quote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef Natalie het volgende:
'k Heb ooit eens een klasgenote gehad die dacht dat d'r haar uit de topjes groeide ipv uit d'r hoofd,
Heeft die gast nog een zus ? En is die route waar jullie altijd langsfietsen in de buurt van het oranjekanaal/brinkenweg(bargeres) enzo ? Dan weet ik wel wie je bedoeltquote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
Owja, Ciske zn vader droeg vrouwenkleding.
Oranje maillot, een jurk en kaplaarzen. En hij liep altijd langs de route waar wij langs naar school fietsten.
NSB actie. Ik had je verrot geslagenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ook zat ik vooraan te klieren (ik nomineer dus nu mezelf als gekste klasgenoot)
bij natuurkunde en toen een ander figuur op het punt stond om eruit gegooid te worden (omdat die ook zat te klieren) wist de leraar niet zeker of hij het zou doen of niet. Het leek in het voordeel te gaan vallen van die jongen, maar ik zei:'' dat pik je toch niet??'' En toen werd hij er alsnog uitgestuurd!![]()
![]()
![]()
Weer iedereen plat.
ik moest twee keer lezen voor ik het snapte, maar zo moeilijk is het uiteindelijk niet: dat kind dacht haar haar groeide aan de punten, en niet aan de hoofdhuid. Dus dat het haar bij de haarpunten langer werd, ipv aan de bovenkant, bij de haarwortelsquote:Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is dit nu Drenths
Wat bedoel je in vredesnaam
Inderdaad! Dat heb ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef Gripper het volgende:
Ik begin langzaamaan toch wel benieuwd te worden wat mensen over mij zouden schrijven... heb mezelf nog niet herkend in dit topic of het vorige![]()
Nou nou...quote:Op donderdag 15 december 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:
NSB actie. Ik had je verrot geslagen
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik neem niemand in de zeik. Het is een goede jongen, hij is reteslim en ik kan gewoon met hem praten. Maar als ik moet kiezen wie mijn meest aparte klasgenoot is, dan ga ik weldegelijk voor hem, en wel om de vele aparte situaties die hierdoor ontstaan zijn en het feit dat hij bewust is van zijn autisme en zelfspot heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef boekenworm het volgende:
Nou... Ik denk dat het erg laf is om iemand met een autistische stoornis in de zeik te nemen om hun gedrag...
Dat het haar vanuit de uiteinden groeit, in plaats van vanuit de haarwortels.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is dit nu Drenths
Wat bedoel je in vredesnaam
Hier 400-500 leerlingen, wacht nog steeds op die flits van herkenningquote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat heb ik ook
Ik was toch wel een markant figuur op de middelbare school. Niet gepest daar ofzo, maar ik viel wel op en trok veel aandacht. Bovendien hadden wij maar 500-600 leerlingen op school dus iedereen kende elkaar
Das toch handigquote:Op donderdag 15 december 2005 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Zat je met hem in een project, draaide je even je rug om en hij had bij wijze van het project al afgemaakt als je hem weer aansprak...
Hehe, als we toch over onszelf gaan beginnen:quote:Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Das toch handig![]()
Ik zit ook nog steeds te wachten op de "verrek, dat ben ik" flits.
Ik was zelf vrij raar
In de eerste klas liep ik in een roze door mijn mamma gebreide trui met een kat erop en als iemand een opmerking maakte zei ik: "ja, snoezig hè?"![]()
Verder maakte ik bijna nooit huiswerk, trok bij een meisje dat ik toen nog niet kende (nu één van mijn beste vriendinnen) een haar uit haar hoofd om (serieus) de rekbaarheid ervan te vergelijken met die van mijn haar
Meer van dat soort stunts. Begon als behoorlijk gepest meisje tot klas drie en daarna was ik een geaccepteerd en gewaardeerd lid van de groep maffe, gestoorde en erg leuke mensen.
Veel lol gehad op die school.
Ooit uit de les gestuurd omdat ik bij engels onder de tafel samen met twee anderen zat uit te proberen welke kleermakerszit het beste zat![]()
NEt als bij het RIAGG gooien we lekker alles op tafel! Komt U maar met de psychische knopen. Wie werd er nog meer gepest?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehe, als we toch over onszelf gaan beginnen:
Herkent iemand het 12-jarige krielkipje dat tros verkondigde dat mama haar zomerpakje met de golfende olifantjes erop zelf had gemaakt? Die met die bril met 7 hoeken (mintgroen), door diezelfde mama uitgezocht? Bloempotkapsel, beugeltje, Wibrakleren? Anyone?
Aah, jij wint. Ik had er maar 7quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had wel een HELE foute bril ikn de 2e klas!!! (uitgezocht door mamie ja). Maar behalve vrienden zei niemand er wat van eigenlijk
. Was zo'n bril met 8 hoekige glazen, best wel fout achteraf. Maar misschien vonden anderen het wel leuk staan bij mij
Had in de tijd ook wel vrij snel lenzen, dus heb die bril eigenlijk alleen thuis veel gedragen.
Ik heb de mijne ritueel verbrand.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:02 schreef Sport_Life het volgende:
Och hadden er best 7 kunnen zijn ik heb geen idee eigenlijk. Zal komend weekend es tellen als ik weer bij mn ouders ben
.
Nee sorry, kan je me niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Herkent iemand het 12-jarige krielkipje dat tros verkondigde dat mama haar zomerpakje met de golfende olifantjes erop zelf had gemaakt? Die met die bril met 7 hoeken (mintgroen), door diezelfde mama uitgezocht? Bloempotkapsel, beugeltje, Wibrakleren? Anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |