quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
nee, met een link naar zo'n 250 leuke verhalenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:02 schreef caradoc het volgende:
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
Voor het eerst in 3/4 jaar dat ik hardop heb moeten lachen om iets op fokquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
Jezus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe prachtig topic
Haha, doe normaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
quote:
Het topic begint weer goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Bananenman het volgende:
En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
Heeft ie nooit wat gezegd over Columbine?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Bananenman het volgende:
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was![]()
Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
Als dit waar is...quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Messenga het volgende:
We moesten Chat netwerken opnoemen. Hij kende alleen IRC. van MSN had die nooit gehoord.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
zat bij P. in de klas.
P was wel een beetje vreemd maar ook wel grappig eigenlijk vond ik.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven![]()
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf![]()
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinkenof hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichenkomt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
![]()
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd![]()
Die kerel is zeker wel coolquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
zat bij P. in de klas.
P was wel een beetje vreemd maar ook wel grappig eigenlijk vond ik.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven![]()
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf![]()
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinkenof hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichenkomt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
![]()
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd![]()
...
Ga ik met wat maten naar het zwembad, wie zien we daar, J. natuurlijk. Samen met z'n één jaar jongere broetje met auto'tjes en vliegtuigjes aan het spelen. "Retetetetetetetet-pfiew boem, Nou ben je dood! Vroem vroem vroem vroem"
Een redelijk opmerkelijk gezicht was het toch wel...
...
ZZoiets dusquote:Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef Jeff89 het volgende:
Schoot me net te binnen dat onze Economie leraar van dit jaar ook wel gestoord is.. Hij is goed in lesgeven, legt alles duidelijk uit en weet waar hij over praat..
Maar los van dat had hij net zo goed 1 van mn maatjes kunnen zijn, aangezien hij op zn draaistoeltje zit alsof hij een hangjongere is en als je constant zit te praten ofzo dan is het "Hou je gewoon je kop homo, anders draai ik je een bal af"..
Echt een prachtgozer.
Conclusie: Als je besneden bent dan spoor je nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef truSteh het volgende:
Wij hadden vroeger een Turk in de klas, raar mannetje, was ook besneden enzo, dus bij de gymles durfe hij nooit te douchen, werd ie al gigantisch om gepestVerder spoorde hij ook niet zo,
Whehe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Bananenman het volgende:
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was![]()
Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
Bedankt, maar 'mijn favoriete film' heb ik natuurlijk al op DVD.quote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Pssst. Je favoriete film is vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |