quote:Op maandag 25 december 2006 20:13 schreef Little_Acorn het volgende:
Er zat een jongen bij mij in de klas die zo'n zin had in een s.o. Duits dat toen de lerares binnekwam hij zei: Als we nu geen s.o. krijgen spring ik uit het raam, vervolgens kregen we geen s.o. en is hij uit het raam gesprongen (begane grond).
Hij was ook eens met een emmer water(voor de spons v.h. bord) aan zwiepen en toen zwiepte hij de tl buis van het plafond, vervolgens is die tl buis onder de school beland. We zaten toen in een soort bouwkeet omdat ze de schhol nog aant bouwen waren.
En de leraar ?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
Bij natuurkunde zat ik twee plaatsen bij hem vandaan. Op een gegeven moment kwam er een propje van zijn kant tegen me aanvliegen. Ik keek hem aan en zag hem lachen. Ik dacht, ach laat ik eens gek doen. Ik pakte het propje op en gooide het terug, precies tussen zijn ogen, tegen zijn bril aan.
Nou, mensen, daar begon met toch even iemand te koken, geen thermometer tegen bestand.
Hij kwam op me aflopen en pakte mijn agenda van de tafel en liep ermee naar het raam (twee hoog).
Hij stak zijn arm naar buiten en zei dat hij mijn agenda naar beneden zou gooien.
Ik zei tegen hem, Th***s, als je dat doet, dan begrijp je natuurlijk wel dat je die agenda via de korste route gaat ophalen voor me? Dat had ik geloof ik niet moeten zeggen, want toen kreeg ik een scheldbui over me heen waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, ik zag dat hij toch wel bang werd van mijn opmerking en stapte snel op hem af, pakte zijn arm en gaf hem een harde ruk, waardoor hij, met agenda, tegen een tafel vloog. Mijn agenda was gered, maar Th***s had een ietwat pijnlijke rug. waarschijnlijk dacht hij oog om oog, tand om tand. Hij kwam met een pen op me afstieren en begon als een gek te hakken en steken. Gelukkig kon ik hem ontwijken en vastpakken. Ik heb hem daarna de klas uitgegooid met de mededeling dat hij maar even moest afkoelen.
Die leraar wist niet wat hem overkwam.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef PPL het volgende:
[..]
En de leraar ?
"Stond erbij en die keek ernaar"
Lijkt me errug sterk.
Dat van die neef vind ik trouwens wel weer heel
Ach ja... invallersquote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Die leraar wist niet wat hem overkwam.
Dat was namelijk een invalkracht en die had dit nog nooit meegemaakt.
Hij stond echt met zijn bek vol tanden.
Die neefquote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
Ik heb met een gozer in de klas gezete die flipte als hij een cijfer had lager dan een 8.
Ik heb daar ooit eens wat van gezegd en toen stak hij een naald bovenin mijn hoofd.
Tijdje later kwam ik bij een jongen in de klas die uit Frankrijk kwam en die kon het nooit zo waarderen als iemand een hoger cijfer voor Frans had dan hij. Verschrikkelijk tenger, brilletje, erg breekbaar figuur. Ook hij kon niet zo goed tegen cijfers lager dan een 8. Als het tijdens een proefwerk niet zo wilde lukken, dan hoorde je hem zuchten en steunen en als hij dan zijn kookpunt behaald had, dan vlogen de pennen, potloden, etuis, prullenbakken en scheldwoorden je om de oren.
Bij natuurkunde zat ik twee plaatsen bij hem vandaan. Op een gegeven moment kwam er een propje van zijn kant tegen me aanvliegen. Ik keek hem aan en zag hem lachen. Ik dacht, ach laat ik eens gek doen. Ik pakte het propje op en gooide het terug, precies tussen zijn ogen, tegen zijn bril aan.
Nou, mensen, daar begon met toch even iemand te koken, geen thermometer tegen bestand.
Hij kwam op me aflopen en pakte mijn agenda van de tafel en liep ermee naar het raam (twee hoog).
Hij stak zijn arm naar buiten en zei dat hij mijn agenda naar beneden zou gooien.
Ik zei tegen hem, Th***s, als je dat doet, dan begrijp je natuurlijk wel dat je die agenda via de korste route gaat ophalen voor me? Dat had ik geloof ik niet moeten zeggen, want toen kreeg ik een scheldbui over me heen waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, ik zag dat hij toch wel bang werd van mijn opmerking en stapte snel op hem af, pakte zijn arm en gaf hem een harde ruk, waardoor hij, met agenda, tegen een tafel vloog. Mijn agenda was gered, maar Th***s had een ietwat pijnlijke rug. waarschijnlijk dacht hij oog om oog, tand om tand. Hij kwam met een pen op me afstieren en begon als een gek te hakken en steken. Gelukkig kon ik hem ontwijken en vastpakken. Ik heb hem daarna de klas uitgegooid met de mededeling dat hij maar even moest afkoelen.
En dit soort dingen zijn er nog wel meer gebeurd.
Verder had ik nog een neef op school, die gewoon op zijn scooter de school binnenreed
En hij was ook een waaghals, want op de derde verdieping stapte hji doodleuk het raam uit om via een richel voor eht raam van een andere klas te gaan staan en net te doen alsof hij naar benden viel.
Tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen, maar vertel toch maarquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach ja... invallers
De tranen springen in m'n ogen als ik aan die medelijwekkende figuren terugdenk.
Een keer zo'n invaller zo gek gekregen dat hij voor de hele klas thuis zijn verjaardag ging vieren.
Kan je voorstellen hoe dat afliep?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen, maar vertel toch maar![]()
Komt mij bekend voor, elke school heeft wel van die types (toch?)quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what.
Dude.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Aneurism het volgende:
Was eens een gast waar ik best medelijden mee had, was nieuw op school, lelijk en rare ouders.... Maar hij was fucking rijk.. Tot het moment dat ik hem een puist zag uitknijpen en de pus opeten. Ben ter plekke naar een andere plaats gegaan waar ik hem NIET kon zien en hem op alle mogelijke manieren gemeden.
GADVERDAMME, zie het nog zo voor me als ik er aan denk.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging eens naar Parijs met school, en toen was er een meisje mee in een veels te kort rood jurkje met gaten erin zodat je haar onderbroek kon zien, maar die kon je toch al zo goed als zien, en toen was er een Franse vent die haar rokje optilde en ze alleen maar zei: 'Hé joh!' en toen moesten wij lachen, en die man ook, dus toen deed hij het nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |