Ik had een scheikunde leraar die een beetje...ehm.. onervaren was. (maar erg aardig, kon ook goed orde houden)quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Onze natuurkunde lerares (vaag mens, heette Wielewaal ofzo) ging eens op een tafel staan boven een brander om te laten zien wat een grote steekvlam je kon krijgen als je er magnesiumpoeder van grote hoogte instrooide.
WOESH.
Dag pony.
Dan geloof jij het toch niet Thomasquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
das net zoiets als
André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)
geloof dus weinig daarvan
Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
dees was nog erger.
ik stond achter hem in de rij voor de kassa.
maar hij zat het nieuwe kantine meisje te versieren en zij was te verlegen maar het duurde lang dus ik zei: schiet nou eens op mush, hij draaide om en vroeg aan mij: heb jij een zus? dus ik zei sarastisch voor 2000 euro zorg ik dat ze met jouw trouwt.
hij zo van: echt waar?
volgende dag had hij nog ook echt 2000 euro bij hem en het duurde heel lang voordat hij ervan overtuigt was dat ik een grap maakte![]()
![]()
En hoe heb je het goedgemaakt?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!
(dus 500 Euro voor die deal van gisteren)
Zo, hee pffttt...........
Lol. Die vent is nu mijn mentor. Best lol... Nog meer uitspraken van hem:quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Drago-X het volgende:
Over leraren gesproken.
Een leraar die een steen aan zijn bureau had, die hij zelfs een naam had gegeven![]()
Rocky heette de steen, hij had hem aan een ketting aan zijn bureau hangen![]()
En een leraar met super uitsprakenHij zei ze altijd met een zware stem, die was echt masterlijk, daar praat iedereen jaren later nog steeds over
![]()
Voorbeelden![]()
'wie de benen spreid vraagt om gezelligheid'![]()
'we gaan vandaag weer als een speer!'
'stelletje smurfen!'
'ik sta vandaag op scherp!'
'gi nie besti nie'
Hij las ook altijd verhalen voor, zoals 'eendje kwak'
En het vaagste verhaal over een of andere gast die door de schoorsteen naar binnen scheet omdat hij boos was ofzoiets.
500 euro voor je levenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!
(dus 500 Euro voor die deal van gisteren)
Zo, hee pffttt...........
http://www.per.hqusareur.army.mil/services/safetydivision/dandergoodsexp/netherlands%20&%20belgium/suppl/SUPPL%20WP%20BD.docquote:Op woensdag 21 december 2005 11:01 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Die fosfor verhalen![]()
Als er ook maar een klein beetje van in je lichaam raakt dan zal je het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen, je zal binnen een dag zeer pijnlijk sterven.....
en die leraren die snijden gewoon hompen met mesjes en laten het slingeren over hun bureaupriceless
quote:Chronic exposure to white phosphorus vapor, the active ingredient of most matches from the 1840s to the 1910s, caused a deposition of phosphorus in the jaw bones. It also caused some serious brain damage. Workers afflicted would begin suffering painful toothaches and swelling of the gums. Over time, the jaw bone would begin to abscess, a process which was both extremely painful and disfiguring to the patient, and repellent to others, since drainage from the dying bone tissue was exceedingly foul-smelling. The jawbones would gradually rot away and would actually glow a greenish-white color in the dark. Surgical removal of the afflicted jaw bones might save the sufferers' life at this point—otherwise, death from organ failure would invariably follow.
In de Vietnam oorlog lieten ze dat ook uit vliegtuigen vallen over dorpjes enzo...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Arme mensen in de lucifer fabrieken in de 19e eeuw![]()
![]()
[..]
en dat gebruiken ze nu in Irak op mensen, en nee hoor dat is helemaal niet slecht voor je![]()
![]()
maarja, back OT !
In onze 'schoolkrant' (veredeld stukje wc-papier) hebben we een speciaal rubriek, de 'le-raar-iteiten', over uitspraken van leraren. Enkele voorbeelden...quote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef BMRS het volgende:Lol. Die vent is nu mijn mentor. Best lol... Nog meer uitspraken van hem:
'hup en.... hup'
'vandaag gaan we heel hard werken. willen we dat???? jaaaaaa, dat willen we'
wie denk je eigenlijk dat je bent?quote:
Lekker die poppetjes in het water laten verzuipenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef sjakie007 het volgende:
Ook speelde hij graag Rollercoaster Tycoon, in dit spel ging hij tekeer als een ware sadist, hij zorge ervoor dat de mensen, die in een attractie gingen zetten, ook niet meer weg konden komen uit het park. Heerlijk was dat![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en die kerel zei nooit wat
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en dan even vertellen.
Ik geloof ook dat de helft hier verzonnen is en de helft flink aangedikt dus maak je niet te veel zorgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef Hpzone het volgende:
Waarom is mijn school nou zo saai, wij hebben nooit van die acties
Nah, ik vind een hoop verhalen juist vrij herkenbaar, met van die nerdo's die zich hechten aan hun tas of er raar bijlopen. Zulke types lopen er gewoon rond.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat de helft hier verzonnen is en de helft flink aangedikt dus maak je niet te veel zorgen.
Komt me erg bekend voor.. school toevalllig in Ede ofzo?quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef LKEN het volgende:
[..]
In onze 'schoolkrant' (veredeld stukje wc-papier) hebben we een speciaal rubriek, de 'le-raar-iteiten', over uitspraken van leraren. Enkele voorbeelden...
[...]
Nee, ik zit ook bij hem op schoolquote:Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef papierclipje het volgende:
[..]
Komt me erg bekend voor.. school toevalllig in Ede ofzo?
OMGquote:Op woensdag 28 december 2005 14:12 schreef Juudmonsterrr het volgende:
Toen ik in de Brugklas zat (heeel lang terug), zat er een jongen in mijn klas die alleen maar met geslachtsdelen bezig was. We zaten bij techniek en hij had een boor in zijn handen, de leraar was even weg en hij riep in de klas: Zal ik een gaatje in mijn lul boren? Hij wilde het er zo echt mogelijk uit laten zien, maar toen boorde hij echt in zijn lul!!! Haha! Hij begon heel hard te gillen en iedereen schrok ervan maar moest wel lachen, hij moest naar de dokter toe. De verwondingen vielen mee, maar de hele school kende hem wel!!
Say what?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef Kiteless het volgende:
Heh
Ik werd vroeger gepest omdat ik raar was..
Dat gebeurde met 5 of 6 gasten ofzo.
Maar er was er eentje die altijd de 'leider' was, zeg maar het voortouw nam.
Nooit meer gezien...
Vorige week had ik toevallig z'n kat hier,
in de schuur gesneden
Die kneus heeft het altijd over gesneden kattenquote:
Kwam hem toevallig paar weken terug tegen tijdens het uitgaan... kerel stond knotje bezopen al dealend te trippen in de hardstylezaal.quote:Toen ik 6/7 jaar was had ik een nogal seksistische jongen (O v.d. S) in de klas. Hij vond het leuk om de jurkjes en rokjes van de meisjes in en buiten mijn klas uit te rukken, en vooral z'n leuter te laten zien in een volle gymzaal..... tot de leraar het zag en O. uit reflex een loeiharde rotschop in z'n ballen gaf.
Ik loop achter op fokquote:Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef L-IS het volgende:
[..]
Die kneus heeft het altijd over gesneden katten![]()
Hahahahahaha....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Jikpunth het volgende:
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |