abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32972286
Dit is een tvp, hihaho.

sorry
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:48:40 #3
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_32972300
tvp.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_32972415
nogmaals @ broodjerund
heb je het over bas van V. uit de gemeente Houten?
ben wel benieuwd eigenlijk en wie jij bent dan ^^
pi_32972446
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32972480
Whehe prachtig topic

Ik was 15 denk ik en ik zat met een zekere J. in de klas. Een ontzettend papjongetje. Hij viel er altijd wat buiten, z'n kleren altijd ontzettend smerig. Kreeg 'ie eens nieuwe kleren (een compleet gele outfit...) hield 'ie deze de hele week aan tot ze weer net zo vertrouwd smerig waren als de rest van z'n outfit.

Ga ik met wat maten naar het zwembad, wie zien we daar, J. natuurlijk. Samen met z'n één jaar jongere broetje met auto'tjes en vliegtuigjes aan het spelen. "Retetetetetetetet-pfiew boem, Nou ben je dood! Vroem vroem vroem vroem"
Een redelijk opmerkelijk gezicht was het toch wel...

Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32972713
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:

Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:36:29 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_32972760
quote:

omfg
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_32972770
pi_32972805
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

omfg
Hahaha meenje nie!!!
De aanhouder wint :D
pi_32972945
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:02 schreef caradoc het volgende:
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
nee, met een link naar zo'n 250 leuke verhalen
pi_32972953
quote:
Voor het eerst in 3/4 jaar dat ik hardop heb moeten lachen om iets op fok ,
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:50:10 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32972972
quote:
Hoe verzin je het
pi_32973145
tvp
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:03:59 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32973193
quote:
Whehe prachtig topic

Jezus.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_32973201
quote:

Haha, doe normaal
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32973241
Bij ons op school loopt iedere pauze een jongen rond die wij 'Harold' noemen, deze jongen loopt altijd in zijn eentje, en als hij dan een keer bij zijn klasgenoten aan tafel zit dan zit ie op de 2de rij. Hij loopt soms wel eens op een willekeurig iemand af en slaat dan diegene waarop hij hard wegrend, op zijn zachtst gezegt nogal vreemd gedrag nietwaar? Er zijn ook dagen dat ie in zijn eentje bij een pilaar in de aula staat en daar vertoeft. Van tijd tot tijd struint hij ook de school af in zijn eentje, al met al een nogal zielig persoon nietwaar?

Nou heb ik ter illustratie een afbeelding bijgevoegd van hoe hij er ongeveer uitziet, kijk en huivert:

pi_32973349
quote:

Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:16:31 #19
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_32973422
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:06 schreef thomzor het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef Agiath het volgende:

[..]
Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
Het topic begint weer goed.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:40:49 #20
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_32973860
Toen ik 6/7 jaar was had ik een nogal seksistische jongen (O v.d. S) in de klas. Hij vond het leuk om de jurkjes en rokjes van de meisjes in en buiten mijn klas uit te rukken, en vooral z'n leuter te laten zien in een volle gymzaal..... tot de leraar het zag en O. uit reflex een loeiharde rotschop in z'n ballen gaf.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_32974039
zat bij P. in de klas.
P was wel een beetje vreemd maar ook wel grappig eigenlijk vond ik.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinken of hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichen komt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd
pi_32974674
Geweldig topic, zelden zo weinig gelachen op fok.
Zal vanavond ook nog wat verhalen posten, heb er zat
schaamteloze tvp btw
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32975131
Zoveel maffe figuren in me klas gehad, maarja niet echt hele spectaculaire verhalen.

Een jongen met flink wat puisten die altijd over zijn bril heen spuugde en hem daarna schoon maakte

Een jongen die altijd zei moet je eens luisteren, en dan een kei harde scheet liet in je gezicht, totdat wij natuurlijk zo slim waren om niet meer naar hem te luisteren, maar dan kwam hij gewoon naar je toe en liet een scheet in je gezicht
Diezelfde gast vond het altijd gaaf om, als ik nieuwe konijnen had, die kapot tegen de muur gaan te gooien (nooit gebeurt, maar toch.. )
Same Shit, Different Day......
pi_32975254
Wat een leipe figuren lopen er toch rond!!!! Kan me niet herinneren dat er zulke weirdo's bij mij op school zaten. Wel gestoorde leraren, but what's new.....
pi_32975359
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was

Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')