abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44794467
En toen was het vorige topic vol en opende weer niemand een nieuwe

Laatste rare klasgenoot:
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:13 schreef Little_Acorn het volgende:
Er zat een jongen bij mij in de klas die zo'n zin had in een s.o. Duits dat toen de lerares binnekwam hij zei: Als we nu geen s.o. krijgen spring ik uit het raam, vervolgens kregen we geen s.o. en is hij uit het raam gesprongen (begane grond).

Hij was ook eens met een emmer water(voor de spons v.h. bord) aan zwiepen en toen zwiepte hij de tl buis van het plafond, vervolgens is die tl buis onder de school beland. We zaten toen in een soort bouwkeet omdat ze de schhol nog aant bouwen waren.
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 28 december 2006 @ 15:44:59 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_44795623
Mosterdman Daniel van voren

Dudok College Techinsche Informatica 1997 - 1998.

Zwart haar wat alle kanten opstak doorlopende wenkbrauwen met bril op zijn hoofd.
Zal elke les in zijn neus te peuteren en elke dag dezelfde trui aan...spoorde niet helemaal.....

Nog een keer met een molukse vriend toen Mostermand zat te schijten een prullenbak over de deur gegooid...(was open aan de bovenkant toilethokje)

En op de middelbare school Jurie lang hoofd net als Bert en ook doorlopende wenkbrauwen tevens kleurenblind....."Hey Jurie welke kleur is dat " ? ...enkele jaren later is hij dan toch echt homo geworden waarmee hij dus al jaren gepest werd

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_44796117

Ik heb met een gozer in de klas gezete die flipte als hij een cijfer had lager dan een 8.
Ik heb daar ooit eens wat van gezegd en toen stak hij een naald bovenin mijn hoofd.

Tijdje later kwam ik bij een jongen in de klas die uit Frankrijk kwam en die kon het nooit zo waarderen als iemand een hoger cijfer voor Frans had dan hij. Verschrikkelijk tenger, brilletje, erg breekbaar figuur. Ook hij kon niet zo goed tegen cijfers lager dan een 8. Als het tijdens een proefwerk niet zo wilde lukken, dan hoorde je hem zuchten en steunen en als hij dan zijn kookpunt behaald had, dan vlogen de pennen, potloden, etuis, prullenbakken en scheldwoorden je om de oren.

Bij natuurkunde zat ik twee plaatsen bij hem vandaan. Op een gegeven moment kwam er een propje van zijn kant tegen me aanvliegen. Ik keek hem aan en zag hem lachen. Ik dacht, ach laat ik eens gek doen. Ik pakte het propje op en gooide het terug, precies tussen zijn ogen, tegen zijn bril aan.
Nou, mensen, daar begon met toch even iemand te koken, geen thermometer tegen bestand.
Hij kwam op me aflopen en pakte mijn agenda van de tafel en liep ermee naar het raam (twee hoog).
Hij stak zijn arm naar buiten en zei dat hij mijn agenda naar beneden zou gooien.
Ik zei tegen hem, Th***s, als je dat doet, dan begrijp je natuurlijk wel dat je die agenda via de korste route gaat ophalen voor me? Dat had ik geloof ik niet moeten zeggen, want toen kreeg ik een scheldbui over me heen waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, ik zag dat hij toch wel bang werd van mijn opmerking en stapte snel op hem af, pakte zijn arm en gaf hem een harde ruk, waardoor hij, met agenda, tegen een tafel vloog. Mijn agenda was gered, maar Th***s had een ietwat pijnlijke rug. waarschijnlijk dacht hij oog om oog, tand om tand. Hij kwam met een pen op me afstieren en begon als een gek te hakken en steken. Gelukkig kon ik hem ontwijken en vastpakken. Ik heb hem daarna de klas uitgegooid met de mededeling dat hij maar even moest afkoelen.

En dit soort dingen zijn er nog wel meer gebeurd.

Verder had ik nog een neef op school, die gewoon op zijn scooter de school binnenreed
En hij was ook een waaghals, want op de derde verdieping stapte hji doodleuk het raam uit om via een richel voor eht raam van een andere klas te gaan staan en net te doen alsof hij naar benden viel.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:03:36 #4
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44796252
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
Bij natuurkunde zat ik twee plaatsen bij hem vandaan. Op een gegeven moment kwam er een propje van zijn kant tegen me aanvliegen. Ik keek hem aan en zag hem lachen. Ik dacht, ach laat ik eens gek doen. Ik pakte het propje op en gooide het terug, precies tussen zijn ogen, tegen zijn bril aan.
Nou, mensen, daar begon met toch even iemand te koken, geen thermometer tegen bestand.
Hij kwam op me aflopen en pakte mijn agenda van de tafel en liep ermee naar het raam (twee hoog).
Hij stak zijn arm naar buiten en zei dat hij mijn agenda naar beneden zou gooien.
Ik zei tegen hem, Th***s, als je dat doet, dan begrijp je natuurlijk wel dat je die agenda via de korste route gaat ophalen voor me? Dat had ik geloof ik niet moeten zeggen, want toen kreeg ik een scheldbui over me heen waar de honden geen brood van lusten. Maar goed, ik zag dat hij toch wel bang werd van mijn opmerking en stapte snel op hem af, pakte zijn arm en gaf hem een harde ruk, waardoor hij, met agenda, tegen een tafel vloog. Mijn agenda was gered, maar Th***s had een ietwat pijnlijke rug. waarschijnlijk dacht hij oog om oog, tand om tand. Hij kwam met een pen op me afstieren en begon als een gek te hakken en steken. Gelukkig kon ik hem ontwijken en vastpakken. Ik heb hem daarna de klas uitgegooid met de mededeling dat hij maar even moest afkoelen.
En de leraar ?
"Stond erbij en die keek ernaar"
Lijkt me errug sterk.

Dat van die neef vind ik trouwens wel weer heel
Burnt to the core but not broken
pi_44796385
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef PPL het volgende:

[..]

En de leraar ?
"Stond erbij en die keek ernaar"
Lijkt me errug sterk.

Dat van die neef vind ik trouwens wel weer heel
Die leraar wist niet wat hem overkwam.
Dat was namelijk een invalkracht en die had dit nog nooit meegemaakt.
Hij stond echt met zijn bek vol tanden.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:10:16 #6
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44796493
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Robar het volgende:

[..]

Die leraar wist niet wat hem overkwam.
Dat was namelijk een invalkracht en die had dit nog nooit meegemaakt.
Hij stond echt met zijn bek vol tanden.
Ach ja... invallers
De tranen springen in m'n ogen als ik aan die medelijwekkende figuren terugdenk.
Een keer zo'n invaller zo gek gekregen dat hij voor de hele klas thuis zijn verjaardag ging vieren.
Kan je voorstellen hoe dat afliep?
Burnt to the core but not broken
pi_44796840
Onze eerste jaar was echt een crimineel jaar:

In de brugklas, blowen en roken in de klas als de leraar weg was. Dagje uit met de school naar een pretpark, alle "gokmachines" gesloopt. Er werd zelfs een keer een lokaal in de fik gezet (weliswaar per ongeluk maar toch), alles onderkalken met stiften e.d. Als de leraar even weg was, donderde we alles uit het raam wat van de leraar was, tas/jas etc. En daarnaast nog de nodige vechtpartijen, vooral met andere klassen, we waren echt een gevreesde klas . Onze hele klas wat op dat moment raar.
pi_44797708
onze klas was vervelendste van hele school en bij ons heb je een bord waarop roosterwijzigingen op stonden. stond er een keer dat er morgen een docent uitviel en we een invaller kregen, daarop togen we naar desbetreffende invaller met de mededeling dat we morgen haar zouden krijgen. de volgende dag bleek ze ziek te zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 december 2006 @ 18:11:23 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_44800036
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Robar het volgende:

Ik heb met een gozer in de klas gezete die flipte als hij een cijfer had lager dan een 8.
Ik heb daar ooit eens wat van gezegd en toen stak hij een naald bovenin mijn hoofd.

Tijdje later kwam ik bij een jongen in de klas die uit Frankrijk kwam en die kon het nooit zo waarderen als iemand een hoger cijfer voor Frans had dan hij. Verschrikkelijk tenger, brilletje, erg breekbaar figuur. Ook hij kon niet zo goed tegen cijfers lager dan een 8. Als het tijdens een proefwerk niet zo wilde lukken, dan hoorde je hem zuchten en steunen en als hij dan zijn kookpunt behaald had, dan vlogen de pennen, potloden, etuis, prullenbakken en scheldwoorden je om de oren.

En dit soort dingen zijn er nog wel meer gebeurd.

Verder had ik nog een neef op school, die gewoon op zijn scooter de school binnenreed
En hij was ook een waaghals, want op de derde verdieping stapte hji doodleuk het raam uit om via een richel voor eht raam van een andere klas te gaan staan en net te doen alsof hij naar benden viel.
Die neef
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 28 december 2006 @ 18:13:30 #10
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44800093
teeeeeeeevepeeeeee
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44800975
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef PPL het volgende:

[..]

Ach ja... invallers
De tranen springen in m'n ogen als ik aan die medelijwekkende figuren terugdenk.
Een keer zo'n invaller zo gek gekregen dat hij voor de hele klas thuis zijn verjaardag ging vieren.
Kan je voorstellen hoe dat afliep?
Tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen, maar vertel toch maar
  donderdag 28 december 2006 @ 20:17:00 #12
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_44804142
Ik had gedurende 4 jaar Mavo een jongen in de klas genaamd Rocco...

Helemaal Star Wars, BZN en Thomas Berge fan ( )... Het ergste was nog dat de hele school (alle leerlingen + leeraren) deze jongen konden. Hij was populair door dom /stom te doen.
Zo maakte hij zichzelf gemiddeld 1x in het kwartier belachelijk.

Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what. En omdat we vaak te lui waren zelf naar de kantine-bar te lopen vroegen we hem wat voor ons te halen en dan kreeg hij 10cent fooi... (met de Euro's is hij toen wel duurder geworden, na een tijdje moesten we gewoon een hele euro dokken voor hij wat voor ons wilde halen )

Helaas voor jullie, gelukkig voor mij is dat k de meeste situaties waarin hij zich belachelijk ben vergeten. Ik weet wel zeker dat alle leraren op die school hem gelijk voor de geest hebben als ik zijn naam daar zou noemen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:30:49 #13
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44817475
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:46 schreef Operc het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen, maar vertel toch maar
  • Het bleef niet bij één klas.
  • We hebben zijn buren uitgenodigd over wie hij klaagde dat ze geluidsoverlast veroorzaakten wanneer ze elkaar weer eens te lijf gingen (huiselijk geweld enzo).
  • Nķķit je proefwerken binnen bereik laten staan, wanneer leerlingen langskomen.
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef Pumz het volgende:
    Als we 5 (gulden)cent op de grond gooiden in de pauze dan vloog hij erop. No matter what.
    Komt mij bekend voor, elke school heeft wel van die types (toch?)
    Lachen was wel toen we zo'n muntstuk aan de grond hadden vastgeplakt met wat secondenlijm.
    Even wat eerder in de kantine zijn, plakker-de-plak, laat de pauze maar beginnen!
  • Burnt to the core but not broken
    pi_44826579
    Terug Vind Paupers
    Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
    pi_44826978
    Was eens een gast waar ik best medelijden mee had, was nieuw op school, lelijk en rare ouders.... Maar hij was fucking rijk.. Tot het moment dat ik hem een puist zag uitknijpen en de pus opeten. Ben ter plekke naar een andere plaats gegaan waar ik hem NIET kon zien en hem op alle mogelijke manieren gemeden.

GADVERDAMME, zie het nog zo voor me als ik er aan denk.
    pi_44827223
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Aneurism het volgende:
    Was eens een gast waar ik best medelijden mee had, was nieuw op school, lelijk en rare ouders.... Maar hij was fucking rijk.. Tot het moment dat ik hem een puist zag uitknijpen en de pus opeten. Ben ter plekke naar een andere plaats gegaan waar ik hem NIET kon zien en hem op alle mogelijke manieren gemeden.

GADVERDAMME, zie het nog zo voor me als ik er aan denk.
    Dude.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_44831962
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dude.
    Yep, alsof hij zijn neus aan het leegvreten was... Vrat het zo op.
    pi_44843439
    Ik ging eens naar Parijs met school, en toen was er een meisje mee in een veels te kort rood jurkje met gaten erin zodat je haar onderbroek kon zien, maar die kon je toch al zo goed als zien, en toen was er een Franse vent die haar rokje optilde en ze alleen maar zei: 'Hé joh!' en toen moesten wij lachen, en die man ook, dus toen deed hij het nog een keer .
    Tap tap tap
    pi_44844362
    Djees, zulke figuren hebben nooit op mijn scholen rondgelopen.
    Of het moet één jongen geweest zijn. Kneusje en wijsneus tegelijkertijd. Was een keer in een prullenmand geduwd: kwam 'ie er niet meer uit, en hij was ook zo klein en miserabel dat hij de wc-deur niet van het slot kreeg. Moest dus iemand over de deur klimmen om de deur open te doen.
    Donnie Darko - Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?
    pi_44845101
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
    Ik ging eens naar Parijs met school, en toen was er een meisje mee in een veels te kort rood jurkje met gaten erin zodat je haar onderbroek kon zien, maar die kon je toch al zo goed als zien, en toen was er een Franse vent die haar rokje optilde en ze alleen maar zei: 'Hé joh!' en toen moesten wij lachen, en die man ook, dus toen deed hij het nog een keer .
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_44848590
    De ruim 2 meter lange, ontzettend puisterige, motorisch achtergestelde autist, die eens een leraar aanvloog.. Nee twee keer zelfs..
    Onlangs achtervolgde hij nog een meisje van 1,60 ofzo met een stuk trapleuning wat hij toevallig tegen kwam in zijn driftbui (onze school is ietwat vandalisme-gevoelig).
    Die driftbui was veroorzaakt door een jongen die een gummetje op het bordspel wat de autist en nog iemand aan het doen waren gooide.

Of misschien toch het bruggertje wat regelmatig in elkaar duikt en roept 'sla me niet' als ik hem tegen kom in een gang (en dit is niet omdat ik hem bedreigd heb of wat dan ook, ik hoor van andere mensen dat hij het vaker doet, zelfs bij meisjes..).

Het ADHD meisje wat, als ze een goed uur had (nieuwe of zwakke leerkracht, of inval) rustig een heel lesuur lang een hele gang kon terroriseren, omdat iedereen vrolijk meedeed als ze goed aan het rellen was.
    Lief meisje jammer dat ze nu van school verwijderd is..

Maargoed, dit is eigenlijk best wel dagelijkse zooi, of minstens wekelijks.
    Als je op VWO niveau uitvalt, stoppen ze je bij de raaaarste mensen op school.. Gelukkig zit er ook nog gewoon tuig..
      zaterdag 30 december 2006 @ 04:54:42 #22
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_44849364
    tvp
    Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
      zaterdag 30 december 2006 @ 14:02:42 #23
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_44855451
    tvp
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_44861138
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 04:54 schreef Zrtlrnc het volgende:
    tvp
    Net efkes anges
      zaterdag 21 juli 2007 @ 11:30:28 #25
    105963 doppelgänger
    huilen met de kraan open
    pi_51688404
    *schop*

Veruit de vreemdste collega (wat zeg ik, vreemdste persoon in het algemeen) die ik ooit heb gezien was Karel, de database beheerder.. een lomperige betweterige rascistische computernerd van in de 40.

Karel had een gigantisch bord voor zijn kop, je hoefde hem niks te vertellen want hij wist het 100x beter of hij had het 100x erger meegemaakt. Je kon ook in het algemeen niks tegen hem zeggen, of het resulteerde in een verbale tirade. Zelfs als het een beetje regende en je zei "wat een weertje" pareerde Karel meteen met een maniakaal fanatisme "Nou, als je dit al erg vind!! das nog niks vergeleken bij die keer in 1999 dat ik in Italie zat, toen bla bla!", echt bizar gewoon.

Verder, veelgehoorde uitspraken waren "Marokkanen willen niet werken, die stelen alleen fietsen" en "alle Moslims gewoon het land uit". Karel vertelde een keer dat hij in de supermarkt liep, en een klein vrouwtje met hoofddoek vroeg hem of hij voor haar iets van de bovenste plank wou pakken. Karel met enige trots in zijn stem: "weet je wat ik toen zei? NEE! en liep zo door." want in Karel's verknipte geest beledigde zij hem, door dat hoofddoekje te dragen.. Hij had een webcam in z'n tuin geinstalleerd om de katten die daar scheten te kunnen betrappen "dan kan ik de eigenaren er even hartig op aanspreken!", want zo'n figuur was Karel ook.

Karel had ook een importbruid uit de Oekraīne. Karel: "tja hoe kom je anders nog als man van 40 aan een vrouw..?" ik wou bijna zeggen: dat heeft volgens mij niks met je leeftijd te maken!!. En, geloof het of niet, hij had ook een zoontje (arme importbruid, dat Karel's addergebroed heeft moeten baren). Je kon dus ook niks over kinderen vertellen, want zijn zoontje kon het allemaal 100 keer beter of eerder.

Ik was met stomheid geslagen dat er zoiemand als Karel bestond, dat hij uberhaubt ooit was aangenomen was al een wonder (hij was ook weer vrij snel ontslagen trouwens )
    Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
    "Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')