abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33118367
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Heette hij misschien Vincent? Zo iemand heb ik ook gehad ik de klas
Ik had vroeger op de basisschool een vriendje die elke dag een kwartje kreeg van zijn ouders als hij niet huilde. Op een gegeven moment werd dat een gulden per dag, naarmate hij ouder werd
pi_33118702
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef LKEN het volgende:

[..]

van Koppen

Edit: Tevens had hij aan zijn muur 'leuke' krantenkoppen hangen, zoals "God is bioloog" of "Ik dank mijn succes aan God en Jos" (Jos is zijn voornaam)
hehe die krantenkoppen idd

Trouwens, wat ben je voor baggeraar, je post alleen maar in Onz, Klb en GC
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 15 december 2005 @ 23:25:28 #203
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33119294
Ik had op de kleuterschool iemand in de klas die zand at.
Ik kende op demiddelbaar iemand die droeg nette schoenen onder een trainingspak.

Op de Basisschool was er een jongen die in de tussenmiddag thuis heel veel rondjes ging draaien
in de hoop dat ie ziek werd en niet meer naar schgool hoefde.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33119348
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Op de Basisschool was er een jongen die in de tussenmiddag thuis heel veel rondjes ging draaien
.
slettebak [@] gmail.com
pi_33119800
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:

Heette hij misschien Vincent? Zo iemand heb ik ook gehad ik de klas
Ik weet écht niet meer hoe hij heet, maar Vincent iig niet.
pi_33119962
ChrisJX, geniaal verhaal
  donderdag 15 december 2005 @ 23:45:36 #207
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33120098
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Whaha, hoe erkenbaar Ik ging ook altijd héél druk doen om een rooie gloeikop te krijgen.. "mama... ik heb denk ik koorts"
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_33123107
Op de MAVo zat ik bij een meisje in de klas die nogal apart was. Haar vader kwam uit Spanje en haar moeder uit Engeland (of net andersom, ik weet het niet precies meer). Maar ze was dus fukking goed in Engels. Ze had ook zo'n hele mooie Engelse uitspraak, en ze had op dr eindexamen iets van een 8/9 ofzo gehaald.
Dat was een van de redenen dat ze nogal bitcherig overkwam, alsof ze zichzelf hoger inschatte dan de rest.

Maar op het MBO kwam ik bij zon gast in de klas, die past perfect in dit topic
Ik deed dus ICT, en die gast: M., was inderdaad zo'n wereldvreemd geval.
Samen met een vriend van me hadden we dus de pech dat we samen met hem een project moesten doen.
Het kwam er op neer dat we een helpdesk moesten ontwerpen/inrichten/verzinnen voor computergebruikers.
Nou was het zo dat M. nogal fan was van vage fantasy-spellen als Magic en dat soort shit. En ik had bedacht om onze helpdesk 'Digital Wizards' te noemen. De andere 2 groepsleden vonden het wel een goeie naam.
Maar M. zat te zeiken dat de naam 'Wizard' niet zomaar gebruikt mocht worden omdat dat een soort van 'edele titel' was ofzo...
Wij echt zo van: 'WTF??, wat zit je nou te zeiken man?'
Heel het project heb ik me dood geërgerd aan die gast.

Maar mijn vriend en ik besloten hem een keer terug te pakken...
Voor datzelfde project moesten we een keer een 'echte' helpdesk bezoeken.
Wij dus helemaal vanuit Den Bosch naar Amsterdam met de trein. Het wachten is alleen nog op M.
Hij wordt dus netjes afgezet door zn mammie, met zn broodtrommeltje.

Afijn, na de hele dag rond M. op sleeptouw genomen werd het tijd om weer naar huis te gaan.
Nu was het zo dat M. in zn 18 jaar naar eigen zeggen nog nooit met de trein was geweest.
Dat vonden we al op zn zachtst gezegd nogal opvallend.
Dus wij zeggen tegen hem: 'Als je nou de trein naar Den Haag neemt, gaat ie in 1 keer door naar Den Bosch. Ben je in een halfuurtje thuis!'

Achteraf had ie toch wel door dat we hem zaten te fucken, maar het was wel een coole stunt geweest.
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:18:17 #209
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33150383
Schop.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:11:42 #211
108862 a-child-in-chains
pi_33152753
Mwa, niet zo heel raar of leuk.
Maar ik had op de basisschool ook een meisje in de klas dat geen fantasie verhaaltjes mocht
aanhoren.
Dus als er werd voorgelzen uit puk en de petteflet of jip en janneke, moest ze snel weg.
En als ze niet snel genoeg wegging ging ze uit d'r zelf huilen.
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies gaande was.

Dat meisje is een zeer aardig en goed mens. Ik zag er laatts met een kindje achterop d'r fiets
No room for the unlucky.
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:23:23 #212
108862 a-child-in-chains
pi_33152917
Die gast dat rondjes draaide, daar kan ik nog meer leuks over vertellen.

1. Op de middelbare school, ik smorgens op de fiets richting' school. Die gast woonde dichtbij school
maar fietste dus in tegengestelde richting mij voorbij 'van school'.
Hij ging dus helemaal niet naar school
Als ie voorbij fietste zei en gebaarde ie nog tegen mij 'niets zeggen he'

2. Ik ging op mezelf wonen en hij woonde nog thuis.
Hij zat op het mbo en het ging dus weer scheef. Hij wilde niet naar school en spijbelde dus
weer aan de lopende band. Wat deed hij? Hij ging smorgens rondjes fietsen in het stadje
en daarna om 9 uur belde hij aan bij mij..

Gezellig!
No room for the unlucky.
pi_33157066
Wij hadden Bobbie in de klas op de basisschool.
Bobbie was een beetje anders. Naast z'n belachelijke naam, was hij klein, met een behoorlijk groot hoofd, en droeg hij (toen) peperdure merkkleding... 5 maten te groot.
Niemand haalde het echter in zijn hoofd om hem te pesten, want Bobbie was nogal een driftkikker.
We hadden op basisschool bijvoorbeeld een gigantische stapel kuifje stripboeken, en raad eens hoe dat hondje heet? Juist ja, Bobbie.
Iemand begon dus als een hond te blaffen, en hield dat nét te lang vol. Opeens hoorde we een krijs, en stormde Bobbie met rood hoofd en schaar in de hand achter hem aan. Eerst door de klas, daarna rondjes door de bovenbouw, om vervolgens langs de kleuterklassen te stormen. En geloof me, koters vinden jochies die met scharen rondrennen mateloos interessant.
Hele school stond dus op stelten, en Bobbie werd naar huis gestuurd.
Om een uur later doodleuk weer in de klas te komen, alsof er niks gebeurd was.

Verder was hij geobsedeerd door sex en geweld. In mijn vriendenalbum (sorry, die dingen waren voor heel even hip op school) schreef hij bij ultieme wens: 'iedereen met een bazooka uitmoorden', en die wens ging gepaard met een krassende tekening van stickpoppetjes die uit elkaar lagen. Natuurlijk met veel, heel veel bloed. Altijd leuk.
En je mocht niks, maar dan ook niks zeggen over zijn moeder. Zelf bekte hij haar af ('hey trut, ik wilde een mars, geen snickers, GA HALEN!'), maar als je per ongeluk expres riep dat zijn moeder in een vuilnisbak woonde (ze heette Sita, en overal stonden vuilcontainers van... Sita. ), dan gijng hij eerst heel nerveus lachen, en een minuut later moest je dekking zoeken voor de lijmpotjes/stoelen/scharen die je om de oren vlogen.
Needless to say, die opmerking werd iedere week wel minstens een paar keer gemaakt.

Zelf was en ben ik trouwens niet veel beter, maar dat komt nog wel ooit in een andere folder. Mmmmmkay?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:42:34 #214
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_33158264
Ik ben erg benieuwd wat Bobbie nu doet in zijn leven?!
ha ha ha ha ha
pi_33158428
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Bobbie nu doet in zijn leven?!
Geen idee, zat bij hem in de eerste (waar ik net zo'n fuck up als hem was) van de middelbare school, daar werd hij van afgeschopt omdat hij leraren aanviel. Compleet met molenwiekenarmen.

Misschien dat ik hem ooit nog tegenkom in een of ander kolommetje van de krant ofzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33160912
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef Agiath het volgende:

[..]

hehe die krantenkoppen idd

Trouwens, wat ben je voor baggeraar, je post alleen maar in Onz, Klb en GC
Huillie

Heb je het verhaal van ene M. uit Elekton al verteld?
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:23:09 #217
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_33161926
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef LKEN het volgende:

[..]

Huillie

Heb je het verhaal van ene M. uit Elekton al verteld?
Elektron toch? Ja dat heeft ie verteld ja
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:39:50 #218
136830 Nenootje
severely detached
pi_33162410
Ik heb al op heel wat scholen gezeten (ik kom uit België en woon nu in Nederland), dus ik ken wel een paar rare mensen ja...

Ik had ook een Bobbie op school. Hij heette vast niet Bobbie, maar hoe hij echt heette, weet ik niet meer. Hij was ook zo'n driftkikkertje die de leraren aanviel. Dit was trouwens nog op de kleuterschool Hij vocht ook regelmatig met andere kindertjes en toen hij 4 of 5 was is hij uit school geschopt, hij ging toen naar een school voor moeilijke kinderen of zo. Tegen mij was hij trouwens wel aardig

Een paar jaar geleden zat ik met T. in de klas. De eerste dag met gym ging hij al aan de basket hangen, die er af viel... Hij heeft het hele jaar rondgelopen in een lange mantel met een cowboyhoed op, terwijl hij ongeveer 1 m 50 groot was. Het leukste was nog toen hij al het hele jaar beweerde weed te roken en een paar jongens uit m'n klas z'n mantel doorzochten toen hij even weg was... Bleek hij zakjes peterselie bij zich te hebben

Datzelfde jaar hadden we nog een ander T. in de klas, die een afwijking aan z'n ene oog had. Ik weet niet precies wat het was, maar hij puilde er heel erg uit en kon bijna niets zien. Ging hij dus een opleiding fotografie doen Na een jaar is hij toch maar gestopt, omdat hij niets zag als hij door het fototoestel keek

Op m'n eerste middelbare school zat een meisje dat Delilah heette... Was niet zo erg geweest als haar broer niet Samson had geheten Ze waren ook heel onverzorgd en stonken een uur in de wind.

Op een andere school zat een meisje dat tegen haar boekentas praatte. Het was best wel sneu, volgens mij was die boekentas ook het enige dat ze had in haar leven. Ze verzorgde hem, gaf hem eten ("Gisteren heeft hij spaghetti gegeten") en op een keer was hij ziek en liet ze hem in haar locker staan.

En dit jaar zit ik met een meisje in de klas die boeken schrijft over 'de andere wereld' Als je haar erover vraagt, legt ze het ook uit alsof het allemaal gebeurd is of kan gebeuren. Ik heb het al eens gelezen en stiekem gaat het gewoon over zichzelf... Dan zie je haar naam staan, doorgestreept en daarnaast de naam van de echte hoofdpersoon. Ook is ze verliefd op een jongen uit de klas en schrijft ze verhaaltjes en gedichtjes over hoe het zou kunnen zijn. Verder schijnt ze regelmatig in een weiland te zitten

[ Bericht 28% gewijzigd door Nenootje op 17-12-2005 15:45:36 ]
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_33162727
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:02:32 #220
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33164320
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:40 schreef Dipollo het volgende:
Op het Gymnasium hadden we een jongen. J. Echt een van de grootste mafketels die ik daar ben tegengekomen. Zat vaak stoned in de les, kon z'n vuist helemaal in zijn mond steken!!, heeft een keer de koffieautomaat in de fik gezet, echt het type d'r zit een draadje los. Ik vergeet nooit meer dat we bij de kapstokken aan kwamen en dat hij daar ook stond. Vraagt ie aan mij: "is dit jou jas?" Ik antwoord ontkennend net als een vriend van me. "Ow dan maakt het niet uit.." Hij pakt een aansteker en steekt die jas in de hens... Zo ben ik ze niet vaak tegengekomen.
Josje

En die koffieautomaat dat was echt onder de gordel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_33164466
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef Nenootje het volgende:

Datzelfde jaar hadden we nog een ander T. in de klas, die een afwijking aan z'n ene oog had. Ik weet niet precies wat het was, maar hij puilde er heel erg uit en kon bijna niets zien. Ging hij dus een opleiding fotografie doen Na een jaar is hij toch maar gestopt, omdat hij niets zag als hij door het fototoestel keek
Wel fout eigenlijk maar ik moest toch ff lachen!:X
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:12:14 #222
136830 Nenootje
severely detached
pi_33164575
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Wel fout eigenlijk maar ik moest toch ff lachen!:X
Dat hadden wij ook dus Hij kon ook nooit in de donkere kamer, want daar zag hij niets.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:09:30 #223
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_33166024
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Josje

En die koffieautomaat dat was echt onder de gordel
Die zat bij mijn zus in de klas !
Tranquillo
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:12:44 #224
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33166103
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef icebliss het volgende:

[..]

Die zat bij mijn zus in de klas !
Hoe heet je zus ?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:20:53 #225
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_33166290
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Hoe heet je zus ?
Jonneke.
Tranquillo
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:25:26 #226
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_33168655

Wha ha,ik zeik zowat in me broek van het lache...
Wat een heerlijk topic!

Toen ik in de eerste klas zat was er een meisje dat bij mij in de buurt woonde.
Ze at alles van de straat!Als we dan in de zandbak zaten vrat ze ALLES op!
Dus ja....Ook alle andere dingen die er in lagen:peukjes,stront!!!Ik werd er misselijk van.
We speelden dan ook nooit lang!

Dan was er ook nog een jongen:Paultje..Die was echt gestoord!hij wou met elk meisje neuken!
Als je dan de wc uitkwam stond ie er weer..En altijd maar iets zingen,iets van :Ik heb u lief mijn nedeland...

En in de 6e van de lagere school was er een meisje met kroeshaar en exeem,volgens mij had ze nog ADHD ook!Altijd wild...en stinken naar zweet!Niet te harden....

Op de MAVO zat er een meisje in de klas die volgens mij niet praten kon het eerste jaar,er kwam alleen maar een zacht gepiep uit...Ze werd erg geplaagd...Best zielig!
Ben benieuwd wat er van dr is geworden.

En Tom...Dat was echt zo'n stille!
Een keertje tijdens gym,kwam ie uitgerekend bij mij in het groepje.
we deden hockey en op een gegeven moment wou hij van mij de bal nemen!!!(teamgenoot).
Ik bedenk me niet en geef hem toch een oplawaaier met die hockeystick!!!
De volgende ochtend had ie de zijkant van z'n gezicht blauw....
Het was wel erg hard aangekomen....Maar...was gelijk niet meer zo'n "stille".

pi_33216099
tvp en topic kickje te leuk om niet meer aan te vullen
pi_33217009
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef Cattara het volgende:

En Tom...Dat was echt zo'n stille!
Een keertje tijdens gym,kwam ie uitgerekend bij mij in het groepje.
we deden hockey en op een gegeven moment wou hij van mij de bal nemen!!!(teamgenoot).
Ik bedenk me niet en geef hem toch een oplawaaier met die hockeystick!!!
De volgende ochtend had ie de zijkant van z'n gezicht blauw....
Het was wel erg hard aangekomen....Maar...was gelijk niet meer zo'n "stille".

Ah wat zielig... . Kon me ook wel doodergeren aan die sukkels die de bal van mij (als teamgenoot) afpakte, was vooral erg met voetbal .
pi_33217928
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik weet écht niet meer hoe hij heet, maar Vincent iig niet.
Was het op een school in Beek, in Zuid-Limburg?
pi_33218099
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:27 schreef BloodyLotte het volgende:

Was het op een school in Beek, in Zuid-Limburg?
Nee

-
Er zijn blijkbaar meer jongetjes met huilbuien als ik de reacties zie
pi_33218150
Yep, best wel sneu eigenlijk
pi_33218234
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep, best wel sneu eigenlijk
Maar nu ben ik wel heel benieuwd over wie jij het hebt en waarom
pi_33218380
Ik heb het verhaal gepost in het 1e deel van dit topic, maar ik zal het wel even quoten voor je
quote:
Op basisschool nummer 1 hadden we A.. A huilde altijd. Al-tijd. A. woonde (nog steeds overigens) bij zijn oude tante, nadat zijn moeder overleed bij zijn geboorte en zijn vader de hort op was gegaan. Ik denk dat A. daarom huilde. Maar hij blijkt tot minstens in groep 5 of 6 gehuild te hebben. En dat is best wel lang. Ik heb volgens mij thuis nog wel een klassenfoto waar A. een huiliegezichtje heeft. Ik kwam hem later op de middelbare school tegen waar ik hem voor het eerst met droge wangen zag. Daar werd hij gepest. Niet mee bemoeid. Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen bij autorijles. Even met hem gekletst, was wel leuk. A. blijft voor mij altijd een beetje speciaal, ook al was het een raar iemand.
pi_33218515
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb het verhaal gepost in het 1e deel van dit topic, maar ik zal het wel even quoten voor je
'Mijn' jongetje huilde niet altijd. Hij huilde gewoon om de stomste dingen
  maandag 19 december 2005 @ 16:19:36 #236
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_33219051
Een kerel waarmee ik op de basisschool zat, tot aan vwo2 uiteindelijk. Liep altijd in enorme sloeberkleren, 1 schoen zat nog maar een halve zool aan, brakke fiets, lerarentas (zo'n leren rechthoekig ding die je over 1 schouder hangt). En schriften had ie niet, hij jatte gewoon een stapel proefwerkbladen die hij in een map propte. Dit was zijn schrift. En dit alles terwijl ze helemaal niet arm waren ofzo, dit zou je juist wel denken. Daarnaast was hij ook motorisch gestoord (liep een beetje raar) wat er best een vreemd geheel van maakte.
Naast dit alles was het wel een topgozer, en ook zeker niet dom, haalde de ene 10 op biologie na de ander.
Het leuke was, hij werd wel eens gepest (nee dat was niet het leuke) en als je naar zijn magere en vreemd bewegende lichaam keek zou je ook niet snel bang van hem worden. Maar o wee als je met hem ging vechten Slaan deed ie niet maar met z'n vreemde elastieken lichaam deed ie de vreemste moves en legde hij iedereen in de houdgreep
It's okay to be white
  maandag 19 december 2005 @ 16:45:02 #237
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33219617
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Chokeme het volgende:
Het leuke was, hij werd wel eens gepest (nee dat was niet het leuke) en als je naar zijn magere en vreemd bewegende lichaam keek zou je ook niet snel bang van hem worden. Maar o wee als je met hem ging vechten Slaan deed ie niet maar met z'n vreemde elastieken lichaam deed ie de vreemste moves en legde hij iedereen in de houdgreep
Whaha stoere actie
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_33219637
Ik ga even een willekeurige verzameling woorden plaatsen zodat ik dit topic op een later moment makkelijk terug kan vinden.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_33222518
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef Miesjel het volgende:
Ik ga even een willekeurige verzameling woorden plaatsen zodat ik dit topic op een later moment makkelijk terug kan vinden.

ik een willekeurige smiley
pi_33223471
TVP
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33226907
Ik had op de middelbare school een jongen genaamd Theun zitten, Theun was een kamper zoals je ze 'zelden' aantreft. Groot, breed, enorme grote bek en een gouden ketting met z'n eigen naam alsof hij dagelijks vergat hoe hij heette. Alles wat jij meegemaakt had in het weekend, hoe bizar ook... Theun had het altijd 4 maal erger meegemaakt, 4 maal groffer, 4 maal sneller etc etc... Iedereen had een teringhekel aan Theun maar omdat hij de sterkste was werd hij toch gedoogd. Sneren daargelaten uiteraard .
Theun kwam ooit eens om 8:45 jankend de klas binnen lopen, waardoor de hele klas EN de leraar hem verbluft aankeken. Theun had immers altijd een grote bek, hoe kon hij als 15 jarige nou janken?
Blijkbaar had Theun een te grote bek gegeven aan een busschauffeur die hem letterlijk de bus heeft uitgeschopt, terwijl de halve school toekeek.
Theun was toen het buitenbeentje en we hadden dan ook de grootste lol als we strippenkaarten voor z'n voeten gooiden... Je moest wel hard rennen, maar mên, het was het zo waard..

Op het MBO ICT zat J, J was een stoere marokkaan die geregeld zijn telefoon opnam en dan gigantische scheldpartijen ging ophangen en trots vertelde dat het zijn moeder was... Iedereen keek hem dan raar aan omdat zijn toon eigenlijk veel te rustig was tijdens die gesprekken. Ooit in de pauze was het weer raak en nam hij zijn telefoon op, schold zijn moeder uit waar iedereen bijstond totdat een vriend van me tegen hem zei "toffe telefoon mag ik hem eens zien?". Uiteraard ging J daarmee akkoord, glundert vanwege zijn scheldkannonade tegen zijn moeder. Toen bleek het laatste gesprek wat op zijn telefoon was binnengekomen de avond ervoor was rond 19u. 'Daarna was J de bok... Zodra hij in de buurt kwam gingen mensen ook nepgesprekken voeren met hun mobieltje. Mooie tijd was dat
pi_33227866
Wij hadden R. de K op het VMBO.

Bril , lange stekels omhoog en werd rood als je maar het woord seks zei of iets dat er mee te maken had.

Hij stond een keer tegen de muur aan nietszeggend voor zich uit te staren. Toen gaf iemand die naast hem stond overwachts een vuistslag in z'n buik , harder kon bijna niet vond ik wel mooi. Hij achtervolgde ons steeds en ging aan 'onze' tafel zitten , omdat hij iemand kende van vorig jaar die ook aan die tafel zat. Kwam die met z'n broodtrommeltje aanzetten. Hoe hard we hem ook pestten hij ging maar niet weg op een dag zeiden we gewoon: ga weg en toen ging die weg

leuk.
pi_33227906
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef broodaap het volgende:
Wij hadden R. de K op het VMBO.

Bril , lange stekels omhoog en werd rood als je maar het woord seks zei of iets dat er mee te maken had.

Hij stond een keer tegen de muur aan nietszeggend voor zich uit te staren. Toen gaf iemand die naast hem stond overwachts een vuistslag in z'n buik , harder kon bijna niet vond ik wel mooi. Hij achtervolgde ons steeds en ging aan 'onze' tafel zitten , omdat hij iemand kende van vorig jaar die ook aan die tafel zat. Kwam die met z'n broodtrommeltje aanzetten. Hoe hard we hem ook pestten hij ging maar niet weg op een dag zeiden we gewoon: ga weg en toen ging die weg

leuk.
Weet je, ik mag jou niet. Waarom hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33228026
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef t0y het volgende:

[..]

Weet je, ik mag jou niet. Waarom hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
je mag me niet? kutzooi of mij dat een ene flikker boeit
pi_33228062
Iemand die K. Anker heette, daarom haatte ik hem al
pi_33228122
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Ayaxola het volgende:
Iemand die K. Anker heette, daarom haatte ik hem al
  maandag 19 december 2005 @ 22:00:37 #247
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33228367
das net zoiets als

André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)

geloof dus weinig daarvan
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33228582
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
das net zoiets als

André Nus (A. Nus)
Peter Nus (P. Nus)

geloof dus weinig daarvan
Ik heb willekeurig wat plaatsen ingetypt in het telefoonboek en kom in Eindhoven een Koen Anker tegen
  maandag 19 december 2005 @ 22:09:11 #249
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33228714
oei, das zielig ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  maandag 19 december 2005 @ 22:23:58 #250
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_33229383
Dwarrel
Op de MTS hadden wij een vervangende wiskundeleraar, de originele leraar zou de rest van het jaar niet meer komen om persoonlijke redenen. Jammer, want hij was een goeie.

Die vervanger was echt een rare snuiter en een wiskundeleraar van m'n voeten, hij ging onder de bijnamen "dwarrel" en "gebakken ei" door het leven in de school. Als hij aan het lesgeven was kon je precies zien op welke kant hij had gelegen vannacht. Want die paar plukjes die hij bij zijn oren had stonden recht overeind, een "coupe out of bed" voor kale mensen zullen wij maar zeggen.

Nu zat de klas op een saaie middag zijn les "te volgen", hieronder de layout van de klas ongeveer.

Men was dus bezig om de les te volgen en een aantal waren intussen al begonnen met een late lunch enzo (maw: het was er een kantine). Dwarrel ging intussen gewoon verder met op het bord schrijven want hij was niet het type dat orde kon afdwingen of houden en deed dus ook geen poging.

Ik zat links 3de rij bij het raam en was met mijn klasgenoten in gesprek en ik zie hem langzaam aan steeds meer naar de rechterkant van het bord gaan, richting de gootsteen. Het was er zo druk ook al zou je de les serieus willen volgen was dat niet mogelijk.
Ik zie hem in mijn ooghoek en zag hem opeens heel snel uit mijn zichtveld verdwijnen met harde krak en water gespletter. Wat gebeurde er nu, hij wilde wat aan de klas gaan vragen en is terwijl hij dat deed tegen de gootsteen gaan leunen. Die kon zijn gewicht niet hebben is van de muur losgebroken.

Die situatie die toen ontstond was echt hilarisch, hij stond daar verdwaast te kijken terwijl het water 2 meter hoog ofzo op zijn kale ei spetterde. Iedereen lachen natuurlijk terwijl het lokaal langzaam aan blank kwam te staan. Bijna de hele school kwam in beweging kwam om te kijken wat er nu aan de hand was. Uiteindelijk werd Ali de conciërge gehaald om het water af te sluiten.

Dat was nog eens een onverwachte wending aan een saaie les.

Ik kan mij niet meer precies herinneren of hij daarna nog verder met de les was gegaan, maar volgens mij wel.

Een grote mond
Op de LTS zat ik met een opvallend mannetje die ik even A noem.

Hij was een klein mannetje van 1,40 of 1,50 (met een tenger postuur) en een met de grootste mond die soms wat teveel irritatie opwekte bij de grote jongens. Hij was er een die voor alles een weerwoord had of gewoon een grote mond. Als hem iets niet volgens zijn manier oid ging dan was het van "kom vechten dan, kom dan vechten", de grote jongens (1,80 tot 2 meter ofzo en een stevig postuur) waren niet echt onder de indruk van hem en negeerden hem. Hij als een echte doorzetter betaamt ging gewoon verder met zijn tirade "kom vechten dan" duwen uitdagen enz. Op een gegeven moment werd hij een beetje te irritant tegen de grote jongens en deze besloten om hem even op zijn plaats te zetten.

Dit deden ze door hem met de groep aan zijn benen op te tillen en hem uit het raam te hangen of over de railing in het atrium. Met een hoop geschreeuw gaf A zich over en als hij dat niet meteen deed lieten ze hem langzaam zakken. Tenminste dat was meestal genoeg om hem te laten inbinden (voor een dagje ofzo).

De leraren hadden zoiets van doe jullie voorzichtig, want echt veel konden zij er ook niet aan doen.
Het was ook meer "speels" dan echte agressie, gelukkig voor A. Want op de LTS toen kon het er een stuk ruwer eraan toe gaan...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')