abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:16:21 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88072745
Ik heb nu een gast in mijn klas zitten wat een idioot zeg. Tijdens de introductie week vormde ik met een andere jongen (nu een goede vriend) een groepje tijdens een excursie naar de klimhal. Hij kwam redelijk aardig over en wij hadden op school normaal contact met elkaar tot week 2 eigenlijk.

Toen kwam het gekke in hem een beetje aan het licht. Hij begon zich een beetje aan mij te hechten (omdat we wat hadden gepraat tijdens de excursie). Mij opwachten tijdens pauzes achter mij aan lopen enz. En langzaam begon ik me aan hem te ergeren en daarnaast heeft ie een paar rare trekjes. Zo leek hij een keer op een psycho want hij liep met een stanleymesje in een krant te snijden met een soort van gestoorde blik op zijn gezicht. Daarnaast ziet hij er afzichtelijk uit hij draagt 3 dagen per week hetzelfde een lelijk Adidas trainingspak met een trainingsbroek. En een lelijk shirt van zijn judo vereniging daaronder. En zijn haar heeft ie in een staart in combinatie met dat hij zijn baard heeft afgeschoren en dat hij klinkt als een vrouw komt hij dus raar over.

Nou ik kreeg wat normale vrienden in de klas en wou dus zo snel af van die gast. Dat moest wel een beetje normaal gebeuren want ik ben geen klootzak die tegen hem gaat zeggen rot op. Nou toen ik hem begon te ontwijken kreeg hij de boodschap eindelijk door en is maar vrienden geworden met een meisje dat er uit ziet als een jongen uitziet en hangt ie daar mee rond. :)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88076130
Ooh ja, wij hadden ook een gozer in de klas die nooit iets zei maar je altijd heel diep aanstaarde en rare antwoorden gaf. Zelfs de leraren negeerden hem. Een keer vroeg de leraar aan hem of hij zijn huiswerk wel had gemaakt en hij antwoordde met; 'Ik snij je strot door,vuile flikker'.

Het was zo een type waarvan je verwacht dat ie de volgende dag naar school komt en iedereen neerknalt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_88079301
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ooh ja, wij hadden ook een gozer in de klas die nooit iets zei maar je altijd heel diep aanstaarde en rare antwoorden gaf. Zelfs de leraren negeerden hem. Een keer vroeg de leraar aan hem of hij zijn huiswerk wel had gemaakt en hij antwoordde met; 'Ik snij je strot door,vuile flikker'.

Het was zo een type waarvan je verwacht dat ie de volgende dag naar school komt en iedereen neerknalt.
En die jongen was jij? Johnfuckinmayer
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88080353
Op mijn HBO Sociale Studie (sociale studie ja) hadden we een kerel in de klas die dat jaar zijn studie moest halen anders zou hij zijn hele studieschuld terug moeten betalen. Het bleek dus hij het weer niet ging redden en toen ging hij heel apart gedrag vertonen:

- Hij ging een manifest schrijven over het verdrinken van negers en het villen van tijgers o.i.d. Deze plaatste hij op internet en stuurde de gehele school rond en als de school niet na een x aantal publicaties hem gingen laten slagen zou hij zich gaan vergelden ofzo...
- Hij ging zijn afstudeergroep bedreigen, werd toen uit de groep gezet en ging toen dreigen met een 'aanslag' tijdens hun eindpresentatie. De dreiging was zo groot dat er agenten bij de presentatie zaten en toen we zijn motor hoorde aankomen de agenten meteen opsprongen en hem vakkundig van het terrein afhaalden. Ik ben nooit achter de volle waarheid gekomen maar het schijnt dat hij wel wilde plannen had die middag.

Ohja, er zat ook een meisje dat beweerde dat ze een vriend van haar voor de trein had zien springen maar een paar maanden later had ze een relatie met hem en was ze zwanger van hem. Iedereen had zoiets van: Huh, jij was toch dood? En die jongen: Wut?

En een ander meisje (dat blijkbaar zwaar aan het afkicken was) kreeg een aanval midden in een studiezaal. Ze lag al schuimbekkend en rollend op de grond. Bizar.

Mooie studie was dat. Sociale studies trekken toch wel mensen die een of ander complex hebben, althans... daar leek het bij ons wel sterk op.
pi_88080900
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef beatrijs het volgende:

[..]

haha, k snap hem. hij paart over zich zelf.
pi_88084234
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef beatrijs het volgende:

[..]

oh daar gaat mijn undercoveractie. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_88088436
quote:
11s.gif Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.

Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.

Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.

Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
ach je moet gewoon lachen (niet uitlachen) met zoon mensen. ik heb wel respect voor hem, dat hij voor zijn toch best apparte hobby/obsessie open durft uit te komen en er voor de volle 100% voor gaat.
pi_88089052
double post maar toch...

DIT TOPIC IS AWESOME
pi_88143713
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Geniale opbouw. Kwartje viel langzaam _O-
Whehe, pas na deze post ben ik de post nogmaals gaan lezen, en toen viel die bij mij ook :')
pi_88144933
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Bombshell het volgende:
Op brugklas kamp was dr eentje die ging zich liggen rukken op zn bed terwijl iedereen in de kamer was. Iedereen stond er een beetje vernbaad naar te kijken eigenlijk.
Op de basischool was er een jongen die had echt nooit vrienden. Hij was echt ontzettend dom en liep altijd alleen. Hij liet weleens zn lul zien aan meisjes achter het fietsenhok. Als je straf had moest je altijd naast hem zitten, niemand wilde dat. Soms zat tie keihard te schreeuwen en de leraar werd weleens kwaad op hem begon die te janken.
En leraren echt te veel gekken gehad gewoon. Eentje stonk echt verschrikkelijk hadden we voor de les een bus deo voor hem neergezet. We hadden toen een keer muziek en moesten met gitaten op de gang staan liedjes oefenen. Loopt die vent langs begint een jongen stink stink stink te zingen. Vent helemaal uit zn dak en uitleggen dat et niet leuk is om met iemands lichaamsgeur te spotten haha.
Verder pedofiele gymleraren die altijd op vakantie naar thailand ging en net de kleedkamer inliep als de mesijes zich aan het verkleden waren.
die stinkleraar, was dat een aardrijkskundeleraar? :P
pi_88166939
Ik had een gast in de klas die in de pauzes alleen door heel de school aan het dwalen was en voor iedereen z´n hoofd weg draaide. hij leek ook sprekend op Harry Poitter! :P
Hij was wel fkin slim en doet nu luchtvaarttechnologie op de uni xD
I fear nothing, but fear itself.
pi_88169226
een jongen naast me ging tijdens de les met mijn aansteker zn onderbroek in en had een paar schaamharen verbrand...
leraar kkpissed, je rook de rooklucht nog op de gang, bijna hele klas een probleem omdat hij niet wilde toegeven...

ook was er een dude die in de klas een rotje afstak, en naar buiten wilde gooien, maar hij gooide tegen het raamkozijn aan waardoor het rotje weer naar binnen viel _O-
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_88169251

[ Bericht 100% gewijzigd door Quibo op 31-10-2010 12:27:44 ]
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_88169533
Leuk topic!

Wat ik dan weer minder vind zijn die verhalen over het 'pesten' van de rare klasgenoten.. Je weet nooit wat er met iemand aan de hand is, en door ook nog eens onaardig te gaan doen maak je het er niet beter op.
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:38:52 #195
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88171440
Ik zat ooit met een vreemde neo-nazi uit Zuid-Limburg opgescheept. Hij kon soms de meest twisted dingen zeggen over moorden en geweld, hij vond het leuk om daarover te praten. Qua uiterlijk in zijn gezicht had hij wel wat weg van een jonge Doc uit Back to the Future, heel apart.

Altijd droeg hij een bomberjack met zwarte pet. We zaten op een opleiding ICT en hij verloor regelmatig zijn geduld achter de computer. Zo rukte hij een keer zijn draagbare harde schijf uit de computer en is er op gaan stampen. Een andere keer kreeg hij het voor elkaar dat er rook en er een gore chemische stank vrij kwam. :')

School was wel het laatste waar hij mee bezig was en onderhield een crappy ontworpen site opgedragen aan Hitler himself. Grote propaganda posters en foto's waar teksten als "hulde voor deze grote man" onder stonden. :{

Buiten zijn 'aanvallen' om hield hij zich redelijk op de achtergrond in de klas, vermeed leraren zoveel mogelijk en ruzie met klasgenoten had hij zelden. Je kon er wel een gesprek mee voeren zonder dat hij gevaarlijk werd, ook al was ik het echt totaal niet eens met zijn hobby op het internet. Het was een jongen die een beetje in de war was denk ik.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:57:04 #196
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_88172011
Bij ons was ik de rare klasgenoot, ik zat op een boerenschool, en was het enige buitenlander op school.
Sisco Certified
pi_88172041
Ee
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zat ooit met een vreemde neo-nazi uit Zuid-Limburg opgescheept. Hij kon soms de meest twisted dingen zeggen over moorden en geweld, hij vond het leuk om daarover te praten. Qua uiterlijk in zijn gezicht had hij wel wat weg van een jonge Doc uit Back to the Future, heel apart.

Altijd droeg hij een bomberjack met zwarte pet. We zaten op een opleiding ICT en hij verloor regelmatig zijn geduld achter de computer. Zo rukte hij een keer zijn draagbare harde schijf uit de computer en is er op gaan stampen. Een andere keer kreeg hij het voor elkaar dat er rook en er een gore chemische stank vrij kwam. :')

School was wel het laatste waar hij mee bezig was en onderhield een crappy ontworpen site opgedragen aan Hitler himself. Grote propaganda posters en foto's waar teksten als "hulde voor deze grote man" onder stonden. :{

Buiten zijn 'aanvallen' om hield hij zich redelijk op de achtergrond in de klas, vermeed leraren zoveel mogelijk en ruzie met klasgenoten had hij zelden. Je kon er wel een gesprek mee voeren zonder dat hij gevaarlijk werd, ook al was ik het echt totaal niet eens met zijn hobby op het internet. Het was een jongen die een beetje in de war was denk ik.
een beetje?!?!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_88172068
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:57 schreef FoolWithMokey het volgende:
Bij ons was ik de rare klasgenoot, ik zat op een boerenschool, en was het enige buitenlander op school.
Nooit last gehad van racisme?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_88172663
Iemand zichzelf al tegen gekomen in dit topic? >:)
pi_88172870
Vergeleken met de verhalen hier heb ik altijd met de normaalste mensen ter wereld rondgehangen. :')
pi_88172890
Nee (nog) niet :')
Smile Bigger!
The world needs it!
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:27:27 #202
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_88172901
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Nooit last gehad van racisme?
Jawel best wel, maar dat was meer om onwetendheid, dan echt bewust ervoor kiezen. Ik had wel een hele goede leraar die voor mij opkwam. uiteindelijk na tweede klas toch van school veranderd.
Sisco Certified
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:56:14 #203
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88173712
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef Document1 het volgende:
Iemand zichzelf al tegen gekomen in dit topic? >:)
ik ga alles zo doorlezen of ik mezelf tegenkom :@
al denk ik van niet

ik had geen vreemdere mensen dan mezelf in de klas zitten
of misschien wel, maar ze deden nooit echt vreemde dingen.

zat wel op me middelbare school in hoorn, een jongen die altijd over de gang liep met zon tas op wieltjes, en iedereen lachte hem uit.
en in de pauze speelde hij altijd pokemonspelletjes op zon ding

ik zonderde me vaak af van iedereen, en een keer toen de pauze begon, bleef ik een keer in de aula zitten.
en toen kwam hij bij me zitten.

toen heeft hij de hele pauze lang door zitten gamen
kwam verder niemand nog meer bijzitten. 'the populair(normale?) kids'bleven bij alle andere aanwezige tafels ofzo

ik deed vwo btw
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:08:07 #204
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_88174061
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik deed vwo btw
Ik deed Havo, dus we deden allebei middelbare school. We hebben iets gemeen, afspreken?
Sisco Certified
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:10:34 #205
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88174141
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:08 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik deed Havo, dus we deden allebei middelbare school. We hebben iets gemeen, afspreken?
ben jij ook niet naar de diploma-uitreiking gegaan, en het maar op laten sturen met de post?
spijbelen-extremo :P
dan hebben we nog meer gemeen met elkaar :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:11:43 #206
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_88174175
Ik had een collega die door z'n vrouw het huis uit was geschopt en die in een busje op de parkeerplaats van ons bedrijf sliep. Als de collega's dan 's morgens op het werk kwamen gaven ze een klap op het busje, dan wist hij dat de werkdag weer begonnen was.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:15:05 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88174272
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:11 schreef Gwywen het volgende:
Ik had een collega die door z'n vrouw het huis uit was geschopt en die in een busje op de parkeerplaats van ons bedrijf sliep. Als de collega's dan 's morgens op het werk kwamen gaven ze een klap op het busje, dan wist hij dat de werkdag weer begonnen was.
Grappig en treurig tegelijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:16:02 #208
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_88174303
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ben jij ook niet naar de diploma-uitreiking gegaan, en het maar op laten sturen met de post?
spijbelen-extremo :P
Ja, alleen niet per post, maar mijn mentor kwam het persoonlijk brengen.

en ja.

Het is gewoon eng hoeveel we met elkaar gemeen hebben.
Sisco Certified
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:54:41 #209
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88175458
oeh ik weet iemand.
hij was nog erger met spijbelen, en ook op school wel nog eenzamer dan ik.

ik zat met hem in de examenklas 6vwo. maar hij was er gewoon nooit(nog erger dan ik, ik spijbelde 10%, hij 99% ofzo:S)
toen bij engels kregen we de opdracht om gezamenlijk een opdracht of spreekbeurt of weet ik het wat voor te bereiden die dan over een paar weken afgenomen/ingeleverd moest worden.

toen was hij er toevallig eens een keer en hij zat voor me.
ik dacht al bij mezelf van: dat wordt weer alleen doen, en hopen dat de leraar niet moeilijk gaat doen dat ik het gezamenlijk had MOETEN doen.
toen draaide hij zich dus om, en vroeg of wij het samen zouden doen.
ik zo van " ja hoor, is goed"

na die les heb ik hem weer een aantal maanden niet gezien... en uiteindelijk natuurlijk in me 1tje iets ingeleverd

ook een keer was er op een dag een verkort rooster(lessen van 40 minuten ipv 50).
het 3de tm 6de uur hadden we 4 klassen achter elkaar wiskunde...

komt hij helemaal in het allerlaatste uur van wiskunde ineens de klas in(weer het eerst dat hij op school kwam sinds tijden).
lerares vroeg zo waarom hij zo laat was. waarop hij vertelde van "oh is het 40 minuten rooster, dat wist ik niet". terwijl hij zelfs voor het normale 50 minuten rooster gewoon extreem te laat was. 8)7
toen mocht hij niet naar binnen van de lerares, en is hij maar weer naar huis gegaan

ik kan me ook van hem herinneren dat hij met een meisje stond te zoenen op de gang.
dat weet ik nog best goed, want dat soort dingen zien vind ik hard en moeilijk sinds een meisje mij keihard op me hart heeft gestampt toen ik 16 was.

ik denk dat zoiets ook met hem gebeurd is. Hij is gedumpt door haar, en daarna zijn bovenstaande dingen gebeurd.

ik heb hem nog gesproken vlak voor eindexamens, en hij vertelde dat vwo toch niet ging halen, maar door het vele zittenblijven toch al bijna 21 was, en toelatingsexamen van de uni zelf ging doen ipv ze vwo daarvoor gebruiken

Ik heb hem nooit meer gezien.
klasgenoten vroegen als hij er was aan elkaar van:"wie is dat?", "zit hij bij ons in de klas dan?"
hij was er bijna nooit, en hij rook altijd naar zweet en kruidig oosters eten wat het ook niet echt makkelijk voor hem maakte

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 31-10-2010 16:23:05 ]
pi_88197851
quote:
2s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk topic!

Wat ik dan weer minder vind zijn die verhalen over het 'pesten' van de rare klasgenoten.. Je weet nooit wat er met iemand aan de hand is, en door ook nog eens onaardig te gaan doen maak je het er niet beter op.
Tja, ik denk dat de meesten dat wel gaan denken tegen de tijd dat ze van school gaan en verder gaan studeren... zo heb je ookw el vreemde figuren op de universiteit rondlopen, maar daar worden ze vaker gerespecteerd om wie ze zijn en wat ze kunnen. Misschien ben je daar nog niet echt mee bezig als je jonger bent, dan wil je het liefst zelf zo cool mogelijk overkomen...
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')