abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88011503
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:00 schreef Brombaard het volgende:

[..]

Defect aan je humor? Zure gleuf.

Het was trouwens alles behalve een school voor zwakbegaafden :')
En jij je maar afvragen waarom je zo speciaal was.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  woensdag 27 oktober 2010 @ 06:07:23 #152
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_88011540
epic topic!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_88011715
quote:
6s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 05:41 schreef beatrijs het volgende:

[..]

:D :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_88013859
Mja, bij sommige verhalen moet je wel even bedenken dat de verteller van het verhaal kennelijk zelf ook op een school zat die prima geschikt was voor zulke gestoorde mensen...
pi_88016214
In de brugklas (1995 geloof ik) hadden we een Pool in de klas zitten die al een tijdje in Nederland woonde. Hele toffe gast, en ook best wel slim. Maar hij was voornamelijk heel creatief, dat viel al op bij tekenles en handenarbeid. Ook kwam dit terug omdat ie altijd met een glazen wekpot rondliep met van dat fijne terrarium zand. Als er dan een voorval was, dat ie zich had misdragen of als ie gepest werd, haalde hij er een handje zand uit en zei dan heel rustig; " Zand erover". En dan was het weer goed. Toffe kerel verder, is in de 2e verhuisd naar Zwitserland, vraag me af hoe het met m zou zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:58:08 #156
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_88021193
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.

Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.

Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.

In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
OMFG ik lig dubbel van het lachen :D

[ Bericht 2% gewijzigd door First op 27-10-2010 14:09:03 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:26:23 #157
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88022347
Een keer in de aula van de middelbare school een Nederlandse meid een klein buitenlands meisje zien slopen. Letterlijk aan haar haren slepen, in een hoek gekwakt en trappen maar. Ik dacht echt dat er iets heel ergs aan de hand moest zijn.

Later bleek dat kleine meisje een geintje over God gemaakt te hebben en de grote meid vond dat beledigend. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Id_do_her op 27-10-2010 20:39:25 ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:29:17 #158
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_88034938
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
Een keer in de aula van de middelbare school een Nederlandse meid een klein buitenlands meisje zien slopen. Letterlijk aan haar haren slepen, in een hoek gekwakt en trappen maar. Ik dacht echt dat er iets heel ergs aan de hand moest zijn.

Later bleek dat kleine meisje een gientje over God gemaakt te hebben en de grote meid vond dat beledigend.
:')
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:40:36 #159
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88035444
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Id_do_her het volgende:

Later bleek dat kleine meisje een gientje over God gemaakt te hebben en de grote meid vond dat beledigend. :')
:D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:47:28 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88035765
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Id_do_her het volgende:

Later bleek dat kleine meisje een gientje over God gemaakt te hebben en de grote meid vond dat beledigend. :')
Dont mess with Jezus!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:40:49 #161
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88038268
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Dont mess with Jezus!
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:50:24 #162
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88038732
quote:
6s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 05:41 schreef beatrijs het volgende:

[..]

Ach, de helft van die klas is uiteindelijk voortijdig van school gegaan, en ik heb toch mooi mijn VWO-diploma gehaald. Dus ik hoef me geloof ik niet echt aangesproken te voelen :P
pi_88039243
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.

Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.

Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.

In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
Klinkt alsof het regelrecht van 4chan komt, maar holy shit - ik lach me de tyfus. Dikke internet +1 voor jou.
pi_88041086
Die gast van dat treintje in het begin was op de slamfm avondploeg iemand. Zocht hem zelfde beschrijving;p
Ik Ben Stoer!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:19:25 #165
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88047581
ik zit ff te denken...maar er kwam in de 4e ofzo een meisje bij ons in de klas en die rende om de haverklap hyperventilerend de klas uit. die heeft ook niet lang bij ons in de klas gezeten. zag haar jaren later nog een keer op t station, maar verder niet aangesproken ofzo.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88049891
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.

Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.

Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.

Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
wie was zo lollig om dit naar slam fm te sturen ? *)
pi_88050487
wie meinst du?
pi_88050661
quote:

_O-

Namens mijn vriendin bedankt. Ik moest zo hard lachen dat ze wakker schoot!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_88050871
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Albertson het volgende:
wie meinst du?
zat zo straks in de auto en, werd dat zeg maar om geroepen dat iemand een klas genoot misde en waar die gene gebleven was, met het verhaal er bij.
pi_88051184
loel
pi_88054261
quote:

Geniale opbouw. Kwartje viel langzaam _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_88059137
Bij mij in de klas (6 vwo) zaten een aantal lui die op de verjaardag van Adolf Hitler altijd een taart mee naar school namen om het te vieren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 11:17:49 ]
pi_88059539
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Bij mij in de klas (6 vwo) zaten een aantal lui die op de verjaardag van Adolf Hitler altijd een taart mee naar school namen om het te vieren.
wat stoer van ze -O-
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_88059931
En toen ik in Londen studeerde had ik een Engelse huisgenoot. Het was een heel mager en ielig mannetje genaamd Graham. Hij was behoorlijk lelijk, had compleet groene tanden, Harry Potter haar en altijd een typische Engelse blazer aan, zo eentje dus. Op een gegeven moment had hij zich ingebeeld dat een van de lekkerste wijven van de campus verliefd op hem was en hij deed werkelijk alles wat hij kon om haar maar te ontlopen. Als hij een pub binnenstapte waar zij ook was, rende hij bijvoorbeeld gelijk weer naar buiten. Bovendien was hij een enorme cricketfan en we zijn meerdere keren naar The Oval geweest om de hele middag bier te drinken en cricket te kijken.

Hij was bovenmatig intelligent, extreem sarcastisch en je kon ontzettend met hem lachen. Zijn daginvulling bestond uit:
- opstaan;
- naar college;
- tijdens de lunch naar de kroeg om Guinness te drinken;
- naar het volgende college;
- met de metro naar Soho om nog meer Guinness te drinken;
- thuiskomen;
- een heel groot stuk kaas eten;
- slapen.

Tijdens mijn laatste nacht in Londen wilde ik midden in de nacht afscheid met hem gaan nemen. Behoorlijk dronken stormde ik zijn kamer binnen, waar er een niet onaardig uitziend meisje compleet naakt op z'n gezicht zat. Ik kwam echt haast niet meer bij!

Jammer genoeg heb ik geen contact meer met hem. Zou wel eens willen weten hoe het met hem gaat.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:00:24 #175
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_88060529
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

gooi jezelf weg joh, internetheld
u riep?

op de middelbare school had ik een junkie in de klas zitten (zelfde leeftijd als ons, dat wel) en is in de 4e doodgeschoten in een flatje in Alkmaar, waarschijnlijk omdat hij drugsschuld had.
hij ging altijd mensen van de fiets afschoppen die van het plein af kwamen fietsen :') iedereen bedreigen, heel vaak stoned en voor de rest alleen maar herrie trappen (stoel door het plafon gooien, puntenslijpmachine door een raam enz enz).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')