abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32972286
Dit is een tvp, hihaho.

sorry
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:48:40 #3
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_32972300
tvp.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_32972415
nogmaals @ broodjerund
heb je het over bas van V. uit de gemeente Houten?
ben wel benieuwd eigenlijk en wie jij bent dan ^^
pi_32972446
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32972480
Whehe prachtig topic

Ik was 15 denk ik en ik zat met een zekere J. in de klas. Een ontzettend papjongetje. Hij viel er altijd wat buiten, z'n kleren altijd ontzettend smerig. Kreeg 'ie eens nieuwe kleren (een compleet gele outfit...) hield 'ie deze de hele week aan tot ze weer net zo vertrouwd smerig waren als de rest van z'n outfit.

Ga ik met wat maten naar het zwembad, wie zien we daar, J. natuurlijk. Samen met z'n één jaar jongere broetje met auto'tjes en vliegtuigjes aan het spelen. "Retetetetetetetet-pfiew boem, Nou ben je dood! Vroem vroem vroem vroem"
Een redelijk opmerkelijk gezicht was het toch wel...

Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32972713
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:

Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:36:29 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_32972760
quote:

omfg
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_32972770
pi_32972805
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

omfg
Hahaha meenje nie!!!
De aanhouder wint :D
pi_32972945
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:02 schreef caradoc het volgende:
Is er geen leuke First Post ... met wat leuke verhalen
nee, met een link naar zo'n 250 leuke verhalen
pi_32972953
quote:
Voor het eerst in 3/4 jaar dat ik hardop heb moeten lachen om iets op fok ,
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:50:10 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32972972
quote:
Hoe verzin je het
pi_32973145
tvp
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:03:59 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32973193
quote:
Whehe prachtig topic

Jezus.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_32973201
quote:

Haha, doe normaal
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32973241
Bij ons op school loopt iedere pauze een jongen rond die wij 'Harold' noemen, deze jongen loopt altijd in zijn eentje, en als hij dan een keer bij zijn klasgenoten aan tafel zit dan zit ie op de 2de rij. Hij loopt soms wel eens op een willekeurig iemand af en slaat dan diegene waarop hij hard wegrend, op zijn zachtst gezegt nogal vreemd gedrag nietwaar? Er zijn ook dagen dat ie in zijn eentje bij een pilaar in de aula staat en daar vertoeft. Van tijd tot tijd struint hij ook de school af in zijn eentje, al met al een nogal zielig persoon nietwaar?

Nou heb ik ter illustratie een afbeelding bijgevoegd van hoe hij er ongeveer uitziet, kijk en huivert:

pi_32973349
quote:

Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:16:31 #19
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_32973422
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:06 schreef thomzor het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef Agiath het volgende:

[..]
Ik had een zekere R. bij mij op de basisschool zitten die een keer krokketen wou bakken in de middag...Had hij z'n hele keuken in de hens gezet.
Daarna had hij de bijnaam "Krokettenbakker"
Het topic begint weer goed.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:40:49 #20
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_32973860
Toen ik 6/7 jaar was had ik een nogal seksistische jongen (O v.d. S) in de klas. Hij vond het leuk om de jurkjes en rokjes van de meisjes in en buiten mijn klas uit te rukken, en vooral z'n leuter te laten zien in een volle gymzaal..... tot de leraar het zag en O. uit reflex een loeiharde rotschop in z'n ballen gaf.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_32974039
zat bij P. in de klas.
P was wel een beetje vreemd maar ook wel grappig eigenlijk vond ik.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinken of hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichen komt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd
pi_32974674
Geweldig topic, zelden zo weinig gelachen op fok.
Zal vanavond ook nog wat verhalen posten, heb er zat
schaamteloze tvp btw
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32975131
Zoveel maffe figuren in me klas gehad, maarja niet echt hele spectaculaire verhalen.

Een jongen met flink wat puisten die altijd over zijn bril heen spuugde en hem daarna schoon maakte

Een jongen die altijd zei moet je eens luisteren, en dan een kei harde scheet liet in je gezicht, totdat wij natuurlijk zo slim waren om niet meer naar hem te luisteren, maar dan kwam hij gewoon naar je toe en liet een scheet in je gezicht
Diezelfde gast vond het altijd gaaf om, als ik nieuwe konijnen had, die kapot tegen de muur gaan te gooien (nooit gebeurt, maar toch.. )
Same Shit, Different Day......
pi_32975254
Wat een leipe figuren lopen er toch rond!!!! Kan me niet herinneren dat er zulke weirdo's bij mij op school zaten. Wel gestoorde leraren, but what's new.....
pi_32975359
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was

Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
pi_32975385
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:53 schreef Bananenman het volgende:
En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
.
slettebak [@] gmail.com
pi_32975406
quote:
Bij ons op school zat een jongen die altijd in pak naar school gaat. Al sinds de tweede klas of weet ik veel. Altijd leren jas aan, stropdas, sjieke kleren. Wij noemden hem altijd Tony Montana en riepen altijd Tony of iets dergelijks naar hem omdat hij zo wannabe-mafia was

Het erge was nog dat ik ooit eens met hem in gesprek ben geraakt en dat hij gewoon er serieus zo over dacht. Hij kleedde zich expres zo omdat hij mafia wou zijn, en hij wou later altijd huurmoordenaar worden. En dan zit je op het VWO en zou je in theorie slim en verstandig moeten zijn
Heeft ie nooit wat gezegd over Columbine?
Back in business.
pi_32975431
Hehe, in groep 8 was er zo'n gozer en die kwam elke dag te laat. Op een dag, de dag vóór carnaval was hij weer eens te laat. Na enkele minuten komt hij eindelijk de volle klas binnen, compleet uitgedost als punker voor carnaval.

De klas kwam natuurlijk niet meer bij en dat gastje heeft er denk ik een trauma aan overgehouden.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_32975442
Over leraren gesproken.

Een leraar die een steen aan zijn bureau had, die hij zelfs een naam had gegeven
Rocky heette de steen, hij had hem aan een ketting aan zijn bureau hangen

En een leraar met super uitspraken Hij zei ze altijd met een zware stem, die was echt masterlijk, daar praat iedereen jaren later nog steeds over
Voorbeelden
'wie de benen spreid vraagt om gezelligheid'
'we gaan vandaag weer als een speer!'
'stelletje smurfen!'
'ik sta vandaag op scherp!'
'gi nie besti nie'
Hij las ook altijd verhalen voor, zoals 'eendje kwak'
En het vaagste verhaal over een of andere gast die door de schoorsteen naar binnen scheet omdat hij boos was ofzoiets.
Same Shit, Different Day......
  Redactie Frontpage zaterdag 10 december 2005 @ 18:59:37 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_32975497
verhalen van gestoorde leraren zijn vast ook wel welkom
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:00:14 #31
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32975506
OMG!

Bij ons in de klas zit ene M.

Type Nerd 1e klas, en gestoord waardoor hij altijd netjes praat.

M. is zon 1 die altijd alles weet. De rest van de klas weet et niet, hij wel. Hij ziet er ook altijd etzelfde uit. Hij heeft 2 verschillende T-shirts, 1 paar sokken en altijd dezelfde broek aan. In de pauzes staat hij altijd bij je met de armen over elkaar, maar hij zegt niets, hij kijkt je alleen aan. Wat je ook doet, hij kan niet boos worden .

Zo ook tijdens informatica. moesten met een groepje een opdracht maken, hij wist het allemaal zo goed. Het ging over Chat netwerken. We moesten Chat netwerken opnoemen. Hij kende alleen IRC. van MSN had die nooit gehoord.
pi_32975964
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Messenga het volgende:
We moesten Chat netwerken opnoemen. Hij kende alleen IRC. van MSN had die nooit gehoord.
Als dit waar is...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:00:12 #33
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32976857
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
zat bij P. in de klas.
hij had het heel vaak over zijn kippen, had toen zijn kippen kuikentjes kregen geboortekaartjes gemaakt en die aan leraressen gegeven
een wat dik blond kuikentje had hij na een wat gezettere blonde juffrouw genoemd, en een donkere heette Youssouf
hij ging ook weleens bij juffrouwen op bezoek om koffie te drinken of hij nodigde ze uit bij hem thuis naar zijn kippen te kijken
onder een les was hij weer eens heel vervelend en toen werd hij er EINDELIJK eens uitgestuurd, dus wij allemaal juichen komt hij aan 't einde van de les weer terug in de les zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UIT! en loopt weg
ook ging hij wel eens met een meisje om die een beetje een buitenbeentje was en zich niet echt vrouwelijk kleedde, toen hadden ze een keer ruzie en had hij haar tegen de kluisjes gesmeten en zei hierover: ja ik weet wel dat je meisjes niet moet slaan enzo maar ja S. is niet echt een meisje
waren nog wel veel meer grappige dingen met hem, schieten me echter niet zo te binnen.
namen zijn veranderd

Dat lijkt me echt een goede maffe gast, waar je mooi mee kan lachen.
pi_32977035
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
zat bij P. in de klas.
namen zijn veranderd
Die kerel is zeker wel cool Welke klas was dat?
  zondag 11 december 2005 @ 03:04:31 #35
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32986041
tvp
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_32986065
Ik kende een gozer die mega veel wijven versierde
op tig datingsites verkeerde
en nu istie homo
sneu toch? haahahaha moet er nog om lachen.. how triest
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32986120
S. had altijd een vreemde kledingkeuze. Shirts met felle kleuren zoals roze was niet ongewoon voor hem. Toen we voor een paar dagen naar Praag gingen met de klas, lag S. nog gewoon te slapen en was er niemand die hem wakker maakte. Later blijk dat hij gewoon vergeten had dat hij naar Praag ging, en hij geen wekker gezet had. Verder is S. wel normaal.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32986310
Wij hadden 2 jaar een meisje op onze school, Dieuwertje, en ze was megadik. Dat opzich is nog niet zo erg, maar draag dan, FOR THE LOVE OF GOD, niet dag in dag uit een roze panty. .
Voor de rest liep ze standaard elke pauze in haar eentje rond, of zat ze in de schoolbieb, meestal in zichzelf pratend.
Daarnaast werkte ze ook elke pauze minimaal 2 marsen naar binnen en een bekertje chocomel, waarvan ze het dekseltje uitvoerig stond af te likken. .

Ohja, ze stond ook redelijk vaak achter een deur, vraag me niet waarom. Ik weet niet meer hoevaak ik, per ongeluk, een klapdeur opendeed die weer een stuk terugkaatste aangezien zij daar met d'r dikke pens achter 'verschool'.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32986591
Ik zat op een soort school waar je heen moest als je niet naar school ging.
Sommige omdat ze vervelend waren en sommige omdat ze gepest werden en dat soort dingen.
Kregen we een Richard in de groep, had een heel schooljaar in de gang moeten zitten omdat zijn klasgenoten hem niet meer in de klas wilden hebben, heel vaag verhaal.

Hij had altijd van die domme dingen die heel moeilijk zijn om na te vertellen.
Hij praatte iig heel hard en echt als een kneus.
Vroegen we een vuurtje aan hem, pakte hij de aansteker uit zijn zak en laat hem dan uit zijn handen glippen, wil hem dan vangen met een andere hand, laat hem weer glippen om dan uiteindelijk alsnog te laten vallen.

Op kamp hadden we van die onstabiele houten tafels en bankjes op het gras staan.
Komt ie met een stoere sprong tegenover me zitten om meteen met bank en al achterover te vallen.
Ik moest daarom lachen en hij gaat rechtop staan, wil me een klap geven, maar hij gooit de colafles om.
Die colafles probeert hij tegen te houden, maar gooit dan zijn eigen cola om.
Daar schirkt hij weer van en wil gaan zitten, maar dat bankje lag nog op de grond, dus hij valt weer en pakt de tafel mee in zijn val.
Alle lege bordjes en volle glazen op en naast hem.
Het eten stond gelukkig nog niet op tafel.

Gingen we kanoen, en zit hij natuurlijk weer in de kano die lek is.
Zinken ze halverwege en hij blijft gewoon zitten.
De persoon waar hij mee in de kano zat was al rustig uitgestapt aan de kant.

Ik moet trouwens weer heel erg lachen als ik het weer voor me haal, wat een figuur is dat toch.
Hij had echt altijd dit soort Steve Urkel klunsdingen, maar hij werd altijd boos als we erom moesten lachen.
En hij was heel blond en had een heel groot hoofd.

paar jaar terug kwam ik hem nog tegen bij McDonalds, hij werkte daar achter de kassa.
6 lange rijen naast elkaar en hij staat daar te roepen dat ik wel even voor mag dringen.
Krijgt ie meteen op z'n flikker van de manager, en al die mensen maar kijken.

Soms zie ik hem nog wel eens lopen, soms in een te groot pak met een rare stropdas en een andere keer in z'n kleren van de plantsoenendienst.

Ik heb hem trouwens nooit gepest hoor, maar ik moest altijd zo ontzettend lachen om zijn klunsgedrag, het was zo clown-achtig ofzo.
Hij werd altijd zo boos op me dan, waardoor ik nog meer moest lachen.
pi_32987844
quote:
Op zondag 11 december 2005 04:22 schreef Troeta het volgende:
-knip, heel verhaal, whehehehehehehe -
Whehehe da's echt zo'n gast waar alles echt fout gaat achter elkaar.....
Tralalalaaa
  zondag 11 december 2005 @ 14:34:33 #41
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_32988298
TVP.
.
..
...
....
  zondag 11 december 2005 @ 14:45:59 #42
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_32988601
quote:
...

Ga ik met wat maten naar het zwembad, wie zien we daar, J. natuurlijk. Samen met z'n één jaar jongere broetje met auto'tjes en vliegtuigjes aan het spelen. "Retetetetetetetet-pfiew boem, Nou ben je dood! Vroem vroem vroem vroem"
Een redelijk opmerkelijk gezicht was het toch wel...

...
  zondag 11 december 2005 @ 15:10:23 #43
97079 Jeff89
Conquer All
pi_32989252
Ik zit nu al een jaar of 2 op het VWO-ZMOK onderwijs, waar je toch wel de raarste typjes tegenkomt (ik ben er zelf ook 1).

Zo had ik vorig jaar en dit jaar een jongen die heel druk is, constant rare kreten door de klas schreeuwd in de trend van HATSJKLIEDN! TIEDNLADN!! en andere semi-duitse uitbarstingen, vaak gepaart met spastische gebaartjes.
Verder is hij een hele aardige gozer, alleen wat vreemd.

Vorig jaar had ik ook een jongen in de klas die toen ietsje teveel drugs gebruikte, waardoor hij ongelofelijk mager was (hij was al niet dik, toen ging hij best aardig gebruiken, en daarna liep hij voedselvergiftiging op..Daarna woog hij nog maar 45 kilo ofzo) en daarbij ook allerlei vage streken uithaalde, waaronder de zijkant van het schoolgebouw onderspuiten met een schuimblusser, een joint draaien en de klas en die buiten oproken toen de leraar even naar een flippende autist uit 1 van de brugklassen moest (dat word op een gegeven moment vaste kost.. flippende autisten).

Ook heb ik bij een jongen in de klas gezeten die nogal last had van ADHD en soms ook woedeaanvallen, waarvan ik er 2 heb meegemaakt..
Deze in deze jongen zn naam kon je het woordje gay plakken, en als je dat deed werd hij echt heel pissig.. Ik wist dat, de anderen wisten dan, maar de nieuwe leerling (een heel jong mannetje met zwaaaaaare ADHD verschijnselen) wist dat niet.
Dus hij noemde hem een paar keer "gay***" en hij pikte dat niet. Hij waarschuwde dat mannetje, en toen waarschuwde hij nog een keer..
Daarna flikkerde hij de tafel met dat ventje er nog achter tegen de muur, en sleurde hij hem van zn stoel, waarna hij met zn kop tegen een stoelpoot kwam..Hard.

Commentaar van de leraar hierop: "Het was misschien niet de goeie reactie, maar je had het verdient na 2 waarschuwingen".

Ook was er ooit een klein relletje tussen de spastische gozer en de agressieveling.. Het was een warme dag, en we waren water naar elkaar aan het gooien in een tussenuur oid (flauw ja)..
Oke, dat was wel leuk enzo, maar toen gooide gozer 1 limonade naar gozer 2, gozer 2 vond dat een kutstreek en begon te schreeuwen en te schelden, waarop hij nog meer limonade kreeg.
Hierop rijkte ik hem een kan limonade aan, die hij over gozer 1 leegde, die toen ook pissig werd.
Op dat moment kwam de leraar binnen die gozer 2 in bedwang hield omdat hij gozer 1 wilde aanvliegen. Toen spoot gozer 1 nog een keer limonade in het gezicht van gozer 2.. Toen brak de tyfus uit, gozer 1 rukte zich los en gooide de limonadekan naar het hoofd van die andere, waarna hij door 3 (!) leraren de klas moest worden uitgesleept.
Die leraren konden hem met zn 3en net aan tegen de grond krijgen, waarop hij gewoon weer overeind kwam, waarna ze hem weer tegen de grond duwden ect..
Toen hij eindelijk rustig was kregen ze een schorsing die maar tot de rest van de dag duurde omdat niemand kon vertellen wat er gebeurd was.

Edit: Overigens ga ik met iedereen die in dit stukje voorkomt gewoon om, en zijn het echt goeie gozers.. Alleen hebben ze allemaal hun eigenaardigheden.
  zondag 11 december 2005 @ 16:02:02 #44
97079 Jeff89
Conquer All
pi_32990733
Schoot me net te binnen dat onze Economie leraar van dit jaar ook wel gestoord is.. Hij is goed in lesgeven, legt alles duidelijk uit en weet waar hij over praat..
Maar los van dat had hij net zo goed 1 van mn maatjes kunnen zijn, aangezien hij op zn draaistoeltje zit alsof hij een hangjongere is en als je constant zit te praten ofzo dan is het "Hou je gewoon je kop homo, anders draai ik je een bal af".. Of tegen de eerder genoemde spast (die overigens opschrijft wat voor uitspraken deze leraar allemaal doet) 'Joh, doe nou eens een keer normaal spast!".
Ook zei hij ooit "Don't fuck around, never trust a teacher alive", "Krijg de HIV" (Hiv uitgesproken als hif, niet als haa ie vee), "Management en Organisatie is een kutvak", "Typhus economie", "Als de dollar pleurt zijn we gewoon allemaal de lul", "Klere-fuck, doe allemaal normaal".

Echt een prachtgozer.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2005 @ 17:30:15 #45
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32991974
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef Jeff89 het volgende:
Schoot me net te binnen dat onze Economie leraar van dit jaar ook wel gestoord is.. Hij is goed in lesgeven, legt alles duidelijk uit en weet waar hij over praat..
Maar los van dat had hij net zo goed 1 van mn maatjes kunnen zijn, aangezien hij op zn draaistoeltje zit alsof hij een hangjongere is en als je constant zit te praten ofzo dan is het "Hou je gewoon je kop homo, anders draai ik je een bal af"..

Echt een prachtgozer.
ZZoiets dus

† In Memoriam † zondag 11 december 2005 @ 17:41:22 #46
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32992240
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef truSteh het volgende:
Wij hadden vroeger een Turk in de klas, raar mannetje, was ook besneden enzo, dus bij de gymles durfe hij nooit te douchen, werd ie al gigantisch om gepest Verder spoorde hij ook niet zo,
Conclusie: Als je besneden bent dan spoor je niet
  zondag 11 december 2005 @ 17:54:46 #47
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32992568
quote:

Whehe.

Foto's?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32992625
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Whehe.

Foto's?
Pssst. Je favoriete film is vanavond.
slettebak [@] gmail.com
pi_32992639
Bij mij in de klas zat ook een jongen kwam altijd in zijn voetbal kleren naar school
Hij had wel gewone schoenen
Ook kwam hij wel 's in zijn pyama
En hij stonk als een gore tyfuslijer en zijn mama was om het half jaar ofzo zwanger
  zondag 11 december 2005 @ 17:59:46 #50
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32992679
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:

[..]

Pssst. Je favoriete film is vanavond.
Bedankt, maar 'mijn favoriete film' heb ik natuurlijk al op DVD.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')