quote:Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Heette hij misschien Vincent? Zo iemand heb ik ook gehad ik de klas
hehe die krantenkoppen iddquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef LKEN het volgende:
[..]
van Koppen![]()
![]()
Edit: Tevens had hij aan zijn muur 'leuke' krantenkoppen hangen, zoals "God is bioloog" of "Ik dank mijn succes aan God en Jos" (Jos is zijn voornaam)![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Op de Basisschool was er een jongen die in de tussenmiddag thuis heel veel rondjes ging draaien
in de hoop dat ie ziek werd en niet meer naar schgool hoefde.
Ik weet écht niet meer hoe hij heet, maar Vincent iig niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:
Heette hij misschien Vincent? Zo iemand heb ik ook gehad ik de klas
Whaha, hoe erkenbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Op de Basisschool was er een jongen die in de tussenmiddag thuis heel veel rondjes ging draaien
in de hoop dat ie ziek werd en niet meer naar schgool hoefde.
Geen idee, zat bij hem in de eerste (waar ik net zo'n fuck up als hem was) van de middelbare school, daar werd hij van afgeschopt omdat hij leraren aanviel. Compleet met molenwiekenarmen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Bobbie nu doet in zijn leven?!![]()
Huilliequote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
hehe die krantenkoppen idd
Trouwens, wat ben je voor baggeraar, je post alleen maar in Onz, Klb en GC
Elektron toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef LKEN het volgende:
[..]
Huillie![]()
Heb je het verhaal van ene M. uit Elekton al verteld?
Josjequote:Op woensdag 14 december 2005 17:40 schreef Dipollo het volgende:
Op het Gymnasium hadden we een jongen. J. Echt een van de grootste mafketels die ik daar ben tegengekomen. Zat vaak stoned in de les, kon z'n vuist helemaal in zijn mond steken!!, heeft een keer de koffieautomaat in de fik gezet, echt het type d'r zit een draadje los. Ik vergeet nooit meer dat we bij de kapstokken aan kwamen en dat hij daar ook stond. Vraagt ie aan mij: "is dit jou jas?" Ik antwoord ontkennend net als een vriend van me. "Ow dan maakt het niet uit.." Hij pakt een aansteker en steekt die jas in de hens... Zo ben ik ze niet vaak tegengekomen.
Wel fout eigenlijk maar ik moest toch ff lachen!:Xquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef Nenootje het volgende:
Datzelfde jaar hadden we nog een ander T. in de klas, die een afwijking aan z'n ene oog had. Ik weet niet precies wat het was, maar hij puilde er heel erg uit en kon bijna niets zien. Ging hij dus een opleiding fotografie doenNa een jaar is hij toch maar gestopt, omdat hij niets zag als hij door het fototoestel keek
![]()
Dat hadden wij ook dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wel fout eigenlijk maar ik moest toch ff lachen!:X
Die zat bij mijn zus in de klasquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Josje
En die koffieautomaat dat was echt onder de gordel
Hoe heet je zus ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef icebliss het volgende:
[..]
Die zat bij mijn zus in de klas!
Ah wat zielig...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef Cattara het volgende:
En Tom...Dat was echt zo'n stille!
Een keertje tijdens gym,kwam ie uitgerekend bij mij in het groepje.
we deden hockey en op een gegeven moment wou hij van mij de bal nemen!!!(teamgenoot).
Ik bedenk me niet en geef hem toch een oplawaaier met die hockeystick!!!
De volgende ochtend had ie de zijkant van z'n gezicht blauw....
Het was wel erg hard aangekomen....Maar...was gelijk niet meer zo'n "stille".
![]()
![]()
Was het op een school in Beek, in Zuid-Limburg?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik weet écht niet meer hoe hij heet, maar Vincent iig niet.
Neequote:Op maandag 19 december 2005 15:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Was het op een school in Beek, in Zuid-Limburg?
Maar nu ben ik wel heel benieuwd over wie jij het hebt en waaromquote:Op maandag 19 december 2005 15:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep, best wel sneu eigenlijk
quote:Op basisschool nummer 1 hadden we A.. A huilde altijd. Al-tijd. A. woonde (nog steeds overigens) bij zijn oude tante, nadat zijn moeder overleed bij zijn geboorte en zijn vader de hort op was gegaan. Ik denk dat A. daarom huilde. Maar hij blijkt tot minstens in groep 5 of 6 gehuild te hebben. En dat is best wel lang. Ik heb volgens mij thuis nog wel een klassenfoto waar A. een huiliegezichtje heeft. Ik kwam hem later op de middelbare school tegen waar ik hem voor het eerst met droge wangen zag. Daar werd hij gepest. Niet mee bemoeid. Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen bij autorijles. Even met hem gekletst, was wel leuk. A. blijft voor mij altijd een beetje speciaal, ook al was het een raar iemand.
'Mijn' jongetje huilde niet altijd. Hij huilde gewoon om de stomste dingenquote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb het verhaal gepost in het 1e deel van dit topic, maar ik zal het wel even quoten voor je![]()
Whaha stoere actiequote:Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Chokeme het volgende:
Het leuke was, hij werd wel eens gepest (nee dat was niet het leuke) en als je naar zijn magere en vreemd bewegende lichaam keek zou je ook niet snel bang van hem worden. Maar o wee als je met hem ging vechtenSlaan deed ie niet maar met z'n vreemde elastieken lichaam deed ie de vreemste moves en legde hij iedereen in de houdgreep
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef Miesjel het volgende:
Ik ga even een willekeurige verzameling woorden plaatsen zodat ik dit topic op een later moment makkelijk terug kan vinden.
Weet je, ik mag jou niet. Waarom hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef broodaap het volgende:
Wij hadden R. de K op het VMBO.
Bril , lange stekels omhoog en werd rood als je maar het woord seks zei of iets dat er mee te maken had.
Hij stond een keer tegen de muur aan nietszeggend voor zich uit te staren. Toen gaf iemand die naast hem stond overwachts een vuistslag in z'n buik , harder kon bijna nietvond ik wel mooi. Hij achtervolgde ons steeds en ging aan 'onze' tafel zitten , omdat hij iemand kende van vorig jaar die ook aan die tafel zat. Kwam die met z'n broodtrommeltje aanzetten. Hoe hard we hem ook pestten hij ging maar niet weg
op een dag zeiden we gewoon: ga weg
en toen ging die weg
leuk.
je mag me niet? kutzooiquote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Weet je, ik mag jou niet. Waarom hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Ayaxola het volgende:
Iemand die K. Anker heette, daarom haatte ik hem al
Ik heb willekeurig wat plaatsen ingetypt in het telefoonboek en kom in Eindhoven een Koen Anker tegenquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
das net zoiets als
André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)
geloof dus weinig daarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |