Helemaal gestoord die gast, of met glassex over je lunch heen spuiten terwijl hij de tafel schoonmaakt.quote:
mesijes? wat zijn dat?quote:
Da's gewoon 'n heaumeau dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef jeloen het volgende:
[..]
mesijes? wat zijn dat?
oja onze gymleraar loopt ook altijd in kleedkamer gaat ie vragen wat we van hem vonden die les enzo rare man (jongenskleedkamer)
quote:Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.
Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carričre kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.
Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.
In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
zelfdequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:18 schreef lyron het volgende:
[..]
![]()
Had pas door na 5 van dit soort reacties
Toen ik zestien was zou ik dat glimlachend verbeten hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Op de middelbare school hadden we een meisje met een grote en zeer stevige boezem. Als ze in een gekke bui was deed ze punaises met de punt naar buiten door haar BH en zette ze vast met leukoplast. Ze kwam dan op school en vloog je dan heel enthousiast om de nek. Het kreng.
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:29 schreef Skynilla het volgende:
Op de basisschool hadden we een paar rare kindertjes in de klas. Ik zal beginnen bij de raarste jongen van de klas, Marokaans jongetje, stevige armen en benen en rook altijd naar koeienstront.
Keertje tijdens gym had hij bij gym per ongeluk in zijn broek gepoept en deed gewoon die vieze strontonderbroek in zijn schooltas![]()
En daarnaast hadden we nog een heel raar meisje in de klas waar niemand naast wilde zitten. Heel lelijk, mager en lang, had vaak luizen, en die haalde ze gewoon tevoorschijn uit haar haar en kneep ze zo kapot tussen haar nagels. In groep 8 begon ze borstjes te krijgen. Wat doet zij? Op een warme zomerdag gaat ze gewoon topless op het grasveld van het schoolplein liggen, zodat iedereen kon aanschouwen hoe groot haar tepels waren. Zelfs de jongens keken liever weg dan toe.
En op de middelbare school, typische nerd. Lang blond haar, brilletje. Dit meisje kwam zo weinig in contact met haar ouders, en zat bijna aaaltijdd op haar kamer op zolder, dat ze niet eens meer wist hoe haar ouders heette. En dat vond ze de gewoonste zaak van de wereld
Wij deden dat met kokindjes. En dan gewoon klanten aan de balie gaan helpenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Op de middelbare school hadden we een meisje met een grote en zeer stevige boezem. Als ze in een gekke bui was deed ze punaises met de punt naar buiten door haar BH en zette ze vast met leukoplast. Ze kwam dan op school en vloog je dan heel enthousiast om de nek. Het kreng.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Een gast in onze klas die een obsessie had voor het woord anus.
Gert-jan werd Gert-Janus anus anus anus anus janus anus anus.
Zo iemand ken ik ook. Deed standaard peper en zout op zijn mandarijnen en gooide ze daarna weg. Toen ik vroeg waarom hij dit deed was zijn antwoord: "ik lust geen mandarijnen met peper en zout"quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Fanta-stick het volgende:
O ja en een collega die mandarijnen opensnijd en er peper en zout opstrooit.
Hehe, dat is humor, klinkt als een klas waarin je wel kon lachenquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Brombaard het volgende:
Onze klas was wel apart, de losers werden eigenlijk niet zo veel gepest. In plaats daarvan liepen alle "populaire" boys elkaar constant het leven zuur te maken. Voorbeelden:
- Altijd afval in elkaars tas gooien
- In de pauze alle troep op een hoop midden op tafel gooien, en daar ook op spugen enzo. Als de pauze dan afgelopen was rende iedereen zo snel mogelijk weg, want de schoonmaakster kwam dan aanrennen en degene die als laatste achterbleef moest het dan opruimen. Ze kwam ook wel eens iemand uit de les halen.
- Altijd elkaars tassen verstoppen (bijvoorbeeld in de meisjes WC of ergens in de aula)
- Met zijn allen afspreken dat iedereen in de rij zijn tafel tegelijkertijd naar achteren zou schuiven. , behalve een iemand die niets van deze afspraak wist. Die werd er vervolgens uitgestuurd omdat hij steeds zijn tafel naar achteren zette
-Huiswerk van iemand overschrijven en dan de desbetreffende bladzijde uit diens schrift scheuren. Als diegene dan wat gevraagd werd en je zag hem er achter komen dat het weg was, heel hard schreeuwen "HEB JE HET SOMS NIET GEMAAKT?"
Kan ff niks anders meer bedenken, maar je moest wel op je hoede zijn in ieder geval.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Zulke acties waren er ook altijd bij ons in de klas. Iedereen legde altijd zn tas neer bij het lokaal waar je les zou hebben. Als er dan pauze was gingen we op zoveel mogelijk tassen staan stampen. Vervolgens was het altijd lachen als mensen hun tas open maakte en hun hele multomap uit elkaar lag. Na een tijdje nam iederen zn tas mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe, dat is humor, klinkt als een klas waarin je wel kon lachen
Zo maak je wel een naam voor jezelf!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb ooit bij een weddenschap in de eerste een meid uit de vierde die bekend stond om haar grote boezem hard op haar kont geslagen. Vlakke hand, midden in de aula, ik werd tot lang daarna nog herkend daarom.![]()
![]()
![]()
Aanrander van de school!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:42 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Zo maak je wel een naam voor jezelf!
Ja leuk joh, spullen vernielen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zulke acties waren er ook altijd bij ons in de klas. Iedereen legde altijd zn tas neer bij het lokaal waar je les zou hebben. Als er dan pauze was gingen we op zoveel mogelijk tassen staan stampen. Vervolgens was het altijd lachen als mensen hun tas open maakte en hun hele multomap uit elkaar lag. Na een tijdje nam iederen zn tas mee.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:39 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Zo iemand ken ik ook. Deed standaard peper en zout op zijn mandarijnen en gooide ze daarna weg. Toen ik vroeg waarom hij dit deed was zijn antwoord: "ik lust geen mandarijnen met peper en zout"
quote:
vorige topicsquote:
Eindelijk alle delen bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorige topics
wat een bazentopic trouwens
(zou fijn zijn als dit lijstje in OP werd gezet)
"De Neanderthaler."quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef Skynilla het volgende:
Schiet me net te binnen, in de eerste hadden we 2 hele rare jongens in de klas zitten. De ene was lang, brilletje, sluik blond haar en sprak met een supernasale stem. En dan had je nog zijn vriend. Jongen met een supergroot hoofd en gebit, kapsel die op een vogelnest leek, wenkbrauwboog bijna zo groot als een Neanderthaler.. je kent het wel
Maargoed, deze jongens waren altijd samen, en wilde altijd discussieren met mensen terwijl niemand ze bijna een nog een blik gunde. De (ik noem het even zo) Neanderthaler stonk ook vreselijk, iedereen zei het na een tijdje ook tegen hem maar hij vond dat deo niet nodig was omdat hij deo vond stinken![]()
Hij vertelde gewoon dat hij geen vrienden had, bijna de hele dag op zijn kamer zit, bijna niet met zijn ouders praat omdat hij dat niet leuk vind, dat hij van WoW hield en dat meisjes vies en eng zijn
Dat vond ik ook toen ik 10 wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef Skynilla het volgende:
Schiet me net te binnen, in de eerste hadden we 2 hele rare jongens in de klas zitten. De ene was lang, brilletje, sluik blond haar en sprak met een supernasale stem. En dan had je nog zijn vriend. Jongen met een supergroot hoofd en gebit, kapsel die op een vogelnest leek, wenkbrauwboog bijna zo groot als een Neanderthaler.. je kent het wel
Maargoed, deze jongens waren altijd samen, en wilde altijd discussieren met mensen terwijl niemand ze bijna een nog een blik gunde. De (ik noem het even zo) Neanderthaler stonk ook vreselijk, iedereen zei het na een tijdje ook tegen hem maar hij vond dat deo niet nodig was omdat hij deo vond stinken![]()
Hij vertelde gewoon dat hij geen vrienden had, bijna de hele dag op zijn kamer zit, bijna niet met zijn ouders praat omdat hij dat niet leuk vind, dat hij van WoW hield en dat meisjes vies en eng zijn
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:39 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Zo iemand ken ik ook. Deed standaard peper en zout op zijn mandarijnen en gooide ze daarna weg. Toen ik vroeg waarom hij dit deed was zijn antwoord: "ik lust geen mandarijnen met peper en zout"
Haha zo'n klasgenoot had ik ook in de brugklas. Hij raapte ook ooit een gebruikt condoom op en blies hem opquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
Mijn vreemdste klasgenoot? Ik zat in de brugklas bij iemand in de klas en die kroop wel eens over de grond op zoek naar kleingeld. Na een tijdje waren een aantal zo grappig om klein geld uit het buitenland op de grond te gooien zodat hij ging kruipen over de grond, daarvan filmpjes maakte om vervolgens te worden geschorst
das gewoon niet grappig meer :|quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:17 schreef Calyx het volgende:
[..]
Haha zo'n klasgenoot had ik ook in de brugklas. Hij raapte ook ooit een gebruikt condoom op en blies hem op
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:17 schreef Calyx het volgende:
[..]
Haha zo'n klasgenoot had ik ook in de brugklas. Hij raapte ook ooit een gebruikt condoom op en blies hem op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |