quote:En die jongen was jij? JohnfuckinmayerOp donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ooh ja, wij hadden ook een gozer in de klas die nooit iets zei maar je altijd heel diep aanstaarde en rare antwoorden gaf. Zelfs de leraren negeerden hem. Een keer vroeg de leraar aan hem of hij zijn huiswerk wel had gemaakt en hij antwoordde met; 'Ik snij je strot door,vuile flikker'.
Het was zo een type waarvan je verwacht dat ie de volgende dag naar school komt en iedereen neerknalt.
quote:haha, k snap hem. hij paart over zich zelf.Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En die jongen was jij? Johnfuckinmayer
quote:oh daar gaat mijn undercoveractie.Op donderdag 28 oktober 2010 20:38 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En die jongen was jij? Johnfuckinmayer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:ach je moet gewoon lachen (niet uitlachen) met zoon mensen. ik heb wel respect voor hem, dat hij voor zijn toch best apparte hobby/obsessie open durft uit te komen en er voor de volle 100% voor gaat.Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
Eigenlijk triest dit, maar in de tweede hadden wij een knul in de klas die helemaal geobsedeerd was door treinen. Ik woonde toen in hoorn en zat op het Copernicus scholengemeenschap. Het boemeltreintje van hoorn naar medeblik kwam daar s-zomers altijd langs, naast het gewone treinverkeer.
Wat was nou het geval:
elke keer als we in een klas zaten met uitzicht op de rails, en er kwam een trein aan, dan kon die knul zich niet beheersen en ging hij bovenop de tafel staan want hij moest en zou de trein zien. Hij noteerde dan de passeertijd en weet ik het wat nog meer.
Hij had ook altijd zo'n conducteursfluitje om zijn nek hangen. In de pauze ging hij bij de treinbaan zitten, en als er dan wat voorbij kwam, dan ging hij op dat fluitje blazen... Needless to say dat die knul vreselijk gepest werd.
Ben stiekem wel benieuwd wat er van die knul geworden is. Hij was verder best slim enzo. Heeft volgens mij zijn vwo ook gewoon afgemaakt. Maar man, wat was dat (achteraf gezien) eigenlijk triest.
Whehe, pas na deze post ben ik de post nogmaals gaan lezen, en toen viel die bij mij ookquote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geniale opbouw. Kwartje viel langzaam
die stinkleraar, was dat een aardrijkskundeleraar?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Bombshell het volgende:
Op brugklas kamp was dr eentje die ging zich liggen rukken op zn bed terwijl iedereen in de kamer was. Iedereen stond er een beetje vernbaad naar te kijken eigenlijk.
Op de basischool was er een jongen die had echt nooit vrienden. Hij was echt ontzettend dom en liep altijd alleen. Hij liet weleens zn lul zien aan meisjes achter het fietsenhok. Als je straf had moest je altijd naast hem zitten, niemand wilde dat. Soms zat tie keihard te schreeuwen en de leraar werd weleens kwaad op hem begon die te janken.
En leraren echt te veel gekken gehad gewoon. Eentje stonk echt verschrikkelijk hadden we voor de les een bus deo voor hem neergezet. We hadden toen een keer muziek en moesten met gitaten op de gang staan liedjes oefenen. Loopt die vent langs begint een jongen stink stink stink te zingen. Vent helemaal uit zn dak en uitleggen dat et niet leuk is om met iemands lichaamsgeur te spotten haha.
Verder pedofiele gymleraren die altijd op vakantie naar thailand ging en net de kleedkamer inliep als de mesijes zich aan het verkleden waren.
een beetje?!?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zat ooit met een vreemde neo-nazi uit Zuid-Limburg opgescheept. Hij kon soms de meest twisted dingen zeggen over moorden en geweld, hij vond het leuk om daarover te praten. Qua uiterlijk in zijn gezicht had hij wel wat weg van een jonge Doc uit Back to the Future, heel apart.
Altijd droeg hij een bomberjack met zwarte pet. We zaten op een opleiding ICT en hij verloor regelmatig zijn geduld achter de computer. Zo rukte hij een keer zijn draagbare harde schijf uit de computer en is er op gaan stampen. Een andere keer kreeg hij het voor elkaar dat er rook en er een gore chemische stank vrij kwam.![]()
School was wel het laatste waar hij mee bezig was en onderhield een crappy ontworpen site opgedragen aan Hitler himself. Grote propaganda posters en foto's waar teksten als "hulde voor deze grote man" onder stonden.![]()
Buiten zijn 'aanvallen' om hield hij zich redelijk op de achtergrond in de klas, vermeed leraren zoveel mogelijk en ruzie met klasgenoten had hij zelden. Je kon er wel een gesprek mee voeren zonder dat hij gevaarlijk werd, ook al was ik het echt totaal niet eens met zijn hobby op het internet. Het was een jongen die een beetje in de war was denk ik.
Nooit last gehad van racisme?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:57 schreef FoolWithMokey het volgende:
Bij ons was ik de rare klasgenoot, ik zat op een boerenschool, en was het enige buitenlander op school.
Jawel best wel, maar dat was meer om onwetendheid, dan echt bewust ervoor kiezen. Ik had wel een hele goede leraar die voor mij opkwam. uiteindelijk na tweede klas toch van school veranderd.quote:
ik ga alles zo doorlezen of ik mezelf tegenkomquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef Document1 het volgende:
Iemand zichzelf al tegen gekomen in dit topic?
Ik deed Havo, dus we deden allebei middelbare school. We hebben iets gemeen, afspreken?quote:
ben jij ook niet naar de diploma-uitreiking gegaan, en het maar op laten sturen met de post?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik deed Havo, dus we deden allebei middelbare school. We hebben iets gemeen, afspreken?
Grappig en treurig tegelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:11 schreef Gwywen het volgende:
Ik had een collega die door z'n vrouw het huis uit was geschopt en die in een busje op de parkeerplaats van ons bedrijf sliep. Als de collega's dan 's morgens op het werk kwamen gaven ze een klap op het busje, dan wist hij dat de werkdag weer begonnen was.
Ja, alleen niet per post, maar mijn mentor kwam het persoonlijk brengen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ben jij ook niet naar de diploma-uitreiking gegaan, en het maar op laten sturen met de post?
spijbelen-extremo
Tja, ik denk dat de meesten dat wel gaan denken tegen de tijd dat ze van school gaan en verder gaan studeren... zo heb je ookw el vreemde figuren op de universiteit rondlopen, maar daar worden ze vaker gerespecteerd om wie ze zijn en wat ze kunnen. Misschien ben je daar nog niet echt mee bezig als je jonger bent, dan wil je het liefst zelf zo cool mogelijk overkomen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk topic!
Wat ik dan weer minder vind zijn die verhalen over het 'pesten' van de rare klasgenoten.. Je weet nooit wat er met iemand aan de hand is, en door ook nog eens onaardig te gaan doen maak je het er niet beter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |