abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32972286
Dit is een tvp, hihaho.

sorry
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:48:40 #3
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_32972300
tvp.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_32972415
nogmaals @ broodjerund
heb je het over bas van V. uit de gemeente Houten?
ben wel benieuwd eigenlijk en wie jij bent dan ^^
pi_32972446
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32972480
Whehe prachtig topic

Ik was 15 denk ik en ik zat met een zekere J. in de klas. Een ontzettend papjongetje. Hij viel er altijd wat buiten, z'n kleren altijd ontzettend smerig. Kreeg 'ie eens nieuwe kleren (een compleet gele outfit...) hield 'ie deze de hele week aan tot ze weer net zo vertrouwd smerig waren als de rest van z'n outfit.

Ga ik met wat maten naar het zwembad, wie zien we daar, J. natuurlijk. Samen met z'n één jaar jongere broetje met auto'tjes en vliegtuigjes aan het spelen. "Retetetetetetetet-pfiew boem, Nou ben je dood! Vroem vroem vroem vroem"
Een redelijk opmerkelijk gezicht was het toch wel...

Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32972713
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:

Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:36:29 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_32972760
quote:

omfg
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_32972770
pi_32972805
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

omfg
Hahaha meenje nie!!!
De aanhouder wint :D
pi_32972945
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:02 schreef caradoc het volgende:
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
nee, met een link naar zo'n 250 leuke verhalen
pi_32972953
quote:
Voor het eerst in 3/4 jaar dat ik hardop heb moeten lachen om iets op fok ,
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:50:10 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32972972
quote:
Hoe verzin je het
pi_32973145
tvp
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:03:59 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32973193
quote:
Whehe prachtig topic

Jezus.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_32973201
quote:

Haha, doe normaal
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32973241
Bij ons op school loopt iedere pauze een jongen rond die wij 'Harold' noemen, deze jongen loopt altijd in zijn eentje, en als hij dan een keer bij zijn klasgenoten aan tafel zit dan zit ie op de 2de rij. Hij loopt soms wel eens op een willekeurig iemand af en slaat dan diegene waarop hij hard wegrend, op zijn zachtst gezegt nogal vreemd gedrag nietwaar? Er zijn ook dagen dat ie in zijn eentje bij een pilaar in de aula staat en daar vertoeft. Van tijd tot tijd struint hij ook de school af in zijn eentje, al met al een nogal zielig persoon nietwaar?

Nou heb ik ter illustratie een afbeelding bijgevoegd van hoe hij er ongeveer uitziet, kijk en huivert:

pi_32973349
quote:

Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:16:31 #19
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_32973422
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:06 schreef thomzor het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef Agiath het volgende:

[..]
Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
Het topic begint weer goed.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:40:49 #20
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_32973860
Toen ik 6/7 jaar was had ik een nogal seksistische jongen (O v.d. S) in de klas. Hij vond het leuk om de jurkjes en rokjes van de meisjes in en buiten mijn klas uit te rukken, en vooral z'n leuter te laten zien in een volle gymzaal..... tot de leraar het zag en O. uit reflex een loeiharde rotschop in z'n ballen gaf.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_32974039
zat bij P. in de klas.
P was wel een beetje vreemd maar ook wel grappig eigenlijk vond ik.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinken of hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichen komt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd
pi_32974674
Geweldig topic, zelden zo weinig gelachen op fok.
Zal vanavond ook nog wat verhalen posten, heb er zat
schaamteloze tvp btw
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32975131
Zoveel maffe figuren in me klas gehad, maarja niet echt hele spectaculaire verhalen.

Een jongen met flink wat puisten die altijd over zijn bril heen spuugde en hem daarna schoon maakte

Een jongen die altijd zei moet je eens luisteren, en dan een kei harde scheet liet in je gezicht, totdat wij natuurlijk zo slim waren om niet meer naar hem te luisteren, maar dan kwam hij gewoon naar je toe en liet een scheet in je gezicht
Diezelfde gast vond het altijd gaaf om, als ik nieuwe konijnen had, die kapot tegen de muur gaan te gooien (nooit gebeurt, maar toch.. )
Same Shit, Different Day......
pi_32975254
Wat een leipe figuren lopen er toch rond!!!! Kan me niet herinneren dat er zulke weirdo's bij mij op school zaten. Wel gestoorde leraren, but what's new.....
pi_32975359
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was

Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
pi_32975385
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Bananenman het volgende:
En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
.
slettebak [@] gmail.com
pi_32975406
quote:
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was

Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
Heeft ie nooit wat gezegd over Columbine?
Back in business.
pi_32975431
Hehe, in groep 8 was er zo'n gozer en die kwam elke dag te laat. Op een dag, de dag vóór carnaval was hij weer eens te laat. Na enkele minuten komt hij eindelijk de volle klas binnen, compleet uitgedost als punker voor carnaval.

De klas kwam natuurlijk niet meer bij en dat gastje heeft er denk ik een trauma aan overgehouden.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_32975442
Over leraren gesproken.

Een leraar die een steen aan zijn bureau had, die hij zelfs een naam had gegeven
Rocky heette de steen, hij had hem aan een ketting aan zijn bureau hangen

En een leraar met super uitspraken Hij zei ze altijd met een zware stem, die was echt masterlijk, daar praat iedereen jaren later nog steeds over
Voorbeelden
'wie de benen spreid vraagt om gezelligheid'
'we gaan vandaag weer als een speer!'
'stelletje smurfen!'
'ik sta vandaag op scherp!'
'gi nie besti nie'
Hij las ook altijd verhalen voor, zoals 'eendje kwak'
En het vaagste verhaal over een of andere gast die door de schoorsteen naar binnen scheet omdat hij boos was ofzoiets.
Same Shit, Different Day......
  Redactie Frontpage zaterdag 10 december 2005 @ 18:59:37 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_32975497
verhalen van gestoorde leraren zijn vast ook wel welkom
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:00:14 #31
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32975506
OMG!

Bij ons in de klas zit ene M.

Type Nerd 1e klas, en gestoord waardoor hij altijd netjes praat.

M. is zon 1 die altijd alles weet. De rest van de klas weet et niet, hij wel. Hij ziet er ook altijd etzelfde uit. Hij heeft 2 verschillende T-shirts, 1 paar sokken en altijd dezelfde broek aan. In de pauzes staat hij altijd bij je met de armen over elkaar, maar hij zegt niets, hij kijkt je alleen aan. Wat je ook doet, hij kan niet boos worden .

Zo ook tijdens informatica. moesten met een groepje een opdracht maken, hij wist het allemaal zo goed. Het ging over Chat netwerken. We moesten Chat netwerken opnoemen. Hij kende alleen IRC. van MSN had die nooit gehoord.
pi_32975964
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Messenga het volgende:
We moesten Chat netwerken opnoemen. Hij kende alleen IRC. van MSN had die nooit gehoord.
Als dit waar is...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:00:12 #33
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32976857
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
zat bij P. in de klas.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinken of hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichen komt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd

Dat lijkt me echt een goede maffe gast, waar je mooi mee kan lachen.
pi_32977035
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
zat bij P. in de klas.
namen zijn veranderd
Die kerel is zeker wel cool Welke klas was dat?
  zondag 11 december 2005 @ 03:04:31 #35
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32986041
tvp
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_32986065
Ik kende een gozer die mega veel wijven versierde
op tig datingsites verkeerde
en nu istie homo
sneu toch? haahahaha moet er nog om lachen.. how triest
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32986120
S. had altijd een vreemde kledingkeuze. Shirts met felle kleuren zoals roze was niet ongewoon voor hem. Toen we voor een paar dagen naar Praag gingen met de klas, lag S. nog gewoon te slapen en was er niemand die hem wakker maakte. Later blijk dat hij gewoon vergeten had dat hij naar Praag ging, en hij geen wekker gezet had. Verder is S. wel normaal.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32986310
Wij hadden 2 jaar een meisje op onze school, Dieuwertje, en ze was megadik. Dat opzich is nog niet zo erg, maar draag dan, FOR THE LOVE OF GOD, niet dag in dag uit een roze panty. .
Voor de rest liep ze standaard elke pauze in haar eentje rond, of zat ze in de schoolbieb, meestal in zichzelf pratend.
Daarnaast werkte ze ook elke pauze minimaal 2 marsen naar binnen en een bekertje chocomel, waarvan ze het dekseltje uitvoerig stond af te likken. .

Ohja, ze stond ook redelijk vaak achter een deur, vraag me niet waarom. Ik weet niet meer hoevaak ik, per ongeluk, een klapdeur opendeed die weer een stuk terugkaatste aangezien zij daar met d'r dikke pens achter 'verschool'.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32986591
Ik zat op een soort school waar je heen moest als je niet naar school ging.
Sommige omdat ze vervelend waren en sommige omdat ze gepest werden en dat soort dingen.
Kregen we een Richard in de groep, had een heel schooljaar in de gang moeten zitten omdat zijn klasgenoten hem niet meer in de klas wilden hebben, heel vaag verhaal.

Hij had altijd van die domme dingen die heel moeilijk zijn om na te vertellen.
Hij praatte iig heel hard en echt als een kneus.
Vroegen we een vuurtje aan hem, pakte hij de aansteker uit zijn zak en laat hem dan uit zijn handen glippen, wil hem dan vangen met een andere hand, laat hem weer glippen om dan uiteindelijk alsnog te laten vallen.

Op kamp hadden we van die onstabiele houten tafels en bankjes op het gras staan.
Komt ie met een stoere sprong tegenover me zitten om meteen met bank en al achterover te vallen.
Ik moest daarom lachen en hij gaat rechtop staan, wil me een klap geven, maar hij gooit de colafles om.
Die colafles probeert hij tegen te houden, maar gooit dan zijn eigen cola om.
Daar schirkt hij weer van en wil gaan zitten, maar dat bankje lag nog op de grond, dus hij valt weer en pakt de tafel mee in zijn val.
Alle lege bordjes en volle glazen op en naast hem.
Het eten stond gelukkig nog niet op tafel.

Gingen we kanoen, en zit hij natuurlijk weer in de kano die lek is.
Zinken ze halverwege en hij blijft gewoon zitten.
De persoon waar hij mee in de kano zat was al rustig uitgestapt aan de kant.

Ik moet trouwens weer heel erg lachen als ik het weer voor me haal, wat een figuur is dat toch.
Hij had echt altijd dit soort Steve Urkel klunsdingen, maar hij werd altijd boos als we erom moesten lachen.
En hij was heel blond en had een heel groot hoofd.

paar jaar terug kwam ik hem nog tegen bij McDonalds, hij werkte daar achter de kassa.
6 lange rijen naast elkaar en hij staat daar te roepen dat ik wel even voor mag dringen.
Krijgt ie meteen op z'n flikker van de manager, en al die mensen maar kijken.

Soms zie ik hem nog wel eens lopen, soms in een te groot pak met een rare stropdas en een andere keer in z'n kleren van de plantsoenendienst.

Ik heb hem trouwens nooit gepest hoor, maar ik moest altijd zo ontzettend lachen om zijn klunsgedrag, het was zo clown-achtig ofzo.
Hij werd altijd zo boos op me dan, waardoor ik nog meer moest lachen.
pi_32987844
quote:
Op zondag 11 december 2005 04:22 schreef Troeta het volgende:
-knip, heel verhaal, whehehehehehehe -
Whehehe da's echt zo'n gast waar alles echt fout gaat achter elkaar.....
Tralalalaaa
  zondag 11 december 2005 @ 14:34:33 #41
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_32988298
TVP.
.
..
...
....
  zondag 11 december 2005 @ 14:45:59 #42
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_32988601
quote:
...

Ga ik met wat maten naar het zwembad, wie zien we daar, J. natuurlijk. Samen met z'n één jaar jongere broetje met auto'tjes en vliegtuigjes aan het spelen. "Retetetetetetetet-pfiew boem, Nou ben je dood! Vroem vroem vroem vroem"
Een redelijk opmerkelijk gezicht was het toch wel...

...
  zondag 11 december 2005 @ 15:10:23 #43
97079 Jeff89
Conquer All
pi_32989252
Ik zit nu al een jaar of 2 op het VWO-ZMOK onderwijs, waar je toch wel de raarste typjes tegenkomt (ik ben er zelf ook 1).

Zo had ik vorig jaar en dit jaar een jongen die heel druk is, constant rare kreten door de klas schreeuwd in de trend van HATSJKLIEDN! TIEDNLADN!! en andere semi-duitse uitbarstingen, vaak gepaart met spastische gebaartjes.
Verder is hij een hele aardige gozer, alleen wat vreemd.

Vorig jaar had ik ook een jongen in de klas die toen ietsje teveel drugs gebruikte, waardoor hij ongelofelijk mager was (hij was al niet dik, toen ging hij best aardig gebruiken, en daarna liep hij voedselvergiftiging op..Daarna woog hij nog maar 45 kilo ofzo) en daarbij ook allerlei vage streken uithaalde, waaronder de zijkant van het schoolgebouw onderspuiten met een schuimblusser, een joint draaien en de klas en die buiten oproken toen de leraar even naar een flippende autist uit 1 van de brugklassen moest (dat word op een gegeven moment vaste kost.. flippende autisten).

Ook heb ik bij een jongen in de klas gezeten die nogal last had van ADHD en soms ook woedeaanvallen, waarvan ik er 2 heb meegemaakt..
Deze in deze jongen zn naam kon je het woordje gay plakken, en als je dat deed werd hij echt heel pissig.. Ik wist dat, de anderen wisten dan, maar de nieuwe leerling (een heel jong mannetje met zwaaaaaare ADHD verschijnselen) wist dat niet.
Dus hij noemde hem een paar keer "gay***" en hij pikte dat niet. Hij waarschuwde dat mannetje, en toen waarschuwde hij nog een keer..
Daarna flikkerde hij de tafel met dat ventje er nog achter tegen de muur, en sleurde hij hem van zn stoel, waarna hij met zn kop tegen een stoelpoot kwam..Hard.

Commentaar van de leraar hierop: "Het was misschien niet de goeie reactie, maar je had het verdient na 2 waarschuwingen".

Ook was er ooit een klein relletje tussen de spastische gozer en de agressieveling.. Het was een warme dag, en we waren water naar elkaar aan het gooien in een tussenuur oid (flauw ja)..
Oke, dat was wel leuk enzo, maar toen gooide gozer 1 limonade naar gozer 2, gozer 2 vond dat een kutstreek en begon te schreeuwen en te schelden, waarop hij nog meer limonade kreeg.
Hierop rijkte ik hem een kan limonade aan, die hij over gozer 1 leegde, die toen ook pissig werd.
Op dat moment kwam de leraar binnen die gozer 2 in bedwang hield omdat hij gozer 1 wilde aanvliegen. Toen spoot gozer 1 nog een keer limonade in het gezicht van gozer 2.. Toen brak de tyfus uit, gozer 1 rukte zich los en gooide de limonadekan naar het hoofd van die andere, waarna hij door 3 (!) leraren de klas moest worden uitgesleept.
Die leraren konden hem met zn 3en net aan tegen de grond krijgen, waarop hij gewoon weer overeind kwam, waarna ze hem weer tegen de grond duwden ect..
Toen hij eindelijk rustig was kregen ze een schorsing die maar tot de rest van de dag duurde omdat niemand kon vertellen wat er gebeurd was.

Edit: Overigens ga ik met iedereen die in dit stukje voorkomt gewoon om, en zijn het echt goeie gozers.. Alleen hebben ze allemaal hun eigenaardigheden.
  zondag 11 december 2005 @ 16:02:02 #44
97079 Jeff89
Conquer All
pi_32990733
Schoot me net te binnen dat onze Economie leraar van dit jaar ook wel gestoord is.. Hij is goed in lesgeven, legt alles duidelijk uit en weet waar hij over praat..
Maar los van dat had hij net zo goed 1 van mn maatjes kunnen zijn, aangezien hij op zn draaistoeltje zit alsof hij een hangjongere is en als je constant zit te praten ofzo dan is het "Hou je gewoon je kop homo, anders draai ik je een bal af".. Of tegen de eerder genoemde spast (die overigens opschrijft wat voor uitspraken deze leraar allemaal doet) 'Joh, doe nou eens een keer normaal spast!".
Ook zei hij ooit "Don't fuck around, never trust a teacher alive", "Krijg de HIV" (Hiv uitgesproken als hif, niet als haa ie vee), "Management en Organisatie is een kutvak", "Typhus economie", "Als de dollar pleurt zijn we gewoon allemaal de lul", "Klere-fuck, doe allemaal normaal".

Echt een prachtgozer.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2005 @ 17:30:15 #45
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32991974
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef Jeff89 het volgende:
Schoot me net te binnen dat onze Economie leraar van dit jaar ook wel gestoord is.. Hij is goed in lesgeven, legt alles duidelijk uit en weet waar hij over praat..
Maar los van dat had hij net zo goed 1 van mn maatjes kunnen zijn, aangezien hij op zn draaistoeltje zit alsof hij een hangjongere is en als je constant zit te praten ofzo dan is het "Hou je gewoon je kop homo, anders draai ik je een bal af"..

Echt een prachtgozer.
ZZoiets dus

† In Memoriam † zondag 11 december 2005 @ 17:41:22 #46
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32992240
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef truSteh het volgende:
Wij hadden vroeger een Turk in de klas, raar mannetje, was ook besneden enzo, dus bij de gymles durfe hij nooit te douchen, werd ie al gigantisch om gepest Verder spoorde hij ook niet zo,
Conclusie: Als je besneden bent dan spoor je niet
  zondag 11 december 2005 @ 17:54:46 #47
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32992568
quote:

Whehe.

Foto's?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32992625
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Whehe.

Foto's?
Pssst. Je favoriete film is vanavond.
slettebak [@] gmail.com
pi_32992639
Bij mij in de klas zat ook een jongen kwam altijd in zijn voetbal kleren naar school
Hij had wel gewone schoenen
Ook kwam hij wel 's in zijn pyama
En hij stonk als een gore tyfuslijer en zijn mama was om het half jaar ofzo zwanger
  zondag 11 december 2005 @ 17:59:46 #50
53267 TC03
pi_32992679
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:

[..]

Pssst. Je favoriete film is vanavond.
Bedankt, maar 'mijn favoriete film' heb ik natuurlijk al op DVD.
pi_32992706
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bedankt, maar 'mijn favoriete film' heb ik natuurlijk al op DVD.
Ok.
slettebak [@] gmail.com
pi_32994490
Een van de mooiste topic's op Fok dit

Ik had ook Ton in de klas zitten, Ton was een aardig maar nogal aparte jongen. Hij had echt zo'n leren schooltas, en je moest hem niet aan het lachen maken. Als het weer eens zover was en Ton zag iets dat grappig was(hij had ook nog eens een appart gevoel voor humor) lag hij werkelijk waar 50 minuten plat. En hij lachte ook nog eens overdreven hoog. En zoals gezegt was het echt niet te stoppen. Hij moest dan altijd ff water drinken hij de klas uit, water gedronken komt de klas weer in en ja hoor het begon weer. Tegen het eind van de les was hij altijd rood aangelopen en helemaal uitgeput
pi_33010044
Qua collegae zal ik me maar even beperken tot de twee zwaarste gevallen hier. Beiden zijn gevalletjes van "net-wel-of-net-niet-zwakbegaafd".

De één wordt hysterisch (tot janken aan toe) als ze het over haar favoriete popgroep heeft, heeft op de werkvloer pas voor het eerst te horen gekregen over persoonlijke hygiëne dus vanaf dat moment wast en verschoont ze zich regelmatig. Ze is niet prettig om te zien, zelfs niet toen ze eindelijk BH's begon te dragen en die memmen niet meer rond haar middel klotsten (ze is eind 20...). Ze heeft een kinderstemmetje waar je he-le-maal flauw van wordt na 30 seconden.

Geval twee zit qua intellect net een streepje hoger, maar dat wil nog steeds zeggen dat ze een hele ochtend kan doen over het uitprinten van een velletje stickers . Haar conversatie beperkt zich tot "vliegtuigen" ("Huuu, ik zou nooit stewardess willen zijn") en "relaties" ("Ik zou zo graag een vriendje hebben"). Hiermee vermoeit ze een iegelijk die een halve minuut naast haar zit.
Als ze gedwongen wordt in een gesprek over iets anders te praten dan over haar specialisme, dan wordt het pas echt leuk, want dan kraamt ze echt de meest lamme dingen uit. Een greep uit de schatkist:

"Jip is het jongetje, en Janneke het meisje."
"Maar ze is wel wereldberoemd geworden!" (Over Anne Frank... )

Voorts durft ze blijkbaar geen eigen mening te hebben, want ze raaskalt gewoon blindelings na wat jij vindt ("Die Europese wet is ook maar niks he / hoog nodig zeg ik je!")

Het ergste is dat ze te dom is om iets te onthouden, maar daarvan vervolgens iedereen de schuld geeft. Anders zou ze gewoon lief amusant geweest zijn, nu is ze irritant.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 12 december 2005 @ 11:50:28 #54
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33010267
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Qua collegae zal ik me maar even beperken tot de twee zwaarste gevallen hier. Beiden zijn gevalletjes van "net-wel-of-net-niet-zwakbegaafd".

De één wordt hysterisch (tot janken aan toe) als ze het over haar favoriete popgroep heeft, heeft op de werkvloer pas voor het eerst te horen gekregen over persoonlijke hygiëne dus vanaf dat moment wast en verschoont ze zich regelmatig. Ze is niet prettig om te zien, zelfs niet toen ze eindelijk BH's begon te dragen en die memmen niet meer rond haar middel klotsten (ze is eind 20...). Ze heeft een kinderstemmetje waar je he-le-maal flauw van wordt na 30 seconden.

Geval twee zit qua intellect net een streepje hoger, maar dat wil nog steeds zeggen dat ze een hele ochtend kan doen over het uitprinten van een velletje stickers . Haar conversatie beperkt zich tot "vliegtuigen" ("Huuu, ik zou nooit stewardess willen zijn") en "relaties" ("Ik zou zo graag een vriendje hebben"). Hiermee vermoeit ze een iegelijk die een halve minuut naast haar zit.
Als ze gedwongen wordt in een gesprek over iets anders te praten dan over haar specialisme, dan wordt het pas echt leuk, want dan kraamt ze echt de meest lamme dingen uit. Een greep uit de schatkist:

"Jip is het jongetje, en Janneke het meisje."

Voorts durft ze blijkbaar geen eigen mening te hebben, want ze raaskalt gewoon blindelings na wat jij vindt ("Die Europese wet is ook maar niks he / hoog nodig zeg ik je!")

Het ergste is dat ze te dom is om iets te onthouden, maar daarvan vervolgens iedereen de schuld geeft. Anders zou ze gewoon lief amusant geweest zijn, nu is ze irritant.
Waar werk jij?
.
..
...
....
pi_33010354
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Waar werk jij?
Dat begon ik me ook af te vragen .
pi_33010857
dat MOET bij de overheid, of een gesubsidieerde instantie zijn
pi_33011457
Door de op pagina 1 genoemde pannekoeken moest ik ineens denken aan een minder begaafd gezin bij mij in de straat

Die mensen hadden en net nieuwe keuken, én, een electrische friet pan. Eerder kookte ze altijd vet op het fornuis. Dus wat doen die mensen op dag 1 met de nieuwe keuken en friet pan?

Zetten het gas aan, stoppen de stekker in het stopcontact, en zetten de frituurpan op het fornuis

Tien minuten later stond de brandweer in de straat, heel apart
  maandag 12 december 2005 @ 12:58:17 #58
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_33012009
quote:

Heette hij Arnoud?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_33012135
quote:
Maar los van dat had hij net zo goed 1 van mn maatjes kunnen zijn, aangezien hij op zn draaistoeltje zit alsof hij een hangjongere is en als je constant zit te praten ofzo dan is het "Hou je gewoon je kop homo, anders draai ik je een bal af".. Of tegen de eerder genoemde spast (die overigens opschrijft wat voor uitspraken deze leraar allemaal doet) 'Joh, doe nou eens een keer normaal spast!".
Ook zei hij ooit "Don't fuck around, never trust a teacher alive", "Krijg de HIV" (Hiv uitgesproken als hif, niet als haa ie vee), "Management en Organisatie is een kutvak", "Typhus economie", "Als de dollar pleurt zijn we gewoon allemaal de lul", "Klere-fuck, doe allemaal normaal".

Echt een prachtgozer.
  maandag 12 december 2005 @ 13:34:27 #60
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33013012
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Door de op pagina 1 genoemde pannekoeken moest ik ineens denken aan een minder begaafd gezin bij mij in de straat

Die mensen hadden en net nieuwe keuken, én, een electrische friet pan. Eerder kookte ze altijd vet op het fornuis. Dus wat doen die mensen op dag 1 met de nieuwe keuken en friet pan?

Zetten het gas aan, stoppen de stekker in het stopcontact, en zetten de frituurpan op het fornuis

Tien minuten later stond de brandweer in de straat, heel apart
Humor
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 12 december 2005 @ 14:14:46 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33014002
quote:

Echt een prachtgozer.

Dat zijn de leukere leraren.
  Redactie Games maandag 12 december 2005 @ 14:46:28 #62
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33014715
quote:
dat is idd vaak het probleem bij techneuten...Die echte freaks zijn veel te slim maar sociaal vaardig zijn ze niet. Daarom zitten techneuten zoals ik ertussen die wel sociaal vaardig zijn maar niet zo slim...een soort tolk ben je dan
Die mensen heb vaker meegemaakt bij mijn vorige opleiding, genoeg idioten die iets in elkaar konden pruttelen als je ze maar een ontwerp en een opdracht gaf. Ik had ook zelfs één kerel die 10 weken lang geen reet zei tijdens onze vergaderingen. Elke keer weer was ie er wel weer bij, maar gewoon totaal geen input of feedback van die gast. Als ie dan wat zei, was het een ja of nee en alleen maar omdat wij vroegen of ie het met ons eens was (ja) of dat er eventueel nog wat veranderd moest worden (nee). Op een gegeven moment was ik het zat en floepte het er uit. Ik zei: "Kerel, wat doe je hier nog bij de vergaderingen eigenlijk, je zegt helemaal niks behalve Ja en Nee als wij iets aan je vragen, je kan net zo goed thuis zitten en gewoon de opdrachten doen die we je opgeven".

Je zou dan verwachten dat zo'n kerel dan nog wat zegt. Enige wat ik terug kreeg was: "Hmm, ja"

Laatste week van ons project kregen we te horen wie d'r moesten presenteren en hij stond bij ons ook onder de gegadigden

Ik begreep de zet ook wel van de tutor, want die had ondertussen ook wel gemerkt dat ie niet de meest sociaal vaardige was. Maar toch, wij zaten er wel mee. Uiteindelijk heb ik nog 90% van de presentatie moeten doen, omdat ie na de opnoeming van de inhoud van de presentatie al stil viel...

Opdrachten deed ie verder wel goed, dus echt boos kon ik nou ook weer niet op em zijn
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33015252
schaamteloze tvp
pi_33015307
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef ki_ki het volgende:
schaamteloze tvp
We hebben bookmarks toch?
  maandag 12 december 2005 @ 15:13:33 #65
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33015490
Ik heb een tijd bij een callcenter gewerkt en daar werkte zo'n weirdo, die echt enorm overdreven in woord en gebaar zijn telefoongesprekken voerde . Als je naast hem zat, kon je je eigen gesprek nauwelijks voeren, omdat hij er keihard doorheen tetterde en allerlei wilde armgebaren maakte. Ook hoe die praatte was te erg: enorme grote toonhoogte-wisselingen tussen de lettergrepen. Een monotoon stemgeluid is niet prettig, maar dit sloeg ook echt alles.
Afijn hij was naar mijn mening iets te enthousiast. Het idiote is overigens dat hij nog aardig veel verkocht en de leidinggevenden waren ook best tevreden over hem geloof ik. Maar als ik hem aan de telefoon had zou ik wel denken "Mên, wat voor een mongool heb ik nu aan de lijn "
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 12 december 2005 @ 16:09:56 #66
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_33016946
Amusant topic dit

Heeeel lang geleden op de lagere school, zat bij mij een meisje in de klas Hanneke B.
Hanneke was heel erg verlegen, ze durfde nooit wat te zeggen, en als je haar maar even aankeek dan liep ze al vuurrood aan.

Een dankbaar pest-object dus, en getreiterd werd ze. Ongelofelijk dat er nooit door een leraar is ingegrepen trouwens. Ik was een van de weinigen die niet meedeed aan het getreiter, en mocht daarom op haar verjaardagsfeestje komen (ik was als enige uitgenodigd). Begon al gezellig dus.

Het verbijsterende was dat bij Hanneke thuis de rollen totaal omgedraaid waren. Dat kind had een ongelofelijke grote bek tegen haar ouders, ze commandeerde ze, en schold ze uit als e.e.a. niet geheel naar wens verliep.

Zinnen als;'Schiet op trut, ik heb honger!', 'ben je nou godverdomme helemaal belazerd, ik wilde een rooie!'. Ook moesten de ouders opnieuw patat bakken omdat de vorige portie volgens haar mislukt was.

Pa en ma slikten alles als zoete koek. Renden hun benen uit hun lijf voor dat kind.
Bizar vond ik het.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_33017213
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:09 schreef tonja het volgende:
Amusant topic dit

Heeeel lang geleden op de lagere school, zat bij mij een meisje in de klas Hanneke B.
Hanneke was heel erg verlegen, ze durfde nooit wat te zeggen, en als je haar maar even aankeek dan liep ze al vuurrood aan.

Een dankbaar pest-object dus, en getreiterd werd ze. Ongelofelijk dat er nooit door een leraar is ingegrepen trouwens. Ik was een van de weinigen die niet meedeed aan het getreiter, en mocht daarom op haar verjaardagsfeestje komen (ik was als enige uitgenodigd). Begon al gezellig dus.

Het verbijsterende was dat bij Hanneke thuis de rollen totaal omgedraaid waren. Dat kind had een ongelofelijke grote bek tegen haar ouders, ze commandeerde ze, en schold ze uit als e.e.a. niet geheel naar wens verliep.

Zinnen als;'Schiet op trut, ik heb honger!', 'ben je nou godverdomme helemaal belazerd, ik wilde een rooie!'. Ook moesten de ouders opnieuw patat bakken omdat de vorige portie volgens haar mislukt was.

Pa en ma slikten alles als zoete koek. Renden hun benen uit hun lijf voor dat kind.
Bizar vond ik het.
  maandag 12 december 2005 @ 16:21:07 #68
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33017278
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:09 schreef tonja het volgende:
*heel verhaal*
Bizar Achterbaks vond ik het.
pi_33017360
TVP voor dit heerlijk interessante topic

In mijn klas zit ook een grappig typje. Hij heeft Asperger en het is dus verdomd moeilijk om met hem samen te werken, omdat hij compleet anders in elkaar zit. Hij heeft deze opleiding (multimedia vormgeven) gekozen omdat hij niet samen kan werken en dat met een 'computer ook niet hoeft te doen'. Drie maal raden waar we continu mee bezig zijn... Jawel, samenwerken in projecten!

Van vormgeving heeft hij geen kaas gegeten, moodboards maakt hij door in Word foto's onder elkaar te zetten en hij gebruikt Paint voor alles waar een goede multimedia vormgever Photoshop of Illustrator voor gebruikt. En hoe vaak hij wel niet spontaan wegliep tijdens presentaties, rare reacties gaf en er heilig van overtuigd was dat de hele klas tegen hem was... Ik ben de tel kwijtgeraakt, maar het houdt de lessen wel boeiend
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_33017796
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Bij mij in de klas zat ook een jongen kwam altijd in zijn voetbal kleren naar school
Hij had wel gewone schoenen
Ook kwam hij wel 's in zijn pyama
En hij stonk als een gore tyfuslijer en zijn mama was om het half jaar ofzo zwanger
  maandag 12 december 2005 @ 18:10:56 #71
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_33020719
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef L-IS het volgende:

achterbaks

Achterbaks zou ik het niet noemen. Hanneke heeft een vreselijke tijd gehad op de lagere school, en achterbaks zijn doe je omdat het je iets oplevert lijkt me.

Zwaar sociaal gestoord zou ik het eerder willen noemen.
pi_33035696
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Das erg inderdaad, tot je je beseft dat zo'n joch zwaar verwaarloosd wordt en sociaal gezien de rest van zijn leven buiten de boot gaat vallen wegens gebrek aan normale omgeving...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:04:23 #73
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33044046
Op de basis school hadden we een meisje Patricia.. nogal mollig beetje apart....
Ze was helemaal gek van TakeThat en helemaal van de geweldig rob
Zo holden ze een keer jankend de klas uit en schreeuwde "ROBBIE IS HOMO WHEEEEEE"

Ze heeft ook een keer een leraar geslagen! en toen die leraar haar de klasuit wou duwen (lekker dubbelzinnig) schreeuwde ze "blijf van me af smerige pedo"

Op de middelbare school hadden we Bart.. Bart was opzich vrij normaal maar wel een beetje het kneusje van de klas. Zo had hij een foto van een best mooi meisje in zijn portomonix. dus iedereen vragen wie dat was. Hij vol met trots: "dat is mijn vriendin" wij .... bleek later dat het zijn nichtje was en wou hij alleen maar stoer doen.

Wel lullig was dat een paar weken daarna een nogal breezah achtige meid hem ging vragen of hij mee uit wou want ze vond hem toch "eigenlijk wel heel leuk". om vervolgens niet op te komen dagen... vind ik nogal lullig en heb hem ook willen overtuigen dat ze toch liep te ouwehoeren... maar in de blij bui die hij daardoor was wou hij mij niet geloven... heeft tie de hele avond voor de bios staan wachten
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_33044327
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef papierclipje het volgende:
Op de middelbare school hadden we Bart.. Bart was opzich vrij normaal maar wel een beetje het kneusje van de klas. Zo had hij een foto van een best mooi meisje in zijn portomonix. dus iedereen vragen wie dat was. Hij vol met trots: "dat is mijn vriendin" wij .... bleek later dat het zijn nichtje was en wou hij alleen maar stoer doen.

Wel lullig was dat een paar weken daarna een nogal breezah achtige meid hem ging vragen of hij mee uit wou want ze vond hem toch "eigenlijk wel heel leuk". om vervolgens niet op te komen dagen... vind ik nogal lullig en heb hem ook willen overtuigen dat ze toch liep te ouwehoeren... maar in de blij bui die hij daardoor was wou hij mij niet geloven... heeft tie de hele avond voor de bios staan wachten
Oh god, zo eentje hadden wij ook. Meisje met een foto in haar portemonnee. Was haar vriendje. Alleen erg vreemd dat niemand het vriendje ooit te zien kreeg. Kwam ze weer met een foto aan, landschap in de sneeuw. Wees ze een stipje aan ergens op de achtergrond. "Dat is m!". Of ze kwam met liefdesbrieven aan in haar eigen handschrift.
En dan helemaal flippen als we haar niet geloofden he.
pi_33045332
Een standaard onzeker tienermeisje met de meest normale ouders. Weet alleen niet waar ze zich moet plaatsen in de maatschappij. Identiteitscrisis dus. Altijd al een beetje aandachtsgeil geweest en zat laatst tijdens de les een boek te lezen over autisme & opvoedproblemen. En om de pc een zelftest over autisme te doen.

Als je erbij gaat zitten omdat ze eigenlijk wel aan het werk moet. Drukt ze op minimaliseren en blijft ze heel geconcentreerd naar het bureaublad kijken totdat je eindelijk weggaat.

binnenkort toch maar eens vragen of die test positief was.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:22:21 #76
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_33050604
Nou... Ik denk dat het erg laf is om iemand met een autistische stoornis in de zeik te nemen om hun gedrag...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_33051542
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef boekenworm het volgende:
Nou... Ik denk dat het erg laf is om iemand met een autistische stoornis in de zeik te nemen om hun gedrag...
Hier sluit ik me bij aan.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33053143
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh god, zo eentje hadden wij ook. Meisje met een foto in haar portemonnee. Was haar vriendje. Alleen erg vreemd dat niemand het vriendje ooit te zien kreeg. Kwam ze weer met een foto aan, landschap in de sneeuw. Wees ze een stipje aan ergens op de achtergrond. "Dat is m!". Of ze kwam met liefdesbrieven aan in haar eigen handschrift.
En dan helemaal flippen als we haar niet geloofden he.
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:52:29 #79
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33053551
Weet niet of er mensen zijn die ene D. Mosterdman kennen. Zat op het MBO van het Dudok in Hilversum.
Die achternaam zei al genoeg en dan dat uiterlijk er nog bij

Wel zielig de hele klas nam hem in de zeik en ik ook. Maar wel lol gehad d

[ Bericht 2% gewijzigd door Razor21 op 13-12-2005 21:44:11 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33054759
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of er mensen zijn die ene D. Mosterman kennen. Zat op het MBO van het Dudok in Hilversum.
Die achternaam zei al genoeg en dan dat uiterlijk er nog bij

Wel zielig de hele klas nam hem in de zeik en ik ook. Maar wel lol gehad
Mosterman uit Hilversum
Dat was dit jaar toch de hoogste nieuwe binnenkomer in de quote 500?
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:44:33 #81
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33055427
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mosterman uit Hilversum [afbeelding]
Dat was dit jaar toch de hoogste nieuwe binnenkomer in de quote 500?
Typo van me. Moest Mosterdman zijn
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:39:28 #82
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33057334
quote:
Hier sluit ik mij bij aan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33057746
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij bij aan
Jij ook al
pi_33059150
tvp
pi_33059536
quote:
Ga jij nou in elk topic verkondigen hoe erg autisme is? Je zou ook een half uur langer heen en weer kunnen bewegen terwijl je catatonisch voor je uitstaart, scheelt mij weer de ergernis...
pi_33059856
Bij een vriendin van me zit een meisje in de klas die persoonlijk nogal in de problemen ligt, slecht in sociaal contact oid, naja die loopt dus ook bij een Psycholoog en nou had die beste man dus verteld dat ze voor een presentatie een onderwerp moest nemen waar ze eigenlijk niet over wilde praten..
Het enige wat zij blijkbaar kon bedenken was vibrators en van wat ik hoorde waren binnen 2 minuten vrijwel alle meiden het lokaal uit .
  Redactie Games woensdag 14 december 2005 @ 02:46:58 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33063406
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:50 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

whaha ze heette Sa... idd Maar ik dacht ik neem een nepletter . Ergens had ik wel gedacht dat iemand haar zou herkennen.... zo apart persoon . Hoewel ze geen 2 zussen had (1 zus, 1 broer).
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Sara Raats
sararaats

Hmm, is dit 'r?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33064449
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

Heette hij Arnoud?
Nee volgens mij heet hij Bram
pi_33066460
lol, geweldig topic.

Doet me herinneren aan franse les, hadden we op gegeven moment 3 stagiaires (alledrie niet 100%, eentje blind en alledrie geestelijk 50% zeg maar). In begin was de leraar erbij, tot hij op een gegeven moment dacht dat ze het wel zouden redden... NOT!

Een keertje zat er een Olav achter in de klas, die zat met zijn aansteker te proberen zijn tafel in de hens te zetten. Lukte niet maar stonk als de pest, en een van die 3 stagiaires kwamen naar hem toe om te vragen of hij wilde stoppen met de tafel aansteken... Toen paktte hij een geodriehoek en besloot die maar in de fik te steken, dat lukte beter en daarmee begon hij weer zijn tafel aan te steken. Stagiaire werd beetje gek, die andere twee deden niks en bleven zitten. Op gegeven moment pakt die gast die stagiaire op en zet d'r zo bovenop een kast...

Wijf janken, wij allemaal de kantine in, die andere twee bleven achter om haar van de kast af te halen wat niet lukt als je niet 100% bent.

Na die middag nooit meer stagiaires gehad, alleen ee uitbrander van die leraar Frans hehe...
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
pi_33067063
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:39 schreef dadah het volgende:
lol, geweldig topic.

Doet me herinneren aan franse les, hadden we op gegeven moment 3 stagiaires (alledrie niet 100%, eentje blind en alledrie geestelijk 50% zeg maar). In begin was de leraar erbij, tot hij op een gegeven moment dacht dat ze het wel zouden redden... NOT!

Een keertje zat er een Olav achter in de klas, die zat met zijn aansteker te proberen zijn tafel in de hens te zetten. Lukte niet maar stonk als de pest, en een van die 3 stagiaires kwamen naar hem toe om te vragen of hij wilde stoppen met de tafel aansteken... Toen paktte hij een geodriehoek en besloot die maar in de fik te steken, dat lukte beter en daarmee begon hij weer zijn tafel aan te steken. Stagiaire werd beetje gek, die andere twee deden niks en bleven zitten. Op gegeven moment pakt die gast die stagiaire op en zet d'r zo bovenop een kast...

Wijf janken, wij allemaal de kantine in, die andere twee bleven achter om haar van de kast af te halen wat niet lukt als je niet 100% bent.

Na die middag nooit meer stagiaires gehad, alleen ee uitbrander van die leraar Frans hehe...
Ooow, ik bedenk me er weer eentje:

Zomer, vakantiewerk in een koekjesfabriek achter de lopende band.
Aan het eind van de zomer waren de uitzendkrachten "op", dus nu kregen we tweede keus zeg maar. Zwakzinnige mensen enzo.

Onze lopende band werd verblijd met de aanwezigheid van een soortement van gnoom van 1,20 m. Ze was doof, slechtziend en ook nog eens niet aardig. Let wel, ik heb niks tegen gehandicapten, maar ze horen gewoon niet thuis bij gevaarlijke apparaten. Tevens hecht ik erg aan een goede sfeer, dus ik was het al snel zat met deze kwaadaardige tuinkabouter.

We waren eerst al een half uur kwijt met het zetten van haar op een stoel zodat ze bij de lopende band kon. En maar schelden, schoppen (!) en zeuren dat wijf, terwijl we echt ons best deden om haar te helpen.
Probleem nummer twee was dat ze gewoon niet snel genoeg kon werken (en we hebben het hier over taken als "zet de plastic bakjes neer op de lopende band in een rijtje")
Het volgende probleem was, dat elke keer als we haar wilden vertellen dat ze sneller moest werken oid, we haar niet konden bereiken middels praten, ze was immers doof, maar dat we voor haar ogen moesten wapperen met onze handen (ze kon alleen recht vooruit kijken).

De reacties die ze hierop steeds had deed het laatste restje goodwill bij ons verdampen. Ja, het is sneu dat ze zo ergens geparkeerd werd waar ze niet uit de voeten kon, maar het helpt ook niet echt om degenen die je nog proberen te helpen aan te spreken met "kutwijf" en "godverdomme laat me nou even truthoofd". Nu is het een tweede om te stellen dat ik wellicht ook een truthoofd bén, maar zoiets zeg je dan gewoon niet

Kort gezegd: de koek vloog in het rond, lag overal behalve in de verpakkingen, het target werd niet gehaald, de machine trok het niet meer omdat er verkeerd gevulde bakjes ingeplempt werden. Het was een ramp.

(Muizenstaartje: Aan het eind van de middag werd ze gelukkig weggestuurd, werd onze ploeg verdeeld over de overige lijnen en konden we stoom afblazen. Ik tegen een collega-vakantiewerkster uitweiden ("En dat wijf was zo scheel als een Maleier en die kut maar schelden, wat een degeneraat").
Zegt mijn collegaatje ineens: "Ja, wil je niet zo negatief doen over mijn moeder!"
Ik: )

Later nog eens voorzichtig gevraagd, bleek een grapje te zijn
  woensdag 14 december 2005 @ 11:18:38 #91
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33067334
Op de HAVO hadden we zo'n gozer die altijd te laat was, in slaap viel enzo, typisch zo'n sufkut
Altijd ongekamd haar, veters los, vieze kleren en als ie eenmaal wakker was altijd maar over 1 ding lullen, z'n kat dus
Had ie 'm voor een spreekbeurt voor biologie een keer meegenomen in zo'n kooitje enzo
Afijn wij dus in de pauze die kat van 'm gejat toen ie niet op zat te letten, hebben we in het handvaardigheidslokaal de kat gesneden
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  woensdag 14 december 2005 @ 11:20:36 #92
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33067387
Wat een geweldig topic! Ik heb om een paar posts helemaal dubbel gelegen

Hier kan ik ook nog wel wat kwijt... komt zeker nog
Fingerbang... BANG! BANG!
  woensdag 14 december 2005 @ 11:22:58 #93
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_33067453
Ik had op de basisschool wel wat leuke:

Linda "ik ben te laat want de tractor wou niet starten"
Antwan "ik ben geen ezel, ik ben een edeldier"
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  woensdag 14 december 2005 @ 11:24:56 #94
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_33067513
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

(Muizenstaartje: Aan het eind van de middag werd ze gelukkig weggestuurd, werd onze ploeg verdeeld over de overige lijnen en konden we stoom afblazen. Ik tegen een collega-vakantiewerkster uitweiden ("En dat wijf was zo scheel als een Maleier en die kut maar schelden, wat een degeneraat").
Zegt mijn collegaatje ineens: "Ja, wil je niet zo negatief doen over mijn moeder!"
Ik: )

Later nog eens voorzichtig gevraagd, bleek een grapje te zijn
Wat een meesterlijke timing en opmerking
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_33067685
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:00 schreef thomzor het volgende:
nogmaals @ broodjerund
heb je het over bas van V. uit de gemeente Houten?
ben wel benieuwd eigenlijk en wie jij bent dan ^^
Hoi, om precies te zijn: Bas Van den D....... Ken je die?
ps Heb je dat verhaal gehoord over Ben??
  woensdag 14 december 2005 @ 11:37:07 #96
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33067810
tvp. Geweldige topic dit _0_
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  woensdag 14 december 2005 @ 11:42:07 #97
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33067948
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef Kiteless het volgende:
Op de HAVO hadden we zo'n gozer die altijd te laat was, in slaap viel enzo, typisch zo'n sufkut
Altijd ongekamd haar, veters los, vieze kleren en als ie eenmaal wakker was altijd maar over 1 ding lullen, z'n kat dus
Had ie 'm voor een spreekbeurt voor biologie een keer meegenomen in zo'n kooitje enzo
Afijn wij dus in de pauze die kat van 'm gejat toen ie niet op zat te letten, hebben we in het handvaardigheidslokaal de kat gesneden
Dierenbeul
  woensdag 14 december 2005 @ 11:45:43 #98
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33068052
Ik heb in mijn 6 jarige carriere op de HAVO ook dingen meegemaakt , vind het nog altijd jammer dat die periode achter me ligt.....

- Een of andere gast die altijd zijn pauze opofferde om concierges te helpen met allerlei klusjes. We verdachten hem er van dat hij de concierges af en toe *netjes gezegd* afzoog
- Een meisje wat volgens mij een trui aanhad die haar overgrootmoeder gedragen had, en het smerige was die droeg ze 75% van de dagen. Leuk weetje was dat ze enorm naar zweet stonk
- Het verhaal wat heel de school rond ging dat een of andere gast van de MAVO zich had afgetrokken in de klas, om het vervolgens bij het meisje voor hem in de haren te smeren
- Een jongen bij mij in de klas die ineens scheten liet in de klas, en dat altijd ontkende Echt ranzig, die gast had gewoon geen controle over zijn hol
  woensdag 14 december 2005 @ 11:52:15 #99
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33068197
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:45 schreef sr_firewire het volgende:

- Het verhaal wat heel de school rond ging dat een of andere gast van de MAVO zich had afgetrokken in de klas, om het vervolgens bij het meisje voor hem in de haren te smeren
Dat is best sick.
.
..
...
....
  woensdag 14 december 2005 @ 11:54:04 #100
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33068248
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:52 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Dat is best sick.
Omdat ik niet teveel wil uitwijden over die gast die dit gedaan had: Hij is niet echt goed terechtgekomen (* lees hij zit momenteel vast wat ik laatst hoorde )
  woensdag 14 december 2005 @ 11:54:38 #101
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33068267
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Omdat ik niet teveel wil uitwijden over die gast die dit gedaan had: Hij is niet echt goed terechtgekomen (* lees hij zit momenteel vast wat ik laatst hoorde )
Wat zei dat meisje toen eigenlijk?
.
..
...
....
  woensdag 14 december 2005 @ 11:56:15 #102
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33068297
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Wat zei dat meisje toen eigenlijk?
Dat vertelt het verhaal niet Weet alleen dat ze hem toen helemaal de man vonden....
pi_33068931
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef ruudjuh31 het volgende:

[..]

Wat een meesterlijke timing en opmerking
Idd
  woensdag 14 december 2005 @ 12:34:23 #104
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33069125
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dierenbeul
Alsof jij dat nooit gedaan hebt
  woensdag 14 december 2005 @ 12:41:33 #105
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33069268
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:56 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Dat vertelt het verhaal niet Weet alleen dat ze hem toen helemaal de man vonden....
Ik zou er volgens mij ergens ook wel om moeten lachen als ik erbij was geweest.
.
..
...
....
pi_33069374
Op de HTS had ik, naast de in het eerste topic genoemde PvdR ook nog S. zitten, een behoorlijke playah. Op gegeven moment had hij een meisje van de PABO naast onze school versierd in de Aspen Valley in Arnhem, de welbekende foute skihut-keten. Mooi meisje ook, kan er niks anders van zeggen.

Hij was altijd al erg openhartig over z'n sexleven, en sommigen van de techneuten nerds hingen dan aan z'n lippen. Hij vertelde over het zojuist gescoorde meisje dat ze goddelijk kon pijpen, en dat hij nog nooit zo lekker gepijpt was. Later die week kwam ze hem een keer ophalen bij ons op school.
Een van de fysiek minder bedeelden van onze klas (Zeg maar: een lelijke aap) van wie je het nooit zou verwachten stapt op dat meisje af en zegt: "Hee, ik hoorde van S dat jij echt verschrikkelijk goed kan pijpen. Zou je dat ook eens bij mij willen doen?"

Die relatie is kort daarna op de klippen gelopen...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 14 december 2005 @ 12:56:46 #107
81237 releaze
best of both worlds
pi_33069596
op de middelbare school hadden wij ook een aantal vage types. We hadden P, een jongen die een jaartje ouder was dan wij allen, maar door z'n gehele puberteit een verschrikkelijk hoge stem had, als een muis. Als ie ging lachen echter, ging z'n stem naar beneden, wat hilarisch was en hij werd er dus erg mee gepest. Maar hij had nog meer vage trekken, hij had altijd hele nette schoenen aan, van het type, kijk mij eens 40 zijn, en altijd dezelfde broek, trui.. En hij had een ernstige vorm van roos ofzo... Oooh wat is die jongen gepest. Stonk ook nog als de neten.

In de tweede hadden we echter een giga hechte klas, en P viel ontzettend buiten de boot. Wij als klas vonden dat eigenlijk heel erg, en we hebben geprobeerd hem bij onze groep te krijgen, maar dat wilde maar niet lukken, hij wou geen toenadering. Die geen-toenadering is door mn mannelijke klasgenoten gigantisch hard afgestraft door hem tijdens een gymles verschrikkelijk vol met deo te spuiten. Wij meiden hardstikke boos, maar goed, dat was dus het einde van P.

Zat er in de vierde en vijfde ofzo nog een ander meisje in de klas, ik weet niet meer hoe ze heette. Schreef ook liefdesbrieven in haar eigen handschrift. Al dr vriendjes heetten ook Boy. Had ze ook allemaal fotos van, geen van allen natuurlijk echt. Poseerde ook altijd "van de zijkant" op klassefotos. Ze had een mollig buikje, die daardoor supergoed in beeld was. Ook een geval apart.
Maar tijdens een van mijn spijbeltochten kwam ik haar tegen, in de tram. Hebben we een uurtje ofzo zitten kletsen, ze was een heel eenzaam ongelukkig meisje en het was voor mij logisch waarom ze al dat soort "streken" uithaalde, maar vond het opzich niet leuk van d'r. Heb een poosje geprobeerd het voor haar op te nemen maar was wel heel moeilijk omdat ze met haar aandachtstrekkerij echt het bloed onder je nagels vandaan kon halen.

Hadden we nog de vriendin (niet seksueel) van P.
Kende dr niet zo goed, .. We noemde haar ook Tsjernobyl. D'r kapsel zag eruit als een paddestoelwolk

Maar goed, daar staat tegenover dat ik ook een jaar of drie bekend heb gestaan als "De Kotstrui".
  woensdag 14 december 2005 @ 12:58:14 #108
97079 Jeff89
Conquer All
pi_33069629
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef t0y het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.
1) Ze vragen er soms om
2) Vaak weten ze zelf ook wel dat ze zwaar autistisch zijn, en hebben daar ook zelfspot over (de slimmere exemplaren dan)
3) Dat je hem bespot met zn autisme betekend niet dat hij jou niet bespot omdat je het niet bent.
4) Autisten moeten soms nu eenmaal even duidelijk worden gemaakt dat ze zich heel autistisch gedragen
5) Onder elkaar zijn ze het ergst (Kop dicht kutautist, wat, je bent zelf een autist, mongool!)
  woensdag 14 december 2005 @ 13:04:44 #109
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33069788
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef Kiteless het volgende:
Diep trieste actie.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:10:16 #110
97079 Jeff89
Conquer All
pi_33069926
We hebben trouwens 2 autistische 2eklassers genaamd E.
1 van die 2 staat als sinds vorig jaar (toen er nog maar 1 was) bekend als Gekke E. , dit omdat hij altijd schreeuwt, joden haat, zn opa en oma ook omdat ze geen NSBers waren, eigenlijk ongelofelijk bang is voor het einde van de wereld en daarom allemaal doemscenario's verzint waar zn klasgenootjes ook doodsbang van worden.
Als hij 'smorgens binnenkomt, marcheert hij ALTIJD meteen door, en ergens ter hoogte van de balie schreeuwt hij "E. 2a, geen vragen!" (verplicht aanmelden ivm brandveiligheid in een oud Amsterdams grachtenpand..Drama).

En ik kreeg dus laatst gewoon op mn lazer omdat ik Gekke E zo noemde.. Zo'n mens van mn school helemaal uit dr dak van "zo noemen we elkaar hier niet blablabla" ik, en mijn oppositionele persoonlijkheid antwoordde "Dat doen we al van VOOR u hier iets te zeggen had, dus dat lijkt me wel".
Toen was ze helemaal pissig, en dreigen met de directeur en strafwerk alles
pi_33069949
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Diep trieste actie.
Laat maar. Kiteless zit in elk topic te vertellen dat hij katten doormidden gesneden heeft. Snap nog steeds niet waarom hij denkt dat dit leuk is ofzo.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:58:30 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33071169
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:45 schreef sr_firewire het volgende:

Dat verhaal hadden wij ook van een MAVO-er bij ons op school!

Ja in de 6 jaar middelbare school heb ik ook een hoop meegemaakt, jammer dat die tijd voorbij is! DE tijd van m'n leven...overal schijt aan, geen verantwoordelijkheden en lekker puberen met z'n allen zonder dat mensen je raar aankijken

Bij mij op school was ook wel sick...zat ik net in de 1e...waren er 2 meisjes die ruzie hadden...zegt de een als dreiging: ik steek je neer!
volgende pauze had ze inderdaad een mes in de rug van dat meisje geplant...mooi plasje bloed, ambulance, politie, schorsing en achteraf was het gewoon een heel aardig meisje, je moet alleen geen ruzie met haar krijgen!

Het neergestoken meisje leeft overigens nog wel gewoon hoor
  woensdag 14 december 2005 @ 14:05:01 #113
97079 Jeff89
Conquer All
pi_33071363
Schorsing? Wtf?
Is het dan niet meteen afgelopen op die school? Ook geen jeugdgevangenis ofzo?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:16:36 #114
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33071671
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef Jeff89 het volgende:
Schorsing? Wtf?
Is het dan niet meteen afgelopen op die school? Ook geen jeugdgevangenis ofzo?
Nope, lang leve Den Haag en lang leve Moerwijk
Het was misschien voor de dorpelingen en niet in de grote stad levende mensen een enorm gevaarlijke school. Er gebeurde veel, wapenbezit, veel ernstige vechtpartijen met politie erbij, diefstallen enzo...Toch heb ik een prima tijd gehad en heb ik mij GEEN moment onveilig gevoeld! Heb de tijd van m'n leven gehad daarzo.
Toen ik daar van school af ging, ging het wel erg achteruit met de buurt daar en dus ook met de school. Niks tegen onze allochtone medemens, maar de mensen die daar op school zaten waren het toppunt. Ouders die leraren bedreigden met messen enzo...dat vond ik dan wel te ver gaan. In de tijd dat ik er zal was het 50/50 en was de buurt nog redelijk...maar de laatste jaren is het veel slechter geworden, helaas. Ik vond het erg leuk op een multiculturele school, vooral omdat het gewoon netjes verdeeld was. Iedereen ging leuk met elkaar om, ons kent ons etc...
  woensdag 14 december 2005 @ 14:17:52 #115
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33071712
'k Heb ooit eens een klasgenote gehad die dacht dat d'r haar uit de topjes groeide ipv uit d'r hoofd, en daarom liet ze 't niet knippen. Best wel zielig.

Oh, en eens een arrogant wicht met een gebroken been zie zo'n beetje van iedereen verwachtte dat we haar wel even naar de les zouden duwen. Gelukkig was ze snel genezen die arrogantie

[ Bericht 4% gewijzigd door Natalie op 14-12-2005 14:29:38 ]
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:27:55 #116
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33071981
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Natalie het volgende:
'k Heb ooit eens een klasgenote gehad die dag d'r haar uit de topjes groeide en daarom liet ze 't niet knippen. Best wel zielig.
Ik snap die zin niet
  woensdag 14 december 2005 @ 14:29:12 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33072004
wij hadden een jongen (Ben zijn naam kwijt, dit was op de basisschool 4rde klas), en die kon heel goed de powerrangers nadoen, dus als je dan riep HEE <naam> JE BENT EEN MAFKEES!! dan kwam hij op je afstormen, sprong via wat dan ook de lucht in, om keihard te roepen TRANSFORM!!!!!!!!!!.alleen dit mislukte altijd (gelukkig maar ), en dan kwam hij een aantal stoere karate moves maken, en een heuze koprol. alleen jammer dat het een mager ventje was.

op de middelbare hadden we een jongen die er bij wou horen, en alles deed voor geld. gulden combinatie!
wij op een gegevenmoment hem van de derde rij (we hadden 3 rijen om een tafel heen in de kantine, de eerste en 2de voor normale mensen, en de derde voor JM) naar de 1ste toehalen, en zeggen dat we hem nu gingen ontgroenen. leuk feitje blijft dat hij dacht dat we allemaal met hem wouden zoenen , anyway leggen we uit wat hij moet doen (op de tafel staan en zijn vingers in een W doen, en keeeenker hard WESTSIIIIDE roepen, dit deed hij voor 20 cent per keer , laten we het zo zeggen de aula was nog nooit zo vol, buiten was niemand, in de gangen was niemand, en in de lerarenkamer (:{) was ook niemand meer. hij heeft die 3 euro toch goed verdiente

nu (MBO) zijn er geen mafkezen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:29:48 #118
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33072020
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Ik snap die zin niet
En nu dan?
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:34:31 #119
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33072158
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Ik snap die zin niet
Ik gok iets met een kapsel ofzo. Vrouwen he....
pi_33072244
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Ik gok iets met een kapsel ofzo. Vrouwen he....
Of tiethaar wat boven der truitje uit kwam groeien ofzo .
  woensdag 14 december 2005 @ 14:40:52 #121
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33072325
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

En nu dan?
En nu hoopte ik op een uitleg van uwer zijde
pi_33072551
zo ken ik een colega die altijd het kantine meisje probeert te versieren of aan andere colega's vragen of hun een zus hebben

of een oude klas genoot die al om het minste geringste keihard ging lachen of opeens zomaar in de lach schoot om niets.
&lt;b&gt;This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
&lt;/b&gt;
  woensdag 14 december 2005 @ 14:53:29 #123
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_33072668
Er wordt bedoeld dat ze dacht dat het haar aan de uiteinden groeit, ipv vanuit de haarwortel.

[ Bericht 1% gewijzigd door tonja op 14-12-2005 23:30:30 ]
pi_33072754
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef The_Mavericks het volgende:
of een oude klas genoot die al om het minste geringste keihard ging lachen of opeens zomaar in de lach schoot om niets.
Misschien was ie wel stoned
  woensdag 14 december 2005 @ 14:57:39 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33072783
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef The_Mavericks het volgende:
zo ken ik een colega die altijd het kantine meisje probeert te versieren of aan andere colega's vragen of hun een zus hebben

laatst moest ik daar hard om lachen, een vriend van me vraagt aan zo'n meisje van le pain wie de lekkere broodjes klaarmaakt, dus zegt zij, ik, hoezo? waarop hij vraagt wie haar broodjes klaarmaakt. zegt ze dat ze het zelf moet doen. toen antwoorde hij daarop, zal ik eens een lekker ontbijtje voor je klaarmaken dan? maar dat hoefde niet
pi_33073748
Ze denken dat ik hier de gek ben omdat ik altijd zonder reden begin te lachen..

Niet dus zonder reden omdat ik altijd hard moet lachen om de verhalen hier
A.F.C.A.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:39:04 #127
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_33073791
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Die mensen heb vaker meegemaakt bij mijn vorige opleiding, genoeg idioten die iets in elkaar konden pruttelen als je ze maar een ontwerp en een opdracht gaf. Ik had ook zelfs één kerel die 10 weken lang geen reet zei tijdens onze vergaderingen. Elke keer weer was ie er wel weer bij, maar gewoon totaal geen input of feedback van die gast. Als ie dan wat zei, was het een ja of nee en alleen maar omdat wij vroegen of ie het met ons eens was (ja) of dat er eventueel nog wat veranderd moest worden (nee). Op een gegeven moment was ik het zat en floepte het er uit. Ik zei: "Kerel, wat doe je hier nog bij de vergaderingen eigenlijk, je zegt helemaal niks behalve Ja en Nee als wij iets aan je vragen, je kan net zo goed thuis zitten en gewoon de opdrachten doen die we je opgeven".

Je zou dan verwachten dat zo'n kerel dan nog wat zegt. Enige wat ik terug kreeg was: "Hmm, ja"
Zo ging het bij ons ook. In de gang liep hij een beetje achter ons aan, als je hem iets vroeg zij die niks en bleef hij gewoon achter je aan lopen
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Opdrachten deed ie verder wel goed, dus echt boos kon ik nou ook weer niet op em zijn
Wij zijn dus wel boos geworden en hebben hem uit onze groep gedonderd omdat hij totaal geen aanvulling voor de groep was. Die opdrachten kunnen we zelf ook nog wel maken.
Hij ziet maar hoe die verder gaat met de opleiding
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_33073901
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

laatst moest ik daar hard om lachen, een vriend van me vraagt aan zo'n meisje van le pain wie de lekkere broodjes klaarmaakt, dus zegt zij, ik, hoezo? waarop hij vraagt wie haar broodjes klaarmaakt. zegt ze dat ze het zelf moet doen. toen antwoorde hij daarop, zal ik eens een lekker ontbijtje voor je klaarmaken dan? maar dat hoefde niet
dees was nog erger.

ik stond achter hem in de rij voor de kassa.

maar hij zat het nieuwe kantine meisje te versieren en zij was te verlegen maar het duurde lang dus ik zei: schiet nou eens op mush, hij draaide om en vroeg aan mij: heb jij een zus? dus ik zei sarastisch voor 2000 euro zorg ik dat ze met jouw trouwt.
hij zo van: echt waar?

volgende dag had hij nog ook echt 2000 euro bij hem en het duurde heel lang voordat hij ervan overtuigt was dat ik een grap maakte
&lt;b&gt;This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
&lt;/b&gt;
pi_33073912
tvp
pi_33074026
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

dees was nog erger.

maar hij zat het nieuwe kantine meisje te versieren en zij was te verlegen maar het duurde lang dus ik zei: schiet nou eens op mush, hij draaide om en vroeg aan mij: heb jij een zus? dus ik zei sarastisch voor 2000 euro zorg ik dat ze met jouw trouwt.

volgende dag had hij nog ook echt 2000 euro bij hem en het duurde heel lang voordat hij ervan overtuigt was dat ik een grap maakte
Lachwekkend edoch lichtelijk verontrustend
  woensdag 14 december 2005 @ 15:57:59 #131
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33074260
quote:

[..]

dees was nog erger.

voor 200 euro een escort damen huren, haar betalen, hem laten betalen, en dan roepen HOI MIJN LIEFE ZUSJE <insert naam>
  woensdag 14 december 2005 @ 15:58:44 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_33074283
Hehe, één van mijn beste maten was ook zo'n mafkees. Zat bijna altijd naast hem in de les. K moet er wel even bijvertellen dat hij nooit gepest werd ofzo, was zelfs een van de populairdere kerels op school. Omdat ie altijd zo'n maffe acties had dus.

Kwam standaard altijd te laat binnen, en moest zich dan ook vaker een uur voor de les begon melden. Hadden we dus eerste uur vrij, moesten we er allemaal om 9.10 u zijn en moest hij zich om 8.00 u al melden. Hij woonde vlakbij de school, dus kwam ie wel eens in z'n pyama zich netjes melden en ging toen weer terug naar huis om een uur te tukken..

Verder was 'ie er enorm trots op dat ie altijd veel kon kakken. Kwam ie tijdens wiskunde ineens weer terug van de wc, rood aangelopen hoofd en heel enthousiast..."Silenus, ik heb nu echt het record gebroken!! Zoveel heb ik nog noooit bij elkaar gescheten!!"...Had ie het dus niet doorgespoeld ook omdat ie daar zo trots op was...Bleek dat er even later drie concierges aan te pas moesten komen om die wc meer bruikbaar te maken..:D
Of tijdens economie..fluisterde hij: Silenus, ik ga nou pissen maar als ik terugkom heb ik m'n lul uit m'n broek onder m'n trui hangen whehehhe.. Komt ie even later weer de klas binnen, loopt ie snel giechelend naar z'n tafeltje naast mij. En ik al zowat op de grond liggen natuurlijk..;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_33074722
In het hoger onderwijs zat A. voor Frans bij mij in de klas. A was druk bezig met het timmeren aan een modellencarrière en vond zichzelf nogal belangrijk.
In ieder geval dacht ze ook dat alle mannen (dus ook docenten) voor haar vielen.
Nu hadden we een docent voor Franse grammatica, die alle meisjes echt knap vonden. Zij zat dan altijd op de eerste rij naar hem te glimlachen. Tot hij op een dag haar uit de klas haalde om vooraan oefeningen te doen. Met haar air van "niets kan mij overkomen omdat ik knap ben" begon ze aan haar oefeningen. Die waren echt superslecht en die leraar begon haar daar echt uit te maken "dat ze beter wat meer zou opletten dan daar vooraan naar hem te zitten staren".
De liefde was onmiddellijk over.

Het jaar nadien hoorden we trouwens dat ze bij een miss-verkiezing uit de wedstrijd was gezegd omdat ze op reis bij een journalist op de kamer betrapt was
Good girls go to heaven, bad girls get everywhere
  woensdag 14 december 2005 @ 16:28:49 #134
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33074931
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:58 schreef Silenus het volgende:
Of tijdens economie..fluisterde hij: Silenus, ik ga nou pissen maar als ik terugkom heb ik m'n lul uit m'n broek onder m'n trui hangen whehehhe.. Komt ie even later weer de klas binnen, loopt ie snel giechelend naar z'n tafeltje naast mij. En ik al zowat op de grond liggen natuurlijk..;)
pi_33075979
Bij de kennismaking van de brugklas.. was er een meisje die altijd buiten de groep viel. Ik besloot haar wat bij dingen te betrekken en al gauw merkte ze dat ze aan mij een goede praat persoon had. Maar dit werd vervelend.... ze praatte honderduit over 'kousevoeten' ( ) en over haar dieren, na afloop van elke les bracht ze gebak en geschenken mee voor de leraren, toen ik naar een andere klas ging, liet ze zich ook over plaatsen.... Ik kwam nooit van haar af...tot ik zitten bleef !
You've just been F'd in the A
pi_33076632
Op het Gymnasium hadden we een jongen. J. Echt een van de grootste mafketels die ik daar ben tegengekomen. Zat vaak stoned in de les, kon z'n vuist helemaal in zijn mond steken!!, heeft een keer de koffieautomaat in de fik gezet, echt het type d'r zit een draadje los. Ik vergeet nooit meer dat we bij de kapstokken aan kwamen en dat hij daar ook stond. Vraagt ie aan mij: "is dit jou jas?" Ik antwoord ontkennend net als een vriend van me. "Ow dan maakt het niet uit.." Hij pakt een aansteker en steekt die jas in de hens... Zo ben ik ze niet vaak tegengekomen.
Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...
  woensdag 14 december 2005 @ 17:50:21 #137
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33076863
quote:
...grote rode vlek in z'n gezicht...pannenkoeken bakken...
prachtig zoiets verzin je gewoon niet
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat had zo een oneliner van een cabaretier kunnen zijn
quote:
..dus kwam ie wel eens in z'n pyama zich netjes melden en ging toen weer terug naar huis om een uur te tukken...
hehe lache
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_33077822
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Overvoorde soms????? De school waar wij altijd ruzie mee hadden????
pi_33078512
quote:
...

Het was nog leuker geweest als je keihard gebulkt had van "HEE! JE LEUTER HANGT UIT JE BROEK!"
pi_33078608
Bij mij op de havo zat Ciske.

Ciske was een beetje een vreemd ventje. Ging ie een week spijbelen, en dan zat ie een week op het station (hij was een treinrukker)

Dan ging ie altijd retourtjes emmen nieuw-amsterdam kopen (treinritje van 7 minuten ofzo ) en dan ging ie TOTAAL flippen als de trein 1 minuut te laat kwam Het bord waar de treintijden opstaan helemaal onderspugen Heeft ie toen ook een taakstraf voor gehad volgens mij.

We gingen ciske wel eens achterna zitten in de pauze, ging ie kilometers voor ons op de loop

Owja, Ciske zn vader droeg vrouwenkleding.
Oranje maillot, een jurk en kaplaarzen. En hij liep altijd langs de route waar wij langs naar school fietsten.

Op het MBO had ik Dennie in de klas, daar typ ik straks wel wat over, nu geen zin
pi_33078980
Ik had een lerares Engels die liep in zo'n vieze uitgelubberde gebreide trui die op haar knieen hing, dat mens was zo vies dat de vliegen om haar heen vlogen !!!!! Ik krijg er weer de rillingen van....
pi_33079854
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
Bij mij op de havo zat Ciske.

Ciske was een beetje een vreemd ventje. Ging ie een week spijbelen, en dan zat ie een week op het station (hij was een treinrukker)

Dan ging ie altijd retourtjes emmen nieuw-amsterdam kopen (treinritje van 7 minuten ofzo ) en dan ging ie TOTAAL flippen als de trein 1 minuut te laat kwam Het bord waar de treintijden opstaan helemaal onderspugen Heeft ie toen ook een taakstraf voor gehad volgens mij.

Maar waarom moest ie naar Nieuw-Amsterdam dan? Of had ie gewoon een trein fetish ofzo
  woensdag 14 december 2005 @ 21:14:50 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33083068
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Overvoorde soms????? De school waar wij altijd ruzie mee hadden????
Klopt, Overvoorde
Welke school zat jij dan?
  woensdag 14 december 2005 @ 21:29:29 #144
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_33083706
Bij mij op school zat Ernest Loe. Een half chinese jongen met een bloempotkapsel met witte dingetjes erin. Hij liep altijd alleen en had geen vrienden laat staan een vriendin. Dat kwam omdat hij meurde als de hel. Ook had hij altijd hele kinderachtige veel te kleine kleding aan. In de winter had hij hij gewoon blauwe klauwen van de kou omdat hij alleen een t-shirt en een zomerjasje aanhad waarvan de mouwen tot halverwege zijn armen kwamen. Soms begon hij in de les oppeen keihard te lachen. Dan moest hij terugdenken aan wat hij in de donald duck had gelezen.

Ook kreeg hij een keer een volleybal recht in zijn porem met gym. Hij gaf geen krimp terwijl iedereen dacht dat de achterkant van zijn kop zijn rug raakte! Ook moest hij een keer heel hard lachen in de les omdat hij een tekening had gemaakt van een vietnamese klasgenoot die hij had getekent in een jappenkamp. Die ernie........ goeie tijden! Jammer dat ie dood is.........
------&gt; www.stilemedia.com&lt;--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
  woensdag 14 december 2005 @ 21:52:41 #145
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_33084514
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Casperrrr het volgende:
goeie tijden! Jammer dat ie dood is.........
okee ik hap wel: wat was er met hem gebeurd dan?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_33084690
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

okee ik hap wel: wat was er met hem gebeurd dan?
Hij sprong van het schoolgebouw nadat Kiteless zijn kat doormidden had gesneden.
pi_33084879
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:56 schreef Remzz het volgende:

[..]

Maar waarom moest ie naar Nieuw-Amsterdam dan? Of had ie gewoon een trein fetish ofzo
Trein rukker

Hij had volgens mij idd een trein fetish
pi_33084949
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Casperrrr het volgende:
Ook moest hij een keer heel hard lachen in de les omdat hij een tekening had gemaakt van een vietnamese klasgenoot die hij had getekent in een jappenkamp. Die ernie........ goeie tijden! Jammer dat ie dood is.........
lol, dat jappenkamp

Hoezo issie dood?
  woensdag 14 december 2005 @ 22:25:46 #149
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_33085922
Getreiterde homo mept erop los met knuppel

Je zult deze maar als klasgenoot/collega hebben
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 14 december 2005 @ 23:42:38 #150
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33088940
tvp
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 15 december 2005 @ 00:15:59 #151
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33090177
Onze HAVO-2 klas....wauw dat was wat hoor. DE probleemklas, de schrik van elke leraar. En wat een figuren waren er ook bij.

Zo hadden wij een Jan, een enorm lange (ietwat loensende kerel), van buiten enorm stoer, maar eigenlijk best wel zachte kern volgens mij. Enfin, hij had op een gegeven moment steeds een stalen pijp bij zich en die noemde hij ''Harrie''. Dit zou geluk brengen, mede bij gymnastiekwedstrijden alwaar hij ''Harrie'' steeds in ons doel legde.

Of die keer dat hij aan de leraar geschiedenis vroeg of hij de les mocht verlaten om een vriend te helpen die in elkaar geslagen zou worden die middag.....hij kreeg permissie (!!!!!!!!! OMG!)
De hele klas lyrisch. Geniaal, wat een situatie.

Of die keer dat wij de lerares Nederlands in de maling namen (collectief, als klas) (wat een wereldwijf was dat trouwens) doordat de kleinste van de klas (Marcel, mijn moeder heeft hem overigens nog aangereden--zijn schuld ) en Jan zogenaamd ruzie hadden en Marcel sloeg Jan, die een nepbloedpil in zijn mond had en dat vlakbij de lerares.
Ze verlieten de klas en ze lag dubbel omdat die kleine die grote had gemept. Whahaa, wat een schouwspel, de klas genieten natuurlijk.

Wat een figuur.. (Hij en 7 anderen haalden dat jaar overigens niet, ik wel )
Of Bastiaan, die kerel uit Rotterdam die altijd 'hoowmoow' zei als je hem 'bosaap' noemde vanwege zijn lange haar

Zelf was ik ook vrij gek, ik heb menig lera(a)r(es) tot onbedaarlijk lachen en wanhoop gedreven (soms tegelijk, sorry mevrouw Van Kraaikamp )
-|-|- Peace Through Power -|-|-
  donderdag 15 december 2005 @ 00:25:45 #152
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33090472
Of Judith die bereid was op een tafel te staan en haar broek naar beneden te trekken voor geld...
Ze heeft overigens ook een jaar lang oorlog gehad met de leraar Duits (Wolff) en een lerares Nederlands gek gekregen, ja, dat was me er 1.

Of Arjan,.....tja Arjan...die is altijd blijven hangen in '40-'45 Wat een figuur. Hij kon Sieg Heil laten knipperen op zijn rekenmachine (eerst Sieg en dan Heil en dan ook opgeslagen zodat hij het de hele tijd om en om kon laten zien ) En een ''Panzerdevision'' bestellen met de ronddraaihandgreep voor de rolluiken whahahha. En die keer dat Judith (the very same) nieste bij Nederlands (alweer)
en het doodstil was verder en Arjan ''ABFUHREN'' riep daarna. Hij keek ineens erg beteuterd (oeps dat was NIET de bedoeling!) En toen barstte de hele klas in lachen uit. GE-WEL-DIG
(Hij was overigens best ok hoor )

D'r was ook zo'n figuur (Sander?) dat je proefwerkblaadje pakte (als je niet keek)
en in zijn mond stopte (Ja inderdaad: !?!? ) En ook je gum als je echt niet oplette....omg wat een figuur.
Ik heb letterlijk mijn proefwerken Duits uit zijn mond moeten scheuren LOL

Ik maakte zelf overigens altijd gekke geluiden in de klas..mijn bijnaam was ook niet voor niets: DJRAY
Ik zat vooraan met Nederlands bij Van Kraaikamp en ik zat altijd te klieren (deed overigens wel mijn best verder) en ze moest er vaak om lachen, maar kon er ook boos om worden. Op een gegeven moment zei ze letterlijk: ''Ik wil je er steeds uitsturen, maar ik moet steeds zo om je lachen''
Het is haar 1 keer gelukt

Ook zat ik vooraan te klieren (ik nomineer dus nu mezelf als gekste klasgenoot)
bij natuurkunde en toen een ander figuur op het punt stond om eruit gegooid te worden (omdat die ook zat te klieren) wist de leraar niet zeker of hij het zou doen of niet. Het leek in het voordeel te gaan vallen van die jongen, maar ik zei:'' dat pik je toch niet??'' En toen werd hij er alsnog uitgestuurd!
Weer iedereen plat.

Aaaahh wat een tijd, ik heb er van genoten.

[ Bericht 14% gewijzigd door STORMSEEKER op 15-12-2005 00:32:30 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 00:39:54 #153
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33090848
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Natalie het volgende:
'k Heb ooit eens een klasgenote gehad die dacht dat d'r haar uit de topjes groeide ipv uit d'r hoofd,

Is dit nu Drenths

Wat bedoel je in vredesnaam
pi_33090991
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
Owja, Ciske zn vader droeg vrouwenkleding.
Oranje maillot, een jurk en kaplaarzen. En hij liep altijd langs de route waar wij langs naar school fietsten.
Heeft die gast nog een zus ? En is die route waar jullie altijd langsfietsen in de buurt van het oranjekanaal/brinkenweg(bargeres) enzo ? Dan weet ik wel wie je bedoelt
It's okay to be white
pi_33093646
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

[..]

sararaats

Hmm, is dit 'r?
Nopes... .
pi_33094459
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ook zat ik vooraan te klieren (ik nomineer dus nu mezelf als gekste klasgenoot)
bij natuurkunde en toen een ander figuur op het punt stond om eruit gegooid te worden (omdat die ook zat te klieren) wist de leraar niet zeker of hij het zou doen of niet. Het leek in het voordeel te gaan vallen van die jongen, maar ik zei:'' dat pik je toch niet??'' En toen werd hij er alsnog uitgestuurd!
Weer iedereen plat.
NSB actie. Ik had je verrot geslagen
  Redactie Frontpage donderdag 15 december 2005 @ 09:52:46 #157
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_33095575
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is dit nu Drenths

ik moest twee keer lezen voor ik het snapte, maar zo moeilijk is het uiteindelijk niet: dat kind dacht haar haar groeide aan de punten, en niet aan de hoofdhuid. Dus dat het haar bij de haarpunten langer werd, ipv aan de bovenkant, bij de haarwortels
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_33096211
Weer wat mooie figuren van de HTS, als ik alles in 1 keer zou doen kregen we te maken met overkill

C. was een kleine pinda, hooguit 1,65 lang. Hij lijkt trouwens wel een beetje op Wibi Soerjadi. Ondanks zijn geringe lengte was hij heilig overtuigd van zijn talenten als topbasketballer. Jammer voor die jongen dat hij op z'n 23e nog steeds een overslaande piepstem had. Weer geen overwicht als je ooit nog eens een leidinggevende positie moet bekleden.

Voor de mensen die het boemerang filmpje over die hoogpratende man en die lachende presentator gezien hebben: zijn stem was slechts ietsje lager dan de piepstem van de vent in dat filmpje

Hij had enorm veel verschillende soorten schoenen, voornamelijk basketbalschoenen met allerlei ventieltjes en oppomp functies (waarschijnlijk om hoger te kunnen springen)
Toen we hem vroegen of hij een schoenen fetish had gaf hij dat min of meer toe, waarna er 3 jaar lang een gerucht ging dat hij zich elke avond aftrok over z'n schoenen om ze daarna op te poetsen, zodat ze mooier zouden glimmen.

Zijn holmaatje EJ was onze klasse refo, een stil en bedeesd typje uit het boerenland op de veluwe. Hij had altijd een houthakkersblouse aan die hij in z'n broek stopte, en altijd een enorme lach op z'n gezicht. Om alles wat je zei lachte hij heel hard. Als je 'm recht in zijn gezicht zei dat hij een lelijke aap was lachte hij nog harder. Niks mee te beginnen. Zelfs als je m een mep verkocht zou hij waarschijnlijk blijven lachen.
Hij had als bijbaan een soort pyramide-spel achtig bedrijfje waarbij mensen die voor jou producten verkopen jou winst opleveren, net zoals hij zelf (behalve nieuwe werknemers werven) ook weer voor anderen producten verkocht. Hij probeerde eens op een stage adres onder zijn collega's aan werving te doen, en werd op staande voet eruit gezet omdat hij zou proberen de werknemers weg te kapen
Bij de diplomaceremonie had hij zijn familie en vriendin mee: moeder met grijze knot&rok, vriendin met blonde knot&rok, pa in z'n begrafenispak... Gezellig gezinnetje

Ik begin langzaamaan toch wel benieuwd te worden wat mensen over mij zouden schrijven... heb mezelf nog niet herkend in dit topic of het vorige
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 15 december 2005 @ 10:52:03 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33096809
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef Gripper het volgende:
Ik begin langzaamaan toch wel benieuwd te worden wat mensen over mij zouden schrijven... heb mezelf nog niet herkend in dit topic of het vorige
Inderdaad! Dat heb ik ook
Ik was toch wel een markant figuur op de middelbare school. Niet gepest daar ofzo, maar ik viel wel op en trok veel aandacht. Bovendien hadden wij maar 500-600 leerlingen op school dus iedereen kende elkaar
  donderdag 15 december 2005 @ 10:54:07 #160
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33096861
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:

Nou nou...

Zo dramatisch was het allemaal niet hoor. Hij verdiende het anyway.
pi_33097067
quote:
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik neem niemand in de zeik. Het is een goede jongen, hij is reteslim en ik kan gewoon met hem praten. Maar als ik moet kiezen wie mijn meest aparte klasgenoot is, dan ga ik weldegelijk voor hem, en wel om de vele aparte situaties die hierdoor ontstaan zijn en het feit dat hij bewust is van zijn autisme en zelfspot heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door gathering_storm op 15-12-2005 11:09:11 ]
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:03:54 #162
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_33097075
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is dit nu Drenths

Dat het haar vanuit de uiteinden groeit, in plaats van vanuit de haarwortels.
pi_33097142
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad! Dat heb ik ook
Ik was toch wel een markant figuur op de middelbare school. Niet gepest daar ofzo, maar ik viel wel op en trok veel aandacht. Bovendien hadden wij maar 500-600 leerlingen op school dus iedereen kende elkaar
Hier 400-500 leerlingen, wacht nog steeds op die flits van herkenning
"Verrek, dat ben ik!"
pi_33097287
Zal eens goed na moeten denken (middelbare school is al weer honderden jaren geleden) maar zo uit mijn hoofd weet ik nog twee malloten:

Laatste jaar HAVO, Tijke, een snoeiharde gabber met bijbehorend kapsel (denk aan kaal met lange vlecht). Hij had de meest achterlijke zooi, kwam op school, altijd te laat, discman snoeihard met de meest brute terror. Hij weigerde pertinent om naar enige docent te luisteren behalve onze wiskunde docent (goede gast trouwens) en begon meestal als het doodstil was dingen te fluisteren. Tijdens mijn eindexamen wiskunde fluisterde hij herhaaldelijk 'sperma' om dan gniffelend om zich heen te kijken, wat een figuur... Uiteindelijk moest ie de cel in omdat ie iemand had neergestoken ofzo...

En toen ik nog informatica studeerde, een prototype nurd die letterlijk ooit zei: "Ik ga niet mee naar buiten ben allergisch voor de zon, ik studeer wel binnen... " Tevens luste hij alleen maar bananen, ik heb hem in twee jaar nooit iets anders zien eten...
Zat je met hem in een project, draaide je even je rug om en hij had bij wijze van het project al afgemaakt als je hem weer aansprak... Hij zat ook hele weekenden thuis in zijn kelder z'n "kernel te updaten"
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_33097541
Geweldig topic
pi_33097737
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef HostiMeister het volgende:

Zat je met hem in een project, draaide je even je rug om en hij had bij wijze van het project al afgemaakt als je hem weer aansprak...
Das toch handig
Ik zit ook nog steeds te wachten op de "verrek, dat ben ik" flits.
Ik was zelf vrij raar
In de eerste klas liep ik in een roze door mijn mamma gebreide trui met een kat erop en als iemand een opmerking maakte zei ik: "ja, snoezig hè?"
Verder maakte ik bijna nooit huiswerk, trok bij een meisje dat ik toen nog niet kende (nu één van mijn beste vriendinnen) een haar uit haar hoofd om (serieus) de rekbaarheid ervan te vergelijken met die van mijn haar
Meer van dat soort stunts. Begon als behoorlijk gepest meisje tot klas drie en daarna was ik een geaccepteerd en gewaardeerd lid van de groep maffe, gestoorde en erg leuke mensen.
Veel lol gehad op die school.

Ooit uit de les gestuurd omdat ik bij engels onder de tafel samen met twee anderen zat uit te proberen welke kleermakerszit het beste zat
pi_33097956
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Das toch handig
Ik zit ook nog steeds te wachten op de "verrek, dat ben ik" flits.
Ik was zelf vrij raar
In de eerste klas liep ik in een roze door mijn mamma gebreide trui met een kat erop en als iemand een opmerking maakte zei ik: "ja, snoezig hè?"
Verder maakte ik bijna nooit huiswerk, trok bij een meisje dat ik toen nog niet kende (nu één van mijn beste vriendinnen) een haar uit haar hoofd om (serieus) de rekbaarheid ervan te vergelijken met die van mijn haar
Meer van dat soort stunts. Begon als behoorlijk gepest meisje tot klas drie en daarna was ik een geaccepteerd en gewaardeerd lid van de groep maffe, gestoorde en erg leuke mensen.
Veel lol gehad op die school.

Ooit uit de les gestuurd omdat ik bij engels onder de tafel samen met twee anderen zat uit te proberen welke kleermakerszit het beste zat
Hehe, als we toch over onszelf gaan beginnen:

Herkent iemand het 12-jarige krielkipje dat tros verkondigde dat mama haar zomerpakje met de golfende olifantjes erop zelf had gemaakt? Die met die bril met 7 hoeken (mintgroen), door diezelfde mama uitgezocht? Bloempotkapsel, beugeltje, Wibrakleren? Anyone?
  donderdag 15 december 2005 @ 11:49:14 #168
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_33098117
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehe, als we toch over onszelf gaan beginnen:

Herkent iemand het 12-jarige krielkipje dat tros verkondigde dat mama haar zomerpakje met de golfende olifantjes erop zelf had gemaakt? Die met die bril met 7 hoeken (mintgroen), door diezelfde mama uitgezocht? Bloempotkapsel, beugeltje, Wibrakleren? Anyone?
NEt als bij het RIAGG gooien we lekker alles op tafel! Komt U maar met de psychische knopen. Wie werd er nog meer gepest?
------&gt; www.stilemedia.com&lt;--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_33098369
Ik had wel een HELE foute bril ikn de 2e klas!!! (uitgezocht door mamie ja ). Maar behalve vrienden zei niemand er wat van eigenlijk . Was zo'n bril met 8 hoekige glazen, best wel fout achteraf. Maar misschien vonden anderen het wel leuk staan bij mij Had in de tijd ook wel vrij snel lenzen, dus heb die bril eigenlijk alleen thuis veel gedragen.
pi_33098437
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had wel een HELE foute bril ikn de 2e klas!!! (uitgezocht door mamie ja ). Maar behalve vrienden zei niemand er wat van eigenlijk . Was zo'n bril met 8 hoekige glazen, best wel fout achteraf. Maar misschien vonden anderen het wel leuk staan bij mij Had in de tijd ook wel vrij snel lenzen, dus heb die bril eigenlijk alleen thuis veel gedragen.
Aah, jij wint. Ik had er maar 7
pi_33098462
Och hadden er best 7 kunnen zijn ik heb geen idee eigenlijk . Zal komend weekend es tellen als ik weer bij mn ouders ben .
pi_33098650
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:02 schreef Sport_Life het volgende:
Och hadden er best 7 kunnen zijn ik heb geen idee eigenlijk . Zal komend weekend es tellen als ik weer bij mn ouders ben .
Ik heb de mijne ritueel verbrand.

Het montuur ervoor was nog erger. Het was veel te groot en trok mijn oren naar voren. Het zag er ongeveer zo uit:

Overigens ben ik dit niet. Echt niet. Ik sweer je.
pi_33098905
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
Nee sorry, kan je me niet voor de geest halen.
pi_33099441
tvp
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_33099715
Sinds gister een nieuwe collega, een joegoslaaf

Hij is nu 300 meter verderop bij de Mediamarkt bij de lijnbaan iets halen, heeft 40 euro mee van het bedrijf.

Hij is al 2 uur bezig

Ik ben benieuwd of hij nog terug komt. Hou jullie op de hoogte!
pi_33099833
Basisschool.

E. Zoog altijd op zijn duim en speelde daarbij met zijn oor.
Maar als E naast jou zat, speelde hij met jouw oor

MAVO
Tja, ik ben haar naam kwijt, maar ik noem haar A.

A was vies. Niet gewoon vies. Nee, heel erg vies.
A had lang, zwart haar dat droop van de vettigheid. Verder had A puistjes. Veel puistjes. Kilo's puistjes. En lange nagels met van die heerlijke, diepzwarte rouw-randjes.
A had ook vaak Libello bij zich. Waar ze dan stukjes van af beet en op at, want dat vond ze lekker.
A vond het ook leuk om met haar nagels over haar puistjes te krabben.
Vol innerlijke trots keek ze dan naar haar pus-nagels, om die nagels vervolgens schoon te krabben met haar tanden. Best wel vies.

Verder hadden we JW. JW was ook vies. JW had altijd onderbroeken aan die 3 kleuren hadden.
Nuff said??

Ook leuk was G.
G was van oorsprong Nederlands, maar had jaren in Duitsland gewoont.
En dat was te zien. Een bijna kaal hoofd, met uitzondering van 1 lange lok, dikke slobbertruien en van die broeken waarvan het kruis tussen z'n enkels hing.
G was een junk. G snoof speed op het schoolplein.
Best dom.

[ Bericht 10% gewijzigd door mien-moeke op 15-12-2005 13:14:38 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 13:11:34 #177
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_33099962
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:06 schreef mien-moeke het volgende:

A had lang, zwart haar dat droop van de vettigheid. Verder had A puistjes. Veel puistjes. Kilo's puistjes. En lange nagels met van die heerlijke, diepzwarte rouw-randjes.
A had ook vaak Libello bij zich. Waar ze dan stukjes van af beet en op at, want dat vond ze lekker.
Vol innerlijke trots keek ze dan naar haar pus-nagels, om die nagels vervolgens schoon te krabben met haar tanden. Best wel vies.

Verder hadden we JW. JW was ook vies. JW had altijd onderbroeken aan die 3 kleuren hadden.
Nuff said??

Ook leuk was G.
En dat was te zien. Een bijna kaal hoofd, met uitzondering van 1 lange lok, dikke slobbertruien en van die broeken waarvan het kruis tussen z'n enkels hing.
Best dom.
Gekkenhuis
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_33100228
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Hij is nu 300 meter verderop bij de Mediamarkt bij de lijnbaan iets halen, heeft 40 euro mee van het bedrijf.

Hij is al 2 uur bezig

Denk dat die onder is gereden door een bus
A.F.C.A.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:22:48 #179
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33100247
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:06 schreef mien-moeke het volgende:
MAVO

Nuff said??

Ook leuk was G.
Best dom.
Nijntje verhaallijn
pi_33101370
Vroeger zat er bij mij in de klas een persoon genaamd "R.H."
R.H. had de vervelende en nogal smerige gewoonte in zijn neus te peuteren, tot bloedens toe.
Als hij dan zo`n snotje uit zijn neus had gehaald met bloed erop en al. smeerde hij dat aan zijn vers aangevreten appel en vrat hij hem op
Het irriteerde mensen zo erg dat ie echt harde klappen kreeg van klasgenoten, begrijpelijk though... want die gast maakte iedereen gewoon kotsmisselijk

In diezelfde klas zat nog een gozer, ene "D" deze gast was wel een vriend van mij.. maar hij had een keer met een schaar zijn schaamhaar afgeknipt en op mijn tafel gegooid.
Ik veegde het eraf en liet mijn ongenoegen blijken
Toen hij naar de plee was stond zijn lunchbox op tafel met boterhammen kaas met boter erin.
Ik heb de deksel even opgelicht en wat van mijn schaamhaar afgeknipt en tussen zijn brood gedaan. Toen hij terug kwam lopen, was iedereen stil... toen iedereen mocht gaan eten zat iedereen zijn lachen in te houden tot "D" een hap nam
En dat deed ie iedereen lag te janken van het lachen van de walging inclusief de leraar en hij trok zo mijn schaamhaar tussen zijn tanden vandaan.. whuahaha

Dit zijn wel mijn 2 ranzigste verhalen denk ik zo
  donderdag 15 december 2005 @ 14:32:38 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33102024
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef Twin1983 het volgende:
Vroeger zat er bij mij in de klas een persoon genaamd "R.H."
R.H. had de vervelende en nogal smerige gewoonte in zijn neus te peuteren, tot bloedens toe.
Als hij dan zo`n snotje uit zijn neus had gehaald met bloed erop en al. smeerde hij dat aan zijn vers aangevreten appel en vrat hij hem op
Het irriteerde mensen zo erg dat ie echt harde klappen kreeg van klasgenoten, begrijpelijk though... want die gast maakte iedereen gewoon kotsmisselijk

In diezelfde klas zat nog een gozer, ene "D" deze gast was wel een vriend van mij.. maar hij had een keer met een schaar zijn schaamhaar afgeknipt en op mijn tafel gegooid.
Ik veegde het eraf en liet mijn ongenoegen blijken
Toen hij naar de plee was stond zijn lunchbox op tafel met boterhammen kaas met boter erin.
Ik heb de deksel even opgelicht en wat van mijn schaamhaar afgeknipt en tussen zijn brood gedaan. Toen hij terug kwam lopen, was iedereen stil... toen iedereen mocht gaan eten zat iedereen zijn lachen in te houden tot "D" een hap nam
En dat deed ie iedereen lag te janken van het lachen van de walging inclusief de leraar en hij trok zo mijn schaamhaar tussen zijn tanden vandaan.. whuahaha

Dit zijn wel mijn 2 ranzigste verhalen denk ik zo
strakke actie

2 vrienden (S en R) van mij hadden ook zo'n achtelijke actie. S zat altijd naast R en waren dikke vrienden (nog steeds overigens). R wou S in de zeik nemen dus pakte een vuilnisbak, leegde hem in zijn tas. S wist hier niks van want R had het stiekem alleen gedaan. Zij gezellig naar de les. R ging achterin zitten, zo ver mogelijk van S vandaan. S begreep er niks van en wou zijn boeken pakken. Hij doet z'n tas open, alles onder de troep van de prullenbak
R lachen achterin en S werd eruitgegooid wegens stennisschoppen

Onze school was eigenlijk gewoon helemaal achtelijk Alleen maar leipe mensen! GEWELDIG
  donderdag 15 december 2005 @ 14:40:49 #182
53267 TC03
pi_33102242
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Tuurlijk inet. Meesterlijke actie.
pi_33102278
geweldig topic

Op de basisschool bij mij was er bij het klaslokaal een gang, waar aan de ene kant de wc's zaten en aan de andere kant de kapstokken van 2 klassen, er waren altijd 2 ventjes waarvan de ene vlak voor de pauze enorm ging schijten, en als het dan pauze was liep nummer 2 keihard naar buiten en smeet de deur wijd open, zodat iedereen in de strontlucht hun jas aan het pakken was

verder zat er op de middelbare school een enorm vies mannetje, die thuis 8 katten had ofzo en zichzelf nooit wastte en een enorme ranzige lucht om zich heen had, een beetje een mengeling tussen zweet en kattepis. Hij werd altijd wel een beetje in bescherming genomen, op wat opmerkingen na dan, maar een keer had persoon X tijdens de technieklessen zijn hand ingesmeerd met lijm, en die gast een vriendschappelijk klopje op de schouder gegeven zegmaar, zodat er een lijmvlek achterbleef op de trui die hij 4 van de 5 dagen aanhad, een jaar later zat deze vlek er nog
  donderdag 15 december 2005 @ 14:50:15 #184
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_33102480
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Drago-X het volgende:
Over leraren gesproken.

Een leraar die een steen aan zijn bureau had, die hij zelfs een naam had gegeven

En een leraar met super uitspraken Hij zei ze altijd met een zware stem, die was echt masterlijk, daar praat iedereen jaren later nog steeds over
Voorbeelden
'stelletje smurfen!'
'gi nie besti nie'
En het vaagste verhaal over een of andere gast die door de schoorsteen naar binnen scheet omdat hij boos was ofzoiets.
Peelland College deurne zeker ?
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_33103256
Ik had een klasgenoot op mijn eerste HBO-opleiding (ik noem geen namen) die alleen tentamens kon maken als hij stoned was. Hij haalde dan achten en negens, zonder stuff haalde hij vieren. Hij is gestopt omdat hij geen representatieve uitstraling wilde aannemen
Mon 'en!
  donderdag 15 december 2005 @ 16:20:21 #186
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_33105162
Een van de beste topics ooit. Helemaal plat gelegen om sommige posts

Ok goed, wij hadden in 5vwo 2 jongens in de klas, C en J. C had het jaar ervoor al bij ons in de klas gezeten (was blijven zitten) en J was in de 5e blijven zitten dus daar kwamen we toen ook bij. Als ze alleen waren ging het nog wel maar als ze bij elkaar zaten.... Zo hadden we bij Nederlands een lerares die het niet helemaal aankon en dus was het altijd sowieso al complete chaos in de klas. Het lokaal waar we toen altijd zaten was vanuit zo'n beetje alle andere lokalen van de school goed zichtbaar dus een keer kwamen ze op het geweldige idee om tijdens de les (met de lerares erbij) hun broek te laten zakken terwijl ze op een tafel voor het raam stonden. Zo'n beetje de halve school meegenieten en wij hadden het niet meer uiteraard.
Kan me ook nog herinneren dat ze een keer met nog een paar vrienden midden in de pauze op het podium gingen staan en min of meer hetzelfde deden, maar toen was ik ziek dus ik weet er niet meer van eigenlijk.

In een andere klas waar een paar oudklasgenoten in zaten op de middelbare gingen ze bij biologie kippenharten ontleden. Nu was het zo dat wij dat al een maand eerder gedaan hadden en die dingen dus verre van vers waren. Toen de klas van die oudklasgenoten aan de beurt was was er een gozer die er een paar naar binnen werkte als iedereen geld in zou leggen... Geloof dat ie er een stuk of 5 op had in totaal

Ook bij biologie hadden wij een leraar genaamd N. Toen we bij het hoofdstuk voortplanting aangekomen waren was hij echt van plan om ons de geboorte van zn kinderen in de klas te laten zien. Hebben we m vanaf kunnen praten gelukkig.

Daarnaast hadden we ook een gymleraar die beweerde dat hij heel lang in het eerste had gestaan van de plaatselijke voetbalclub, maar tijdens de eerste de beste gymles dat we gingen voetballen krijg hij het al niet voor elkaar om uit te leggen wat buitenspel nu precies was

Als ik nog meer weet post ik nog wel wat
Maar toch niet helemaal.
pi_33105237
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het was misschien voor de dorpelingen en niet in de grote stad levende mensen een enorm gevaarlijke school. Er gebeurde veel, wapenbezit, veel ernstige vechtpartijen met politie erbij, diefstallen enzo...Toch heb ik een prima tijd gehad en heb ik mij GEEN moment onveilig gevoeld! Heb de tijd van m'n leven gehad daarzo.
Toen ik daar van school af ging, ging het wel erg achteruit met de buurt daar en dus ook met de school. Niks tegen onze allochtone medemens, maar de mensen die daar op school zaten waren het toppunt. Ouders die leraren bedreigden met messen enzo...dat vond ik dan wel te ver gaan. In de tijd dat ik er zal was het 50/50 en was de buurt nog redelijk...maar de laatste jaren is het veel slechter geworden, helaas. Ik vond het erg leuk op een multiculturele school, vooral omdat het gewoon netjes verdeeld was. Iedereen ging leuk met elkaar om, ons kent ons etc...
Mijn school is nou niet bepaald een brave dorpsschool ofzo (Altra Amsterdam, go figure) maar ik hoef echt niet te proberen iemand neer te steken daar zonder problemen te krijgen.
pi_33105738
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
En toen ik nog informatica studeerde, een prototype nurd die letterlijk ooit zei: "Ik ga niet mee naar buiten ben allergisch voor de zon, ik studeer wel binnen... " Tevens luste hij alleen maar bananen, ik heb hem in twee jaar nooit iets anders zien eten...
Zat je met hem in een project, draaide je even je rug om en hij had bij wijze van het project al afgemaakt als je hem weer aansprak... Hij zat ook hele weekenden thuis in zijn kelder z'n "kernel te updaten"
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_33107639
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klopt, Overvoorde
Welke school zat jij dan?
Hoedemaker MAVO
pi_33107830
ik had met wiskunde een japanse leraar:

Tjoe-a-on

een strenge leraar als we binnen kwamen:

Boeken op tafel
Mond dicht
Openen op bladzijde....

en een keer gelachen toen hij stond te krijten had iemand HA-TJOE-A-ON geniest, niemand natuurlijk zeggen wie het was:

hele klas 2 uur nablijven :
&lt;/b&gt;
pi_33107935
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef The_Mavericks het volgende:
ik had met wiskunde een japanse leraar:

Tjoe-a-on

een strenge leraar als we binnen kwamen:

Boeken op tafel
Mond dicht
Openen op bladzijde....

en een keer gelachen toen hij stond te krijten had iemand HA-TJOE-A-ON geniest, niemand natuurlijk zeggen wie het was:

hele klas 2 uur nablijven :
Haha
pi_33107990
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Gizmore het volgende:

Ook bij biologie hadden wij een leraar genaamd N. Toen we bij het hoofdstuk voortplanting aangekomen waren was hij echt van plan om ons de geboorte van zn kinderen in de klas te laten zien. Hebben we m vanaf kunnen praten gelukkig.
Mijn bioleraar begon echt meteen een heel verhaal over necrofiel-heid tijdens de eerste les voortplanting...
Wij als 2de-klassers echt zo van, wtf?
pi_33108356
Ik had in de brugklas een meisje in de klas dat ontzettend grote fan was van Pokemon. Als je het vroeg wist ze alle Pokemon achter elkaar op te dreunen. Ze ging zelfs een keer midden in de aula een of andere Pokemon nadoen, onderwijl de Pokerap (o.i.d.) zingend. Ik kwam niet meer bij.
Amen.
pi_33109669
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:00 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mijn bioleraar begon echt meteen een heel verhaal over necrofiel-heid tijdens de eerste les voortplanting...
necrofielheid?
pi_33111401
Waarom is mijn school nou zo saai, wij hebben nooit van die acties
pi_33111496
Een jaar of tien geleden zat er op mijn sportclub een ventje wiens naam ik met de beste wil van de wereld niet meer kan herinnen. Voor het gemak noemen we hem Joris. Al had hij ook Koen kunnen heten. Of Sander. Enfin, hoewel ik zijn naam niet meer weet, kan ik me zijn uiterlijk nog helder voor de geest halen. Jorisje zal een jaar of elf zijn geweest, hij was vrij klein (maar goed, welk 11-jarig ventje is dat niet?), dun en had een bril op. In combinatie met een haardos die zelfs voor 11-jarige basisschoolleerlingen niet hip is.

Dat was allemaal niet zo erg en Joris was ongetwijfeld best een aardig ventje. Maar Joris had de neiging om om de meeste vreemde dingen in tranen uit te barsten. Als z'n moeder of z'n kat net dood was gegaan, zou je hem nog troosten. Maar Joris jankte al als hij wat modderspatjes op z'n broek had gekregen. Of als er enge jongens op twintig meter afstand naar hem stonden te kijken. Tijdens elke les liet hij zijn tranen wel een keer de vrije loop. Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar als Joris kwam sporten wist je dat er in de komende twee uur tranen zouden vloeien.

Joris was dan wel niet zo sportief, maar zijn record zullen weinigen gebroken hebben. Hij heeft het eens voor elkaar te krijgen om tijdens een les van twee uur vijf keer in tranen uit te barsten. Hij kwam met een betraand gezicht binnen omdat het regende en hij nat geworden was. Toen zijn traantjes opgedroogd waren, begon hij te janken omdat hij zo'n zachte, völlig harmlose, roze gymzaalbal tegen zijn hoofdje had gekregen. Een half uurtje later zat Joris met zijn handje klem in het klimrek. Brullen natuurlijk. Dat ging even goed, maar toen had iemand iets onaardigs gezegd tegen het ventje en dat kwam hij even uithuilen. Aan het einde van de les stootte hij bovendien zijn knie tegen het materiaal dat opgeruimd moest worden. U raadt het al, huilbui nummer vijf.

pi_33112140
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:00 schreef Agiath het volgende:

[..]

van Koppen

Edit: Tevens had hij aan zijn muur 'leuke' krantenkoppen hangen, zoals "God is bioloog" of "Ik dank mijn succes aan God en Jos" (Jos is zijn voornaam)

[ Bericht 9% gewijzigd door LKEN op 15-12-2005 20:37:26 ]
pi_33112750
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:06 schreef ChrisJX het volgende:
Verhaal
pi_33113333
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Hij is al 2 uur bezig

3,5 uur later kwam hij terug, "iesch wainieg toe doen, doesch ik dach, heb geen haassjt"

oa. zn kabeltje voor visuele aparatuur was ietwat duurder uitgevallen. 30 euro voor iets wat normaal 12,50 kost is toch wel erg veel
  donderdag 15 december 2005 @ 22:57:31 #200
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_33118191
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:06 schreef ChrisJX het volgende:
Heette hij misschien Vincent? Zo iemand heb ik ook gehad ik de klas
pi_33118367
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Ik had vroeger op de basisschool een vriendje die elke dag een kwartje kreeg van zijn ouders als hij niet huilde. Op een gegeven moment werd dat een gulden per dag, naarmate hij ouder werd
pi_33118702
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef LKEN het volgende:

[..]

van Koppen

Edit: Tevens had hij aan zijn muur 'leuke' krantenkoppen hangen, zoals "God is bioloog" of "Ik dank mijn succes aan God en Jos" (Jos is zijn voornaam)
hehe die krantenkoppen idd

Trouwens, wat ben je voor baggeraar, je post alleen maar in Onz, Klb en GC
  donderdag 15 december 2005 @ 23:25:28 #203
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33119294
Ik had op de kleuterschool iemand in de klas die zand at.
Ik kende op demiddelbaar iemand die droeg nette schoenen onder een trainingspak.

Op de Basisschool was er een jongen die in de tussenmiddag thuis heel veel rondjes ging draaien
in de hoop dat ie ziek werd en niet meer naar schgool hoefde.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33119348
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Op de Basisschool was er een jongen die in de tussenmiddag thuis heel veel rondjes ging draaien
.
slettebak [@] gmail.com
pi_33119800
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:

Ik weet écht niet meer hoe hij heet, maar Vincent iig niet.
pi_33119962
ChrisJX, geniaal verhaal
  donderdag 15 december 2005 @ 23:45:36 #207
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33120098
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Whaha, hoe erkenbaar Ik ging ook altijd héél druk doen om een rooie gloeikop te krijgen.. "mama... ik heb denk ik koorts"
pi_33123107
Op de MAVo zat ik bij een meisje in de klas die nogal apart was. Haar vader kwam uit Spanje en haar moeder uit Engeland (of net andersom, ik weet het niet precies meer). Maar ze was dus fukking goed in Engels. Ze had ook zo'n hele mooie Engelse uitspraak, en ze had op dr eindexamen iets van een 8/9 ofzo gehaald.
Dat was een van de redenen dat ze nogal bitcherig overkwam, alsof ze zichzelf hoger inschatte dan de rest.

Maar op het MBO kwam ik bij zon gast in de klas, die past perfect in dit topic
Ik deed dus ICT, en die gast: M., was inderdaad zo'n wereldvreemd geval.
Samen met een vriend van me hadden we dus de pech dat we samen met hem een project moesten doen.
Het kwam er op neer dat we een helpdesk moesten ontwerpen/inrichten/verzinnen voor computergebruikers.
Nou was het zo dat M. nogal fan was van vage fantasy-spellen als Magic en dat soort shit. En ik had bedacht om onze helpdesk 'Digital Wizards' te noemen. De andere 2 groepsleden vonden het wel een goeie naam.
Maar M. zat te zeiken dat de naam 'Wizard' niet zomaar gebruikt mocht worden omdat dat een soort van 'edele titel' was ofzo...
Wij echt zo van: 'WTF??, wat zit je nou te zeiken man?'
Heel het project heb ik me dood geërgerd aan die gast.

Maar mijn vriend en ik besloten hem een keer terug te pakken...
Voor datzelfde project moesten we een keer een 'echte' helpdesk bezoeken.
Wij dus helemaal vanuit Den Bosch naar Amsterdam met de trein. Het wachten is alleen nog op M.
Hij wordt dus netjes afgezet door zn mammie, met zn broodtrommeltje.

Afijn, na de hele dag rond M. op sleeptouw genomen werd het tijd om weer naar huis te gaan.
Nu was het zo dat M. in zn 18 jaar naar eigen zeggen nog nooit met de trein was geweest.
Dat vonden we al op zn zachtst gezegd nogal opvallend.
Dus wij zeggen tegen hem: 'Als je nou de trein naar Den Haag neemt, gaat ie in 1 keer door naar Den Bosch. Ben je in een halfuurtje thuis!'

Achteraf had ie toch wel door dat we hem zaten te fucken, maar het was wel een coole stunt geweest.
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:18:17 #209
53267 TC03
pi_33150383
Schop.
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:11:42 #211
108862 a-child-in-chains
pi_33152753
Mwa, niet zo heel raar of leuk.
Maar ik had op de basisschool ook een meisje in de klas dat geen fantasie verhaaltjes mocht
aanhoren.
Dus als er werd voorgelzen uit puk en de petteflet of jip en janneke, moest ze snel weg.
En als ze niet snel genoeg wegging ging ze uit d'r zelf huilen.
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies gaande was.

Dat meisje is een zeer aardig en goed mens. Ik zag er laatts met een kindje achterop d'r fiets
No room for the unlucky.
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:23:23 #212
108862 a-child-in-chains
pi_33152917
Die gast dat rondjes draaide, daar kan ik nog meer leuks over vertellen.

1. Op de middelbare school, ik smorgens op de fiets richting' school. Die gast woonde dichtbij school
maar fietste dus in tegengestelde richting mij voorbij 'van school'.
Hij ging dus helemaal niet naar school
Als ie voorbij fietste zei en gebaarde ie nog tegen mij 'niets zeggen he'

2. Ik ging op mezelf wonen en hij woonde nog thuis.
Hij zat op het mbo en het ging dus weer scheef. Hij wilde niet naar school en spijbelde dus
weer aan de lopende band. Wat deed hij? Hij ging smorgens rondjes fietsen in het stadje
en daarna om 9 uur belde hij aan bij mij..

Gezellig!
No room for the unlucky.
pi_33157066
Wij hadden Bobbie in de klas op de basisschool.
Bobbie was een beetje anders. Naast z'n belachelijke naam, was hij klein, met een behoorlijk groot hoofd, en droeg hij (toen) peperdure merkkleding... 5 maten te groot.
Niemand haalde het echter in zijn hoofd om hem te pesten, want Bobbie was nogal een driftkikker.
We hadden op basisschool bijvoorbeeld een gigantische stapel kuifje stripboeken, en raad eens hoe dat hondje heet? Juist ja, Bobbie.
Iemand begon dus als een hond te blaffen, en hield dat nét te lang vol. Opeens hoorde we een krijs, en stormde Bobbie met rood hoofd en schaar in de hand achter hem aan. Eerst door de klas, daarna rondjes door de bovenbouw, om vervolgens langs de kleuterklassen te stormen. En geloof me, koters vinden jochies die met scharen rondrennen mateloos interessant.
Hele school stond dus op stelten, en Bobbie werd naar huis gestuurd.
Om een uur later doodleuk weer in de klas te komen, alsof er niks gebeurd was.

Verder was hij geobsedeerd door sex en geweld. In mijn vriendenalbum (sorry, die dingen waren voor heel even hip op school) schreef hij bij ultieme wens: 'iedereen met een bazooka uitmoorden', en die wens ging gepaard met een krassende tekening van stickpoppetjes die uit elkaar lagen. Natuurlijk met veel, heel veel bloed. Altijd leuk.
En je mocht niks, maar dan ook niks zeggen over zijn moeder. Zelf bekte hij haar af ('hey trut, ik wilde een mars, geen snickers, GA HALEN!'), maar als je per ongeluk expres riep dat zijn moeder in een vuilnisbak woonde (ze heette Sita, en overal stonden vuilcontainers van... Sita. ), dan gijng hij eerst heel nerveus lachen, en een minuut later moest je dekking zoeken voor de lijmpotjes/stoelen/scharen die je om de oren vlogen.
Needless to say, die opmerking werd iedere week wel minstens een paar keer gemaakt.

Zelf was en ben ik trouwens niet veel beter, maar dat komt nog wel ooit in een andere folder. Mmmmmkay?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:42:34 #214
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_33158264
Ik ben erg benieuwd wat Bobbie nu doet in zijn leven?!
ha ha ha ha ha
pi_33158428
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Bobbie nu doet in zijn leven?!
Geen idee, zat bij hem in de eerste (waar ik net zo'n fuck up als hem was) van de middelbare school, daar werd hij van afgeschopt omdat hij leraren aanviel. Compleet met molenwiekenarmen.

Misschien dat ik hem ooit nog tegenkom in een of ander kolommetje van de krant ofzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33160912
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef Agiath het volgende:

[..]

hehe die krantenkoppen idd

Trouwens, wat ben je voor baggeraar, je post alleen maar in Onz, Klb en GC
Huillie

Heb je het verhaal van ene M. uit Elekton al verteld?
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:23:09 #217
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_33161926
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef LKEN het volgende:

[..]

Huillie

Heb je het verhaal van ene M. uit Elekton al verteld?
Elektron toch? Ja dat heeft ie verteld ja
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:39:50 #218
136830 Nenootje
severely detached
pi_33162410
Ik heb al op heel wat scholen gezeten (ik kom uit België en woon nu in Nederland), dus ik ken wel een paar rare mensen ja...

Ik had ook een Bobbie op school. Hij heette vast niet Bobbie, maar hoe hij echt heette, weet ik niet meer. Hij was ook zo'n driftkikkertje die de leraren aanviel. Dit was trouwens nog op de kleuterschool Hij vocht ook regelmatig met andere kindertjes en toen hij 4 of 5 was is hij uit school geschopt, hij ging toen naar een school voor moeilijke kinderen of zo. Tegen mij was hij trouwens wel aardig

Een paar jaar geleden zat ik met T. in de klas. De eerste dag met gym ging hij al aan de basket hangen, die er af viel... Hij heeft het hele jaar rondgelopen in een lange mantel met een cowboyhoed op, terwijl hij ongeveer 1 m 50 groot was. Het leukste was nog toen hij al het hele jaar beweerde weed te roken en een paar jongens uit m'n klas z'n mantel doorzochten toen hij even weg was... Bleek hij zakjes peterselie bij zich te hebben

Datzelfde jaar hadden we nog een ander T. in de klas, die een afwijking aan z'n ene oog had. Ik weet niet precies wat het was, maar hij puilde er heel erg uit en kon bijna niets zien. Ging hij dus een opleiding fotografie doen Na een jaar is hij toch maar gestopt, omdat hij niets zag als hij door het fototoestel keek

Op m'n eerste middelbare school zat een meisje dat Delilah heette... Was niet zo erg geweest als haar broer niet Samson had geheten Ze waren ook heel onverzorgd en stonken een uur in de wind.

Op een andere school zat een meisje dat tegen haar boekentas praatte. Het was best wel sneu, volgens mij was die boekentas ook het enige dat ze had in haar leven. Ze verzorgde hem, gaf hem eten ("Gisteren heeft hij spaghetti gegeten") en op een keer was hij ziek en liet ze hem in haar locker staan.

En dit jaar zit ik met een meisje in de klas die boeken schrijft over 'de andere wereld' Als je haar erover vraagt, legt ze het ook uit alsof het allemaal gebeurd is of kan gebeuren. Ik heb het al eens gelezen en stiekem gaat het gewoon over zichzelf... Dan zie je haar naam staan, doorgestreept en daarnaast de naam van de echte hoofdpersoon. Ook is ze verliefd op een jongen uit de klas en schrijft ze verhaaltjes en gedichtjes over hoe het zou kunnen zijn. Verder schijnt ze regelmatig in een weiland te zitten

[ Bericht 28% gewijzigd door Nenootje op 17-12-2005 15:45:36 ]
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_33162727
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:02:32 #220
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33164320
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:40 schreef Dipollo het volgende:
Op het Gymnasium hadden we een jongen. J. Echt een van de grootste mafketels die ik daar ben tegengekomen. Zat vaak stoned in de les, kon z'n vuist helemaal in zijn mond steken!!, heeft een keer de koffieautomaat in de fik gezet, echt het type d'r zit een draadje los. Ik vergeet nooit meer dat we bij de kapstokken aan kwamen en dat hij daar ook stond. Vraagt ie aan mij: "is dit jou jas?" Ik antwoord ontkennend net als een vriend van me. "Ow dan maakt het niet uit.." Hij pakt een aansteker en steekt die jas in de hens... Zo ben ik ze niet vaak tegengekomen.
Josje

En die koffieautomaat dat was echt onder de gordel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_33164466
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef Nenootje het volgende:

Datzelfde jaar hadden we nog een ander T. in de klas, die een afwijking aan z'n ene oog had. Ik weet niet precies wat het was, maar hij puilde er heel erg uit en kon bijna niets zien. Ging hij dus een opleiding fotografie doen Na een jaar is hij toch maar gestopt, omdat hij niets zag als hij door het fototoestel keek
Wel fout eigenlijk maar ik moest toch ff lachen!:X
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:12:14 #222
136830 Nenootje
severely detached
pi_33164575
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Wel fout eigenlijk maar ik moest toch ff lachen!:X
Dat hadden wij ook dus Hij kon ook nooit in de donkere kamer, want daar zag hij niets.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:09:30 #223
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_33166024
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Josje

En die koffieautomaat dat was echt onder de gordel
Die zat bij mijn zus in de klas !
Tranquillo
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:12:44 #224
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33166103
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef icebliss het volgende:

[..]

Die zat bij mijn zus in de klas !
Hoe heet je zus ?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:20:53 #225
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_33166290
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Hoe heet je zus ?
Jonneke.
Tranquillo
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:25:26 #226
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_33168655

Wha ha,ik zeik zowat in me broek van het lache...
Wat een heerlijk topic!

Toen ik in de eerste klas zat was er een meisje dat bij mij in de buurt woonde.
Ze at alles van de straat!Als we dan in de zandbak zaten vrat ze ALLES op!
Dus ja....Ook alle andere dingen die er in lagen:peukjes,stront!!!Ik werd er misselijk van.
We speelden dan ook nooit lang!

Dan was er ook nog een jongen:Paultje..Die was echt gestoord!hij wou met elk meisje neuken!
Als je dan de wc uitkwam stond ie er weer..En altijd maar iets zingen,iets van :Ik heb u lief mijn nedeland...

En in de 6e van de lagere school was er een meisje met kroeshaar en exeem,volgens mij had ze nog ADHD ook!Altijd wild...en stinken naar zweet!Niet te harden....

Op de MAVO zat er een meisje in de klas die volgens mij niet praten kon het eerste jaar,er kwam alleen maar een zacht gepiep uit...Ze werd erg geplaagd...Best zielig!
Ben benieuwd wat er van dr is geworden.

En Tom...Dat was echt zo'n stille!
Een keertje tijdens gym,kwam ie uitgerekend bij mij in het groepje.
we deden hockey en op een gegeven moment wou hij van mij de bal nemen!!!(teamgenoot).
Ik bedenk me niet en geef hem toch een oplawaaier met die hockeystick!!!
De volgende ochtend had ie de zijkant van z'n gezicht blauw....
Het was wel erg hard aangekomen....Maar...was gelijk niet meer zo'n "stille".

pi_33216099
tvp en topic kickje te leuk om niet meer aan te vullen
pi_33217009
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef Cattara het volgende:

En Tom...Dat was echt zo'n stille!
Een keertje tijdens gym,kwam ie uitgerekend bij mij in het groepje.
we deden hockey en op een gegeven moment wou hij van mij de bal nemen!!!(teamgenoot).
Ik bedenk me niet en geef hem toch een oplawaaier met die hockeystick!!!
De volgende ochtend had ie de zijkant van z'n gezicht blauw....
Het was wel erg hard aangekomen....Maar...was gelijk niet meer zo'n "stille".

Ah wat zielig... . Kon me ook wel doodergeren aan die sukkels die de bal van mij (als teamgenoot) afpakte, was vooral erg met voetbal .
pi_33217928
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik weet écht niet meer hoe hij heet, maar Vincent iig niet.
Was het op een school in Beek, in Zuid-Limburg?
pi_33218099
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:27 schreef BloodyLotte het volgende:

Was het op een school in Beek, in Zuid-Limburg?
Nee

-
Er zijn blijkbaar meer jongetjes met huilbuien als ik de reacties zie
pi_33218150
Yep, best wel sneu eigenlijk
pi_33218234
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep, best wel sneu eigenlijk
Maar nu ben ik wel heel benieuwd over wie jij het hebt en waarom
pi_33218380
Ik heb het verhaal gepost in het 1e deel van dit topic, maar ik zal het wel even quoten voor je
quote:
Op basisschool nummer 1 hadden we A.. A huilde altijd. Al-tijd. A. woonde (nog steeds overigens) bij zijn oude tante, nadat zijn moeder overleed bij zijn geboorte en zijn vader de hort op was gegaan. Ik denk dat A. daarom huilde. Maar hij blijkt tot minstens in groep 5 of 6 gehuild te hebben. En dat is best wel lang. Ik heb volgens mij thuis nog wel een klassenfoto waar A. een huiliegezichtje heeft. Ik kwam hem later op de middelbare school tegen waar ik hem voor het eerst met droge wangen zag. Daar werd hij gepest. Niet mee bemoeid. Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen bij autorijles. Even met hem gekletst, was wel leuk. A. blijft voor mij altijd een beetje speciaal, ook al was het een raar iemand.
pi_33218515
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb het verhaal gepost in het 1e deel van dit topic, maar ik zal het wel even quoten voor je
'Mijn' jongetje huilde niet altijd. Hij huilde gewoon om de stomste dingen
  maandag 19 december 2005 @ 16:19:36 #236
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_33219051
Een kerel waarmee ik op de basisschool zat, tot aan vwo2 uiteindelijk. Liep altijd in enorme sloeberkleren, 1 schoen zat nog maar een halve zool aan, brakke fiets, lerarentas (zo'n leren rechthoekig ding die je over 1 schouder hangt). En schriften had ie niet, hij jatte gewoon een stapel proefwerkbladen die hij in een map propte. Dit was zijn schrift. En dit alles terwijl ze helemaal niet arm waren ofzo, dit zou je juist wel denken. Daarnaast was hij ook motorisch gestoord (liep een beetje raar) wat er best een vreemd geheel van maakte.
Naast dit alles was het wel een topgozer, en ook zeker niet dom, haalde de ene 10 op biologie na de ander.
Het leuke was, hij werd wel eens gepest (nee dat was niet het leuke) en als je naar zijn magere en vreemd bewegende lichaam keek zou je ook niet snel bang van hem worden. Maar o wee als je met hem ging vechten Slaan deed ie niet maar met z'n vreemde elastieken lichaam deed ie de vreemste moves en legde hij iedereen in de houdgreep
It's okay to be white
  maandag 19 december 2005 @ 16:45:02 #237
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33219617
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Chokeme het volgende:
Het leuke was, hij werd wel eens gepest (nee dat was niet het leuke) en als je naar zijn magere en vreemd bewegende lichaam keek zou je ook niet snel bang van hem worden. Maar o wee als je met hem ging vechten Slaan deed ie niet maar met z'n vreemde elastieken lichaam deed ie de vreemste moves en legde hij iedereen in de houdgreep
Whaha stoere actie
pi_33219637
Ik ga even een willekeurige verzameling woorden plaatsen zodat ik dit topic op een later moment makkelijk terug kan vinden.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_33222518
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef Miesjel het volgende:
Ik ga even een willekeurige verzameling woorden plaatsen zodat ik dit topic op een later moment makkelijk terug kan vinden.

ik een willekeurige smiley
pi_33223471
TVP
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33226907
Ik had op de middelbare school een jongen genaamd Theun zitten, Theun was een kamper zoals je ze 'zelden' aantreft. Groot, breed, enorme grote bek en een gouden ketting met z'n eigen naam alsof hij dagelijks vergat hoe hij heette. Alles wat jij meegemaakt had in het weekend, hoe bizar ook... Theun had het altijd 4 maal erger meegemaakt, 4 maal groffer, 4 maal sneller etc etc... Iedereen had een teringhekel aan Theun maar omdat hij de sterkste was werd hij toch gedoogd. Sneren daargelaten uiteraard .
Theun kwam ooit eens om 8:45 jankend de klas binnen lopen, waardoor de hele klas EN de leraar hem verbluft aankeken. Theun had immers altijd een grote bek, hoe kon hij als 15 jarige nou janken?
Blijkbaar had Theun een te grote bek gegeven aan een busschauffeur die hem letterlijk de bus heeft uitgeschopt, terwijl de halve school toekeek.
Theun was toen het buitenbeentje en we hadden dan ook de grootste lol als we strippenkaarten voor z'n voeten gooiden... Je moest wel hard rennen, maar mên, het was het zo waard..

Op het MBO ICT zat J, J was een stoere marokkaan die geregeld zijn telefoon opnam en dan gigantische scheldpartijen ging ophangen en trots vertelde dat het zijn moeder was... Iedereen keek hem dan raar aan omdat zijn toon eigenlijk veel te rustig was tijdens die gesprekken. Ooit in de pauze was het weer raak en nam hij zijn telefoon op, schold zijn moeder uit waar iedereen bijstond totdat een vriend van me tegen hem zei "toffe telefoon mag ik hem eens zien?". Uiteraard ging J daarmee akkoord, glundert vanwege zijn scheldkannonade tegen zijn moeder. Toen bleek het laatste gesprek wat op zijn telefoon was binnengekomen de avond ervoor was rond 19u. 'Daarna was J de bok... Zodra hij in de buurt kwam gingen mensen ook nepgesprekken voeren met hun mobieltje. Mooie tijd was dat
pi_33227866
Wij hadden R. de K op het VMBO.

Bril , lange stekels omhoog en werd rood als je maar het woord seks zei of iets dat er mee te maken had.

Hij stond een keer tegen de muur aan nietszeggend voor zich uit te staren. Toen gaf iemand die naast hem stond overwachts een vuistslag in z'n buik , harder kon bijna niet vond ik wel mooi. Hij achtervolgde ons steeds en ging aan 'onze' tafel zitten , omdat hij iemand kende van vorig jaar die ook aan die tafel zat. Kwam die met z'n broodtrommeltje aanzetten. Hoe hard we hem ook pestten hij ging maar niet weg op een dag zeiden we gewoon: ga weg en toen ging die weg

leuk.
pi_33227906
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef broodaap het volgende:
Wij hadden R. de K op het VMBO.

Bril , lange stekels omhoog en werd rood als je maar het woord seks zei of iets dat er mee te maken had.

Hij stond een keer tegen de muur aan nietszeggend voor zich uit te staren. Toen gaf iemand die naast hem stond overwachts een vuistslag in z'n buik , harder kon bijna niet vond ik wel mooi. Hij achtervolgde ons steeds en ging aan 'onze' tafel zitten , omdat hij iemand kende van vorig jaar die ook aan die tafel zat. Kwam die met z'n broodtrommeltje aanzetten. Hoe hard we hem ook pestten hij ging maar niet weg op een dag zeiden we gewoon: ga weg en toen ging die weg

leuk.
Weet je, ik mag jou niet. Waarom hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
pi_33228026
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef t0y het volgende:

[..]

Weet je, ik mag jou niet. Waarom hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
je mag me niet? kutzooi of mij dat een ene flikker boeit
pi_33228062
Iemand die K. Anker heette, daarom haatte ik hem al
pi_33228122
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Ayaxola het volgende:
Iemand die K. Anker heette, daarom haatte ik hem al
  maandag 19 december 2005 @ 22:00:37 #247
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33228367
das net zoiets als

André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)

geloof dus weinig daarvan
pi_33228582
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
das net zoiets als

André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)

Ik heb willekeurig wat plaatsen ingetypt in het telefoonboek en kom in Eindhoven een Koen Anker tegen
  maandag 19 december 2005 @ 22:09:11 #249
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33228714
oei, das zielig ..
  maandag 19 december 2005 @ 22:23:58 #250
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_33229383
Dwarrel
Op de MTS hadden wij een vervangende wiskundeleraar, de originele leraar zou de rest van het jaar niet meer komen om persoonlijke redenen. Jammer, want hij was een goeie.

Die vervanger was echt een rare snuiter en een wiskundeleraar van m'n voeten, hij ging onder de bijnamen "dwarrel" en "gebakken ei" door het leven in de school. Als hij aan het lesgeven was kon je precies zien op welke kant hij had gelegen vannacht. Want die paar plukjes die hij bij zijn oren had stonden recht overeind, een "coupe out of bed" voor kale mensen zullen wij maar zeggen.

Nu zat de klas op een saaie middag zijn les "te volgen", hieronder de layout van de klas ongeveer.

Men was dus bezig om de les te volgen en een aantal waren intussen al begonnen met een late lunch enzo (maw: het was er een kantine). Dwarrel ging intussen gewoon verder met op het bord schrijven want hij was niet het type dat orde kon afdwingen of houden en deed dus ook geen poging.

Ik zat links 3de rij bij het raam en was met mijn klasgenoten in gesprek en ik zie hem langzaam aan steeds meer naar de rechterkant van het bord gaan, richting de gootsteen. Het was er zo druk ook al zou je de les serieus willen volgen was dat niet mogelijk.
Ik zie hem in mijn ooghoek en zag hem opeens heel snel uit mijn zichtveld verdwijnen met harde krak en water gespletter. Wat gebeurde er nu, hij wilde wat aan de klas gaan vragen en is terwijl hij dat deed tegen de gootsteen gaan leunen. Die kon zijn gewicht niet hebben is van de muur losgebroken.

Die situatie die toen ontstond was echt hilarisch, hij stond daar verdwaast te kijken terwijl het water 2 meter hoog ofzo op zijn kale ei spetterde. Iedereen lachen natuurlijk terwijl het lokaal langzaam aan blank kwam te staan. Bijna de hele school kwam in beweging kwam om te kijken wat er nu aan de hand was. Uiteindelijk werd Ali de conciërge gehaald om het water af te sluiten.

Dat was nog eens een onverwachte wending aan een saaie les.

Ik kan mij niet meer precies herinneren of hij daarna nog verder met de les was gegaan, maar volgens mij wel.

Een grote mond
Op de LTS zat ik met een opvallend mannetje die ik even A noem.

Hij was een klein mannetje van 1,40 of 1,50 (met een tenger postuur) en een met de grootste mond die soms wat teveel irritatie opwekte bij de grote jongens. Hij was er een die voor alles een weerwoord had of gewoon een grote mond. Als hem iets niet volgens zijn manier oid ging dan was het van "kom vechten dan, kom dan vechten", de grote jongens (1,80 tot 2 meter ofzo en een stevig postuur) waren niet echt onder de indruk van hem en negeerden hem. Hij als een echte doorzetter betaamt ging gewoon verder met zijn tirade "kom vechten dan" duwen uitdagen enz. Op een gegeven moment werd hij een beetje te irritant tegen de grote jongens en deze besloten om hem even op zijn plaats te zetten.

Dit deden ze door hem met de groep aan zijn benen op te tillen en hem uit het raam te hangen of over de railing in het atrium. Met een hoop geschreeuw gaf A zich over en als hij dat niet meteen deed lieten ze hem langzaam zakken. Tenminste dat was meestal genoeg om hem te laten inbinden (voor een dagje ofzo).

De leraren hadden zoiets van doe jullie voorzichtig, want echt veel konden zij er ook niet aan doen.
Het was ook meer "speels" dan echte agressie, gelukkig voor A. Want op de LTS toen kon het er een stuk ruwer eraan toe gaan...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_33237018
Bij ons ook een keer. Brak iemand in het scheikunde lokaal een kraan af. Toen kwam er in het lokaal water door het plafond heen.
pi_33237321
Onze natuurkunde lerares (vaag mens, heette Wielewaal ofzo) ging eens op een tafel staan boven een brander om te laten zien wat een grote steekvlam je kon krijgen als je er magnesiumpoeder van grote hoogte instrooide.
WOESH.
Dag pony.
pi_33237549
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Onze natuurkunde lerares (vaag mens, heette Wielewaal ofzo) ging eens op een tafel staan boven een brander om te laten zien wat een grote steekvlam je kon krijgen als je er magnesiumpoeder van grote hoogte instrooide.
WOESH.
Dag pony.
Ik had een scheikunde leraar die een beetje...ehm.. onervaren was. (maar erg aardig, kon ook goed orde houden)
Op een gegeven moment pakte hij de bak met daarin witte fosfor onder olie. (als je het onder de olie vandaan haalt en gewoon laat liggen gaat het fikken )
Hij haalde de fosfor onder de olie vandaan en wilde er een stukje afhalen. Nu doe je dat gewoonlijk met één snelle beweging, of je haalt het er af wanneer het nog onder de olie ligt.
Hij pakte een karteltjesmes.......
De klas lette op dat moment niet echt op hem, want ze waren rustig aan het werk.
Ik zag het toevallig. De TOA (technisch onderwijs assisitent, hielp soms bij scheikunde practica) keek mij aan... ik keek hem aan....
Ik schoot in de lach en de TOA fluisterde: "houd je stil, ik wil het effect zien".
Het effect was duidelijk. Een halve minuut nadat hij was begonnen met het relaxed doorzagen van witte fosfor met een kartelmes, vloog het hele blok natuurlijk in de fik
En het was een HELEBOEL fosfor!

Dat waren mooie tijden (en de TOA kon je opvegen)
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:29:37 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33238541
Op de basisschool was er een gozer, die altijd gepest werd. Hij werd kwaad en begon te briesen, te trappelen met zijn 'hoeven' en stormde op je af als een dolle stier..

Hij kon helaas wel hard slaan.
A.M.A.B
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:30:30 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33238553
wij hadden ook een toa, maar die ging ALLES uitproberen als de leraar te laat was
wij zo van, Ad, wat gebeurd er met melkpoeder?
hij, dat ontploft
wij: neeee joh dat kan niet
hij echt wel *Brander aanzet en koffiepoeder erinsmijt*
wij: MEER!!!
toen liet hij het halfe potje vallen flinke vuurbal
daarna magnesium, aluminium en RVS geweldige les! (en onze tassen waren "metalic"ze zaten vol met ijzerpoeder )
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:18:52 #256
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_33239578
wat een topic dit

*tvp*
dus...
pi_33239958
over scheikunde leraren gesproken, wij hadden altijd een hele nette scheikunde leraar. Al deed je 1 ding verkeerd bij een proef ofzo dan was je zwaar de lul bij hem.

Ging die zelf een keer fosfor ofzo demonstreren (dat spul dat vanzelf in de fik vliegt). Goed verlopen dus hij gaat weer les geven bleek dat ie een stukje vergeten was vloog het papier op z'n bureau in de fik kon die zelf helaas wel om lachen

Ook nog een scheikunde leraar gehad die sletjes niet mocht. Dus een zo'n breezerslet zo arrogant naar hem kijken werd ze er gelijk uit gestuurd en mocht ze nooit meer de les in hij gaf ook 4en aan mensen die al 2 jaar niet meer in de klas zaten.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:40:57 #258
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33240190
Een verhaal (een van de velen) wat me altijd is bijgebleven was bij Frans in geloof ik 3 Havo. We hadden een nieuwe lerares gekregen, een Francaise die echt zo verschrikkelijk irritant was. Als grap hadden ze toen met 3/4 man ( en dit waren niet eens de echte verschrikkelijken vd klas ) de boekenkast voor de deur geschoven, zodat ze er niet uit kwam.
Ze heeft daarbinnen misschien wel 5 minuten op die deur staan bonken en wij hadden erna gewoon les . Het mooie was dat niemand die boekenkast terug durfde te plaatsen omdat dan gedacht werd dat je een flinke schorsing zou krijgen.
Nou de les die volgde stond in het teken van de mentor en het hoofd van de school. Wie dit op zijn geweten had. Als we niet zeiden wie het gedaan had kregen we allemaal straf Mooi dat de hele klas toen niets zei..... van de dreiging van het hoofd is uiteindelijk niets terechtgekomen, alleen was dat wijf van Frans het hele jaar niet meer te genieten
pi_33259705
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
das net zoiets als

André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)

Dan geloof jij het toch niet Thomas
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:32:09 #260
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33260053
Ik ben een Ongelovige Thomas ja .. jammer dat ik je woord grapje snap hé
pi_33263471
quote:

[..]

dees was nog erger.

Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!
(dus 500 Euro voor die deal van gisteren)
Zo, hee pffttt...........
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_33266498
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!
En hoe heb je het goedgemaakt?
En waar vroeg je nou eigenlijk om?
pi_33266646
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Drago-X het volgende:
Over leraren gesproken.

Voorbeelden
'stelletje smurfen!'
'gi nie besti nie'
Lol. Die vent is nu mijn mentor. Best lol... Nog meer uitspraken van hem:

'hup en.... hup'
'vandaag gaan we heel hard werken. willen we dat???? jaaaaaa, dat willen we'

Soms komt de coordinator van klas 4 wel eens binnen lopen (dhr G.) en daar gaat hij dan bij lopen slijmen. Overigens, deze leraar vind het ook nooit leuk als je goeddag zegt, dus wij schrijven daar af en toe het hele bord mee vol voordat hij de klas binnen komt lopen.

Iig, dit is niet de enige leraar hier op school. Zo hebben we nu ook een nieuwe leraar(es) voor natuurkunde. Die kan echt geen orde houden, en er wordt dus echt niets gedaan. Zo rukken wij gewoon posters van de muren af, en gaan daar mega vliegtuigen van vouwen (A2 formaat). Best lachen...
  woensdag 21 december 2005 @ 09:25:24 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33266869
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

500 euro voor je leven zonde van je geld!
pi_33268400
Die fosfor verhalen

Als er ook maar een klein beetje van in je lichaam raakt dan zal je het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen, je zal binnen een dag zeer pijnlijk sterven.....

en die leraren die snijden gewoon hompen met mesjes en laten het slingeren over hun bureau priceless
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --&gt; N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_33268753
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:01 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Die fosfor verhalen

Als er ook maar een klein beetje van in je lichaam raakt dan zal je het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen, je zal binnen een dag zeer pijnlijk sterven.....

en die leraren die snijden gewoon hompen met mesjes en laten het slingeren over hun bureau priceless
http://www.per.hqusareur.army.mil/services/safetydivision/dandergoodsexp/netherlands%20&%20belgium/suppl/SUPPL%20WP%20BD.doc
pi_33269267
Arme mensen in de lucifer fabrieken in de 19e eeuw
quote:
Chronic exposure to white phosphorus vapor, the active ingredient of most matches from the 1840s to the 1910s, caused a deposition of phosphorus in the jaw bones. It also caused some serious brain damage. Workers afflicted would begin suffering painful toothaches and swelling of the gums. Over time, the jaw bone would begin to abscess, a process which was both extremely painful and disfiguring to the patient, and repellent to others, since drainage from the dying bone tissue was exceedingly foul-smelling. The jawbones would gradually rot away and would actually glow a greenish-white color in the dark. Surgical removal of the afflicted jaw bones might save the sufferers' life at this point—otherwise, death from organ failure would invariably follow.

en dat gebruiken ze nu in Irak op mensen, en nee hoor dat is helemaal niet slecht voor je

maarja, back OT !
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --&gt; N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_33269633
Zag jullie natuurkundeleraar er toevallig zo uit?

Rook hij/zij naar ontbindend kaakbot?
pi_33406293
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Arme mensen in de lucifer fabrieken in de 19e eeuw
[..]
en dat gebruiken ze nu in Irak op mensen, en nee hoor dat is helemaal niet slecht voor je

maarja, back OT !
In de Vietnam oorlog lieten ze dat ook uit vliegtuigen vallen over dorpjes enzo...

en nu ontopic:
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef BMRS het volgende:Lol. Die vent is nu mijn mentor. Best lol... Nog meer uitspraken van hem:
'hup en.... hup'
'vandaag gaan we heel hard werken. willen we dat???? jaaaaaa, dat willen we'
In onze 'schoolkrant' (veredeld stukje wc-papier) hebben we een speciaal rubriek, de 'le-raar-iteiten', over uitspraken van leraren. Enkele voorbeelden...

"Ja, je moet eens een keer die bananen uit je hoofd halen."
"Nederland is beter af zonder jou." ( )

F: "Ik heb tegenwoordig zo'n mapje, zodat iedereen kan zien hoe hard ik werk." (Dit is trouwens zo'n beetje de meest luie die ik ooit heb gekend, een 10 opschrijven als ze het niet zeker weet enzo )

Leerling: "Meneer, mogen we naar huis?"
Dhr. Kluiver: "Ik ben dan wel 55, maar als je dat nog ÉÉN KEER VRAAGT, STAMP IK JE HELEMAAL INELKAAR! Dan slaan bij mij de stoppen door en ga ik me helemaal op jou uitleven!"

Diezelfde gozer heb ik trouwens ook voor Frans gehad (en als mentor ). Iemand noemde hem dus een keer Kluivert. Die gast dus he-le-maal flippen: "De naam is Kluiverrrrrr, en nee, ik heb niemand doodgereden, en ook niemand verkracht!"

Hij vertelde een klasgenoot ook eens, en ik citeer: "Je hebt nog minder verstand dan een Barneveldse legkip!"

Verder is hij zo trots op zijn vak (Frans) dat hij allemaal leerprogramma's ging actionscripten met Flash (daar is hij verder gauw mee gestopt, leerlingen weigerden het te gaan gebruiken ). Tegenwoordig modereert hij een zelf opgezette forum voor alle frans tweëers van onze school.(verkapt 'spam-deze-forum-maar-helemaal-vol' post)
  maandag 26 december 2005 @ 15:29:19 #270
97079 Jeff89
Conquer All
pi_33415717

De avatar van die Kluiver
pi_33420645
Ik heb jaren geleden een collega gehad, laten we ´m Gijs noemen.

Gijs was bijna 40, vlassig baarje, soort JP kapsel, beetje ouwe lullerig gekleed een een gebit wat half versleten en grijs was.
Hij woonde nog bij z´n ouders.
Niet echt een fijn gezicht als je met ´m praatte.
We hebben hem wel diplomatiek verteld dat een kunstgebit misschien een goed idee was...
Hoogbegaafd, maar sociaal gezien een mossel.
Vroeg opstaan had ie een broertje dood aan, op een gegeven moment begon ie om 10:30h.
Bovendien had hij een oogje op een dame, maar dit was niet geheel wederzijds
Begon ie als ze in de buurt was haar naam enthousiast te fluisteren... .
Had hij twee weken vrij in hartje zomer, dan kwam hij na de vacantie lijkbleek terug, terwijl hij op vijf minuten lopen van het strand woont.
Had ie twee weken zitten internetten.
Vage gozer......
pi_33429487
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:29 schreef Jeff89 het volgende:
[afbeelding]

De avatar van die Kluiver
lolleromg, dat is nog echt waar ook (nooit van hem verwacht )
pi_33436295
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

[..]

sararaats

Hmm, is dit 'r?
wie denk je eigenlijk dat je bent?

ik ben geen Nederlander dus wil hier niets mee te maken hebben
Werewolf
pi_33453083
Heerlijk die avatar.

Ik had vroeger J in de klas, J was een beetje een apart typje. Hij had wel een normale rugzak, maar die deed hield ie altijd vast bij het handvat wat er boven zat. Net zolang totdat die handvat afgesleten en kapot was. Toen repareerde hij het handvat weer met naald en draad, waardoor hij weer fijn verder kon.
Ook waren zijn haren zo vet, dat hij gewoon bleef drijven als we gingen zwemmen.
Hij werd trouwens nooit gepest, puur uit medelijden.

In het eerste jaar van mijn HBO opleiding zat ik in de klas met R, hij deed samen met zijn zus dezelfde opleiding. Wat ik me nog kan herinneren aan hem, was die afgrijselijke lucht die om hem heen hing, gele half verrotte tanden, gemilimeterd haar, en een bril uit de jaren '80, maar wat werkelijk alles sloeg, was het feit dat hij een korte broek aan had, met een palmbomenmotiefje, dit broekje was zo kort, dat zelfs een boxershort nog langere pijpen heeft. Broer en zus waren na een paar maanden ook gestopt.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_33453419
Wij hadden iemand op school, en die kerel zei nooit wat, alleen maar lachen. Enige wat ie mooi vond was bouten en boeren laten. Liep ie naar voren in de klas, stiekem dikke bout bij de docent laten, en dan weer terug komen bij het tafeltje en dan even vertellen. Elke dag lachen .
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33454767
dat zijn ook mooie verhalen.
We hadden ook een gast in de klas, dat was een typisch boertje, en naast zijn boerderij loopt een mountainbike route, bleek dus een hobby van hem te zijn om een stok tussen de wielen te steken van de mountainbikers. Ook speelde hij graag Rollercoaster Tycoon, in dit spel ging hij tekeer als een ware sadist, hij zorge ervoor dat de mensen, die in een attractie gingen zetten, ook niet meer weg konden komen uit het park. Heerlijk was dat
Het idiote aan hem is ook nog eens, dat hij eerst naar Hogeschool Larenstein zou gaan, iets met landbouw, maar dat ie na een half jaar gestopt was, om een loonwerkersopleiding te gaan doen...
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:17:20 #277
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_33456483
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef sjakie007 het volgende:
Ook speelde hij graag Rollercoaster Tycoon, in dit spel ging hij tekeer als een ware sadist, hij zorge ervoor dat de mensen, die in een attractie gingen zetten, ook niet meer weg konden komen uit het park. Heerlijk was dat
Lekker die poppetjes in het water laten verzuipen
pi_33457318
Of de achtbaan niet afmaken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33457338
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en die kerel zei nooit wat
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en dan even vertellen.
Mis ik iets?
pi_33458475
tvp
pi_33459447
heerlijk ook die types die niet helemaal sporen, die alle ellende uithalen waar een normaal mens alleen maar van durft te dromen en die er dan niet de minste gene over hebben en ook gewoon doorgaan als iemand het ziet.

Dit was op een strenge reformatorische (zwaar gereformeerde) school een jaar of drie terug.
Een jongen was zo opgefokt geraakt in zijn haat tegenover wat ook (toegegeven) een aantal onuitstaanbare leraren waren dat hij een ijzerzaagje uit het handwerklokaal meegenomen had naar de wc, en een eindje stortbuis van een centimeter of 30 er tussenuit zaagde.
Alleen al dat je zoiets durft te doen, met de herkenbare herrie die het maakt!

Daarop volgend 1 of andere brugklas nerd naar de wc natuurlijk en even later jawel hoor

BROOOOOOOSHHHHHH!!!!!!!
"AAAAhhhh!!!!"
[komt zeiknat de wc uitrennen]

Die gast was niet eens blijven staan wachten om te kijken maar was zijn volgende wraakactie al weer aan het voorbereiden.

Ach de middelbare school zat ik er nog maar.
Dit was een verhaal van mijn jongere broertje.
pi_33459740
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef Hpzone het volgende:
Waarom is mijn school nou zo saai, wij hebben nooit van die acties
Ik geloof ook dat de helft hier verzonnen is en de helft flink aangedikt dus maak je niet te veel zorgen.
pi_33459944
Gelukkig maar
  woensdag 28 december 2005 @ 02:23:49 #284
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33460543
Heh
Ik werd vroeger gepest omdat ik raar was..
Dat gebeurde met 5 of 6 gasten ofzo.
Maar er was er eentje die altijd de 'leider' was, zeg maar het voortouw nam.
Nooit meer gezien...

Vorige week had ik toevallig z'n kat hier,
in de schuur gesneden
pi_33461916
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef brrrrrrt het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat de helft hier verzonnen is en de helft flink aangedikt dus maak je niet te veel zorgen.
Nah, ik vind een hoop verhalen juist vrij herkenbaar, met van die nerdo's die zich hechten aan hun tas of er raar bijlopen. Zulke types lopen er gewoon rond.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:34:20 #286
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33468491
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef LKEN het volgende:

[..]

In onze 'schoolkrant' (veredeld stukje wc-papier) hebben we een speciaal rubriek, de 'le-raar-iteiten', over uitspraken van leraren. Enkele voorbeelden...

[...]
Komt me erg bekend voor.. school toevalllig in Ede ofzo?
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_33468837
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef papierclipje het volgende:

[..]

Komt me erg bekend voor.. school toevalllig in Ede ofzo?
Nee, ik zit ook bij hem op school

Stanislas Westplantsoen Delft
  woensdag 28 december 2005 @ 14:12:17 #288
137617 Juudmonsterrr
Viva Las Biodome
pi_33469587
Toen ik in de Brugklas zat (heeel lang terug ), zat er een jongen in mijn klas die alleen maar met geslachtsdelen bezig was. We zaten bij techniek en hij had een boor in zijn handen, de leraar was even weg en hij riep in de klas: Zal ik een gaatje in mijn lul boren? Hij wilde het er zo echt mogelijk uit laten zien, maar toen boorde hij echt in zijn lul!!! Haha! Hij begon heel hard te gillen en iedereen schrok ervan maar moest wel lachen, hij moest naar de dokter toe. De verwondingen vielen mee, maar de hele school kende hem wel!!
pi_33470418
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:12 schreef Juudmonsterrr het volgende:
Toen ik in de Brugklas zat (heeel lang terug ), zat er een jongen in mijn klas die alleen maar met geslachtsdelen bezig was. We zaten bij techniek en hij had een boor in zijn handen, de leraar was even weg en hij riep in de klas: Zal ik een gaatje in mijn lul boren? Hij wilde het er zo echt mogelijk uit laten zien, maar toen boorde hij echt in zijn lul!!! Haha! Hij begon heel hard te gillen en iedereen schrok ervan maar moest wel lachen, hij moest naar de dokter toe. De verwondingen vielen mee, maar de hele school kende hem wel!!
OMG
De status 'bagger-user' voorbij
  woensdag 28 december 2005 @ 15:17:43 #290
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33471626
brrrrrr
When all else fails, you always have delusion.
pi_33471872
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef Kiteless het volgende:
Heh
Ik werd vroeger gepest omdat ik raar was..
Dat gebeurde met 5 of 6 gasten ofzo.
Maar er was er eentje die altijd de 'leider' was, zeg maar het voortouw nam.
Nooit meer gezien...

Vorige week had ik toevallig z'n kat hier,
in de schuur gesneden
Say what?
  woensdag 28 december 2005 @ 15:40:46 #292
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33472355
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Say what?
Die kneus heeft het altijd over gesneden katten

Nog effe over mijn verhaaltje:
quote:
Toen ik 6/7 jaar was had ik een nogal seksistische jongen (O v.d. S) in de klas. Hij vond het leuk om de jurkjes en rokjes van de meisjes in en buiten mijn klas uit te rukken, en vooral z'n leuter te laten zien in een volle gymzaal..... tot de leraar het zag en O. uit reflex een loeiharde rotschop in z'n ballen gaf.
Kwam hem toevallig paar weken terug tegen tijdens het uitgaan... kerel stond knotje bezopen al dealend te trippen in de hardstylezaal.
pi_33473592
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef L-IS het volgende:

[..]

Die kneus heeft het altijd over gesneden katten
Ik loop achter op fok

Anyway, leuk topic, al irriteer ik me wel aan de start van de meeste verhalen, bijvoorbeeld:
'Zo was er Peter
Peter was altijd een beetje raar. Peter blablabla'
maar ik zal wel de enige zijn, keep em coming
  woensdag 28 december 2005 @ 16:32:58 #294
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33473921
Waarom irriteer je je dan daaraan ?
  woensdag 28 december 2005 @ 16:39:34 #295
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_33474121
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  woensdag 28 december 2005 @ 16:46:01 #296
137617 Juudmonsterrr
Viva Las Biodome
pi_33474325
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Jikpunth het volgende:
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
Hahahahahaha....
*fun*
  Moderator woensdag 28 december 2005 @ 16:58:19 #297
18653 crew  D.
pi_33474700
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Mirel het volgende:
tvp
foei
  woensdag 28 december 2005 @ 17:12:02 #298
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33475125
een tvp als deze zo op slot gaat
pi_33475190
tvp
  woensdag 28 december 2005 @ 17:17:45 #300
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33475299
en nog één
  woensdag 28 december 2005 @ 17:18:09 #301
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33475307
Op slot !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')