Dat filmpje herinner ik me welquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Niet bij poepeter Toine in de klas zittenhttps://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Ik had een leerlinge op school die zoiets heeft gedaan. Een klein, heel kinderlijk ogend meisje dat in de tweede klas zou willen laten zien dat zij "ook wel tieten" heeft. Volgens mij was er wel wat met dat kind aan de hand, ze is twee keer blijven zitten en twee niveau's omlaag gegaan wat al niet echt normaal is en haar gedrag was ook nogal opvallend (het was geestelijk duidelijk niet echt een tiener maar meer een basisschoolkind, vooral hoe ze op anderen reageerde en schreeuwde bij opwinding)quote:Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ice2015 het volgende:
Ik was zelf nogal vreemd maar het vreemdste wat ik heb meegemaakt is dat tijdens een economie les een meisje naar voren liep en haar shirtje voor de leraar omhoog deed, die man wist even niet meer hoe hij het had
Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik zat ooit met iemand in de klas die zo erg stonk (een jongen) dat niemand ook maar 5m bij hem in de buurt kon komen. Toch lastig als je er later ineens mee in de projectgroep zit...
Hij was autistisch, verder opzich een aardige kerel. Maar hij zweette echt enorm en stonk dan heel erg. Hij was ook niet dik of zo, gewoon normaal postuur. Niet douchen, je kleding niet genoeg wassen ik weet het niet? In de zomer was het niet te harden... mensen begonnen er opmerkingen over te maken. Eerst een beetje onopvallend, daarna gewoon recht in zijn gezicht. Op een gegeven moment werd het bij de mentor zelfs op de agenda voor de projectgroepsvergadering gezet.... "D stinkt, hoe gaan we het oplossen". Okaay... zelfs de begeleidend docent nam de zaak serieus op. Hij zal ook wel hebben geroken dat het niet zo fris was allemaal...
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:19 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.
Bah, wat naar! Wel jammer dat hier weinig bewustzijn over is. Ik heb niet met die collega samengewerkt omdat hij op dagen werkte dat ik er niet was en al in de proeftijd is ontslagen, en hem zelf dus nooit gezien. Maar er werd heel veel over hem geroddeld terwijl als er begrip hiervoor was het wellicht anders was gegaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?quote:Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
Nopquote:Op maandag 2 mei 2022 06:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?
Als ik mezelf nog ergens ga herkennen in deze topics gaat dat ook geen verrassing zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het valt me mee dat ik zelf niet ergens tussen sta in al die topics
Selectief mutisme?quote:Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Klasgenoot die extreem links en revolutionair was. Woonde in kraakpanden.
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:31 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.
De tijd van RAF, Rudy Dutschke, Andreas Baader,quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:42 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-
Net als de aardrijkskundeleraar die ik op het vwo had. Was wel een hele geschikte vent trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Klasgenoot die extreem links en revolutionair was. Woonde in kraakpanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |