abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204586399
Niet bij poepeter Toine in de klas zitten :') https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:58:11 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204586589
*O*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_204586835
Ik heb zelf ook genoeg rare fratsen uitgehaald maar over andere:

- Mannelijke collega van ~50 die fan was van Disney, ging altijd alleen naar pretparken enz
- Boze collega's die met stoelen begonnen te gooien op kantoor uit woede
- Collega's die weigerde niet in dialect te praten tijdens een project, heb zelf 0.0 uitgevoerd omdat ik projectleider niet verstond
- Klasgenoot die rookte in de klas
- Aantal klasgenoten die knetterstoned in de klas zaten en betrapt werden (MBO lets go)
- Juffrouw op basisschool die leerling sloeg met platte hand, ze kreeg er geen gezeik voor want die jongen was ook vreselijk irritant
- Ik heb al eens een collega geslagen als stagair zijnde (per ongeluk), collega was er chill over
- Toen ik stagair en minderjarig was tijdens een uitje was een collega dronken en begon allemaal seksverhalen te vertellen tot in de gekste details, dat had wel consequenties voor hem maar weet niet precies wat. Volgende dag maakte hij zijn excuses aan ons.
- Ik heb zelf eens op de basisschool een juffrouw uitgescholden voor 'kuthoer' tijdens lasergamen. Ze speelde vals en het floepte er bij mij uit en we schrokken er alle twee van, ik rende weg uit paniek en ze had er nooit wat over gezegd.
- Wiskunde docent die hysterisch uitflipte tegen mij omdat ik een kookrecept en tekeningen op een proefwerk (die niet meetelde als echt punt) had geschreven, opzich wel terecht maar bleek dat hij zwaar alcoholverslaafd was
- Tijdens schoolkamp hadden twee leerlingen seks en waren betrapt, ze moesten beide naar huis
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 april 2022 @ 14:24:19 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204587416
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef PotjeSambal het volgende:
Niet bij poepeter Toine in de klas zitten :') https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Dat filmpje herinner ik me wel :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_204588361
Paar jaar geleden werkte bij ons G.
G had niet zo'n hoog iq en werkte via een speciaal project bij ons.

G was ook gek van vrouwen maar die had hij niet.

We lopen met een mannetje of 10 over de gang naar de kantine. Er komen ons 4 niet lelijke dames tegemoet die alle 4 even hey G zeiden.
Dus wij zo G dat doet je goed!
Waarop G antwoorde (wat iedereen kon horen incl de 4 vouwen) Weet je wat je met die wijven moet doen? die moet je gewoon keihard verkrachten!

Het was ineens heel stil op de gang. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_204588673
Ik had een keer een collega die op tafels ging staan en opera's zong voor de klas (mbo), echt compleet geschift _O- Ze heeft er drie maanden gewerkt, en verbijsterd dat ze was toen ze de laan uit vloog :D
pi_204590872
Ik heb flink wat rare klasgenoten gehad. Vanwege hun privacy zal ik hen zo proberen te schetsen dat ze niet herkend zouden moeten kunnen worden

1. Verschillende klasgenoten die op de basisschool steeds straf krijgen wegens hun gedrag en houding (jegens de juf en medeleerlingen) en die ik uit het oog verloor toen ik naar de middelbare school ging. Een paar jaar later herkende ik hen in opsporingsberichten, en krantenartikelen over terechtstellingen in de rechtbank.
2. Klasgenoot op de middelbare school die tegen iedereen met een buitenlandse achtergrond op grove wijze zei zei dat ze moesten vertrekken uit Nederland. Meneer was zelf niet eens van Nederlandse komaf, waar hij ook over pochte. Intussen had hij ook nog een Twitteraccount waarop hij ons uitmaakte voor "white people". Erg gezellig.
3. Een klasgenoot op de middelbare school met een obsessie voor oorlogen, defensie etc. Wat hij gebruikte in uitspraken en houdingen om medeleerlingen te kwetsen dan wel belachelijk te maken :')
4. Last but not least: een klasgenoot op de middelbare school die door zijn beperking (*ahum* ADHD) de hele dag rare dingen zou roepen en zeggen. En onder meer regelmatig zijn blote kont aan ons toonde.

Ik heb ook nog een hele rare medestudent gehad. Zijn carrière in de politiek was afgelopen dus toen ging hij maar studeren. Hij gaf op werkelijk alles niet-onderbouwd commentaar en zat de hele dag met iedereen die maar toehapt ruzie te zoeken. Gelukkig was die na een jaar weer weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 23:29:27 ]
pi_204590973
Vreemde collega's verdeel ik over twee categorieën. Ook weer summier beschreven om herkenning te voorkomen.

Scholierenbaantjes
1. Groepje immigrantenkinderen dat de hele tijd in grove bewoordingen op werk praat over vrouwen, ook over hun collega's. Wtf. Ze waren ook steeds openlijk spullen van werk aan het jatten waar de leidinggevende niets mee deed. Sterker nog, zolang ze tijdens aflopen contract nog geen 17 jaar oud waren kregen ze gewoon verlenging.
2. Leidinggevende die met alle vrouwelijke medewerksters seks wilde en zich sowieso gedroeg alsof hij onze leeftijdsgenoot/maatje is. Ik heb er een einde aan gemaakt door contact te leggen met het hoofdkantoor waarna videobeelden zijn bekeken en dhr. mocht vertrekken. - We hadden hier eerst ook nog een andere leidinggevende waar ik minder vaak mee werkte. Die leidinggevende maakte iets minder vaak en ook minder grove seksueel getinte opmerkingen. Maar ik hoorde van collega’s dat hij dingen deed zoals iets in de winkel kapot maken en personeel dan commanderen dat ze het moeten opruimen. Die is dus ook - terecht - eruit gegooid nadat mensen het hoofdkantoor gingen bellen _O-
3. Collega van uitzendbureau die elke keer met alle (aantrekkelijke) vrouwen wilde daten en ze ging betasten op de werkvloer. Een collega had in een jaar tijd pas 5 keer gewerkt en alle 5 de keren met die persoon die elke keer op date wilde :') Uitzendbureau (en ook werkplekken) wist wat deze collega tot in de detail doet, maar wilde er niets van weten en deed alsof hun neus bloedt.

Fulltime werk
1. Een collega die werk van ons moest nakijken en mensen daarover zat af te snauwen en daarbuiten om ook onbeschoft was in de communicatie. Gelukkig is die door klachten bij de (hogere) baas eruit gezet.
2. Collega die een dubbelleven leidt door enerzijds bij de baas te spelen dat ze het hier zo naar haar zin heeft en anderzijds andere medewerkers voor haar karretje proberen te spannen om collega's die haar niet bevallen weg te pesten en intussen ook zeuren over dat ze het werk niet leuk vindt en iets anders wil. Bekritiseert iedereen op grove wijze waarbij diens afkomst erbij wordt gehaald. En dit doet ze al richting de 5 jaar...
3. Collega die collega's van werk afhoudt door hen steeds te bellen tijdens het thuiswerken en te zaniken over details van hun afgeleverde werk, terwijl zij ons werk niet nakijkt. Zelfde deed ze ook bij de weekvergaderingen tot in de detail. Raar gedrag. Gelukkig is deze inmiddels al vertrokken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2022 11:54:12 ]
pi_204591042
Het valt me nu wel op dat alle rare klasgenoten toen jongens/nu mannen zijn, en alle rare collega's van mijn scholierenbaantjes ook :') En vervolgens de laatste categorie allemaal vrouwen _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 20:15:40 ]
pi_204591086
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ice2015 het volgende:
Ik was zelf nogal vreemd maar het vreemdste wat ik heb meegemaakt is dat tijdens een economie les een meisje naar voren liep en haar shirtje voor de leraar omhoog deed, die man wist even niet meer hoe hij het had
Ik had een leerlinge op school die zoiets heeft gedaan. Een klein, heel kinderlijk ogend meisje dat in de tweede klas zou willen laten zien dat zij "ook wel tieten" heeft. Volgens mij was er wel wat met dat kind aan de hand, ze is twee keer blijven zitten en twee niveau's omlaag gegaan wat al niet echt normaal is en haar gedrag was ook nogal opvallend (het was geestelijk duidelijk niet echt een tiener maar meer een basisschoolkind, vooral hoe ze op anderen reageerde en schreeuwde bij opwinding)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 20:15:07 ]
pi_204591170
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik zat ooit met iemand in de klas die zo erg stonk (een jongen) dat niemand ook maar 5m bij hem in de buurt kon komen. Toch lastig als je er later ineens mee in de projectgroep zit...

Hij was autistisch, verder opzich een aardige kerel. Maar hij zweette echt enorm en stonk dan heel erg. Hij was ook niet dik of zo, gewoon normaal postuur. Niet douchen, je kleding niet genoeg wassen ik weet het niet? In de zomer was het niet te harden... mensen begonnen er opmerkingen over te maken. Eerst een beetje onopvallend, daarna gewoon recht in zijn gezicht. Op een gegeven moment werd het bij de mentor zelfs op de agenda voor de projectgroepsvergadering gezet.... "D stinkt, hoe gaan we het oplossen". Okaay... zelfs de begeleidend docent nam de zaak serieus op. Hij zal ook wel hebben geroken dat het niet zo fris was allemaal...

Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:07:46 #172
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204593684
Heb wel het eea aan rare collega's en klasgenoten gehad, wat ik wel snel even wil typen is de mooiste uitspraak van een klasgenoot. Was op de middelbare school, 4e klas en er waren wat mensen betrapt op spiekbriefjes in die periode.

Die docente had het daar dus over en die vroeg vrij ernstig iets als: jullie hebben allemaal geen spiekbriefje bij je of zo? En toen riep die gozer door een volle klas heen: jawel ik heb de antwoorden op mijn lul getatoeëerd. Daarna mocht die gelijk vertrekken. Moet daar zelf nog wel eens om lachen. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204601855
In mijn voetbalelftal zat vroeger een (vrijwel altijd dronken) gek. Gozer kwam elke zaterdag de kleedkamer in met het zoveelste aangedikte kroegverhaal. Later heeft hij naam gemaakt als uitvinder van de geurkaars, verwacht je niet van zo iemand.
pi_204602483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:19 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Huh. Ik had kort een collega (scholierenjob) die aan jouw beschrijving voldoet. Ik heb wel ooit gehoord dat sommige autisten niet willen douchen omdat dat hen teveel prikkels geeft, dus wrs. hebben we het niet over dezelfde persoon.
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.
Twiddel
pi_204603210
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Sommige antipsychotica zorgen er ook voor dat je enorm stinkt. Kende zo'n gozer die dat slikte, en als hij had gewerkt maakte het niet uit of hij die ochtend had gedouched, dan stonk hij enorm naar vies oud zweet.
Bah, wat naar! Wel jammer dat hier weinig bewustzijn over is. Ik heb niet met die collega samengewerkt omdat hij op dagen werkte dat ik er niet was en al in de proeftijd is ontslagen, en hem zelf dus nooit gezien. Maar er werd heel veel over hem geroddeld terwijl als er begrip hiervoor was het wellicht anders was gegaan.
pi_204604281
Bij mij op de MAVO zat een redelijk knap meisje in de klas maar die zei tegen bijna niemand wat, in de zomer had ze best vaak korte rokjes aan en ik weet niet niet wat er gebeurde in de kantine maar wij zaten toen in de 2e en zij sloeg in op een jongen uit de de vierde klas die 2 koppen groter was en ze bleef rammen ze was enorm nijdig, ze sloeg hem recht op zijn gezicht, die jongen kreeg nog geen kans om wat terug te doen zo snel was ze, en terwijl die jongen richting de grond ging bleef ze doormeppen, er zijn 3 leraren bij moeten komen om haar van die jongen af te moeten halen.

Later op de dag werd duidelijk wat er gebeurd was, die jongen had met zijn hand onder haar rokje gegraaid zonder haar toestemming, denk niet dat hij dat nog ooit gedaan heeft trouwens hij kon naar het ziekenhuis toe vanwege zijn verwondingen en is van school getrapt en de ouders van het meisje hebben geloof ik ook nog aangifte van aanranding gedaan maar dat weet ik niet zeker.
  maandag 2 mei 2022 @ 01:11:38 #177
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204604316
Dacht dat ik redelijke recente dingen zat te lezen, allemaal 2013 hahaha
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_204604333
Ik zal mijn schooltijd nóóit vergeten.

Er is mij zoveel onrecht aangedaan...
  maandag 2 mei 2022 @ 02:02:31 #179
48000 Vlinder
Vlinder
pi_204604419
Bij mij in de basisschoolklas zat een jongen die altijd op zijn kleding kauwde. Einde van de dag altijd 2 mouwen en z'n boord/voorkant trui zeiknat :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 05:08:55 #180
367000 roos94
pi_204604529
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
pi_204604543
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Ik had op de middelbare een leerling die nooit sprak, niet tegen andere klasgenoten, niet tegen leraren, heb hem in paar jaar tijd misschien 3 zinnen horen zeggen
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 06:09:00 #182
367000 roos94
pi_204604547
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 06:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Werd aan hem ook nooit een vraag gesteld door leraren?
Nop
pi_204605691
Het valt me mee dat ik zelf niet ergens tussen sta in al die topics want ik was ook niet bepaald standaard, op school maar zeker op werkplekken niet, zo heb ik ruim 12 jaar in een magazijn gewerkt en daar zijn ook nogal wat vage figuren voorbij gekomen zeg.

Te beginnen met Piet, Piet was een vaste kracht, de oudste werknemer van het bedrijf, Piet had vaste gewoontes, hij had een eigen werkkarretje(wat niet de gewoonte was) zat altijd op dezelfde plek in de kantine, ging altijd op dezelfde tijden naar het toilet, was altijd als eerste in de pauze in de kantine, als eerste naar huis.
Als er chauffeurs kwamen uit het buitenland dan ging hij om dingen lopen schooien, want Piet hield van vliegtuigen, een keer had een andere collega aan Piet gevraagd welk vliegtuig in de modder kon landen, en Piet nadenken en hij kon er niet opkomen, zegt die andere collega, een modderfokker, nou hij werd me pissig zeg, wij lagen helemaal dubbel.
Piet kon heel snel boos worden, en was ook een klikspaan, dan dat was heel naar omdat hij zelf ook dingen deed die niet mochten, zoals roken op het toilet.
Vaak hadden mensen dus ook conflicten met hem en dan zei hij de hele week niks tegen die collega, en dan op de vrijdag tegen 17 uur kwam hij het dan goed maken, heel vreemd altijd.
Piet was ook regelmatig overspannen, of ging klagen dat wij hem pesten, en dat laatste klopte ook wel maar lokte dat zelf uit, ik lag ook regelmatig met hem in de clinch en pestte hem ook maar altijd wel op een manier dat hij er zelf ook om moest lachen en dan pakte hij me op een andere manier weer terug, ik heb ook goede gesprekken met hem gehad.
Het was een vreemde kerel maar hij was niet slecht, had een hele strenge opvoeding gehad.
Over mijn andere ex collega's vertel een andere keer, dit verhaal is wat langer geworden dan gepland
  maandag 2 mei 2022 @ 11:12:10 #184
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204605871
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het valt me mee dat ik zelf niet ergens tussen sta in al die topics
Als ik mezelf nog ergens ga herkennen in deze topics gaat dat ook geen verrassing zijn. :')

Niet bepaald trots op verder, de manier waarop ik m'n jonge jaren doorlopen heb. Het kwartje viel uiteindelijk wel, maar nogal laat.

Gekke herinneringen aan ánderen, dat valt verder nogal tegen.
pi_204606169
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 05:08 schreef roos94 het volgende:
Selectief mutisme?
  maandag 2 mei 2022 @ 11:53:25 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204606228
Ik heb een collega gehad die at alleen wat zijn vrouw had klaargemaakt.
Ging dus nooit op vrijdag mee als de baas om 16:00 wilde stoppen en wat wilde drinken. Of mee als we een etentje hadden. Bijvoorbeeld het kerstdiner
Iedere 5 jaar hadden we een groot "uitje" naar een stad in een ander land. Zijn vrouw maakte op die dagen dan zijn eten klaar 's-morgens met voer dat ze mee had gebracht uit Nederland.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_204619162
Nog wat vreemde ex collega's

We hadden uitzendkracht die beweerde een miljoen gewonnen te hebben( en dus gewoon bij ons kwam werken) ja dat was natuurlijk voer voor getreiter, iemand van ons had een cd van Ome Henk waar een nummer op stond Voor een Miljoen, en die CD werd de hele dag gedraaid, erg lang heeft hij niet bij ons gewerkt.

Ook een uitzendkracht die op zijn eerste dag vroeg waar de WC was, die hebben we nooit meer terug gezien _O-

Ook kwam er een keer een jongen in een korte broek, midden in de winter, zijn reden , ja dan wordt mijn broek niet nat als het regent 8)7

Ook een keer iemand die tijdens een WK wuppies verzamelde maar die was daar enorm fanatiek in, als hij ze zag was hij niet te houden

En ja dan eindig ik met mezelf, te fanatiek, als het niet snel genoeg ging dan smeet ik de karretjes aan de kant, in de loop van mijn loopbaan daar raakte ik aan de coke, dat kon ik niet lang verborgen houden omdat ik me wat vaker ziek en afwezig melde, en soms wat "afwezig" was op de werkvloer,, ik begon te manipuleren en verzon een ziekte maar na een paar jaar liep ik tegen de lamp en kwam die verslaving uit, maar veel maken konden ze me niet echt want ik werkte op zich wel goed en hard, en ze hebben we me nooit op heterdaad betrapt want ik was natuurlijk niet zo dom om op het werk te gaan gebruiken.
Ik heb 3 jaar geknokt om weer eerherstel te krijgen op dat werk, mijn baas zag me niet meer echt zitten en sommige collega's negeerde me totaal, het is me uiteindelijk niet gelukt, het gebruik kwam weer op de voorgrond en uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen dat ik er met een mooie oprotpremie en jaar doorbetaling het bedrijf zou verlaten
pi_204619630
Klasgenoot die extreem links en revolutionair was. Woonde in kraakpanden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204619657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?
pi_204619671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:31 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

Ik ken meerdere van dat soort personen maar werkelijk niemand van hen was mijn klasgenoot… Waarom studeren die lui ook altijd aan de Hogeschool, als ze al studeren?
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204619784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:33 schreef blomke het volgende:

[..]
Was op 't VWO. Knaap was al 2x blijven zitten en van een andere school gestuurd vanwege z'n prestaties en attitude. Was in die tijd toch wel bar als dat gebeurde.
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-
pi_204619828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:42 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Oh ja, zo’n soort achtergrond hebben die lui vaak/altijd -_-
De tijd van RAF, Rudy Dutschke, Andreas Baader,
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 22:58:41 #193
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_204631050
meestal was ik de raarste van de klas :@ :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_204631182
Ik bedacht me laatst dat de volgende exemplaren niet bij mij in de klas zaten, maar zo raar waren dat de hele middelbare school ze kende

- Een duo van twee jochies dat meisjes op school aansprak met vieze praat en beide bijna altijd straf hadden. Vervolgens kwam eentje op het landelijk nieuws omdat die een leraar zou hebben bedreigd :')
- Eentje die altijd voor straf in de kantine zat tot hij uit huis is geplaatst en vervolgens in de gevangenis heeft gezeten wegens vernieling :')

Dit topic zou niet raarste klasgenoot maar schoolgenoot moeten heten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2022 23:07:48 ]
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 09:15:27 #195
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204632895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:29 schreef blomke het volgende:
Net als de aardrijkskundeleraar die ik op het vwo had. Was wel een hele geschikte vent trouwens.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')