehouden worden. 't was echt een heel apart joch. Er waren zelfs leerlingen in de klas die een beetje bang voor 'm waren omdat ie zo onberekenbaar was
quote:Jullie zaten bij elkaar in de klas?Op donderdag 2 oktober 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
De raarste gast die ik in de klas heb gehad was een jongen die tijdens zijn geboorte had gekampt met een zuurstoftekort en daardoor een of ander apparaat van zijn hersenen naar zijn hart had lopen.
Daardoor was hij schijnbaar heel snel over de zeik en elke keer als hem iets niet zinde sloeg hij er gewoon op los of begon met boeken door de klas te leren.
Op een gegeven moment was er een lerares die iets tegen hem zei, slaat ie zo een vulpen bij Mevr. Donkers door haar onderarm
Daarna heeft de directie toch maar eens een gesprekje met zijn ouders aangeknoopt en is ie naar de MAVO gegaan. Nooit meer wat van gehoord.
quote:Nee denk het nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Jullie zaten bij elkaar in de klas?
quote:Wel apart dat jullie het allebei over een gozer met zuurstoftekort hebben die heel agressief isOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Nee denk het nietVoor zover ik weet heeft die jongen altijd al op het VMBO gezeten, en ik ken geen mevr. Donkers
quote:Tja blijkbaar komen dat soort leerlingen sneller op het VMBO terecht.Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel apart dat jullie het allebei over een gozer met zuurstoftekort hebben die heel agressief is
quote:Gevolg van zuurstoftekort tijdens geboorte kan hersenbeschadiging zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Tja blijkbaar komen dat soort leerlingen sneller op het VMBO terecht.
ik weet niet wat de verschijnselen allemaal kunnen zijn van zuurstoftekort. Maar hij heeft ons een keer verteld dat zijn agressiviteit o.a. kwam door zuurstoftekort
quote:Tja daar kon ie natuurlijk niks aan doen, daar werd ie dan ook niet om gepest.Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gevolg van zuurstoftekort tijdens geboorte kan hersenbeschadiging zijn.
quote:Kwam 'm toevallig net tegenOp donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:zat die gast dan ook de hele dag met zijn voet klem tussen de klasdeur?Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef FOKkû het volgende:
Ik zat ooit bij een Jehova-getuige in de klas.
quote:zo een hadden wij ook.Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef SolidArt het volgende:
Ik had ooit een kerel op de MTS die we Tinus noemden.
Geen idee meer hoe hij echt heet(te) maar hij was echt een uitzonderlijk figuur.
Zijn haren waren dood, zijn gezicht langwerpig ongewassen en onnatuurlijk wit, zijn adem stonk naar bedorven yoghurt, en zijn ontbijt EN lunch bestond uit gehaktstaven en frikadellen.
Opzich was hij niet echt dom of zo, maar echt, onvoorstelbaar hoe iemand zo kan leven.
Ook had hij iedere dag vrijwel dezelfde kleren aan, en zo'n suffe ouwe rugtas, waar je nog niet naast begraven wilt worden..
Eigenlijk best sneu allemaal, want ik denk dat hij zo is opgegroeid, en dat hij het sociale mist, en dus ook niet zag dat hij 'buiten de boot viel'..
Maar ja, eigenlijk geen idee meer of hij nog leeft na al die jaren ongezond leven.
quote:leuk, gehandicapten treiteren...Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik had een jongen in mijn klas(3 vwo) en die kwam naar onze school, omdat het op zijn oude school niet zo goed beviel oftewel hij werd gepest. Na de eerste dag wisten we ook meteen waarom. Die jongen had aan beide oren een gehoorapparaat. Niet de gewone, maar van die dingen die gelinkt waren aan zijn hersenen en hij had nog een apparaatje om zijn nek hangen om die gehoorapparaatjes te bedienen in verband met hard en zachter zetten als ie bijvoorbeeld in de les zat.
Nu komt het leukst. Die jongen was een kop kleiner dan ons en ontzettend agressief. Je hoeft niet eens iets speciaal te doen en hij begon al te duwen en pakte, voor de een of andere reden, altijd je oren vast en liep zo even een rondje met je oor in zijn hand. En dat allemaal al op dag 1. Dus wij begonnen te kloten met dat kastje om zijn nek. Zoals in de pauze, het volume omhoog draaien of tegen elkaar fluisteren zodat ie ons wel zag praten, maar niet hoorde. Ik snapte eigenlijk niet waarom die jongen altijd met ons optrok, maar hij bleef terugkomen.
quote:Je moet er niet meteen vanuit gaan dat we het niet geprobeerd hebben. Ik ben zelf ook niet iemand die van pesten houdt, maar dit was toch wel de uitzondering die de regel bevestigde. Hij zal vast en zeker aansluiting gehad willen hebben, maar als je een week lang verschillende personen aan de oren hangt. Dan raakt je geduld snel op en ga je tegenmaatregelen nemen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef italoni het volgende:
[..]
leuk, gehandicapten treiteren...
jongen zocht aansluiting en had wellicht niemand anders...
heb op 2 scholen gezeten, de een een christelijke was vrij hard qua pesten.
zelf ook een half jaar last van gehad totdat ik de grootste pestkop met zijn hoofd tegen een kluisje ramde, hij knock out ging en ik hem daarna ten overstaan van zijn vriendjes lens heb geschopt, nooit meer last gehad![]()
andere school was zo relaxed dat je op schoolfeesten gewoon samen met je docent een biertje ging drinken, je geen u hoefde te zeggen maar men uiterst sociaal en beleefd met elkaar om ging.
was een vrije school
quote:Dus wij begonnen te kloten met dat kastje om zijn nek. Zoals in de pauze, het volume omhoog draaien of tegen elkaar fluisteren zodat ie ons wel zag praten, maar niet hoorde . Ik snapte eigenlijk niet waarom die jongen altijd met ons optrok, maar hij bleef terugkomen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet er niet meteen vanuit gaan dat we het niet geprobeerd hebben. Ik ben zelf ook niet iemand die van pesten houdt, maar dit was toch wel de uitzondering die de regel bevestigde. Hij zal vast en zeker aansluiting gehad willen hebben, maar als je een week lang verschillende personen aan de oren hangt. Dan raakt je geduld snel op en ga je tegenmaatregelen nemen.
Ik snap trouwens niet, hoe je er bij komt dat ik die jongen treiterde, omdat hij gehandicapt was.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef TearsOfJoy het volgende:
Collega's.... Tja, een meisje, enorme bitch en aartslui, en ook nog eens extreem dom. Als in 3 weken van te voren vrij vragen voor een begrafenis, enzo
quote:Klinkt meer als een iets zwaardere autist/moeilijk opvoedbare blaag... Aspergers zijn sociaal nogal beperkt, intelligent, en praten vaak over eenzijdige moeilijke dingen waar niemand op zit te wachten... maar worden niet gauw gevaarlijk (ze hebben vaak juist een groot rechtvaardigheidsgevoel).Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Neroje het volgende:
Ik had eens een jongen in de klas met Asperger. Echt zo'n idioot. Eén keer had hij in de gang iets geflikt in de pauze en werd hij het uur daarna uit de les gehaald om daar over te praten. Is hij een minuutje weg ofzo staat hij keihard op de gang te schreeuwen. Toen de les was afgelopen stond hij de hele klas op te wachten en begon op iedereen uit de klas in te slaan...
Verder stond hij ook zo af en toe tegen leraren te schelden (sommige waren oprecht bang voor dat joch...) en werd hij af en toe handtastelijk bij de dames...
quote:Op wat voor school heb jij gezeten?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef Vleyczejtur het volgende:
Nu ik terugdenk aan mijn middelbare school, valt het me vooral op dat juist de leraren een stel mafkezen waren. we hadden 1 leraar die wel eens zonder een woord te zeggen de krant las van begin tot eind van de les, een leraar die echt compleet door het lint kon gaan, die liep dan echt tieren en krijsend door de gangen. Een lerares die zwaar alcoholist was, die werd zo nu en dan eens geschorst omdat ze dronken was in een les. Een gymleraar die standaard een stijve in zijn joggingsbroek had. Een godsdienst leraar die een leerling had bedreigd omdat hij het vriendje was van zijn dochter, mooie boel was het.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik had ook een mooie gast in mijn jaar. Hij was volgens mij een Asperger ofzo. Werd wel altijd gewaardeerd wegens zijn bizarre humor en omdat ie echt ongelooflijk goed piano kon spelen en lugubere grappen vertelde op de jaarlijkse toneel/dans/zang avond. Zoals een liedje: poisoning pigeons in the parkis een regelrechte hit geworden. Of taal-inflatie: een heel verhaal over threelips ipv tulips, naja geweldig!
Maar die gast verzamelde dus altijd alle te laat briefjes van alle leerlingen, en dan ging ie bijhouden wie wanneer te laat kwam, in een heel boek enzo. Op een gegeven moment zei een leraar dat ie hem geen briefjes meer ging geven, maar toen kwamen de leerlingen voor die gast op!
Dat ze het flauw vonden, want waarom zou die jongen die briefjes niet mogen hebben als ie dat zo graag wou
hahaha echt supertof, wat een gast was dat!
quote:Socios?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:Dat dacht ik dus ook al
quote:De lelijkste school die ik ooit in mijn leven gezien heb. Het gebouw was oud en grijs, van binnen en van buiten. Werkelijk ALLES was oud, half verrot of gewoon kapot. Het gebouw was helemaal vierkant en sommige lokalen waren zo erg kapot (ramen eruit, vloer kapot) dat er niet eens les gegeven kon worden. Overal op de vloerbedekking zaten vlekken, stoelen en tafels waren volledig ondergetekend en gekrast, ook klassenfoto's die in de school hingen waren echt 15 jaar oud ofzo. Zelfs de repetitie en SO briefjes waren van toen de school een andere naam had. (de naam was al jaren veranderd) Qua gezelligheid een kutschool, school en klasfeesten werden bijna niet georganiseerd omdat er nooit iemand kwam. Alles wat je vrijwillig kon doen op school (meewerken aan kerstvoorstelling ofiets) deed bijna niemand aan mee, wij hadden dan ook altijd een kerstvoorstelling die werd gedaan door een andere school. Alleen aan het tafelvoetbaltoernooi deden wat gasten mee maar dat was mede omdat deze onder schooltijd werd gehouden. Echt op alle vlakken de lelijkste school die ik ooit gezien heb. Ik ken ook geen mensen die op deze school hebben gezeten die met een goed gevoel terugkijken naar deze school. Niemand uit mijn klas heeft ook echt vrienden gemaakt op deze school, na het examen was alles gewoon klaar, geen feesten, niks. Diploma's werden opgestuurd.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:43 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Op wat voor school heb jij gezeten?
quote:zat op een christelijke school die toen nog aanzien had en er zelfs nog een pater les gaf.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, godsdienst.
Wij hadden zo'n toffe, stijlvolle vrouw met zwart haar, zag er erg goed uit voor haar leeftijd. Bleek dus dat ze een bekeerde hippie/rocker was. Ze organiseerde religieuze hardrockconcerten in de kerk.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ http://rhallock.com/fffuuu.jpg]afbeelding ]
quote:Ik vat hem nietOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
quote:je zat bij socios op school?Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Wat was nou het geval:
quote:die ken ik nog van chanOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:
quote:Sure FreddieOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Raqualad het volgende:
Die gozer was wel ongelooflijk slim en had soms vragen waarvan ik dacht 'kerel, hoe kom je erop'. Zo vroeg hij ooit aan mij of het pijn zou doen als je diaree direct in je bloedbaan zou spuiten, terwijl hij een gigantische rotlach op zijn gezicht had staan. Wat is die L. toch ook echt een topgozer.
quote:tja je leert soms.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:37 schreef laptoptas het volgende:
Nog eentje van dit jaar! Zit bij ons in de klas zo'n jongen. een stil type dat altijd in het zelfde schriftje zijn aantekeningen maakt. Opmerkingen maakt dat je denkt houd je mond. verder nooit wat zegt en altijd geestelijk afwezig is. Ik had dan ook in het begin echt de pik op het ventje en maakte hem het leven op school zuur.
Achteraf wel spijt van, toen ik uiteindelijk de moeite had genomen om met hem te praten na een tijdje kwam ik er achter wat die jongen allemaal al had meegemaakt. blijkt dat die jongen in zijn jeugd allebei zijn ouders kwijt is geraakt aan kanker. man oh man wat voelde ik me knuppel zeg. sindsdien ook nooit meer vervelend gedaan tegen hem of een ander eigenlijk. nu een tijd verder, blijkt het eigenlijk toch wel een goede gast te zijn.
heb er nu wel wat van geleerd, ben nu wel aardig tegen iedereen!!:D
quote:Maar hij kon er om lachen toch? Misschien omdat hij het oprecht een goeie grap vond ofzo..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef gadescha het volgende:
[..]
tja je leert soms.
was een 2e klasser en grappen over kanker maken was toen "stoer"
tijdens een schoolreisje zat ik achterin de bus met oud basisschool vriendjes en hun huidige klasgenootjes.
beetje moppen vertellen en toen zei ik zoiets als:
er heeft toch niemand kanker want ik weet nog een leuke grap.
een jongen met een petje zei ja ik heb kanker (die tijd was een petje in).
ik d8 dat die een grap maakte dus ik ging verder
wat is lang en word gedurende de tijd steeds korter?
"een polonaise in een kankerziekenhuis"
naja was een hele slechte grap die ik me niet eens meer herinner maar het werd pijnlijk stil behalve een jongen met een petje die hard begon te lachen.
later vertelden ze me dat die leukemie had en chemo's had gehad en eerst een volle bos krullen had en nu kaal was, later ook gezien.
nog geen jaar na dato is die jongen overleden, maarten was zijn naam, heeft een lange tijd een foto van hem bij de receptie gestaan.
zal dat moment nooit vergeten, voelde me een gigantische lul een lange tijd
quote:pics?Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zoeen kerel in de klas die graag een meisje wou zijn. Eerst moest ie zich daarom omkleden bij de dames met gymmen () toen daar bezwaar tegen werd gemaakt kreeg hij zijn eigen kleedkamer ( het ' ballen' hok, toepasselijk
) Dat is nu ondertussen 4 jaar geleden en volgens mij heeft 'het' ondertussen ook al tieten en dergelijks.
quote:Klinkt me redelijk bekend in de orenOp woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef stefan1187 het volgende:
Wij hadden op de middelbare een jongen in de klas zitten die ook compleet buiten de boot viel. Was ontzettend in zichzelf gekeerd, kon soms de stomste opmerkingen maken in de klas, en maakte soms grapjes die nergens op sloegen waar hij vervolgens zelf helemaal om in een deuk lag. Wij en zelfs de docenten hadden dan zoiets van: Yeah Right
Hij had ook een aangeboren afwijking waardoor hij een zuurstoftekort had. Hij kon dan soms om het minste of geringste ontzettend kwaad worden. Dan begon hij wild om zich heen te slaan, en moest ie soms wel met 4 leraren tegelijk onder bedwang gehouden worden. 't was echt een heel apart joch. Er waren zelfs leerlingen in de klas die een beetje bang voor 'm waren omdat ie zo onberekenbaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |