abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33500068
Vorige topic:

meest rare klasgenoot / collega die je ooit gekend hebt(#2)

Laatste on-topic post:
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Jikpunth het volgende:
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
Dit is toch een oude mop? Kan me niet voorstellen dat dat echt gebeurd is...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33500203
Ik heb een keer een klasgenoot een voor zijn neus gestampt paracetamolletje verkocht als coke voor 25 gulden
  donderdag 29 december 2005 @ 12:08:13 #3
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33500251
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33500283
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden een meisje in de klas dat ernstig verbrand was, o.a. in haar hals. Wat een akelig meisje was dat. Ze pulkte soms stukjes littekenweefsel van haar hals en at dat dan op.
Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!
pi_33500408
Yeeeeeeeecccccchhhh
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 29 december 2005 @ 12:18:27 #6
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33500559
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef Coolfool het volgende:

[..]

Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!
Ok, het is vies, maar dat je je broodje weggooit?
Mietje.
When all else fails, you always have delusion.
pi_33500631
wij hadden een ventje op school zitten met GIGANTISCHE bulten in zijn gezicht, die dingen bewogen ook nog...elke dag zaten ze ergens anders
Gewoon, omdat het kan.
pi_33500873
Op mijn vorige werk was er een vage man die het altijd over dikke negerinnen had en dat ie die wilde pakken. Hij beledigde ook collega's door te zeggen dat hij hun zussen wilde pakken. Met de WTC aanslag zei hij dat hij blij was dat die kapitalisten dood waren gegaan. Hij was geestelijk ver heen en contactgestoord.

Op een avond gingen we met de afdeling wat drinken en die kneus was er ook bij, op een gegeven moment kwam er iemand met het voorstel (na wat drank) om onze vriend naar de hoeren te sturen, alleen met welk geld? Dus werd er in het cafe een insamelingsaktie gehouden. Die jongen met dat voorstel dus met de pet rond door het hele cafe, "Ja, kneus wil naar de hoeren hebben jullie een donatie over?" uiteindelijk genoeg geld ingezameld en die jongen meegesleurd naar de hoeren, eerst werd hij nog een paar keer afgewezen maar uiteindelijk bij een negerin naar binnen geforceerd. Kwam hij terug en zei ie dat hij bijna was beroofd, de rest van de avond keek er niemand meer naar hem om terwijl hij daarvoor in het middelpunt van de belangstelling stond. Een week later was ie ontslagen.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:52:04 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33501644
Ik ben me eens in de vorige topics aan het inlezen, en dat is nog een heel karwei.

Maareh, leuk die verhaaltjes, maar is hier niemand die zelf de debiel geweest is?

Ik geloof dat ik hoge ogen gooide
Vampire Romance O+
pi_33501893
Pepijn.. onze debiele klasgenoot.. hij was 1.95 lang, woog volgens mij nog geen 45 kilo.. droeg een oude grauwe groene regenjas met altijd dezelfde spijkerbroek, zat vol pukkels, lachte om zichzelf (ALTIJD), was half contactgestoord, droeg zn haar strak achterover met veel gel en presteerde het om met zn benen over elkaar te zitten en alsnķg met beide benen de grond te raken..
pi_33503272
We schrijven 1993, ergens in het 5e VWO-jaar. We bevinden ons in het scheikunde-lab. Ikzelf was in die tijd zeker niet vies van kleine scheikundige en natuurkundige experimentjes die NIET in de lesboeken stonden ( maar wel in een klein subversief werkje 'Spelen met vuur' ). Ik had dit boekje uitgeleend aan een klasgenoot, G. genaamd. Waar ik zelf toch wel wist in te schatten welke 'experimenten' niet echt verantwoord meer waren om uit te voeren temidden van mede-leerlingen, ging G. een stapje verder.
Het hoofdstukje 'buskruit' had zijn bijzondere aandacht, en waar ik dacht dat dat toch geen kwaad kon, omdat een van de ingredienten gele zwavelbloem was ( en deze niet voorhanden was in de voorraadkasten ), had ik beter even 2 keer kunnen kijken. Hij had op obscure wijze toch een flinke hoeveelheid van dit spul weten te bemachtigen, en was al aan de slag gegaan met mengen. Ik heb hem wel nog de goede raad gegeven om toch maar eens een veiligheidsbril op te zetten en zijn lab-jas goed dicht te knopen, maar toen hij bij het gedeelte '.. verwarm vervolgens dit mengsel ..' aankwam, en dit deed door de reageerbuis DIRECT in de vlam te houden, begon ik snel naar de andere kant van het lokaal te lopen. Ik was nog niet eens halverwege toen er een werkelijk ENORM harde knal weerklonk, en iedereen uiterst geschrokken van zijn of haar werk opkeek. De amanuensis rende in paniek door de tent, de leraar stond meteen aan zijn tafel om uit te zoeken wat in hemelsnaam hij aan het brouwen geweest was, en ik heb 10 minuten naar adem moeten happen omdat ik niet meer bij kwam toen ik hem daar verdwaasd op de grond zag zitten, zijn veiligheidsbril scheef op zijn neus, met de reageerbuisklem nog in zijn hand ...

Gelukkig heeft niemand blijvend letsel opgelopen dat uur ... maar ik denk er nog steeds met een vette glimlach aan terug
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_33505073
tvp, even nadenken.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 29 december 2005 @ 14:39:07 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33505278
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef MaLo het volgende:
Zo een zat er bij ons ook in de klas ja.....

Op een bepaald moment kondigde ze aan dat ze als droom had een eigen tankstation te beginnen. Aangezien haar bijnaam "fakkel" was nee, dat was niet aardig van ons, maar wat een ***wijf was dat zeg.. waren de "verboden voor open vuur" grappen onuitroeibaar
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33506188
Another TVP! I like to keep up with this one!!
pi_33506492
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef nuffniet het volgende:
[knip]
Gelukkig heeft niemand blijvend letsel opgelopen dat uur ... maar ik denk er nog steeds met een vette glimlach aan terug
Whehehehehe ik zie dat echt als een stripverhaal
Tralalalaaa
pi_33509848
tvp
  donderdag 29 december 2005 @ 19:54:40 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33515462
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een keer een klasgenoot een voor zijn neus gestampt paracetamolletje verkocht als coke voor 25 gulden
Hoe slim kun je zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33516059
Tvp
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_33522337
Ik denk dat ik altijd de raarste was op school.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  donderdag 29 december 2005 @ 22:50:48 #20
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33522838
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef the_witch het volgende:
Ik denk dat ik altijd de raarste was op school werk.
pi_33528875
gaat lekker deel drie dan al!
ik heb mezelf nog niet voorbij zien komen, zou het dan toch meegevallen zijn?
  vrijdag 30 december 2005 @ 03:58:50 #22
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_33529158
Arjan bij mij in de brugklas: "Wie mij 5 gulden geeft mag mij de hele dag commanderen"

Hij was dus het slaafje van de klas en deed echt alles o.a. bij een lerares onder de rok graaien

Helaas ging hij na 3 maand al naar de lts omdat het mavo niveau te zwaar voor hem was
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_33529177
TVP maar hier, ervaringen al geplaatst in t vorige topic
Live it!
pi_33529232
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 30 december 2005 @ 04:13:57 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33529256
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef starky het volgende:
eerst werd hij nog een paar keer afgewezen
Jezus dat meen je niet.. afgewezen worden door een hoer?!?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')