abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33237018
Bij ons ook een keer. Brak iemand in het scheikunde lokaal een kraan af. Toen kwam er in het lokaal water door het plafond heen.
pi_33237321
Onze natuurkunde lerares (vaag mens, heette Wielewaal ofzo) ging eens op een tafel staan boven een brander om te laten zien wat een grote steekvlam je kon krijgen als je er magnesiumpoeder van grote hoogte instrooide.
WOESH.
Dag pony.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33237549
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Onze natuurkunde lerares (vaag mens, heette Wielewaal ofzo) ging eens op een tafel staan boven een brander om te laten zien wat een grote steekvlam je kon krijgen als je er magnesiumpoeder van grote hoogte instrooide.
WOESH.
Dag pony.
Ik had een scheikunde leraar die een beetje...ehm.. onervaren was. (maar erg aardig, kon ook goed orde houden)
Op een gegeven moment pakte hij de bak met daarin witte fosfor onder olie. (als je het onder de olie vandaan haalt en gewoon laat liggen gaat het fikken )
Hij haalde de fosfor onder de olie vandaan en wilde er een stukje afhalen. Nu doe je dat gewoonlijk met één snelle beweging, of je haalt het er af wanneer het nog onder de olie ligt.
Hij pakte een karteltjesmes.......
De klas lette op dat moment niet echt op hem, want ze waren rustig aan het werk.
Ik zag het toevallig. De TOA (technisch onderwijs assisitent, hielp soms bij scheikunde practica) keek mij aan... ik keek hem aan....
Ik schoot in de lach en de TOA fluisterde: "houd je stil, ik wil het effect zien".
Het effect was duidelijk. Een halve minuut nadat hij was begonnen met het relaxed doorzagen van witte fosfor met een kartelmes, vloog het hele blok natuurlijk in de fik
En het was een HELEBOEL fosfor!

Dat waren mooie tijden (en de TOA kon je opvegen)
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:29:37 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33238541
Op de basisschool was er een gozer, die altijd gepest werd. Hij werd kwaad en begon te briesen, te trappelen met zijn 'hoeven' en stormde op je af als een dolle stier..

Hij kon helaas wel hard slaan.
A.M.A.B
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:30:30 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33238553
wij hadden ook een toa, maar die ging ALLES uitproberen als de leraar te laat was
wij zo van, Ad, wat gebeurd er met melkpoeder?
hij, dat ontploft
wij: neeee joh dat kan niet
hij echt wel *Brander aanzet en koffiepoeder erinsmijt*
wij: MEER!!!
toen liet hij het halfe potje vallen flinke vuurbal
daarna magnesium, aluminium en RVS geweldige les! (en onze tassen waren "metalic"ze zaten vol met ijzerpoeder )
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:18:52 #256
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_33239578
wat een topic dit

*tvp*
dus...
pi_33239958
over scheikunde leraren gesproken, wij hadden altijd een hele nette scheikunde leraar. Al deed je 1 ding verkeerd bij een proef ofzo dan was je zwaar de lul bij hem.

Ging die zelf een keer fosfor ofzo demonstreren (dat spul dat vanzelf in de fik vliegt). Goed verlopen dus hij gaat weer les geven bleek dat ie een stukje vergeten was vloog het papier op z'n bureau in de fik kon die zelf helaas wel om lachen

Ook nog een scheikunde leraar gehad die sletjes niet mocht. Dus een zo'n breezerslet zo arrogant naar hem kijken werd ze er gelijk uit gestuurd en mocht ze nooit meer de les in hij gaf ook 4en aan mensen die al 2 jaar niet meer in de klas zaten.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:40:57 #258
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33240190
Een verhaal (een van de velen) wat me altijd is bijgebleven was bij Frans in geloof ik 3 Havo. We hadden een nieuwe lerares gekregen, een Francaise die echt zo verschrikkelijk irritant was. Als grap hadden ze toen met 3/4 man ( en dit waren niet eens de echte verschrikkelijken vd klas ) de boekenkast voor de deur geschoven, zodat ze er niet uit kwam.
Ze heeft daarbinnen misschien wel 5 minuten op die deur staan bonken en wij hadden erna gewoon les . Het mooie was dat niemand die boekenkast terug durfde te plaatsen omdat dan gedacht werd dat je een flinke schorsing zou krijgen.
Nou de les die volgde stond in het teken van de mentor en het hoofd van de school. Wie dit op zijn geweten had. Als we niet zeiden wie het gedaan had kregen we allemaal straf Mooi dat de hele klas toen niets zei..... van de dreiging van het hoofd is uiteindelijk niets terechtgekomen, alleen was dat wijf van Frans het hele jaar niet meer te genieten
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_33259705
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
das net zoiets als

André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)

geloof dus weinig daarvan
Dan geloof jij het toch niet Thomas
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:32:09 #260
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33260053
Ik ben een Ongelovige Thomas ja .. jammer dat ik je woord grapje snap hé
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33263471
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

dees was nog erger.

ik stond achter hem in de rij voor de kassa.

maar hij zat het nieuwe kantine meisje te versieren en zij was te verlegen maar het duurde lang dus ik zei: schiet nou eens op mush, hij draaide om en vroeg aan mij: heb jij een zus? dus ik zei sarastisch voor 2000 euro zorg ik dat ze met jouw trouwt.
hij zo van: echt waar?

volgende dag had hij nog ook echt 2000 euro bij hem en het duurde heel lang voordat hij ervan overtuigt was dat ik een grap maakte
Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!
(dus 500 Euro voor die deal van gisteren)
Zo, hee pffttt...........
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_33266498
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Verdraaid! Dat doet me denken aan een van de allerbeste anecdotes die ik in mijn schooltijd heb meegemaakt. Ik zat te dollen met een gevaarlijke Marokkaan die alles kon regelen. Pistolen, juwelen, paspoorten wat je maar wilt. Ik zei nou doe me dan maar een ... vul maar in. De volgende dag had-ie het geregeld, maar ik had natuurlijk geen, laten we zeggen, 1000 euro. Omdat dit zich op het schoolplein afspeelde, kon iedereen toekijken hoe de stemming van de Marokkaan ineens omsloeg en mij even zou doodmaken. Dat gebeurde dus even niet (nog niet), want die maroc zou terug komen met zijn matties en toen zou ik wel even wat gaan beleven. Toen had ik wel even wat angstige momenten en zowat de halve school wenste me alvast een "beter leven na de dood" toe, pffft. Ik dacht er nog aan of het wat zou uitmaken als ik excuses kon maken. Dus de volgende dag stap ik op die Marokkaan af... "Zeg, over gisteren..." voordat ik ook maar kon uitpraten, antwoordde hij met: 500 Euro!!!
En hoe heb je het goedgemaakt?
En waar vroeg je nou eigenlijk om?
pi_33266646
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Drago-X het volgende:
Over leraren gesproken.

Een leraar die een steen aan zijn bureau had, die hij zelfs een naam had gegeven
Rocky heette de steen, hij had hem aan een ketting aan zijn bureau hangen

En een leraar met super uitspraken Hij zei ze altijd met een zware stem, die was echt masterlijk, daar praat iedereen jaren later nog steeds over
Voorbeelden
'wie de benen spreid vraagt om gezelligheid'
'we gaan vandaag weer als een speer!'
'stelletje smurfen!'
'ik sta vandaag op scherp!'
'gi nie besti nie'
Hij las ook altijd verhalen voor, zoals 'eendje kwak'
En het vaagste verhaal over een of andere gast die door de schoorsteen naar binnen scheet omdat hij boos was ofzoiets.
Lol. Die vent is nu mijn mentor. Best lol... Nog meer uitspraken van hem:

'hup en.... hup'
'vandaag gaan we heel hard werken. willen we dat???? jaaaaaa, dat willen we'

Soms komt de coordinator van klas 4 wel eens binnen lopen (dhr G.) en daar gaat hij dan bij lopen slijmen. Overigens, deze leraar vind het ook nooit leuk als je goeddag zegt, dus wij schrijven daar af en toe het hele bord mee vol voordat hij de klas binnen komt lopen.

Iig, dit is niet de enige leraar hier op school. Zo hebben we nu ook een nieuwe leraar(es) voor natuurkunde. Die kan echt geen orde houden, en er wordt dus echt niets gedaan. Zo rukken wij gewoon posters van de muren af, en gaan daar mega vliegtuigen van vouwen (A2 formaat). Best lachen...
  woensdag 21 december 2005 @ 09:25:24 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33266869
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

500 euro voor je leven zonde van je geld!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_33268400
Die fosfor verhalen

Als er ook maar een klein beetje van in je lichaam raakt dan zal je het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen, je zal binnen een dag zeer pijnlijk sterven.....

en die leraren die snijden gewoon hompen met mesjes en laten het slingeren over hun bureau priceless
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_33268753
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:01 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Die fosfor verhalen

Als er ook maar een klein beetje van in je lichaam raakt dan zal je het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen, je zal binnen een dag zeer pijnlijk sterven.....

en die leraren die snijden gewoon hompen met mesjes en laten het slingeren over hun bureau priceless
http://www.per.hqusareur.army.mil/services/safetydivision/dandergoodsexp/netherlands%20&%20belgium/suppl/SUPPL%20WP%20BD.doc
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33269267
Arme mensen in de lucifer fabrieken in de 19e eeuw
quote:
Chronic exposure to white phosphorus vapor, the active ingredient of most matches from the 1840s to the 1910s, caused a deposition of phosphorus in the jaw bones. It also caused some serious brain damage. Workers afflicted would begin suffering painful toothaches and swelling of the gums. Over time, the jaw bone would begin to abscess, a process which was both extremely painful and disfiguring to the patient, and repellent to others, since drainage from the dying bone tissue was exceedingly foul-smelling. The jawbones would gradually rot away and would actually glow a greenish-white color in the dark. Surgical removal of the afflicted jaw bones might save the sufferers' life at this point—otherwise, death from organ failure would invariably follow.

en dat gebruiken ze nu in Irak op mensen, en nee hoor dat is helemaal niet slecht voor je

maarja, back OT !
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_33269633
Zag jullie natuurkundeleraar er toevallig zo uit?

Rook hij/zij naar ontbindend kaakbot?
pi_33406293
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Arme mensen in de lucifer fabrieken in de 19e eeuw
[..]
en dat gebruiken ze nu in Irak op mensen, en nee hoor dat is helemaal niet slecht voor je

maarja, back OT !
In de Vietnam oorlog lieten ze dat ook uit vliegtuigen vallen over dorpjes enzo...

en nu ontopic:
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef BMRS het volgende:Lol. Die vent is nu mijn mentor. Best lol... Nog meer uitspraken van hem:
'hup en.... hup'
'vandaag gaan we heel hard werken. willen we dat???? jaaaaaa, dat willen we'
In onze 'schoolkrant' (veredeld stukje wc-papier) hebben we een speciaal rubriek, de 'le-raar-iteiten', over uitspraken van leraren. Enkele voorbeelden...

"Ja, je moet eens een keer die bananen uit je hoofd halen."
"Nederland is beter af zonder jou." ( )

F: "Ik heb tegenwoordig zo'n mapje, zodat iedereen kan zien hoe hard ik werk." (Dit is trouwens zo'n beetje de meest luie die ik ooit heb gekend, een 10 opschrijven als ze het niet zeker weet enzo )

Leerling: "Meneer, mogen we naar huis?"
Dhr. Kluiver: "Ik ben dan wel 55, maar als je dat nog ÉÉN KEER VRAAGT, STAMP IK JE HELEMAAL INELKAAR! Dan slaan bij mij de stoppen door en ga ik me helemaal op jou uitleven!"

Diezelfde gozer heb ik trouwens ook voor Frans gehad (en als mentor ). Iemand noemde hem dus een keer Kluivert. Die gast dus he-le-maal flippen: "De naam is Kluiverrrrrr, en nee, ik heb niemand doodgereden, en ook niemand verkracht!"

Hij vertelde een klasgenoot ook eens, en ik citeer: "Je hebt nog minder verstand dan een Barneveldse legkip!"

Verder is hij zo trots op zijn vak (Frans) dat hij allemaal leerprogramma's ging actionscripten met Flash (daar is hij verder gauw mee gestopt, leerlingen weigerden het te gaan gebruiken ). Tegenwoordig modereert hij een zelf opgezette forum voor alle frans tweëers van onze school.(verkapt 'spam-deze-forum-maar-helemaal-vol' post)
  maandag 26 december 2005 @ 15:29:19 #270
97079 Jeff89
Conquer All
pi_33415717

De avatar van die Kluiver
pi_33420645
Ik heb jaren geleden een collega gehad, laten we ´m Gijs noemen.

Gijs was bijna 40, vlassig baarje, soort JP kapsel, beetje ouwe lullerig gekleed een een gebit wat half versleten en grijs was.
Hij woonde nog bij z´n ouders.
Niet echt een fijn gezicht als je met ´m praatte.
We hebben hem wel diplomatiek verteld dat een kunstgebit misschien een goed idee was...
Hoogbegaafd, maar sociaal gezien een mossel.
Vroeg opstaan had ie een broertje dood aan, op een gegeven moment begon ie om 10:30h.
Bovendien had hij een oogje op een dame, maar dit was niet geheel wederzijds
Begon ie als ze in de buurt was haar naam enthousiast te fluisteren... .
Had hij twee weken vrij in hartje zomer, dan kwam hij na de vacantie lijkbleek terug, terwijl hij op vijf minuten lopen van het strand woont.
Had ie twee weken zitten internetten.
Vage gozer......
pi_33429487
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:29 schreef Jeff89 het volgende:
[afbeelding]

De avatar van die Kluiver
lolleromg, dat is nog echt waar ook (nooit van hem verwacht )
pi_33436295
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

[..]

sararaats

Hmm, is dit 'r?
wie denk je eigenlijk dat je bent?

ik ben geen Nederlander dus wil hier niets mee te maken hebben
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_33453083
Heerlijk die avatar.

Ik had vroeger J in de klas, J was een beetje een apart typje. Hij had wel een normale rugzak, maar die deed hield ie altijd vast bij het handvat wat er boven zat. Net zolang totdat die handvat afgesleten en kapot was. Toen repareerde hij het handvat weer met naald en draad, waardoor hij weer fijn verder kon.
Ook waren zijn haren zo vet, dat hij gewoon bleef drijven als we gingen zwemmen.
Hij werd trouwens nooit gepest, puur uit medelijden.

In het eerste jaar van mijn HBO opleiding zat ik in de klas met R, hij deed samen met zijn zus dezelfde opleiding. Wat ik me nog kan herinneren aan hem, was die afgrijselijke lucht die om hem heen hing, gele half verrotte tanden, gemilimeterd haar, en een bril uit de jaren '80, maar wat werkelijk alles sloeg, was het feit dat hij een korte broek aan had, met een palmbomenmotiefje, dit broekje was zo kort, dat zelfs een boxershort nog langere pijpen heeft. Broer en zus waren na een paar maanden ook gestopt.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_33453419
Wij hadden iemand op school, en die kerel zei nooit wat, alleen maar lachen. Enige wat ie mooi vond was bouten en boeren laten. Liep ie naar voren in de klas, stiekem dikke bout bij de docent laten, en dan weer terug komen bij het tafeltje en dan even vertellen. Elke dag lachen .
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33454767
dat zijn ook mooie verhalen.
We hadden ook een gast in de klas, dat was een typisch boertje, en naast zijn boerderij loopt een mountainbike route, bleek dus een hobby van hem te zijn om een stok tussen de wielen te steken van de mountainbikers. Ook speelde hij graag Rollercoaster Tycoon, in dit spel ging hij tekeer als een ware sadist, hij zorge ervoor dat de mensen, die in een attractie gingen zetten, ook niet meer weg konden komen uit het park. Heerlijk was dat
Het idiote aan hem is ook nog eens, dat hij eerst naar Hogeschool Larenstein zou gaan, iets met landbouw, maar dat ie na een half jaar gestopt was, om een loonwerkersopleiding te gaan doen...
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:17:20 #277
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_33456483
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef sjakie007 het volgende:
Ook speelde hij graag Rollercoaster Tycoon, in dit spel ging hij tekeer als een ware sadist, hij zorge ervoor dat de mensen, die in een attractie gingen zetten, ook niet meer weg konden komen uit het park. Heerlijk was dat
Lekker die poppetjes in het water laten verzuipen
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_33457318
Of de achtbaan niet afmaken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33457338
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en die kerel zei nooit wat
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en dan even vertellen.
Mis ik iets?
pi_33458475
tvp
pi_33459447
heerlijk ook die types die niet helemaal sporen, die alle ellende uithalen waar een normaal mens alleen maar van durft te dromen en die er dan niet de minste gene over hebben en ook gewoon doorgaan als iemand het ziet.

Dit was op een strenge reformatorische (zwaar gereformeerde) school een jaar of drie terug.
Een jongen was zo opgefokt geraakt in zijn haat tegenover wat ook (toegegeven) een aantal onuitstaanbare leraren waren dat hij een ijzerzaagje uit het handwerklokaal meegenomen had naar de wc, en een eindje stortbuis van een centimeter of 30 er tussenuit zaagde.
Alleen al dat je zoiets durft te doen, met de herkenbare herrie die het maakt!

Daarop volgend 1 of andere brugklas nerd naar de wc natuurlijk en even later jawel hoor

BROOOOOOOSHHHHHH!!!!!!!
"AAAAhhhh!!!!"
[komt zeiknat de wc uitrennen]

Die gast was niet eens blijven staan wachten om te kijken maar was zijn volgende wraakactie al weer aan het voorbereiden.

Ach de middelbare school zat ik er nog maar.
Dit was een verhaal van mijn jongere broertje.
pi_33459740
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef Hpzone het volgende:
Waarom is mijn school nou zo saai, wij hebben nooit van die acties
Ik geloof ook dat de helft hier verzonnen is en de helft flink aangedikt dus maak je niet te veel zorgen.
pi_33459944
Gelukkig maar
  woensdag 28 december 2005 @ 02:23:49 #284
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33460543
Heh
Ik werd vroeger gepest omdat ik raar was..
Dat gebeurde met 5 of 6 gasten ofzo.
Maar er was er eentje die altijd de 'leider' was, zeg maar het voortouw nam.
Nooit meer gezien...

Vorige week had ik toevallig z'n kat hier,
in de schuur gesneden
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33461916
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef brrrrrrt het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat de helft hier verzonnen is en de helft flink aangedikt dus maak je niet te veel zorgen.
Nah, ik vind een hoop verhalen juist vrij herkenbaar, met van die nerdo's die zich hechten aan hun tas of er raar bijlopen. Zulke types lopen er gewoon rond.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:34:20 #286
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33468491
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef LKEN het volgende:

[..]

In onze 'schoolkrant' (veredeld stukje wc-papier) hebben we een speciaal rubriek, de 'le-raar-iteiten', over uitspraken van leraren. Enkele voorbeelden...

[...]
Komt me erg bekend voor.. school toevalllig in Ede ofzo?
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_33468837
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef papierclipje het volgende:

[..]

Komt me erg bekend voor.. school toevalllig in Ede ofzo?
Nee, ik zit ook bij hem op school

Stanislas Westplantsoen Delft
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 28 december 2005 @ 14:12:17 #288
137617 Juudmonsterrr
Viva Las Biodome
pi_33469587
Toen ik in de Brugklas zat (heeel lang terug ), zat er een jongen in mijn klas die alleen maar met geslachtsdelen bezig was. We zaten bij techniek en hij had een boor in zijn handen, de leraar was even weg en hij riep in de klas: Zal ik een gaatje in mijn lul boren? Hij wilde het er zo echt mogelijk uit laten zien, maar toen boorde hij echt in zijn lul!!! Haha! Hij begon heel hard te gillen en iedereen schrok ervan maar moest wel lachen, hij moest naar de dokter toe. De verwondingen vielen mee, maar de hele school kende hem wel!!
pi_33470418
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:12 schreef Juudmonsterrr het volgende:
Toen ik in de Brugklas zat (heeel lang terug ), zat er een jongen in mijn klas die alleen maar met geslachtsdelen bezig was. We zaten bij techniek en hij had een boor in zijn handen, de leraar was even weg en hij riep in de klas: Zal ik een gaatje in mijn lul boren? Hij wilde het er zo echt mogelijk uit laten zien, maar toen boorde hij echt in zijn lul!!! Haha! Hij begon heel hard te gillen en iedereen schrok ervan maar moest wel lachen, hij moest naar de dokter toe. De verwondingen vielen mee, maar de hele school kende hem wel!!
OMG
De status 'bagger-user' voorbij
  woensdag 28 december 2005 @ 15:17:43 #290
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33471626
brrrrrr
When all else fails, you always have delusion.
pi_33471872
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef Kiteless het volgende:
Heh
Ik werd vroeger gepest omdat ik raar was..
Dat gebeurde met 5 of 6 gasten ofzo.
Maar er was er eentje die altijd de 'leider' was, zeg maar het voortouw nam.
Nooit meer gezien...

Vorige week had ik toevallig z'n kat hier,
in de schuur gesneden
Say what?
  woensdag 28 december 2005 @ 15:40:46 #292
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33472355
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Say what?
Die kneus heeft het altijd over gesneden katten

Nog effe over mijn verhaaltje:
quote:
Toen ik 6/7 jaar was had ik een nogal seksistische jongen (O v.d. S) in de klas. Hij vond het leuk om de jurkjes en rokjes van de meisjes in en buiten mijn klas uit te rukken, en vooral z'n leuter te laten zien in een volle gymzaal..... tot de leraar het zag en O. uit reflex een loeiharde rotschop in z'n ballen gaf.
Kwam hem toevallig paar weken terug tegen tijdens het uitgaan... kerel stond knotje bezopen al dealend te trippen in de hardstylezaal.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_33473592
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef L-IS het volgende:

[..]

Die kneus heeft het altijd over gesneden katten
Ik loop achter op fok

Anyway, leuk topic, al irriteer ik me wel aan de start van de meeste verhalen, bijvoorbeeld:
'Zo was er Peter
Peter was altijd een beetje raar. Peter blablabla'
maar ik zal wel de enige zijn, keep em coming
  woensdag 28 december 2005 @ 16:32:58 #294
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33473921
Waarom irriteer je je dan daaraan ?
  woensdag 28 december 2005 @ 16:39:34 #295
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_33474121
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  woensdag 28 december 2005 @ 16:46:01 #296
137617 Juudmonsterrr
Viva Las Biodome
pi_33474325
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Jikpunth het volgende:
Mijn ex vriendinnetje was ook wel een prachtig figuur (niet de slimste zullen we maar zeggen) vooral toen ze tijdens de biologieles (er was net uitgelegd dat sperma voor een groot deel uit suikers bestaat) de opmerking maakte: "waarom smaakt het dan niet zoet". It just wasn't made to last...
Hahahahahaha....
*fun*
  Moderator woensdag 28 december 2005 @ 16:58:19 #297
18653 crew  D.
pi_33474700
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Mirel het volgende:
tvp
foei
  woensdag 28 december 2005 @ 17:12:02 #298
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33475125
een tvp als deze zo op slot gaat
pi_33475190
tvp
  woensdag 28 december 2005 @ 17:17:45 #300
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33475299
en nog één
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')