abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 00:15:59 #151
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33090177
Onze HAVO-2 klas....wauw dat was wat hoor. DE probleemklas, de schrik van elke leraar. En wat een figuren waren er ook bij.

Zo hadden wij een Jan, een enorm lange (ietwat loensende kerel), van buiten enorm stoer, maar eigenlijk best wel zachte kern volgens mij. Enfin, hij had op een gegeven moment steeds een stalen pijp bij zich en die noemde hij ''Harrie''. Dit zou geluk brengen, mede bij gymnastiekwedstrijden alwaar hij ''Harrie'' steeds in ons doel legde.

Of die keer dat hij aan de leraar geschiedenis vroeg of hij de les mocht verlaten om een vriend te helpen die in elkaar geslagen zou worden die middag.....hij kreeg permissie (!!!!!!!!! OMG!)
De hele klas lyrisch. Geniaal, wat een situatie.

Of die keer dat wij de lerares Nederlands in de maling namen (collectief, als klas) (wat een wereldwijf was dat trouwens) doordat de kleinste van de klas (Marcel, mijn moeder heeft hem overigens nog aangereden--zijn schuld ) en Jan zogenaamd ruzie hadden en Marcel sloeg Jan, die een nepbloedpil in zijn mond had en dat vlakbij de lerares.
Ze verlieten de klas en ze lag dubbel omdat die kleine die grote had gemept. Whahaa, wat een schouwspel, de klas genieten natuurlijk.

Wat een figuur.. (Hij en 7 anderen haalden dat jaar overigens niet, ik wel )
Of Bastiaan, die kerel uit Rotterdam die altijd 'hoowmoow' zei als je hem 'bosaap' noemde vanwege zijn lange haar

Zelf was ik ook vrij gek, ik heb menig lera(a)r(es) tot onbedaarlijk lachen en wanhoop gedreven (soms tegelijk, sorry mevrouw Van Kraaikamp )
-|-|- Peace Through Power -|-|-
  donderdag 15 december 2005 @ 00:25:45 #152
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33090472
Of Judith die bereid was op een tafel te staan en haar broek naar beneden te trekken voor geld...
Ze heeft overigens ook een jaar lang oorlog gehad met de leraar Duits (Wolff) en een lerares Nederlands gek gekregen, ja, dat was me er 1.

Of Arjan,.....tja Arjan...die is altijd blijven hangen in '40-'45 Wat een figuur. Hij kon Sieg Heil laten knipperen op zijn rekenmachine (eerst Sieg en dan Heil en dan ook opgeslagen zodat hij het de hele tijd om en om kon laten zien ) En een ''Panzerdevision'' bestellen met de ronddraaihandgreep voor de rolluiken whahahha. En die keer dat Judith (the very same) nieste bij Nederlands (alweer)
en het doodstil was verder en Arjan ''ABFUHREN'' riep daarna. Hij keek ineens erg beteuterd (oeps dat was NIET de bedoeling!) En toen barstte de hele klas in lachen uit. GE-WEL-DIG
(Hij was overigens best ok hoor )

D'r was ook zo'n figuur (Sander?) dat je proefwerkblaadje pakte (als je niet keek)
en in zijn mond stopte (Ja inderdaad: !?!? ) En ook je gum als je echt niet oplette....omg wat een figuur.
Ik heb letterlijk mijn proefwerken Duits uit zijn mond moeten scheuren LOL

Ik maakte zelf overigens altijd gekke geluiden in de klas..mijn bijnaam was ook niet voor niets: DJRAY
Ik zat vooraan met Nederlands bij Van Kraaikamp en ik zat altijd te klieren (deed overigens wel mijn best verder) en ze moest er vaak om lachen, maar kon er ook boos om worden. Op een gegeven moment zei ze letterlijk: ''Ik wil je er steeds uitsturen, maar ik moet steeds zo om je lachen''
Het is haar 1 keer gelukt

Ook zat ik vooraan te klieren (ik nomineer dus nu mezelf als gekste klasgenoot)
bij natuurkunde en toen een ander figuur op het punt stond om eruit gegooid te worden (omdat die ook zat te klieren) wist de leraar niet zeker of hij het zou doen of niet. Het leek in het voordeel te gaan vallen van die jongen, maar ik zei:'' dat pik je toch niet??'' En toen werd hij er alsnog uitgestuurd!
Weer iedereen plat.

Aaaahh wat een tijd, ik heb er van genoten.

[ Bericht 14% gewijzigd door STORMSEEKER op 15-12-2005 00:32:30 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 00:39:54 #153
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33090848
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Natalie het volgende:
'k Heb ooit eens een klasgenote gehad die dacht dat d'r haar uit de topjes groeide ipv uit d'r hoofd,

Is dit nu Drenths

Wat bedoel je in vredesnaam
pi_33090991
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
Owja, Ciske zn vader droeg vrouwenkleding.
Oranje maillot, een jurk en kaplaarzen. En hij liep altijd langs de route waar wij langs naar school fietsten.
Heeft die gast nog een zus ? En is die route waar jullie altijd langsfietsen in de buurt van het oranjekanaal/brinkenweg(bargeres) enzo ? Dan weet ik wel wie je bedoelt
It's okay to be white
pi_33093646
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

[..]

sararaats

Hmm, is dit 'r?
Nopes... .
pi_33094459
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ook zat ik vooraan te klieren (ik nomineer dus nu mezelf als gekste klasgenoot)
bij natuurkunde en toen een ander figuur op het punt stond om eruit gegooid te worden (omdat die ook zat te klieren) wist de leraar niet zeker of hij het zou doen of niet. Het leek in het voordeel te gaan vallen van die jongen, maar ik zei:'' dat pik je toch niet??'' En toen werd hij er alsnog uitgestuurd!
Weer iedereen plat.
NSB actie. Ik had je verrot geslagen
  Redactie Frontpage donderdag 15 december 2005 @ 09:52:46 #157
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_33095575
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is dit nu Drenths

ik moest twee keer lezen voor ik het snapte, maar zo moeilijk is het uiteindelijk niet: dat kind dacht haar haar groeide aan de punten, en niet aan de hoofdhuid. Dus dat het haar bij de haarpunten langer werd, ipv aan de bovenkant, bij de haarwortels
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_33096211
Weer wat mooie figuren van de HTS, als ik alles in 1 keer zou doen kregen we te maken met overkill

C. was een kleine pinda, hooguit 1,65 lang. Hij lijkt trouwens wel een beetje op Wibi Soerjadi. Ondanks zijn geringe lengte was hij heilig overtuigd van zijn talenten als topbasketballer. Jammer voor die jongen dat hij op z'n 23e nog steeds een overslaande piepstem had. Weer geen overwicht als je ooit nog eens een leidinggevende positie moet bekleden.

Voor de mensen die het boemerang filmpje over die hoogpratende man en die lachende presentator gezien hebben: zijn stem was slechts ietsje lager dan de piepstem van de vent in dat filmpje

Hij had enorm veel verschillende soorten schoenen, voornamelijk basketbalschoenen met allerlei ventieltjes en oppomp functies (waarschijnlijk om hoger te kunnen springen)
Toen we hem vroegen of hij een schoenen fetish had gaf hij dat min of meer toe, waarna er 3 jaar lang een gerucht ging dat hij zich elke avond aftrok over z'n schoenen om ze daarna op te poetsen, zodat ze mooier zouden glimmen.

Zijn holmaatje EJ was onze klasse refo, een stil en bedeesd typje uit het boerenland op de veluwe. Hij had altijd een houthakkersblouse aan die hij in z'n broek stopte, en altijd een enorme lach op z'n gezicht. Om alles wat je zei lachte hij heel hard. Als je 'm recht in zijn gezicht zei dat hij een lelijke aap was lachte hij nog harder. Niks mee te beginnen. Zelfs als je m een mep verkocht zou hij waarschijnlijk blijven lachen.
Hij had als bijbaan een soort pyramide-spel achtig bedrijfje waarbij mensen die voor jou producten verkopen jou winst opleveren, net zoals hij zelf (behalve nieuwe werknemers werven) ook weer voor anderen producten verkocht. Hij probeerde eens op een stage adres onder zijn collega's aan werving te doen, en werd op staande voet eruit gezet omdat hij zou proberen de werknemers weg te kapen
Bij de diplomaceremonie had hij zijn familie en vriendin mee: moeder met grijze knot&rok, vriendin met blonde knot&rok, pa in z'n begrafenispak... Gezellig gezinnetje

Ik begin langzaamaan toch wel benieuwd te worden wat mensen over mij zouden schrijven... heb mezelf nog niet herkend in dit topic of het vorige
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 15 december 2005 @ 10:52:03 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_33096809
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef Gripper het volgende:
Ik begin langzaamaan toch wel benieuwd te worden wat mensen over mij zouden schrijven... heb mezelf nog niet herkend in dit topic of het vorige
Inderdaad! Dat heb ik ook
Ik was toch wel een markant figuur op de middelbare school. Niet gepest daar ofzo, maar ik viel wel op en trok veel aandacht. Bovendien hadden wij maar 500-600 leerlingen op school dus iedereen kende elkaar
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 15 december 2005 @ 10:54:07 #160
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33096861
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:

NSB actie. Ik had je verrot geslagen
Nou nou...

Zo dramatisch was het allemaal niet hoor. Hij verdiende het anyway.
pi_33097067
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef boekenworm het volgende:
Nou... Ik denk dat het erg laf is om iemand met een autistische stoornis in de zeik te nemen om hun gedrag...
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik neem niemand in de zeik. Het is een goede jongen, hij is reteslim en ik kan gewoon met hem praten. Maar als ik moet kiezen wie mijn meest aparte klasgenoot is, dan ga ik weldegelijk voor hem, en wel om de vele aparte situaties die hierdoor ontstaan zijn en het feit dat hij bewust is van zijn autisme en zelfspot heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door gathering_storm op 15-12-2005 11:09:11 ]
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:03:54 #162
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_33097075
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is dit nu Drenths

Dat het haar vanuit de uiteinden groeit, in plaats van vanuit de haarwortels.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_33097142
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad! Dat heb ik ook
Ik was toch wel een markant figuur op de middelbare school. Niet gepest daar ofzo, maar ik viel wel op en trok veel aandacht. Bovendien hadden wij maar 500-600 leerlingen op school dus iedereen kende elkaar
Hier 400-500 leerlingen, wacht nog steeds op die flits van herkenning
"Verrek, dat ben ik!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33097287
Zal eens goed na moeten denken (middelbare school is al weer honderden jaren geleden) maar zo uit mijn hoofd weet ik nog twee malloten:

Laatste jaar HAVO, Tijke, een snoeiharde gabber met bijbehorend kapsel (denk aan kaal met lange vlecht). Hij had de meest achterlijke zooi, kwam op school, altijd te laat, discman snoeihard met de meest brute terror. Hij weigerde pertinent om naar enige docent te luisteren behalve onze wiskunde docent (goede gast trouwens) en begon meestal als het doodstil was dingen te fluisteren. Tijdens mijn eindexamen wiskunde fluisterde hij herhaaldelijk 'sperma' om dan gniffelend om zich heen te kijken, wat een figuur... Uiteindelijk moest ie de cel in omdat ie iemand had neergestoken ofzo...

En toen ik nog informatica studeerde, een prototype nurd die letterlijk ooit zei: "Ik ga niet mee naar buiten ben allergisch voor de zon, ik studeer wel binnen... " Tevens luste hij alleen maar bananen, ik heb hem in twee jaar nooit iets anders zien eten...
Zat je met hem in een project, draaide je even je rug om en hij had bij wijze van het project al afgemaakt als je hem weer aansprak... Hij zat ook hele weekenden thuis in zijn kelder z'n "kernel te updaten"
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_33097541
Geweldig topic
pi_33097737
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef HostiMeister het volgende:

Zat je met hem in een project, draaide je even je rug om en hij had bij wijze van het project al afgemaakt als je hem weer aansprak...
Das toch handig
Ik zit ook nog steeds te wachten op de "verrek, dat ben ik" flits.
Ik was zelf vrij raar
In de eerste klas liep ik in een roze door mijn mamma gebreide trui met een kat erop en als iemand een opmerking maakte zei ik: "ja, snoezig hè?"
Verder maakte ik bijna nooit huiswerk, trok bij een meisje dat ik toen nog niet kende (nu één van mijn beste vriendinnen) een haar uit haar hoofd om (serieus) de rekbaarheid ervan te vergelijken met die van mijn haar
Meer van dat soort stunts. Begon als behoorlijk gepest meisje tot klas drie en daarna was ik een geaccepteerd en gewaardeerd lid van de groep maffe, gestoorde en erg leuke mensen.
Veel lol gehad op die school.

Ooit uit de les gestuurd omdat ik bij engels onder de tafel samen met twee anderen zat uit te proberen welke kleermakerszit het beste zat
pi_33097956
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Das toch handig
Ik zit ook nog steeds te wachten op de "verrek, dat ben ik" flits.
Ik was zelf vrij raar
In de eerste klas liep ik in een roze door mijn mamma gebreide trui met een kat erop en als iemand een opmerking maakte zei ik: "ja, snoezig hè?"
Verder maakte ik bijna nooit huiswerk, trok bij een meisje dat ik toen nog niet kende (nu één van mijn beste vriendinnen) een haar uit haar hoofd om (serieus) de rekbaarheid ervan te vergelijken met die van mijn haar
Meer van dat soort stunts. Begon als behoorlijk gepest meisje tot klas drie en daarna was ik een geaccepteerd en gewaardeerd lid van de groep maffe, gestoorde en erg leuke mensen.
Veel lol gehad op die school.

Ooit uit de les gestuurd omdat ik bij engels onder de tafel samen met twee anderen zat uit te proberen welke kleermakerszit het beste zat
Hehe, als we toch over onszelf gaan beginnen:

Herkent iemand het 12-jarige krielkipje dat tros verkondigde dat mama haar zomerpakje met de golfende olifantjes erop zelf had gemaakt? Die met die bril met 7 hoeken (mintgroen), door diezelfde mama uitgezocht? Bloempotkapsel, beugeltje, Wibrakleren? Anyone?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 15 december 2005 @ 11:49:14 #168
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_33098117
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehe, als we toch over onszelf gaan beginnen:

Herkent iemand het 12-jarige krielkipje dat tros verkondigde dat mama haar zomerpakje met de golfende olifantjes erop zelf had gemaakt? Die met die bril met 7 hoeken (mintgroen), door diezelfde mama uitgezocht? Bloempotkapsel, beugeltje, Wibrakleren? Anyone?
NEt als bij het RIAGG gooien we lekker alles op tafel! Komt U maar met de psychische knopen. Wie werd er nog meer gepest?
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_33098369
Ik had wel een HELE foute bril ikn de 2e klas!!! (uitgezocht door mamie ja ). Maar behalve vrienden zei niemand er wat van eigenlijk . Was zo'n bril met 8 hoekige glazen, best wel fout achteraf. Maar misschien vonden anderen het wel leuk staan bij mij Had in de tijd ook wel vrij snel lenzen, dus heb die bril eigenlijk alleen thuis veel gedragen.
pi_33098437
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had wel een HELE foute bril ikn de 2e klas!!! (uitgezocht door mamie ja ). Maar behalve vrienden zei niemand er wat van eigenlijk . Was zo'n bril met 8 hoekige glazen, best wel fout achteraf. Maar misschien vonden anderen het wel leuk staan bij mij Had in de tijd ook wel vrij snel lenzen, dus heb die bril eigenlijk alleen thuis veel gedragen.
Aah, jij wint. Ik had er maar 7
pi_33098462
Och hadden er best 7 kunnen zijn ik heb geen idee eigenlijk . Zal komend weekend es tellen als ik weer bij mn ouders ben .
pi_33098650
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:02 schreef Sport_Life het volgende:
Och hadden er best 7 kunnen zijn ik heb geen idee eigenlijk . Zal komend weekend es tellen als ik weer bij mn ouders ben .
Ik heb de mijne ritueel verbrand.

Het montuur ervoor was nog erger. Het was veel te groot en trok mijn oren naar voren. Het zag er ongeveer zo uit:

Overigens ben ik dit niet. Echt niet. Ik sweer je.
pi_33098905
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
Nee sorry, kan je me niet voor de geest halen.
pi_33099441
tvp
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_33099715
Sinds gister een nieuwe collega, een joegoslaaf

Hij is nu 300 meter verderop bij de Mediamarkt bij de lijnbaan iets halen, heeft 40 euro mee van het bedrijf.

Hij is al 2 uur bezig

Ik ben benieuwd of hij nog terug komt. Hou jullie op de hoogte!
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')