abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87997908
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom is er tijdens de pauze (dan hebben de leraren toch ook vrij?) niemand in de lerarenkamer behalve die sukkel die zo nodig elke dag moet trekken op school?
alleen tussenuren
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:20:10 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87998032
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

alleen tussenuren
Ah okee
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_87998428
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

gooi jezelf weg joh, internetheld
Internetheld? :D

Wie zit er hier nou sterke verhalen te vertellen over het treiteren van klasgenootjes? Als er hier één de internetheld is, ben jij het.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:31:12 #129
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87998642
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Internetheld? :D

Wie zit er hier nou sterke verhalen te vertellen over het treiteren van klasgenootjes? Als er hier één de internetheld is, ben jij het.
Ik vertel gewoon de waarheid en ik vond het grappig, jij daarin tegen zou blijkbaar voor hem opkomen, wetende dat veel mensen zoiets zouden zeggen maar niet doen, noem ik jou een internetheld.
pi_87998847
ik zou lachen, maar het toch wel een beetje kut vinden
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:36:05 #131
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87998960
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef feesbeeest het volgende:
ik zou lachen, maar het toch wel een beetje kut vinden
Tuurlijk, dat laatste was ook eigenlijk heel zielig, maar als je hem meemaakte het gehele jaar door, dan wist je wel dat het echt een lulletje was.
Hij liet overigens nooit merken dat hij gekwetst was...
pi_87999610
Het verdedigen van mensen die niet helemaal lekker zijn is zinloos en je zet alleen jezelf ermee voor schut. Op m'n school zit iemand die elk muntje opraapt wat hij ziet. Hij is 17 en speelt met lego. Hij heeft bij elkaar al 20 euro opgeraapt (voornamelijk 5 centjes) en daarmee een lego ding gekocht. Als je voor dit soort mensen gaat opkomen zet je jezelf alleen maar voorschut. Hij is blijkbaar niet eens autistisch: Z'n ouders moeten zich schamen voor zo een slechte opvoeding. Hij douchet 1x in de week en heeft 1 setje kleren. Iedereen gooit muntjes naar hem toe en hij vind het leuk want hij kan er na een oneindigheid een stuk speelgoed voor 5 jarigen van kopen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:49:25 #133
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_87999835
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef honderdprocentjes het volgende:
Het verdedigen van mensen die niet helemaal lekker zijn is zinloos en je zet alleen jezelf ermee voor schut. Op m'n school zit iemand die elk muntje opraapt wat hij ziet. Hij is 17 en speelt met lego. Hij heeft bij elkaar al 20 euro opgeraapt (voornamelijk 5 centjes) en daarmee een lego ding gekocht. Als je voor dit soort mensen gaat opkomen zet je jezelf alleen maar voorschut. Hij is blijkbaar niet eens autistisch: Z'n ouders moeten zich schamen voor zo een slechte opvoeding. Hij douchet 1x in de week en heeft 1 setje kleren. Iedereen gooit muntjes naar hem toe en hij vind het leuk want hij kan er na een oneindigheid een stuk speelgoed voor 5 jarigen van kopen.
Zoiets bedoelde ik ook, het is sneu, maar je kunt er zelf ook niets aan veranderen.
Ik heb overigens hem nooit direct gepest, misschien indirect (door een idee te opperen ofzo), maar dat zou ik niet meer weten ;)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:00:22 #134
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88000614
Onze klas was wel apart, de losers werden eigenlijk niet zo veel gepest. In plaats daarvan liepen alle "populaire" boys elkaar constant het leven zuur te maken. Voorbeelden:

- Altijd afval in elkaars tas gooien
- In de pauze alle troep op een hoop midden op tafel gooien, en daar ook op spugen enzo. Als de pauze dan afgelopen was rende iedereen zo snel mogelijk weg, want de schoonmaakster kwam dan aanrennen en degene die als laatste achterbleef moest het dan opruimen. Ze kwam ook wel eens iemand uit de les halen.
- Altijd elkaars tassen verstoppen (bijvoorbeeld in de meisjes WC of ergens in de aula)
- Met zijn allen afspreken dat iedereen in de rij zijn tafel tegelijkertijd naar achteren zou schuiven. , behalve een iemand die niets van deze afspraak wist. Die werd er vervolgens uitgestuurd omdat hij steeds zijn tafel naar achteren zette :')
-Huiswerk van iemand overschrijven en dan de desbetreffende bladzijde uit diens schrift scheuren. Als diegene dan wat gevraagd werd en je zag hem er achter komen dat het weg was, heel hard schreeuwen "HEB JE HET SOMS NIET GEMAAKT?"

Kan ff niks anders meer bedenken, maar je moest wel op je hoede zijn in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Brombaard op 26-10-2010 22:05:59 ]
pi_88000639
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef gadescha het volgende:

[..]

tja je leert soms.

was een 2e klasser en grappen over kanker maken was toen "stoer"

tijdens een schoolreisje zat ik achterin de bus met oud basisschool vriendjes en hun huidige klasgenootjes.
beetje moppen vertellen en toen zei ik zoiets als:

er heeft toch niemand kanker want ik weet nog een leuke grap.
een jongen met een petje zei ja ik heb kanker (die tijd was een petje in).
ik d8 dat die een grap maakte dus ik ging verder

wat is lang en word gedurende de tijd steeds korter?

"een polonaise in een kankerziekenhuis"

naja was een hele slechte grap die ik me niet eens meer herinner maar het werd pijnlijk stil behalve een jongen met een petje die hard begon te lachen.

later vertelden ze me dat die leukemie had en chemo's had gehad en eerst een volle bos krullen had en nu kaal was, later ook gezien.
nog geen jaar na dato is die jongen overleden, maarten was zijn naam, heeft een lange tijd een foto van hem bij de receptie gestaan.
zal dat moment nooit vergeten, voelde me een gigantische lul een lange tijd :|W
Hoe vreemd het ook klinkt, voor jullie is het misschien grappig.. Maar voor mensen die zelf met kanker leven is het zo af en toe nog grappiger, ze hebben hele aparte humor onderling.. M'n pa is eens naar buiten gerend omdat de chemokar voorbij kwam.. 'He, jullie moeten mij hebben!' En dat soort dingen. De grap die jij juist beschrijft kunnen de meesten oprecht wel om lachen.. Veel pijnlijker zijn juist de dingen als 'Kankerlijer', 'Krijg de kanker', 'Ga toch dood.' etc. Juist mensen die leven met de ziekte kunnen er heel goed grappen over maken..
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:04:49 #136
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88000893
Oja, we hadden ook een spel, dat heette "Hibba" en dat scheen uit Amsterdam te komen. Het hield in dat een voorwerp de Hibba was, en degene die hem als laatste aangeraakt had mocht dan geschopt worden, onder het luidkeels roepen van "HIBBA! HIBBA!". Kortom, iedereen probeerde zo snel mogelijk dat voorwerp tegen iemand anders aan te gooien en elkaar te trappen.

Het mooiste was altijd, als de docent het door had en dan tegen een leerling zei dat hij de Hibba weg moest gooien (het was bijvoorbeeld iemands brood, meestal iets smerigs). Die leerling was dan de lul, want hij had hem als laatste aangeraakt en mocht de hele dag geschopt worden. Dat weggooien ging altijd met heel wat protest gepaard ("Maar mevrouw! Dat is de Hibba!").

Later werden ook personen de Hibba, toen liep het een beetje uit de hand.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:07:27 #137
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_88001047
Ik had ooit een meisje in mijn klas, mafste kind dat ik ooit heb gezien.
Zo was er een voorval waarbij ik vroeg of ik een pen mocht lenen. Geen reactie, dus ik pakte hem heel even snel van d'r tafeltje om iets op te schrijven. Dat zag ze dus, pakte mijn hand (ze had van die lange enge nagels) en kneep keihard. Nagels in mijn pols. Bloed druppelde d'r vanaf. :') Vervolgens begon ze heel agressief te gillen en te huilen.
Ze verzamelde trouwens ook foto's van wormen.

Ook heeft ze me eens zomaar gebeten. Opeens, in de pauze. Ik weet het niet, misschien had ze wel hondsdolheid.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_88001381
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had ooit een meisje in mijn klas, mafste kind dat ik ooit heb gezien.
Zo was er een voorval waarbij ik vroeg of ik een pen mocht lenen. Geen reactie, dus ik pakte hem heel even snel van d'r tafeltje om iets op te schrijven. Dat zag ze dus, pakte mijn hand (ze had van die lange enge nagels) en kneep keihard. Nagels in mijn pols. Bloed druppelde d'r vanaf. :') Vervolgens begon ze heel agressief te gillen en te huilen.
Ze verzamelde trouwens ook foto's van wormen.

Ook heeft ze me eens zomaar gebeten. Opeens, in de pauze. Ik weet het niet, misschien had ze wel hondsdolheid.
:')

Wij hadden ook een gaar sletje in de klas die iedereen ging bijten en krassen etc :')
404 - Not Found
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:33:18 #139
310989 Raqualad
R. Aqualad.
pi_88002638
Wij hadden ook nog een tweeling in de klas zitten die allebei dezelfde tikken hadden (extreem veel knipperen of de ogen ineens dichtknijpen) en totaal niet populair waren. Ik probeerde op een dag aardig te zijn, dus ik zeg 'hoi'. Word ik verwaand aangekeken en hoor ik een 'tss'. Ben je al niet populair en heb je tikken, en dan nog verwaand doen ook als iemand hallo tegen je zegt. :') Wat een rare meiden waren dat.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:35:54 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88002762
Begin het een beetje jammer dat ik met zulke mongolen in de klas heb gezeten toch een beetje zonde.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88003202
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef feesbeeest het volgende:
dat gelooft toch niemand
EDIT.
verkeerde post quote.
quote was voor meneer erboven; Nee , ik zou er niet om lachen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_88006067
Meisje op mijn school eet alles op wat op de grond ligt, van afgelebberde boterhammen tot verweerde winegums die onder schoenen hebben gezeten. Staat ook altijd met haar hoofd tegen de muur in de pauze. _O_
pi_88006964
Zelf heb ik een jongen in de klas gehad.. pff.
Wat heb ik eigenlijk zo hard om hem gelachen!

Hij kwam net op school, was hier nieuw. Verhuizing achter de rug je kent het wel.
Eerst leek die best een normale, aardige gozer, maar hij stonk zo erg!
Ik wist niet wat het was, ´t rook naar kots.

Maar hier komt het geweldige verhaal...

Voor de grap waren een vriend en ik bezig hem te "trollen".
We zeiden dat we een gast op de Xbox hebben leren kennen die "Gio" zou heten, hij zou in Amerika wonen.
Ik had dus die vriend in mijn contactenlijst bewerkt en de naam verandert in Gio.
Hij stuurde dus allemaal smsjes van hoe het was in Amerika. En dat die zo verslaafd was aan de coke, zijn vriendin van 67 neukte etc. :')
Hij geloofde gewoon echt alles!
Op een geven moment vonden we het zonde van 't beltegoed..
We hebben er een eind aan gemaakt door hem te laten geloven dat Gio dood was gegaan.
Een smsje van zijn moeder dat die was overreden door een taxi was genoeg om hem het te laten geloven.

Goh.. wat kan ik er nu echt keihard om lachen :D

Edit: We deden net alsof we heel verdrietig waren om Gio z'n dood :D
Nog nooit zo erg moeten acteren :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 00:03:34 ]
pi_88007129
Een of andere Rus van 2.10 meter met een jas van 2.05 meter :') Erg mager, bleek en bloempotkapsel. Heeft geen humor en als je iets zegt dan doet hij SSSSSSSSSSSSST!!!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88007791
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef robin007bond het volgende:

Hij kwam net op school, was hier nieuw. Verhuizing achter de rug je kent het wel.

We zeiden dat we een gast op de Xbox hebben leren kennen die "Gio" zou heten, hij zou in Amerika wonen.
Ik had dus die vriend in mijn contactenlijst bewerkt en de naam verandert in Gio.
Hij stuurde dus allemaal smsjes van hoe het was in Amerika. En dat die zo verslaafd was aan de coke, zijn vriendin van 67 neukte etc. :')
We hebben er een eind aan gemaakt door hem te laten geloven dat Gio dood was gegaan.
Een smsje van zijn moeder dat die was overreden door een taxi was genoeg om hem het te laten geloven.

lachen man!

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef Mascio het volgende:
Meisje op mijn school eet alles op wat op de grond ligt, van afgelebberde boterhammen tot verweerde winegums die onder schoenen hebben gezeten. Staat ook altijd met haar hoofd tegen de muur in de pauze. _O_
praat eens met haar? misschien krijgt ze geen eten thuis en wordt ze verwaarloosd?

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Brombaard het volgende:
Onze klas was wel apart, de losers werden eigenlijk niet zo veel gepest. In plaats daarvan liepen alle "populaire" boys elkaar constant het leven zuur te maken. Voorbeelden:

- Altijd afval in elkaars tas gooien
- In de pauze alle troep op een hoop midden op tafel gooien, en daar ook op spugen enzo. Als de pauze dan afgelopen was rende iedereen zo snel mogelijk weg, want de schoonmaakster kwam dan aanrennen en degene die als laatste achterbleef moest het dan opruimen. Ze kwam ook wel eens iemand uit de les halen.
- Altijd elkaars tassen verstoppen (bijvoorbeeld in de meisjes WC of ergens in de aula)
- Met zijn allen afspreken dat iedereen in de rij zijn tafel tegelijkertijd naar achteren zou schuiven. , behalve een iemand die niets van deze afspraak wist. Die werd er vervolgens uitgestuurd omdat hij steeds zijn tafel naar achteren zette :')
-Huiswerk van iemand overschrijven en dan de desbetreffende bladzijde uit diens schrift scheuren. Als diegene dan wat gevraagd werd en je zag hem er achter komen dat het weg was, heel hard schreeuwen "HEB JE HET SOMS NIET GEMAAKT?"

Kan ff niks anders meer bedenken, maar je moest wel op je hoede zijn in ieder geval.
Wat een humor zeg.. Was dat een school voor zwakbegaafden?
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:21:46 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_88007879
Mag jee fotos plaatsen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_88007892
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef robin007bond het volgende:

haha, zo lang volhouden ook :D da's een kunst op zich. En het einde van de grap is ook creatief. Gio overreden door een taxi, en jullie vervolgens maar verdrietig doen!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_88007978
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag jee fotos plaatsen ?
altijd :)
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:00:25 #149
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88009294
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:19 schreef beatrijs het volgende:

[..]

lachen man!
[..]

praat eens met haar? misschien krijgt ze geen eten thuis en wordt ze verwaarloosd?
[..]

Wat een humor zeg.. Was dat een school voor zwakbegaafden?
Defect aan je humor? Zure gleuf.

Het was trouwens alles behalve een school voor zwakbegaafden :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 05:13:47 #150
78498 classpc
I don't like change
pi_88011478
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:41 schreef Mascio het volgende:
Lach jij maar. Zij heeft nu wel een immuunsysteem van heb ik jou daar. ;)
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')