Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik begrijp echt niet waarom mensen zo reageren. Waarom willen HBO'ers zo graag op gelijke voet staan met WO'ers? En dat terwijl niemand hier het HBO onderuit haalt, maar juist de waardevolle aspecten ervan onderstreept.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent dus één van de kneuzen die ik niet in een straal van 10km rond mijn tomeloze intelligentiecirkel wens te hebben.
Het hele onderwijssysteem is daarop ingericht. Die inrichting alleen al laat een dergelijke gradatie zien. Tenzij jij je eigen draai geeft aan de betekenis van intellectueel, maar ja, dan kunnen we er natuurlijk direct wel mee ophouden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef thumper het volgende:
Bewijs mij dat het WO intellectueel gezien boven het HBO staat en je krijgt een 14.gif van me
Beter, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
Steeds vaker van die drukke topics in KLB.
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik begrijp echt niet waarom mensen zo reageren. Waarom willen HBO'ers zo graag op gelijke voet staan met WO'ers? En dat terwijl niemand hier het HBO onderuit haalt, maar juist de waardevolle aspecten ervan onderstreept.
[..]
Het hele onderwijssysteem is daarop ingericht. Die inrichting alleen al laat een dergelijke gradatie zien. Tenzij jij je eigen draai geeft aan de betekenis van intellectueel, maar ja, dan kunnen we er natuurlijk direct wel mee ophouden.
Zoals ik vroeg in deel 1... zou je me alsjeblieft wat voorbeelden kunnen laten zien van zinsconstructies waar jij op doelt? Ik ben erg benieuwd. Misschien leer ik er zelfs nog iets van.quote:
Nou, goedzo. Wil dit zeggen dat alle HBO'ers dus meteen maar even intelligent zijn als WO'ers? Nee, uitzonderingsgevallen maken niet de regels.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.
Het hele punt is juist dat jullie WO-ers een eigen draai geven aan het begrip 'intelligentie', maar troost je, ik dacht er vroeger net zo over als jullie
Ik zo een MBA plaatsen tussen HBO en WO, dus enige terughoudendheid zou je sieren. Maar hoe dan ook, het is een feit, uiteraard, dat er inhoudelijk ook een groot verschil bestaat tussen beide niveaus. Maar die inhoud is sterk gerelateerd aan intellectuele capaciteiten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.
Het hele punt is juist dat jullie WO-ers een eigen draai geven aan het begrip 'intelligentie', maar troost je, ik dacht er vroeger net zo over als jullie
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, goedzo. Wil dit zeggen dat alle HBO'ers dus meteen maar even intelligent zijn als WO'ers? Nee, uitzonderingsgevallen maken niet de regels.
En wat voor tekortkomingen zouden dat dan zijn, shembek? Want ik zie hier net zo hard HBO'ers roepen dat ze zo ongelooflijk sociaal vaardig en praktisch onderwezen zijn dat ze het later wel even gaan maken en de WO'ers eigenlijk maar een stapel incapabele boekennerds zijn. Maar dat negeer je dan maar even?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef Homdeck het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog wat mensen die hun tekortkomingen willen compenseren door van de daken te schreeuwen dat ze WO'er zijnIk ben verder wel blij voor jullie hoor, proficiat
Per definitie dus wel, maar er zijn inderdaad uitzonderingen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.
Sneuquote:
Niet allemaal. Wel het overgrote meerendeel. Topic mag dicht, maar om heel andere redenen dan jij denkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.
Topic mag dicht
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administrationquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zo een MBA plaatsen tussen HBO en WO, dus enige terughoudendheid zou je sieren.
Je begrijpt het wérkelijk niet he?quote:Maar hoe dan ook, het is een feit, uiteraard, dat er inhoudelijk ook een groot verschil bestaat tussen beide niveaus. Maar die inhoud is sterk gerelateerd aan intellectuele capaciteiten.
Ga anders even lopen schelden, dat is al een tekortkoming op zichquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:11 schreef Biels het volgende:
[..]
En wat voor tekortkomingen zouden dat dan zijn, shembek? Want ik zie hier net zo hard HBO'ers roepen dat ze zo ongelooflijk sociaal vaardig en praktisch onderwezen zijn dat ze het later wel even gaan maken en de WO'ers eigenlijk maar een stapel incapabele boekennerds zijn. Maar dat negeer je dan maar even?
HBO technische informatica en nu heb je het constant over een MBA.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:
[..]
* Wacht commentaar op Wikipedia bron af...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administration
[..]
Je begrijpt het wérkelijk niet he?
Zelfs het mailadres in mijn profiel klopt niet meer, aangemaakt in 2002... sorry dat ik het sindsdien niet meer up to date gehouden heb....quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
HBO technische informatica en nu heb je het constant over een MBA.
Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat een deel van deze discussie door uit jaloezie voortkomt.
* tweede biertje paktquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* Wacht commentaar op Wikipedia bron af...*
Mag ik uit pure interesse vragen waar je je MBA hebt gedaan? Ik ben nu bezig met mijn MSc Business Economics dus vandaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:17 schreef thumper het volgende:
[..]
Zelfs het mailadres in mijn profiel klopt niet meer, aangemaakt in 2002... sorry dat ik het sindsdien niet meer up to date gehouden heb....
Jaloezie en afgunst, daar heb je gelijk in ja
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren, dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordjequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ga anders even lopen schelden, dat is al een tekortkoming op zichEn wat voor tekortkomingen er verder zouden zijn? Dat kan van alles zijn, ik zie in jou wel een eeuwige maagd eigenlijk.
Ik hou van een beetje pokenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren, dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje.
En het is bijzonder fijn dat jij denkt dat even te kunnen concluderen uit een paar woordjes, maar mijn vraag staat nog steeds, wat met al die HBO'ers die ingaan op dit alles? Moeten die ook iets compenseren, of doen zij dit uit een soort van gevoel omdat zij vinden aangetast te zijn in hun eer?
In afwachting verblijf ik
Dat vind ik, als WO'er, toch wel érg vermakelijk ja. Helaas vooral wel door mijn 'groepsgenoten' maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje pokenEn ben ook blij dat er van beide kanten zo heerlijk wordt gehapt
Er is wel een verschil tussen MScBA en MBA, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:18 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mag ik uit pure interesse vragen waar je je MBA hebt gedaan? Ik ben nu bezig met mijn MSc Business Economics dus vandaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administration
[..]
Je begrijpt het wérkelijk niet he?
Dus dat kan een HBO-bachelor zijn die een paar jaar gewerkt heeft.quote:een postinitieel masterprogramma, bedoeld voor mensen met een bachelor- of masterdiploma en minstens enkele jaren werkervaring.
Op hoogaangeschreven programma's. Dus niet alle programma's. Dus is het in principe niet heeeeel bijzonder.quote:Het aantal plaatsen voor de opleiding is aan hoogaangeschreven programma's veelal beperkt en de kandidaten worden gescreend op de kwaliteit van de vorige studies, referenties en bedrijfservaring.
Dan zou het zelfs gewoon een soort van HBO-master zijn. Wat dus minder gewicht in de schaal legt als een WO-master.quote:Minder hoogaangeschreven programma's hebben daarentegen een veel ruimer aannamebeleid, waarbij zelfs het werkervaringsvereisten niet altijd toepassing vindt.
Vreselijk ondergewaardeerd woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef Repeat het volgende:
Goed topic vanwege dientengevolge.
Nee, we vormen een beetje een front.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat nou bij WO'ers onderling? Lachen de econometristen de bedrijfskundigen ook vierkant uit?
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat nou bij WO'ers onderling? Lachen de econometristen de bedrijfskundigen ook vierkant uit?
[offtopic]Ik weet het verschil tussen MScBE (in mijn geval BE) en een MBA, maar ik was alsnog benieuwd. Logische drijfveer overigens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen MScBA en MBA, maar dat terzijde
Ik heb mijn MBA gevolgd in Barcelona. Ik heb na 9/11 ingezien dat er een heleboel mensen op straat zouden komen te staan dus heb als voorzorgsmaatregel mijn MBA gehaald om in de daaropvolgende crisis in elk geval makkelijker verzekerd te zijn van een goede baan. En daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad.
Als je wilt kan ik je off-topic wel wat richtlijnen geven, want net als met een WO opleiding is een MBA halen niets meer dan (creatief) werken in patronen
Sure, maar Nederlandse Uni's verschillen net zoveel in kwaliteitquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Dus dat kan een HBO-bachelor zijn die een paar jaar gewerkt heeft.
[..]
Op hoogaangeschreven programma's. Dus niet alle programma's. Dus is het in principe niet heeeeel bijzonder.
[..]
Dan zou het zelfs gewoon een soort van HBO-master zijn. Wat dus minder gewicht in de schaal legt als een WO-master.
Maar, ik weet niet aan welke instelling jij dit hebt gevolgd en wat voor MBA je dus bezit.
Het woordje iedereen heb ik niet gebruikt. Van een aantal mensen viel me op dat ze nogal fel zijn, al begrijp ik ook wel dat dit hele topic gebaseerd is op provocatiequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren,
Dit vind ik een vreemd argumentquote:dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje.
Het lijkt me vrij normaal dat ze reageren op jullie standpunten. En misschien zijn ze wel in hun eer aangetast, dat weet ik niet. Ik kan niet voor anderen spreken. Misschien moeten zij ook wel iets compenseren iddquote:En het is bijzonder fijn dat jij denkt dat even te kunnen concluderen uit een paar woordjes, maar mijn vraag staat nog steeds, wat met al die HBO'ers die ingaan op dit alles? Moeten die ook iets compenseren, of doen zij dit uit een soort van gevoel omdat zij vinden aangetast te zijn in hun eer?
kusjequote:In afwachting verblijf ik
Maar de toelatingseisen voor de universiteit zijn wel overal hetzelfde, die voor een MBA nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef thumper het volgende:
[..]
Sure, maar Nederlandse Uni's verschillen net zoveel in kwaliteit
Ik heb op de BBS in Barcelona gezeten, vrij hoog aangeschreven in Europa
Dat is al heel wat waardquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Klautje het volgende:
Dr. Crane is weggepest [ afbeelding ]
Ok, punt voor jouquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar de toelatingseisen voor de universiteit zijn wel overal hetzelfde, die voor een MBA niet
Alle posts van Beauregardquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Koepert het volgende:
Jongens, (en meisjes) ik ben even weg, kan iemand mij pm-en met de highlights? dan hoef ik als ik terug ben elke pagina niet door te lezen..
BVD
Als mensen iets moeten compenseren betekent dat dus eigenlijk dat ze iets tekortkomen. Een gebrek hebben aan iets. Mensen die dus moeten overcompenseren zouden grote gebreken hebben, en mensen met grote gebreken zijn vaak minder tof dan mensen zonder gebreken. En ach, een scheldwoordje, ik val er niet zo over.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het woordje iedereen heb ik niet gebruikt. Van een aantal mensen viel me op dat ze nogal fel zijn, al begrijp ik ook wel dat dit hele topic gebaseerd is op provocatie
[..]
Dit vind ik een vreemd argumentJe trekt zelf de conclusie dat die mensen niet tof zijn als ik zeg dat ze iets compenseren, niet ik. Misschien ben je wel een toffe gast, weet ik veel. En gelijk gaan schelden is een zwaktebod
![]()
[..]
Het lijkt me vrij normaal dat ze reageren op jullie standpunten. En misschien zijn ze wel in hun eer aangetast, dat weet ik niet. Ik kan niet voor anderen spreken. Misschien moeten zij ook wel iets compenseren iddIk misschien ook wel, mijn te kleine penis misschien
Geen idee eigenlijk.
[..]
kusje
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt om een MBA te halen dan een WO.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, punt voor jou
Maar ik zou de meeste WO-ers hier wel eens een MBA willen zien doen... eens kijken hoe het dán gesteld is met de grijze celletjes
En juist daarin schuilt de werkelijke intelligentie: hoe op een creatieve manier een schier onmogelijke business case op te lossenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt op een MBA te halen dan een WO.
Als je de meest humoristische posts wil lezen moet je die van Beauregard in ieder geval hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Klautje het volgende:
[..]
Alle posts van Beauregard
Alle posts als reactie op die van bovenstaande
Alle posts van Dr. Crane
Alle posts als reactie op die van bovenstaande
Dat is wel een heel vergezochte redenering hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Als mensen iets moeten compenseren betekent dat dus eigenlijk dat ze iets tekortkomen. Een gebrek hebben aan iets. Mensen die dus moeten overcompenseren zouden grote gebreken hebben, en mensen met grote gebreken zijn vaak minder tof dan mensen zonder gebreken. En ach, een scheldwoordje, ik val er niet zo over.
En iemand eeuwige maagd noemen betekent ook niet echt dat je inschat dat het een heel tof persoon is.
Evengoed ben ik liever rijk terwijl ik meer neuk dan Ron Jeremy in zijn hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is wel een heel vergezochte redenering hoorEen arm mens heeft een gebrek, namelijk aan geld. Toch kunnen ze heel tof zijn. Datzelfde geldt voor maagden met een gebrek aan seks
Zelfs een arme maagd kan tof zijn
![]()
En ach ja, een scheldwoordje moet kunnen op zijn tijd, heb je gelijk in.
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:49 schreef Biels het volgende:
Waar zijn eigenlijk RozeAnjer, Emimich en Pool, toch ook wel vaste klanten van deze topics.
Mooi, want aan dissidenten hebben helden als ik niets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..
Ik vind dat mijn groep (de WO'ers) zich toch wel een beetje voor schut zet dus ik ga dit topic bij deze ook verlaten.
Nederlands = kankertaalquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..
Ik vind dat mijn groep (de WO'ers) zich toch wel een beetje voor schut zet dus ik ga dit topic bij deze ook verlaten.
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:02 schreef M4a1 het volgende:
Waarom gaan jullie in godsnaam in discussie over welk intelligentieniveau?![]()
Wat ontzettend kansloos.
HBO en WO vult elkaar prima aan; daar waar HBO'ers nodig zijn voor de praktische aanpak van zaken, zitten de WO'ers achter de achterliggende methodologie en theorie.
Stelletje mafketels.... al ben je nog zo slim als Einstein, heb je toch iemand nodig om je vuilnis op te halen, en ook daarvoor moet je respect hebben want jíj gaat het zeker niet doen hè, met je slimme hoofd
Sjongejonge wat een omhooggevallen figuur ben jijquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt om een MBA te halen dan een WO.
onzin uitkramenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.
Dr.Crane is inderdaad een prachtige metafoor voor infantiele onzinquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef Klautje het volgende:
[..]
onzin uitkramen
kraam
dr. Kraam
dr. Kraan
[ afbeelding ]
Ja dat is te zien inderdaad. Het laatste waarom je iemand moet benijden is z'n opleiding of z'n geld imho. Een opleiding is een kwestie van keuze, interesse en toewijding. Mits je die drie hebt kan je iedere opleiding volgen die je leuk lijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.
Of te besnijden for that matterquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven die te benijden zijn...
Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeksquote:
Met die drie kun je iedere opleiding volgen? Volgen... misschien. Voltooien? Da's een ander verhaal. Je vergeet namelijk 1 ding.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ja dat is te zien inderdaad. Het laatste waarom je iemand moet benijden is z'n opleiding of z'n geld imho. Een opleiding is een kwestie van keuze, interesse en toewijding. Mits je die drie hebt kan je iedere opleiding volgen die je leuk lijkt.
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven die te benijden zijn...
Dat komt door mijn sociale vaardigheden, aantrekkelijke uiterlijk en bovengemiddeld grote penis. Maarja, als ik dat zeg vind je me vast weer arrogant.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een omhooggevallen figuur ben jij![]()
Dat ze je op je eigen WO nog niet uitkotsen is mij een raadsel.
Ik niet meer... Deel 1 was puur vermaak, deel 2 voornamelijk trollenquote:
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeks
Tegen de boze buitenwereld?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, we vormen een beetje een front.
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
Flauw, doe eens een poging dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenDan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Zeik niet zo zeg, slimme jongen. Ga je tijd nuttig besteden in plaats van kanker roepen op een forum.quote:
Ik probeer dat de oh zo slimme WO'ers ook wijs te maken maar ze geloven het niet. Ik denk dat deze mensen later nog wel tegen de lamp gaan lopen (mochten zij hun mening niet herzien). Ik ben zelf WO'er maar schaam me hier diep voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.
blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.
en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje![]()
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.quote:Veelal resulterend in een glansrijke overwinning voor de WO'ers, maar dat terzijde.
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.quote:Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken?
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.quote:net als we er al lang uit zijn dat HBO'ers scholieren zijn die ernstig lijden aan zelfoverschatting en de kunst van het realistisch denken niet machtig zijn.
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.quote:WO bagatelliseren is zinloos.Velen gingen u voor. Velen faalden.
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenDan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!
Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.
Succes ermee.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.
Succes ermee.
Er valt niets aan te tonen, hij zit net zo fout als zijn moeder zat bij de geboorte van deze dwerg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
[..]
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
[..]
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
[..]
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.
In afwachting van jouw respons, Boringfart.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.
Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke.!!11!
Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.
Wat een lachertje ben jij.
Niemand durft de lapo te maken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een held, die Beauregard.
Inderdaad..nog nooit iemand zo zien flamen (en er gewoon mee wegkomen bij de mods)quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een held, die Beauregard.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.
Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
http://taaladvies.net/taal/advies/term/76/quote:Schrijftaal / spreektaal
Onder 'schrijftaal' verstaan wij varianten van het algemeen Nederlands die vooral in geschreven teksten voorkomen; met het label 'spreektaal' duiden wij varianten aan die kenmerkend zijn voor gesproken taal. Tussen de begrippen 'schrijftaal' en 'spreektaal' enerzijds en 'geschreven taal' en 'gesproken taal' anderzijds maken wij dan ook geen onderscheid; deze begrippen worden door elkaar gebruikt.
Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik neem aan dat Beauregard nu aan het zoeken is naar wetenschappelijk bewijs om al zijn beweringen aan te tonen?
Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.
Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.
Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.
Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
Zou je dat kunnen beargumenteren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/term/76/
Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.
Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.
Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
Ja, ze vermaken zich zeer zeker kostelijk. Omdat ik het geld heb om hun te vermaken. Wat is jouw probleem nou, contactgestoorde rat? Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen. Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik. Waarschijnlijk doe je gewoon nog VWO met je hazelnootballen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.
Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke.!!11!
Kom maar op vette hamlap. Katwijk aan Zee zit ik, zeg maar waar jij zit en ik kom wel naar je toe aangezien je toch aan sociale fobie lijd. Kan je lekker met je Blastoise en Jynx spelen in de tussentijd, kneus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.
Wat een lachertje ben jij.
Zelfs ik kan niet altijd pieken, lieve Swetsenegger.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
Jij, als taalvirtuoos, zou toch moeten weten dat dit geen zwakke bron is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?
Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
Ok stuur maar een pm, ik kom je halen met je tumorbuik.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.
Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
Ik wist niet dat aanzetten tot een vechtdate 'pieken' was. Slimme jongens die hooligans. Allemaal WO'ers blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zelfs ik kan niet altijd pieken, lieve Swetsenegger.
Mensen die je benijden om je niveau.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.
Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
Als je piek net zo hoog ligt als de piek van je lul dan kom je niet ver zekerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zelfs ik kan niet altijd pieken, lieve Swetsenegger.
Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:
Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik
Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:
Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
Nu moet ik op gaan zoeken wat jij beweert..zo werkt het niet hoor!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.
Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
Je bedoelt net als dat de oorzaak ieder keer hetzelfde gehuil is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil.
Lees het stukje daarboven nog eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
In wat voor wereld leef je?
En terecht, inferieure schildpadden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.
Hij is een tikkeltje scherp, misschien iets te scherp, maar jij bent ronduit grof.
De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt net als dat de oorzaak ieder keer hetzelfde gehuil is.
Je bent niet te bereiken per PM, nerd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Gentlemen. het volgende:
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN
kankerhoeren
Wat een taalquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
En terecht, inferieure schildpadden.
Hou jij je kankerbek nou met je semenhoofd, kan je niet lezen? Bgard daagt me uit... En ik ga die uitdaging gewoon aan. Hoe erg kan het zijn? Op z'n best een nerd met faux sixpack en hawk.... Please.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Biels het volgende:
Oh, hij heeft zich ook echt geregistreerd om wat mensen te bedreigen die op internet wat negatiefs zeggen.!
Hmz, en zojuist werd nog gezegd dat het mening was. Nu weer feitelijke informatie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.
Absoluut, we worden duidelijk miskend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tegen de boze buitenwereld?
TS geeft net aan dat het slechts zijn mening isquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.
Nee, dat is een fatale denkfout. Het gaat in casu dan ook niet om de bronnen maar des te meer om redenering en het redeneren an sich.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
In wat voor wereld leef je?
En met mensen praten is natuurlijk ook een beetje engquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Absoluut, we worden duidelijk miskend.
Het was toch een mening?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mailbox is open, kom maar op.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je bent niet te bereiken per PM, nerd.
Daarnaast gok ik dat een verschoppeling als jij op de middelbare school zo ontzettend vaak zelf in elkaar is getikt, dat hij nu wraak wil nemen. Niet wetende dat poging 1 al een huilende Gentlemen gaat opleveren, die vanaf dat moment nooit meer enige confrontatie aan zal gaan.
Verder allemaal heel leuk geprobeerd, het voeren van een discussie. Nog even oefenen.
Ja, maar op internet durf ik dat wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En met mensen praten is natuurlijk ook een beetje eng
Bron?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Mailbox is open, kom maar op.
En volgens mij ben ik degene die mensen in elkaar trimt hier.
WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het niet mee eens.
Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, dat is een fatale denkfout. Het gaat in casu dan ook niet om de bronnen maar des te meer om redenering en het redeneren an sich.
Nou das de helft al gewonnen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar op internet durf ik dat wel.
Nee, ik ben het hier vooral met de HBO'ers eens hoor. Maar in mijn regio haal je gewoon friet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:53 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TSquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mensen die je benijden om je niveau.
Mensen die je benijden om je niveau.
Verder ben je superieur.
Is dat alles? MAN! De relevantie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TSMaar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
Een TS die vragen waar hij geen antwoord op heeft gewoon links laat liggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topicBeetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
Lompheid? Ik doe me niet anders voor dan dat ik in het echt ben, iets waar mannen als Beau nog veel van kunnen leren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topicBeetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Even voor de correctheid; het lijkt erop dat mijn opmerking een beetje verkeerd opgevat is. Ik doelde op het feit dat TS lange wollige zinnen maakt met onnodig taalgebruik, die daardoor niet lopen. Of het een taalkundig correcte zin is interesseert me niet zoveel. Mij ging het om iets van 5 woorden zeggen in 15.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.
Heej, ik hierquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
Verstandelijk vermogen.quote:
Die username.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Boringfart het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verstandelijk vermogen.
Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
Dat laatste zinnetjequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.
blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.
Ik ben al jaren groot voorstander ervan om het collegegeld te verhogen naar zo een 100.000 euro per jaar. Dan ben je in 1 klap van al dat gepeupel af waar je later toch niets aan hebt als je je omhoog moet likken in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Het is gewoon werkelijk waar een schande dat er een weg bestaat via het HBO naar de Universiteit. De universiteit zou alleen toegankelijk mogen zijn na een VWO-opleiding, met een strenge selectie bij laatstgenoemde zodat al het HAVO-volk en ander gespuis het niet in zijn kop zou durven te halen zich ook maar in te durven schrijven voor een opleiding van de elite.
Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onurquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.
Dat was het.
Nu hoop ik dat jij je weer in de 'discussie' mengt.
Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.
Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een WO'er was de ondertitel niet vergeten.
Niets jongen. Niets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?
Ah, de autisme-kaart, een geliefde beschuldiging van intellectueel minderwaardig Nederland.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.
Ik heb namelijk echt het vermoeden dat TS autistisch is of Asperger heeft. Wellicht een milde vorm. Misschien wel narcistisch is. En op deze manier wilde ik hem een beetje ontzien. Het enige wat ik van TS wil is dat hij niet elke post mensen toeroept dat het domme honden zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik straks een autist met prikkels confronteer die hij niet aan kan. Dat is voor niemand leuk en dat zou ook niet meer 'grappig' zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onur.
WTF is een BLO'er?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld.
quote:Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.
Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verstandelijk vermogen.
Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
Dat laatste zinnetje somt de essentie van dit topic wel op.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Doe het dan ook niet.quote:
Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap niet waarom vwo'ers zich zoveel beter voelen dan anderen? Ja, we zijn inderdaad de slimmere mensen in de samenleving, dus? Ik ben persoonlijk erg blij dat ik over een goed stel hersenen beschikmaar dat maakt mijn respect voor mensen met een lager IQ er niet minder om..
HBO'ers zijn weer beter in praktijk gerichte zaken, die zijn ook zeker nodig in de maatschappij, mbo'ers zijn ook belangrijk. Het is juist fantastisch dat niet iedereen slim is, zo kunnen we de maatschappelijke taken goed verdelenen heeft ieder een baan op zijn/haar niveau.
Ja dat is een beetje het hele probleem met jou he. Er is niet zoveel voor nodig voordat jij 'definitief overtuigd' ergens van raakt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet.
En complimenten vanwege het feit dat je eindelijk de 'autisme joker' hebt gebruikt. Vanaf nu ben ik definitief overtuigd dat ik jouw posts kan beschouwen als 'niet geplaatst'. Echt, kom eens met iets nieuws.
Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...
IQ, het zegt allemaal niets.
]quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.
Laat ik de vraag nog maar duidelijker stellen: Hoe meet je iemand zijn intelligentie?
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academicus, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
U heeft een harem?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.
Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?
Ik niet in elk geval.
Beetje offtopic, maar waarom meen je een vijandelijke houding aan te moeten nemen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.
Ja fijn. Dan kan je deze uitspraak...quote:Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).
... in feite niet meer met een strak gezicht zeggenquote:Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken? Waarom kan men zich niet neerleggen bij het feit dat zij leuk bezig zijn op hun eigen niveau, terwijl mensen zoals ik van een wat hoger niveau zijn?
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.
Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?
Ik niet in elk geval.
Neh, ik relativeer al te veelquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
aaah zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.![]()
Soms kent de naïviteit geen grenzen.
Excuses.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
aaah zeg dat nou niet![]()
Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.
Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
Doe je 't weer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef Boringfart het volgende:
[..]
En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
Jeps. Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doe je 't weer.!!11!!
Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
Zo, komt die constatering even keihard uit de lucht vallen! En dat tegen het einde van deel 2 pas!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Dr.Crane het volgende:
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
Ow is DAT het!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow is DAT het!
Toch fijn dat je het uitlegt.
Daar gedijen wij MBO'ers op he. Onderbuik sentimenten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
Je bent je mond wezen spoelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.
En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
Wat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je bent je mond wezen spoelen?
Omdat je een poos geleden nogal wat onfatsoenlijke taal uitkraamde. Ik dacht, misschien is hij wel even zijn mond aan het spoelen met groene zeep en ammoniak en kan hij nu met een verse en vooral volwassen start beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.
En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
Ik zie veel overeenkomsten in jullie intelligentie en de manier waarop jullie het leven beleven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik heb me nooit achter een kloon verstopt en zal me nooit achter een kloon verstoppen.
Het is maar wat je onder onfatsoenlijke taal verstaat. Voor hetzelfde geld post ik hier als een tweede Bgarde.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Omdat je een poos geleden nogal wat onfatsoenlijke taal uitkraamde. Ik dacht, misschien is hij wel even zijn mond aan het spoelen met groene zeep en ammoniak en kan hij nu met een verse en vooral volwassen start beginnen.
Die berusten dan op louter toeval... of bestaan alleen in jouw beleving natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:58 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Ik zie veel overeenkomsten in jullie intelligentie en de manier waarop jullie het leven beleven.
In principe happen beide kanten even hard vrind, betwijfel of elke HBO-er even serieus is.... ik niet iigquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
Ik weet wel zeker dat de HBO'ers hier heel serieus zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
In principe happen beide kanten even hard vrind, betwijfel of elke HBO-er even serieus is.... ik niet iig
Ok dan ben ik de enige HBO-er die dat ook doetquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de HBO'ers hier heel serieus zijn. Dat merk je aan de manier van formuleren. De WO'ers hier zijn zich gewoon wat aan het vermaken door wat te rellen en olie op het vuur te gooien.
Nee, jij doet dat niet. Dat zeg je nu, maar jij deed dat in ieder geval niet. Dat is pertinent onmogelijk voor een HBO'erquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ok dan ben ik de enige HBO-er die dat ook doet
Ghehehequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat niet. Dat zeg je nu, maar jij deed dat in ieder geval niet. Dat is pertinent onmogelijk voor een HBO'er![]()
![]()
!
Als je dit serieus meent ben je een van de domste personen die ik ooit heb zien posten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de HBO'ers hier heel serieus zijn. Dat merk je aan de manier van formuleren. De WO'ers hier zijn zich gewoon wat aan het vermaken door wat te rellen en olie op het vuur te gooien.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
...
Ik moet nu bijna meegaan met de WO'ers hier.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent ben je een van de domste personen die ik ooit heb zien posten.
Natuurlijk, dat is het vanaf het begin af aan al geweest. Je neemt FOK! veel te serieus, manquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Ja... Dan is het opeens sarcasme...
Jouw posts blinken uit van het sarcasme, ja. Droom verder.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het vanaf het begin af aan al geweest. Je neemt FOK! veel te serieus, man.
Nee, jij neemt dit alles gewoon veel te serieus, ga eens een keer naar buitenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Jouw posts blinken uit van het sarcasme, ja. Droom verder.
Lees je eigen posts eens door en kijk zelf hoeveel sarcasme je erin kan herkennen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, jij neemt dit alles gewoon veel te serieus, ga eens een keer naar buiten.
Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.
Man, wat lul jequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:23 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens door en kijk zelf hoeveel sarcasme je erin kan herkennen.
Deze past precies tussen al je andere reacties op de galerij van drolposts. Tegenstrijdig met eerdere informatie, "no, you"... Niet meer dan infantiel te noemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef servus_universitas het volgende:
ga eens een keer naar buiten
Nigga please. You ain't got shit on this playa.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Man, wat lul je. Ik wéét dat het allemaal één grote grap is, maar jij hebt dat niet door. Daarvoor ga ik mijn eigen posts niet allemaal teruglezen. Ik heb wel wat beters te doen
.
Eensch! Wat betreft je algemene mening daarover.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.
Het klinkt altijd wel zo leuk, ''respect voor anderen'' maar in de werkelijkheid weet niemand wat er überhaupt precies mee bedoeld wordt en komt het er vrij vertaald in de meeste gevallen op neer dat nota bene een persoon van minderwaardig intellect zichzelf op de "moral high ground" plaatst. De ironie.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Nigga please. You ain't got shit on this playa.
Kom op sjef, je weet zelf ook wel dat je fout zat. Geef het maar toe. Ik doe je heus geen kwaad hoor!
Jammer dat deze post niet van servus is, dan had ik nog wat kunnen zeggen. No homo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Koepert het volgende:
[..]Alleen je eerste zin al... Hiermee maak je jezelf heerlijk onsterfelijk belachelijk... Prachtig..
Gast wat lul je nou dom dan? Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk; dat heeft niks met mijn humor te makenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Jammer dat deze post niet van servus is, dan had ik nog wat kunnen zeggen. No homo.
Nu? Ach... Niet echt de moeite waard denk ik. Laat ik je dit vertellen: als je zo'n uitspraak al onsterfelijk vindt dan is er iets goed mis met je humor.
PS: Je perceptievermogen deugt niet.
Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een grappige negeruitspraak doe? Als je nadenkt heb je daar gelijk voor allebei je strontvragen een antwoord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gast wat lul je nou dom dan? Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk; dat heeft niks met mijn humor te maken![]()
En wat heeft mijn perceptievermogen ermee te maken? Hoe zag je dat voor je?
Welk trucje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:58 schreef Emimich het volgende:
Dudes, nu het trucje bekend is, hoeft niet iedere pauper zich er quasi-grappig van te gaan bedienen he.
Strontvragen nog welquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een grappige negeruitspraak doe? Als je nadenkt heb je daar gelijk voor allebei je strontvragen een antwoord.
HBO.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
He, maar op welk opleidingsniveau vindt je de grootste arrogantie?
Denk op beide wel...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
universiteit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
http://www.illwillpress.com/FOR33.htmlquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Strontvragen nog welWel mooi hoe je van 'perceptievermogen' naar 'strontvragen' zakt in 1 post
![]()
Feit dat je t een grappige negeruitspraak noemt zegt misschien meer over jouw humor overigens...
Het is genieten zo op de vroege ochtend!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:33 schreef thumper het volgende:
* thumper heeft zich kostelijk vermaakt met het teruglezen van alle posts
Héérlijk, ga door jongelui
Leuk filmpjequote:Op woensdag 24 september 2008 08:58 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
http://www.illwillpress.com/FOR33.html
Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen alsof ik eerst heel serieus was en nu ik, naar jouw idee, zou hebben geconstateerd dat ik fout zat, ik net doe alsof het allemaal één grote grap is geweest. Ik ben serieus geweest op de momenten waarop ik het feitelijke verschil tussen het HBO en het WO heb aangestipt. Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. Maar in de posts waarin ik wat schertsend mijzelf uit heb gelaten over HBO'ers, dat was gewoon wat olie op het vuur.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Nigga please. You ain't got shit on this playa.
Kom op sjef, je weet zelf ook wel dat je fout zat. Geef het maar toe. Ik doe je heus geen kwaad hoor!
Kom dat hier a.u.b. als de sodemieter uitleggen aan mijn team.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:12 schreef von_manstein het volgende:
Maar het punt is en blijft dat een team door kan werken zonder manager maar een manager niet zonder team.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..] Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. [..]
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kom dat hier a.u.b. als de sodemieter uitleggen aan mijn team.
Toch vind ik de rukkertjes in dit soort topics die vol overtuiging blaten hoe slim en goed ze zijn in theorie en op papier toch erg aandoenlijk. Om vervolgens een grijze pleuris baan te krijgen en minder te verdienen dan de gemiddelde Passat rijdende vertegenwoordiger.
Nu ga je jezelf opeens heel serieus zitten verdedigenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen blah blah
Ik verdedig mijzelf niet. Ik leg je gewoon even uit hoe de vork in de steel zit. Sommige mensen hebben dat kennelijk nodig, enige duidelijkheid. Misschien dat er voor die mensen wat paints gemaakt kunnen worden?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Nu ga je jezelf opeens heel serieus zitten verdedigen![]()
...net als ieder ander hier in dit topiquequote:Op woensdag 24 september 2008 12:01 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik verdedig mijzelf niet. Ik leg je gewoon even uit hoe de vork in de steel zit [..]
Je moeder zou het waarschijnlijk niet eens geloven. Wat doet jou denken dat ik er wel in trap?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen alsof ik eerst heel serieus was en nu ik, naar jouw idee, zou hebben geconstateerd dat ik fout zat, ik net doe alsof het allemaal één grote grap is geweest. Ik ben serieus geweest op de momenten waarop ik het feitelijke verschil tussen het HBO en het WO heb aangestipt. Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. Maar in de posts waarin ik wat schertsend mijzelf uit heb gelaten over HBO'ers, dat was gewoon wat olie op het vuur.
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:07 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Terecht. De economie wordt dan ook gerund door HBO'ers.
Wikipedia:quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.
Het klinkt altijd wel zo leuk, ''respect voor anderen'' maar in de werkelijkheid weet niemand wat er überhaupt precies mee bedoeld wordt en komt het er vrij vertaald in de meeste gevallen op neer dat nota bene een persoon van minderwaardig intellect zichzelf op de "moral high ground" plaatst. De ironie.
www.universele-beschaving.nlquote:Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk "omzien naar", en vandaar "rekening houden met".
www.vandale.nlquote:Komt van re-spect; dus nog eens, (beter) kijken naar de ander, waardoor je de kwaliteit van die ander beter waarneemt, en je jezelf wat minder belangrijk maakt ten opzichte van die ander. (creeert bescheidenheid)
Leer dit maar uit je hoofd, kun je later nog profijt van hebben. En kom er nu niet mee aan dat het woord tegenwoordig geen betekenis meer heeft, dat heeft het nl. wel. Een weldenkend persoon, ik heb het vermoeden dat jij je wel zo ziet, had dat toch moeten weten. We zouden ons niet moeten storen aan deze taalverbastering en gewoon de juiste benaming moeten blijven gebruiken.quote:res·pect het; o eerbied, ontzag
Dit vind ik een goede afsluiter. Slotje a.u.b.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Sjibble het volgende:
Eindeloos dit
Ik zie zelfs chick met WO die nog dom zijn. Ze kunnen alleen goed leren, that's it.
Allemaal blijven zitten om wiskunde, want daar moet je toch wel logisch bij na kunnen denken.
Plebejer alert!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Gentlemen. het volgende:
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN
kankerhoeren
Ik vind het dan wel weer tof van je, dat je Dr.Crane bekritiseertquote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, je brengt ons niets meer op dan een slechte naam.
Wauw... Knap dat je het opleidingniveau kunt aflezen aan iemands kleding, loopje en gedragquote:Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef servus_universitas het volgende:
Wat mij wel altijd opvalt is dat ook op het werk over het algemeen best wel duidelijk kan worden onderscheiden wie een MBO'er is, een HBO'er en een WO'er. Dat merk je niet alleen aan de intelligentie, maar ook aan de manier van kleden, bewegen en gedragen in het algemeen. Vooral bij MBO'ers zie je toch wel overduidelijk een verschil, vaak zijn ze wat kinderachtig en lijken ze voornamelijk te opereren op basis van de hersenstam en veel minder op de neo-cortex.
Het is de combinatie vooral, het totaalplaatje.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:37 schreef thumper het volgende:
[..]
Wauw... Knap dat je het opleidingniveau kunt aflezen aan iemands kleding, loopje en gedrag
Gedrag ben ik over het algemeen met je eens, maar aan kleding en beweging kan ik het opleidingsniveau toch écht niet afleiden, hooguit de functie...quote:Op woensdag 24 september 2008 16:38 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het is de combinatie vooral, het totaalplaatje.
MBO-ers hebben meer petjes en zo'n slepend been-loopjequote:Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef thumper het volgende:
[..]
Gedrag ben ik over het algemeen met je eens, maar aan kleding en beweging kan ik het opleidingsniveau toch écht niet afleiden, hooguit de functie...
Fixed it for youquote:Op woensdag 24 september 2008 16:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
VMBO-ers hebben meer petjes en zo'n slepend been-loopje
WO-ers een dooie hamster op hun hoofd en nettere kleding (overhemd, nette schoentjes)
Ow wat is ongenuanceerd generaliseren toch lekker af en toe
Ik vind het oprecht jammer dat je niet al in deel 1 bent ingestapt! Goede postquote:Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef AnalQueen het volgende:
Ik bespeur een hoop misplaatste arrogantie van WOérs in deze reeks. Ik heb zelf ook WO gedaan, maar als je denkt dat dat garant staat voor een topbaan en een succesvolle carrière dan zit je goed fout, er komt zo onwijs veel meer bij kijken dan alleen het bemachtigen van een papiertje. Wat ik merk aan HBOérs is dat het vaak zeer werklustige en creatieve mensen zijn waar bedrijven om staan te springen. Als je denkt dat als je WOér 'wel eventjes wat HBOértjes' onder je krijgt dan moet je toch wel van heel goede huize komen, en alleen dat papiertje zegt niets over hoe jij presteert in het bedrijfsleven. Het is dus een beetje sneu om jezelf nu al superieur te voelen aan lagergeschoolden terwijl je zelf nog helemaal niets bewezen hebt.
Bovendien is het verschil in niveau tussen het HBO (mits degelijke opleiding) en WO niet dusdanig groot dat je als WOér al meteen een stapje voor hebt op HBOérs. In principe heb je allebei evenveel kans op eenzelfde carrière.
Prima postquote:Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef AnalQueen het volgende:
Ik bespeur een hoop misplaatste arrogantie van WOérs in deze reeks. Ik heb zelf ook WO gedaan, maar als je denkt dat dat garant staat voor een topbaan en een succesvolle carrière dan zit je goed fout, er komt zo onwijs veel meer bij kijken dan alleen het bemachtigen van een papiertje. Wat ik merk aan HBOérs is dat het vaak zeer werklustige en creatieve mensen zijn waar bedrijven om staan te springen. Als je denkt dat als je WOér 'wel eventjes wat HBOértjes' onder je krijgt dan moet je toch wel van heel goede huize komen, en alleen dat papiertje zegt niets over hoe jij presteert in het bedrijfsleven. Het is dus een beetje sneu om jezelf nu al superieur te voelen aan lagergeschoolden terwijl je zelf nog helemaal niets bewezen hebt.
Bovendien is het verschil in niveau tussen het HBO (mits degelijke opleiding) en WO niet dusdanig groot dat je als WOér al meteen een stapje voor hebt op HBOérs. In principe heb je allebei evenveel kans op eenzelfde carrière.
Bij de username dacht ik ookquote:
En jij bent?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, je brengt ons niets meer op dan een slechte naam.
Met het eerste stuk ben ik het eens. Er zijn vele andere factoren die bepalen of je succesvol bent. Dit heeft ook veel te maken met de positie waar je terecht komt en in hoeverre dit overeenkomt met jou persoonlijke kwaliteiten. Er zijn genoeg universitaire opleidingen waar geen maatschappelijke vraag naar is.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef AnalQueen het volgende:
Maar lieverd, wie heeft het hier nu over de functie in het bedrijfsleven? Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat over de intelligentie zoals weerspiegeld in het opleidingsniveau. Je betoog is mooi en is zeker waar, alleen jammer dat je er volstrekt de plank mis mee slaat in verband met deze topicquote:Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef AnalQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |