Nog wat vreemde ex collega's
We hadden uitzendkracht die beweerde een miljoen gewonnen te hebben( en dus gewoon bij ons kwam werken) ja dat was natuurlijk voer voor getreiter, iemand van ons had een cd van Ome Henk waar een nummer op stond Voor een Miljoen, en die CD werd de hele dag gedraaid, erg lang heeft hij niet bij ons gewerkt.
Ook een uitzendkracht die op zijn eerste dag vroeg waar de WC was, die hebben we nooit meer terug gezien
Ook kwam er een keer een jongen in een korte broek, midden in de winter, zijn reden , ja dan wordt mijn broek niet nat als het regent
Ook een keer iemand die tijdens een WK wuppies verzamelde maar die was daar enorm fanatiek in, als hij ze zag was hij niet te houden
En ja dan eindig ik met mezelf, te fanatiek, als het niet snel genoeg ging dan smeet ik de karretjes aan de kant, in de loop van mijn loopbaan daar raakte ik aan de coke, dat kon ik niet lang verborgen houden omdat ik me wat vaker ziek en afwezig melde, en soms wat "afwezig" was op de werkvloer,, ik begon te manipuleren en verzon een ziekte maar na een paar jaar liep ik tegen de lamp en kwam die verslaving uit, maar veel maken konden ze me niet echt want ik werkte op zich wel goed en hard, en ze hebben we me nooit op heterdaad betrapt want ik was natuurlijk niet zo dom om op het werk te gaan gebruiken.
Ik heb 3 jaar geknokt om weer eerherstel te krijgen op dat werk, mijn baas zag me niet meer echt zitten en sommige collega's negeerde me totaal, het is me uiteindelijk niet gelukt, het gebruik kwam weer op de voorgrond en uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen dat ik er met een mooie oprotpremie en jaar doorbetaling het bedrijf zou verlaten