op de middelbare school hadden wij ook een aantal vage types. We hadden P, een jongen die een jaartje ouder was dan wij allen, maar door z'n gehele puberteit een verschrikkelijk hoge stem had, als een muis. Als ie ging lachen echter, ging z'n stem naar beneden, wat hilarisch was en hij werd er dus erg mee gepest. Maar hij had nog meer vage trekken, hij had altijd hele nette schoenen aan, van het type, kijk mij eens 40 zijn, en altijd dezelfde broek, trui.. En hij had een ernstige vorm van roos ofzo... Oooh wat is die jongen gepest. Stonk ook nog als de neten.
In de tweede hadden we echter een giga hechte klas, en P viel ontzettend buiten de boot. Wij als klas vonden dat eigenlijk heel erg, en we hebben geprobeerd hem bij onze groep te krijgen, maar dat wilde maar niet lukken, hij wou geen toenadering. Die geen-toenadering is door mn mannelijke klasgenoten gigantisch hard afgestraft door hem tijdens een gymles verschrikkelijk vol met deo te spuiten. Wij meiden hardstikke boos, maar goed, dat was dus het einde van P.
Zat er in de vierde en vijfde ofzo nog een ander meisje in de klas, ik weet niet meer hoe ze heette. Schreef ook liefdesbrieven in haar eigen handschrift. Al dr vriendjes heetten ook Boy. Had ze ook allemaal fotos van, geen van allen natuurlijk echt. Poseerde ook altijd "van de zijkant" op klassefotos. Ze had een mollig buikje, die daardoor supergoed in beeld was. Ook een geval apart.
Maar tijdens een van mijn spijbeltochten kwam ik haar tegen, in de tram. Hebben we een uurtje ofzo zitten kletsen, ze was een heel eenzaam ongelukkig meisje en het was voor mij logisch waarom ze al dat soort "streken" uithaalde, maar vond het opzich niet leuk van d'r. Heb een poosje geprobeerd het voor haar op te nemen maar was wel heel moeilijk omdat ze met haar aandachtstrekkerij echt het bloed onder je nagels vandaan kon halen.
Hadden we nog de vriendin (niet seksueel) van P.
Kende dr niet zo goed, .. We noemde haar ook Tsjernobyl. D'r kapsel zag eruit als een paddestoelwolk
![]()
Maar goed, daar staat tegenover dat ik ook een jaar of drie bekend heb gestaan als "De Kotstrui".