abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61850974
Hier het tweede deel van de topic: Mensen die je benijden om je niveau.

Veel plezier weer allen!
pi_61850982
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef thumper het volgende:

[..]

Whehehe, jij bent dus één van de kneuzen die ik niet in een straal van 10km rond mijn tomeloze intelligentiecirkel wens te hebben.
Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik begrijp echt niet waarom mensen zo reageren. Waarom willen HBO'ers zo graag op gelijke voet staan met WO'ers? En dat terwijl niemand hier het HBO onderuit haalt, maar juist de waardevolle aspecten ervan onderstreept.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef thumper het volgende:
Bewijs mij dat het WO intellectueel gezien boven het HBO staat en je krijgt een 14.gif van me
Het hele onderwijssysteem is daarop ingericht. Die inrichting alleen al laat een dergelijke gradatie zien. Tenzij jij je eigen draai geeft aan de betekenis van intellectueel, maar ja, dan kunnen we er natuurlijk direct wel mee ophouden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:02:17 #3
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61850986
Steeds vaker van die drukke topics in KLB.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:02:23 #4
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_61850990
FIPO TVP
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:03:59 #5
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61851017
Ik ben toch wel een baas
I never workout
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:04:24 #6
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61851025
Leuk, we gaan verder..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61851037
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
Steeds vaker van die drukke topics in KLB.
Beter, toch?
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:05:32 #8
31816 thumper
pi_61851052
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik begrijp echt niet waarom mensen zo reageren. Waarom willen HBO'ers zo graag op gelijke voet staan met WO'ers? En dat terwijl niemand hier het HBO onderuit haalt, maar juist de waardevolle aspecten ervan onderstreept.
[..]

Het hele onderwijssysteem is daarop ingericht. Die inrichting alleen al laat een dergelijke gradatie zien. Tenzij jij je eigen draai geeft aan de betekenis van intellectueel, maar ja, dan kunnen we er natuurlijk direct wel mee ophouden.
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.

Het hele punt is juist dat jullie WO-ers een eigen draai geven aan het begrip 'intelligentie', maar troost je, ik dacht er vroeger net zo over als jullie
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:06:50 #9
202094 KingOfPop
pi_61851083
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef reetveter het volgende:
Ik ben toch wel een baas
_!
pi_61851106
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:04 schreef Koepert het volgende:
Leuk, we gaan verder..
Zoals ik vroeg in deel 1... zou je me alsjeblieft wat voorbeelden kunnen laten zien van zinsconstructies waar jij op doelt? Ik ben erg benieuwd. Misschien leer ik er zelfs nog iets van.

Ik wacht af.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:08:44 #11
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851120
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:

[..]

Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.

Het hele punt is juist dat jullie WO-ers een eigen draai geven aan het begrip 'intelligentie', maar troost je, ik dacht er vroeger net zo over als jullie
Nou, goedzo. Wil dit zeggen dat alle HBO'ers dus meteen maar even intelligent zijn als WO'ers? Nee, uitzonderingsgevallen maken niet de regels.
pi_61851146
quote:

[..]

Ik zo een MBA plaatsen tussen HBO en WO, dus enige terughoudendheid zou je sieren. Maar hoe dan ook, het is een feit, uiteraard, dat er inhoudelijk ook een groot verschil bestaat tussen beide niveaus. Maar die inhoud is sterk gerelateerd aan intellectuele capaciteiten.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:09:38 #13
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851148
En ja, ik wil best verklaren dat de meeste HBO'ers geen WO kunnen afmaken, waar de meeste WO'ers wel een HBO zouden kunnen afronden. Dientengevolge zijn WO'ers intelligenter.
pi_61851153
Blijkbaar zijn er toch nog wat mensen die hun tekortkomingen willen compenseren door van de daken te schreeuwen dat ze WO'er zijn Ik ben verder wel blij voor jullie hoor, proficiat
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:10:52 #15
31816 thumper
pi_61851176
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Biels het volgende:

[..]

Nou, goedzo. Wil dit zeggen dat alle HBO'ers dus meteen maar even intelligent zijn als WO'ers? Nee, uitzonderingsgevallen maken niet de regels.
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.

Topic mag dicht
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:11:21 #16
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851187
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef Homdeck het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog wat mensen die hun tekortkomingen willen compenseren door van de daken te schreeuwen dat ze WO'er zijn Ik ben verder wel blij voor jullie hoor, proficiat
En wat voor tekortkomingen zouden dat dan zijn, shembek? Want ik zie hier net zo hard HBO'ers roepen dat ze zo ongelooflijk sociaal vaardig en praktisch onderwezen zijn dat ze het later wel even gaan maken en de WO'ers eigenlijk maar een stapel incapabele boekennerds zijn. Maar dat negeer je dan maar even?
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:11:32 #17
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61851193
maar het is patat, WO of niet....
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61851202
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef thumper het volgende:

[..]

Per definitie dus wel, maar er zijn inderdaad uitzonderingen.
quote:
Topic mag dicht
Sneu .
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:12:06 #19
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851206
quote:

[..]

Topic mag dicht
Niet allemaal. Wel het overgrote meerendeel. Topic mag dicht, maar om heel andere redenen dan jij denkt.
pi_61851223
Dit is een leuke discussie om te volgen.
Maar eigenlijk komt het er op neer dat we vrijwel allemaal eindigen als loonslaaf of semi-loonslaaf (Een zelfstandige is indirect afhankelijk van de loonslaaf instellingen) en dat we allemaal op het eind van de periode salaris overhouden ipv een stuk maand.

Maar het punt is en blijft dat een team door kan werken zonder manager maar een manager niet zonder team.
pi_61851229
tvp, hilarisch
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:13:31 #22
31816 thumper
pi_61851237
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik zo een MBA plaatsen tussen HBO en WO, dus enige terughoudendheid zou je sieren.
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administration
quote:
Maar hoe dan ook, het is een feit, uiteraard, dat er inhoudelijk ook een groot verschil bestaat tussen beide niveaus. Maar die inhoud is sterk gerelateerd aan intellectuele capaciteiten.
Je begrijpt het wérkelijk niet he?
pi_61851239
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:11 schreef Biels het volgende:

[..]

En wat voor tekortkomingen zouden dat dan zijn, shembek? Want ik zie hier net zo hard HBO'ers roepen dat ze zo ongelooflijk sociaal vaardig en praktisch onderwezen zijn dat ze het later wel even gaan maken en de WO'ers eigenlijk maar een stapel incapabele boekennerds zijn. Maar dat negeer je dan maar even?
Ga anders even lopen schelden, dat is al een tekortkoming op zich En wat voor tekortkomingen er verder zouden zijn? Dat kan van alles zijn, ik zie in jou wel een eeuwige maagd eigenlijk.
pi_61851245
quote:

[..]

HBO technische informatica en nu heb je het constant over een MBA.

Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat een deel van deze discussie door uit jaloezie voortkomt.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:15:40 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61851279
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef thumper het volgende:

[..]

[..]

* Wacht commentaar op Wikipedia bron af... *
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:17:21 #26
31816 thumper
pi_61851308
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

HBO technische informatica en nu heb je het constant over een MBA.

Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat een deel van deze discussie door uit jaloezie voortkomt.
Zelfs het mailadres in mijn profiel klopt niet meer, aangemaakt in 2002... sorry dat ik het sindsdien niet meer up to date gehouden heb....

Jaloezie en afgunst, daar heb je gelijk in ja
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:17:58 #27
31816 thumper
pi_61851321
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

* Wacht commentaar op Wikipedia bron af... *
* tweede biertje pakt *
pi_61851332
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:17 schreef thumper het volgende:

[..]

Zelfs het mailadres in mijn profiel klopt niet meer, aangemaakt in 2002... sorry dat ik het sindsdien niet meer up to date gehouden heb....

Jaloezie en afgunst, daar heb je gelijk in ja
Mag ik uit pure interesse vragen waar je je MBA hebt gedaan? Ik ben nu bezig met mijn MSc Business Economics dus vandaar .
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:21:03 #29
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851367
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Ga anders even lopen schelden, dat is al een tekortkoming op zich En wat voor tekortkomingen er verder zouden zijn? Dat kan van alles zijn, ik zie in jou wel een eeuwige maagd eigenlijk.
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren, dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje .
En het is bijzonder fijn dat jij denkt dat even te kunnen concluderen uit een paar woordjes, maar mijn vraag staat nog steeds, wat met al die HBO'ers die ingaan op dit alles? Moeten die ook iets compenseren, of doen zij dit uit een soort van gevoel omdat zij vinden aangetast te zijn in hun eer?

In afwachting verblijf ik
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:22:27 #30
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61851393
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Biels het volgende:

[..]

Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren, dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje .
En het is bijzonder fijn dat jij denkt dat even te kunnen concluderen uit een paar woordjes, maar mijn vraag staat nog steeds, wat met al die HBO'ers die ingaan op dit alles? Moeten die ook iets compenseren, of doen zij dit uit een soort van gevoel omdat zij vinden aangetast te zijn in hun eer?

Ik hou van een beetje poken En ben ook blij dat er van beide kanten zo heerlijk wordt gehapt
pi_61851418
Goed topic vanwege dientengevolge.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:23:47 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61851420
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:22 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ik hou van een beetje poken En ben ook blij dat er van beide kanten zo heerlijk wordt gehapt
Dat vind ik, als WO'er, toch wel érg vermakelijk ja. Helaas vooral wel door mijn 'groepsgenoten' maar dat mag de pret niet drukken!
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:25:10 #33
31816 thumper
pi_61851452
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:18 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Mag ik uit pure interesse vragen waar je je MBA hebt gedaan? Ik ben nu bezig met mijn MSc Business Economics dus vandaar .
Er is wel een verschil tussen MScBA en MBA, maar dat terzijde

Ik heb mijn MBA gevolgd in Barcelona. Ik heb na 9/11 ingezien dat er een heleboel mensen op straat zouden komen te staan dus heb als voorzorgsmaatregel mijn MBA gehaald om in de daaropvolgende crisis in elk geval makkelijker verzekerd te zijn van een goede baan. En daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad.

Als je wilt kan ik je off-topic wel wat richtlijnen geven, want net als met een WO opleiding is een MBA halen niets meer dan (creatief) werken in patronen
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:25:44 #34
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851467
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef thumper het volgende:

[..]

[..]

quote:
een postinitieel masterprogramma, bedoeld voor mensen met een bachelor- of masterdiploma en minstens enkele jaren werkervaring.
Dus dat kan een HBO-bachelor zijn die een paar jaar gewerkt heeft.
quote:
Het aantal plaatsen voor de opleiding is aan hoogaangeschreven programma's veelal beperkt en de kandidaten worden gescreend op de kwaliteit van de vorige studies, referenties en bedrijfservaring.
Op hoogaangeschreven programma's. Dus niet alle programma's. Dus is het in principe niet heeeeel bijzonder.
quote:
Minder hoogaangeschreven programma's hebben daarentegen een veel ruimer aannamebeleid, waarbij zelfs het werkervaringsvereisten niet altijd toepassing vindt.
Dan zou het zelfs gewoon een soort van HBO-master zijn. Wat dus minder gewicht in de schaal legt als een WO-master.

Maar, ik weet niet aan welke instelling jij dit hebt gevolgd en wat voor MBA je dus bezit.
pi_61851487
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:11 schreef Gizmo112 het volgende:
maar het is patat, WO of niet....
Eindelijk iemand die het snapt.
Toegang is geen open deur.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:26:48 #36
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851494
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef Repeat het volgende:
Goed topic vanwege dientengevolge.
Vreselijk ondergewaardeerd woord.
pi_61851525
Hoe gaat dat nou bij WO'ers onderling? Lachen de econometristen de bedrijfskundigen ook vierkant uit?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:29:32 #38
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851545
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat nou bij WO'ers onderling? Lachen de econometristen de bedrijfskundigen ook vierkant uit?
Nee, we vormen een beetje een front.
pi_61851569
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef cultheld het volgende:
Ja.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61851582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef thumper het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen MScBA en MBA, maar dat terzijde

Ik heb mijn MBA gevolgd in Barcelona. Ik heb na 9/11 ingezien dat er een heleboel mensen op straat zouden komen te staan dus heb als voorzorgsmaatregel mijn MBA gehaald om in de daaropvolgende crisis in elk geval makkelijker verzekerd te zijn van een goede baan. En daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad.

Als je wilt kan ik je off-topic wel wat richtlijnen geven, want net als met een WO opleiding is een MBA halen niets meer dan (creatief) werken in patronen
[offtopic]Ik weet het verschil tussen MScBE (in mijn geval BE) en een MBA, maar ik was alsnog benieuwd. Logische drijfveer overigens.
MBA komt als ik me niet vergis ook pas binnen het palet van mogelijkheden na een aantal jaar werkervaring.[offtopic]
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:31:10 #41
31816 thumper
pi_61851587
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Biels het volgende:

[..]

[..]

Dus dat kan een HBO-bachelor zijn die een paar jaar gewerkt heeft.
[..]

Op hoogaangeschreven programma's. Dus niet alle programma's. Dus is het in principe niet heeeeel bijzonder.
[..]

Dan zou het zelfs gewoon een soort van HBO-master zijn. Wat dus minder gewicht in de schaal legt als een WO-master.

Maar, ik weet niet aan welke instelling jij dit hebt gevolgd en wat voor MBA je dus bezit.
Sure, maar Nederlandse Uni's verschillen net zoveel in kwaliteit

Ik heb op de BBS in Barcelona gezeten, vrij hoog aangeschreven in Europa
pi_61851622
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Biels het volgende:

[..]

Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren,
Het woordje iedereen heb ik niet gebruikt. Van een aantal mensen viel me op dat ze nogal fel zijn, al begrijp ik ook wel dat dit hele topic gebaseerd is op provocatie
quote:
dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje .
Dit vind ik een vreemd argument Je trekt zelf de conclusie dat die mensen niet tof zijn als ik zeg dat ze iets compenseren, niet ik. Misschien ben je wel een toffe gast, weet ik veel. En gelijk gaan schelden is een zwaktebod
quote:
Het lijkt me vrij normaal dat ze reageren op jullie standpunten. En misschien zijn ze wel in hun eer aangetast, dat weet ik niet. Ik kan niet voor anderen spreken. Misschien moeten zij ook wel iets compenseren idd Ik misschien ook wel, mijn te kleine penis misschien Geen idee eigenlijk.
quote:
kusje
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:32:42 #43
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61851627
Dr. Crane is weggepest
© Bafnek
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:33:20 #44
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851641
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef thumper het volgende:

[..]

Sure, maar Nederlandse Uni's verschillen net zoveel in kwaliteit

Ik heb op de BBS in Barcelona gezeten, vrij hoog aangeschreven in Europa
Maar de toelatingseisen voor de universiteit zijn wel overal hetzelfde, die voor een MBA niet
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:34:43 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61851678
TVP. Eerst deel 1 even lezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_61851679
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Klautje het volgende:
Dr. Crane is weggepest [ afbeelding ]
Dat is al heel wat waard .
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:35:25 #47
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61851700
Jongens, (en meisjes) ik ben even weg, kan iemand mij pm-en met de highlights? dan hoef ik als ik terug ben elke pagina niet door te lezen..

BVD
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:36:16 #48
31816 thumper
pi_61851724
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef Biels het volgende:

[..]

Maar de toelatingseisen voor de universiteit zijn wel overal hetzelfde, die voor een MBA niet
Ok, punt voor jou

Maar ik zou de meeste WO-ers hier wel eens een MBA willen zien doen... eens kijken hoe het dán gesteld is met de grijze celletjes
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:36:26 #49
217719 Klautje
pi_61851730
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Koepert het volgende:
Jongens, (en meisjes) ik ben even weg, kan iemand mij pm-en met de highlights? dan hoef ik als ik terug ben elke pagina niet door te lezen..

BVD
Alle posts van Beauregard
Alle posts als reactie op die van bovenstaande
Alle posts van Dr. Crane
© Bafnek
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:36:41 #50
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851735
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Het woordje iedereen heb ik niet gebruikt. Van een aantal mensen viel me op dat ze nogal fel zijn, al begrijp ik ook wel dat dit hele topic gebaseerd is op provocatie
[..]

Dit vind ik een vreemd argument Je trekt zelf de conclusie dat die mensen niet tof zijn als ik zeg dat ze iets compenseren, niet ik. Misschien ben je wel een toffe gast, weet ik veel. En gelijk gaan schelden is een zwaktebod
[..]

Het lijkt me vrij normaal dat ze reageren op jullie standpunten. En misschien zijn ze wel in hun eer aangetast, dat weet ik niet. Ik kan niet voor anderen spreken. Misschien moeten zij ook wel iets compenseren idd Ik misschien ook wel, mijn te kleine penis misschien Geen idee eigenlijk.
[..]

kusje
Als mensen iets moeten compenseren betekent dat dus eigenlijk dat ze iets tekortkomen. Een gebrek hebben aan iets. Mensen die dus moeten overcompenseren zouden grote gebreken hebben, en mensen met grote gebreken zijn vaak minder tof dan mensen zonder gebreken. En ach, een scheldwoordje, ik val er niet zo over.
En iemand eeuwige maagd noemen betekent ook niet echt dat je inschat dat het een heel tof persoon is .
pi_61851742
Zie hier wat er gebeurt als een proleet het niet langer trekt om met non-argumenten te smijten: Mensen die je besnijden om je niveau

Dan maakt hij een kloon en opent een lemming, die helaas al eerder gemaakt was.

Heerlijk.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:39:05 #52
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61851782
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef thumper het volgende:

[..]

Ok, punt voor jou

Maar ik zou de meeste WO-ers hier wel eens een MBA willen zien doen... eens kijken hoe het dán gesteld is met de grijze celletjes
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt om een MBA te halen dan een WO.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:42:11 #53
31816 thumper
pi_61851849
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt op een MBA te halen dan een WO.
En juist daarin schuilt de werkelijke intelligentie: hoe op een creatieve manier een schier onmogelijke business case op te lossen
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:42:46 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61851862
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Klautje het volgende:

[..]

Alle posts van Beauregard
Alle posts van Dr. Crane
Als je de meest humoristische posts wil lezen moet je die van Beauregard in ieder geval hebben.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:44:02 #55
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61851901
Mensen die anderen benijden
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61851936
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Biels het volgende:

[..]

Als mensen iets moeten compenseren betekent dat dus eigenlijk dat ze iets tekortkomen. Een gebrek hebben aan iets. Mensen die dus moeten overcompenseren zouden grote gebreken hebben, en mensen met grote gebreken zijn vaak minder tof dan mensen zonder gebreken. En ach, een scheldwoordje, ik val er niet zo over.
En iemand eeuwige maagd noemen betekent ook niet echt dat je inschat dat het een heel tof persoon is .
Dat is wel een heel vergezochte redenering hoor Een arm mens heeft een gebrek, namelijk aan geld. Toch kunnen ze heel tof zijn. Datzelfde geldt voor maagden met een gebrek aan seks Zelfs een arme maagd kan tof zijn
En ach ja, een scheldwoordje moet kunnen op zijn tijd, heb je gelijk in.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:49:29 #57
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61852056
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:45 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Dat is wel een heel vergezochte redenering hoor Een arm mens heeft een gebrek, namelijk aan geld. Toch kunnen ze heel tof zijn. Datzelfde geldt voor maagden met een gebrek aan seks Zelfs een arme maagd kan tof zijn
En ach ja, een scheldwoordje moet kunnen op zijn tijd, heb je gelijk in.
Evengoed ben ik liever rijk terwijl ik meer neuk dan Ron Jeremy in zijn hoogtijdagen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:49:32 #58
217719 Klautje
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:49:59 #59
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61852065
Waar zijn eigenlijk RozeAnjer, Emimich en Pool, toch ook wel vaste klanten van deze topics.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:53:39 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61852170
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:49 schreef Biels het volgende:
Waar zijn eigenlijk RozeAnjer, Emimich en Pool, toch ook wel vaste klanten van deze topics.
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..

Ik vind dat mijn groep (de WO'ers) zich toch wel een beetje voor schut zet dus ik ga dit topic bij deze ook verlaten.
pi_61852226
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind dat mijn groep (de WO'ers) zich toch wel een beetje voor schut zet dus ik ga dit topic bij deze ook verlaten.
Mooi, want aan dissidenten hebben helden als ik niets.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:00:41 #62
217719 Klautje
pi_61852352
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nederlands = kankertaal
© Bafnek
pi_61852395
Waarom gaan jullie in godsnaam in discussie over welk intelligentieniveau?
Wat ontzettend kansloos.
HBO en WO vult elkaar prima aan; daar waar HBO'ers nodig zijn voor de praktische aanpak van zaken, zitten de WO'ers achter de achterliggende methodologie en theorie.

Stelletje mafketels.... al ben je nog zo slim als Einstein, heb je toch iemand nodig om je vuilnis op te halen, en ook daarvoor moet je respect hebben want jíj gaat het zeker niet doen hè, met je slimme hoofd
pi_61852431
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:02 schreef M4a1 het volgende:
Waarom gaan jullie in godsnaam in discussie over welk intelligentieniveau?
Wat ontzettend kansloos.
HBO en WO vult elkaar prima aan; daar waar HBO'ers nodig zijn voor de praktische aanpak van zaken, zitten de WO'ers achter de achterliggende methodologie en theorie.

Stelletje mafketels.... al ben je nog zo slim als Einstein, heb je toch iemand nodig om je vuilnis op te halen, en ook daarvoor moet je respect hebben want jíj gaat het zeker niet doen hè, met je slimme hoofd
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.
pi_61852466
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt om een MBA te halen dan een WO.
Sjongejonge wat een omhooggevallen figuur ben jij
Dat ze je op je eigen WO nog niet uitkotsen is mij een raadsel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:05:38 #66
217719 Klautje
pi_61852468
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.
onzin uitkramen
kraam
dr. Kraam
dr. Kraan

© Bafnek
pi_61852505
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef Klautje het volgende:

[..]

onzin uitkramen
kraam
dr. Kraam
dr. Kraan

[ afbeelding ]
Dr.Crane is inderdaad een prachtige metafoor voor infantiele onzin . Hij belichaamt alle infantiele onzin die een mens kan bedenken.
pi_61852510
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ja dat is te zien inderdaad. Het laatste waarom je iemand moet benijden is z'n opleiding of z'n geld imho. Een opleiding is een kwestie van keuze, interesse en toewijding. Mits je die drie hebt kan je iedere opleiding volgen die je leuk lijkt.

Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven die te benijden zijn...
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:09:21 #69
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61852555
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef M4a1 het volgende:

[..]

Of te besnijden for that matter
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:11:11 #70
217719 Klautje
pi_61852600
Ik mis Boringfart in dit topic.
© Bafnek
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:11:17 #71
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61852602
Ik kijk het even aan.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:12:13 #72
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61852628
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan.
Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeks
pi_61852634
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef M4a1 het volgende:

[..]

Ja dat is te zien inderdaad. Het laatste waarom je iemand moet benijden is z'n opleiding of z'n geld imho. Een opleiding is een kwestie van keuze, interesse en toewijding. Mits je die drie hebt kan je iedere opleiding volgen die je leuk lijkt.

Met die drie kun je iedere opleiding volgen? Volgen... misschien. Voltooien? Da's een ander verhaal. Je vergeet namelijk 1 ding.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:12:35 #74
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61852639
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef M4a1 het volgende:

[..]

Sjongejonge wat een omhooggevallen figuur ben jij
Dat ze je op je eigen WO nog niet uitkotsen is mij een raadsel.
Dat komt door mijn sociale vaardigheden, aantrekkelijke uiterlijk en bovengemiddeld grote penis. Maarja, als ik dat zeg vind je me vast weer arrogant.
pi_61852650
De mods hier hebben duidelijk niet mijn niveau, zomaar een slotje
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:13:21 #76
31816 thumper
pi_61852660
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan.
Ik niet meer... Deel 1 was puur vermaak, deel 2 voornamelijk trollen

Hasta lasagna
pi_61852672
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Koepert het volgende:

[..]

Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeks
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:14:42 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61852687
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, we vormen een beetje een front.
Tegen de boze buitenwereld?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:17:11 #79
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61852750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemen Dan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
pi_61852778
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemen Dan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Flauw, doe eens een poging dan.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:22:35 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61852879
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Klautje het volgende:

[..]

Nederlands = kankertaal
Zeik niet zo zeg, slimme jongen. Ga je tijd nuttig besteden in plaats van kanker roepen op een forum.
Had een hoger niveau verwacht van een mede-WO'er.

Ik ga weer verder mijn tijd nuttig besteden, succes hier allemaal
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:23:17 #82
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61852890
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.

blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.

en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:25:24 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61852941
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.

blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.

Ik probeer dat de oh zo slimme WO'ers ook wijs te maken maar ze geloven het niet. Ik denk dat deze mensen later nog wel tegen de lamp gaan lopen (mochten zij hun mening niet herzien). Ik ben zelf WO'er maar schaam me hier diep voor
pi_61852946
quote:
Veelal resulterend in een glansrijke overwinning voor de WO'ers, maar dat terzijde.
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
quote:
Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken?
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
quote:
net als we er al lang uit zijn dat HBO'ers scholieren zijn die ernstig lijden aan zelfoverschatting en de kunst van het realistisch denken niet machtig zijn.
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
quote:
WO bagatelliseren is zinloos.Velen gingen u voor. Velen faalden.
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.

In afwachting van jouw respons, Boringfart.
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
pi_61852971
Ah een wedstrijd verplassen. Maakt niet uit wie de grootste straal produceert het komt toch uit een lul.
pi_61852988
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!

Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.

Succes ermee.
pi_61853016
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.

Succes ermee.
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:28:43 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853026
quote:

[..]

Succes ermee.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
pi_61853046
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
Er valt niets aan te tonen, hij zit net zo fout als zijn moeder zat bij de geboorte van deze dwerg.
pi_61853075
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
pi_61853088
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
[..]

Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
[..]

Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
[..]

WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.

In afwachting van jouw respons, Boringfart.
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.

Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke. !!11!

Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.

Wat een lachertje ben jij.
pi_61853091
TVP voor dit puike topic .
pi_61853111
Wat een held, die Beauregard .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:04 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853115
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.

Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke. !!11!

Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.

dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:16 #95
202094 KingOfPop
pi_61853117
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand durft de lapo te maken!
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:34 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853125
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Inderdaad..nog nooit iemand zo zien flamen (en er gewoon mee wegkomen bij de mods)
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:51 #97
177219 Maurari
out of our depth
pi_61853135
saai topic #251125
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:33:47 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853157
Ik neem aan dat Beauregard nu aan het zoeken is naar wetenschappelijk bewijs om al zijn beweringen aan te tonen?
pi_61853158
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.

Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.

Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
pi_61853166
Gentlemen.

Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:34:32 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853176
Ow de toetsenbord intellecten gaan nu een datum en plaats afspreken om te vechten.
Geweldige hoogstaande communicatie vind hier plaats.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:35:08 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853189
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.

Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
quote:
Schrijftaal / spreektaal

Onder 'schrijftaal' verstaan wij varianten van het algemeen Nederlands die vooral in geschreven teksten voorkomen; met het label 'spreektaal' duiden wij varianten aan die kenmerkend zijn voor gesproken taal. Tussen de begrippen 'schrijftaal' en 'spreektaal' enerzijds en 'geschreven taal' en 'gesproken taal' anderzijds maken wij dan ook geen onderscheid; deze begrippen worden door elkaar gebruikt.
http://taaladvies.net/taal/advies/term/76/
pi_61853196
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik neem aan dat Beauregard nu aan het zoeken is naar wetenschappelijk bewijs om al zijn beweringen aan te tonen?
Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.

Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.

Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:49 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853216
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.

Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:37:09 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853228
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.

Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.

Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
pi_61853239
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
pi_61853247
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
Zou je dat kunnen beargumenteren?
pi_61853260
quote:
Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?

Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:38:50 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853263
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
pi_61853269
quote:

[..]

Ja, ze vermaken zich zeer zeker kostelijk. Omdat ik het geld heb om hun te vermaken. Wat is jouw probleem nou, contactgestoorde rat? Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen. Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik. Waarschijnlijk doe je gewoon nog VWO met je hazelnootballen.
quote:

Kom maar op vette hamlap. Katwijk aan Zee zit ik, zeg maar waar jij zit en ik kom wel naar je toe aangezien je toch aan sociale fobie lijd. Kan je lekker met je Blastoise en Jynx spelen in de tussentijd, kneus.
pi_61853282
pi_61853291
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
Zelfs ik kan niet altijd pieken, lieve Swetsenegger.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:39:55 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853309
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?

Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
Jij, als taalvirtuoos, zou toch moeten weten dat dit geen zwakke bron is.
pi_61853327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ok stuur maar een pm, ik kom je halen met je tumorbuik.
pi_61853334
Ik ben ook besneden, maar niet omdat ik een VWO-advies kreeg, of zo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:41:33 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853350
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik wist niet dat aanzetten tot een vechtdate 'pieken' was. Slimme jongens die hooligans. Allemaal WO'ers blijkbaar.
pi_61853353
quote:

[..]

Succes ermee.
Mensen die je benijden om je niveau.
Mensen die je benijden om je niveau.

Verder ben je superieur .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61853377
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.

Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
pi_61853379
Nou eens kijken of ie de ballen heeft om op de uitnodiging van Gentlemen in te gaan
pi_61853396
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Als je piek net zo hoog ligt als de piek van je lul dan kom je niet ver zeker
pi_61853409
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.

Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
pi_61853434
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN

kankerhoeren
pi_61853471
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.

Hij is een tikkeltje scherp, misschien iets te scherp, maar jij bent ronduit grof .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:46:48 #124
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853481
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:

Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik
.
pi_61853491
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:
Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
In wat voor wereld leef je?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:47:07 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853493
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.

Nu moet ik op gaan zoeken wat jij beweert..zo werkt het niet hoor!

Maar nu je zegt dat alles wat jij zegt jouw mening is, prima. Het is alleen niet op feiten gebaseerd.
Ik denk er in ieder geval anders over.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:47:39 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853504
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil.
Je bedoelt net als dat de oorzaak ieder keer hetzelfde gehuil is.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:47:49 #128
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853506
Oh, hij heeft zich ook echt geregistreerd om wat mensen te bedreigen die op internet wat negatiefs zeggen. !
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:48:39 #129
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853526
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
Lees het stukje daarboven nog eens.
pi_61853527
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.

Hij is een tikkeltje scherp, misschien iets te scherp, maar jij bent ronduit grof .
En terecht, inferieure schildpadden.
pi_61853547
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je bedoelt net als dat de oorzaak ieder keer hetzelfde gehuil is.
De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.
pi_61853557
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Gentlemen. het volgende:
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN

kankerhoeren
Je bent niet te bereiken per PM, nerd.

Daarnaast gok ik dat een verschoppeling als jij op de middelbare school zo ontzettend vaak zelf in elkaar is getikt, dat hij nu wraak wil nemen. Niet wetende dat poging 1 al een huilende Gentlemen gaat opleveren, die vanaf dat moment nooit meer enige confrontatie aan zal gaan.

Verder allemaal heel leuk geprobeerd, het voeren van een discussie. Nog even oefenen.
pi_61853558
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

En terecht, inferieure schildpadden.
Wat een taal .
pi_61853576
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Biels het volgende:
Oh, hij heeft zich ook echt geregistreerd om wat mensen te bedreigen die op internet wat negatiefs zeggen. !
Hou jij je kankerbek nou met je semenhoofd, kan je niet lezen? Bgard daagt me uit... En ik ga die uitdaging gewoon aan. Hoe erg kan het zijn? Op z'n best een nerd met faux sixpack en hawk.... Please.
pi_61853582
En toch is het patat.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:50:51 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.
Hmz, en zojuist werd nog gezegd dat het mening was. Nu weer feitelijke informatie.

Bron?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:50:52 #137
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853593
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tegen de boze buitenwereld?
Absoluut, we worden duidelijk miskend.
pi_61853594
quote:

[..]

TS geeft net aan dat het slechts zijn mening is
pi_61853595
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Bananenman het volgende:
En toch is het patat.
Het is inderdaad patat.
pi_61853605
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Het is inderdaad patat.
pi_61853612
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee, dat is een fatale denkfout. Het gaat in casu dan ook niet om de bronnen maar des te meer om redenering en het redeneren an sich.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:51:48 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853624
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Biels het volgende:

[..]

Absoluut, we worden duidelijk miskend.
En met mensen praten is natuurlijk ook een beetje eng
pi_61853625
quote:

[..]

Het is inderdaad patat.
Kijk, er komen dus nog intelligente mensen op Fok
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:01 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853632
quote:

[..]

Het was toch een mening?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:27 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853647
quote:

[..]

Het is inderdaad patat.
Ook daar ben ik het niet mee eens.
pi_61853652
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je bent niet te bereiken per PM, nerd.

Daarnaast gok ik dat een verschoppeling als jij op de middelbare school zo ontzettend vaak zelf in elkaar is getikt, dat hij nu wraak wil nemen. Niet wetende dat poging 1 al een huilende Gentlemen gaat opleveren, die vanaf dat moment nooit meer enige confrontatie aan zal gaan.

Verder allemaal heel leuk geprobeerd, het voeren van een discussie. Nog even oefenen.
Mailbox is open, kom maar op.

En volgens mij ben ik degene die mensen in elkaar trimt hier.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:44 #147
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853658
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En met mensen praten is natuurlijk ook een beetje eng
Ja, maar op internet durf ik dat wel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:59 #148
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853663
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Mailbox is open, kom maar op.

En volgens mij ben ik degene die mensen in elkaar trimt hier.
Bron?
pi_61853681
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ook daar ben ik het niet mee eens.
WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:54:24 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853695
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, dat is een fatale denkfout. Het gaat in casu dan ook niet om de bronnen maar des te meer om redenering en het redeneren an sich.
Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:54:48 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853701
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Ja, maar op internet durf ik dat wel.
Nou das de helft al gewonnen.
pi_61853704
Nogmaals...

Derde maal al dat ik het vraag:
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Heathen. het volgende:

Wat versta je onder intelligentie?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:55:12 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853714
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:53 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
Nee, ik ben het hier vooral met de HBO'ers eens hoor. Maar in mijn regio haal je gewoon friet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:55:19 #154
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61853723
quote:
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TS Maar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
pi_61853801
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Bron?

Dit lichaam.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:57:57 #156
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853806
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:58:29 #157
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853819
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit lichaam.
Welk lichaam? We zien niks, hoe moeten we je dan geloven?
pi_61853825
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:

[..]

Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TS Maar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
Is dat alles? MAN! De relevantie!
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:58:51 #159
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61853833
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topic Beetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:59:58 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853865
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topic Beetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Een TS die vragen waar hij geen antwoord op heeft gewoon links laat liggen Ach ja, hij is nog jong en moet nog veel leren.
pi_61853866
Nou Beau... Ik ga naar buiten. Over een paar uur mag je reactie verwachten op je pm - die mij absoluut niets zei over jouw woonachtigheid.
pi_61853879
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
pi_61853893
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Lompheid? Ik doe me niet anders voor dan dat ik in het echt ben, iets waar mannen als Beau nog veel van kunnen leren.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:02:03 #164
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61853933
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
Even voor de correctheid; het lijkt erop dat mijn opmerking een beetje verkeerd opgevat is. Ik doelde op het feit dat TS lange wollige zinnen maakt met onnodig taalgebruik, die daardoor niet lopen. Of het een taalkundig correcte zin is interesseert me niet zoveel. Mij ging het om iets van 5 woorden zeggen in 15.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:03:26 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853970
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
pi_61853988
Mensen benijden mijn niveau, ze staan vaak te kijken als ik de plantsoenen schoffel.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_61854097
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.
pi_61854124
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:

dinsdag 23 september 2008 @ 17:10:11 #169
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61854142
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.

ja dat is t verschil WO en HBO hé

WO=Theoretisch
HBO= (eigen)praktijkgerichtheid

pi_61854154
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
pi_61854200
Dit topic gaat donders snel . En het is op elke pagina hetzelfde gemekker
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:12:58 #172
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854201
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
pi_61854220
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
* Meldt *
Heej, ik hier
pi_61854226
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Verstandelijk vermogen.

Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:14:04 #175
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854230
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Boringfart het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
Die username.
pi_61854280
Het is gewoon werkelijk waar een schande dat er een weg bestaat via het HBO naar de Universiteit. De universiteit zou alleen toegankelijk mogen zijn na een VWO-opleiding, met een strenge selectie bij laatstgenoemde zodat al het HAVO-volk en ander gespuis het niet in zijn kop zou durven te halen zich ook maar in te durven schrijven voor een opleiding van de elite.
pi_61854299
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Verstandelijk vermogen.

Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.
pi_61854305
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
* Meldt *
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.

Dat was het.

Nu hoop ik dat jij je weer in de 'discussie' mengt.
pi_61854309
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Heej, ik hier
Een WO'er was de ondertitel niet vergeten.
pi_61854314
quote:

Dat laatste zinnetje .
pi_61854324
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Het is gewoon werkelijk waar een schande dat er een weg bestaat via het HBO naar de Universiteit. De universiteit zou alleen toegankelijk mogen zijn na een VWO-opleiding, met een strenge selectie bij laatstgenoemde zodat al het HAVO-volk en ander gespuis het niet in zijn kop zou durven te halen zich ook maar in te durven schrijven voor een opleiding van de elite.
Ik ben al jaren groot voorstander ervan om het collegegeld te verhogen naar zo een 100.000 euro per jaar. Dan ben je in 1 klap van al dat gepeupel af waar je later toch niets aan hebt als je je omhoog moet likken in het bedrijfsleven.
pi_61854330
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.

Dat was het.

Nu hoop ik dat jij je weer in de 'discussie' mengt.
Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onur .
pi_61854335
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.
Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?
pi_61854414
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef Emimich het volgende:

[..]

Een WO'er was de ondertitel niet vergeten.
Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.
Ik heb namelijk echt het vermoeden dat TS autistisch is of Asperger heeft. Wellicht een milde vorm. Misschien wel narcistisch is. En op deze manier wilde ik hem een beetje ontzien. Het enige wat ik van TS wil is dat hij niet elke post mensen toeroept dat het domme honden zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik straks een autist met prikkels confronteer die hij niet aan kan. Dat is voor niemand leuk en dat zou ook niet meer 'grappig' zijn.
pi_61854427
Ik snap niet waarom vwo'ers zich zoveel beter voelen dan anderen? Ja, we zijn inderdaad de slimmere mensen in de samenleving, dus? Ik ben persoonlijk erg blij dat ik over een goed stel hersenen beschik maar dat maakt mijn respect voor mensen met een lager IQ er niet minder om..

HBO'ers zijn weer beter in praktijk gerichte zaken, die zijn ook zeker nodig in de maatschappij, mbo'ers zijn ook belangrijk. Het is juist fantastisch dat niet iedereen slim is, zo kunnen we de maatschappelijke taken goed verdelen en heeft ieder een baan op zijn/haar niveau.
pi_61854451
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?
Niets jongen. Niets.
pi_61854468
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.
Ik heb namelijk echt het vermoeden dat TS autistisch is of Asperger heeft. Wellicht een milde vorm. Misschien wel narcistisch is. En op deze manier wilde ik hem een beetje ontzien. Het enige wat ik van TS wil is dat hij niet elke post mensen toeroept dat het domme honden zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik straks een autist met prikkels confronteer die hij niet aan kan. Dat is voor niemand leuk en dat zou ook niet meer 'grappig' zijn.
Ah, de autisme-kaart, een geliefde beschuldiging van intellectueel minderwaardig Nederland.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:23:30 #188
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854475
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onur .

Baas!
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:25:00 #189
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854518
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld.
WTF is een BLO'er?
quote:
Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.
Dat had live uitgezonden moeten worden!
pi_61854542
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Verstandelijk vermogen.

Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.

Laat ik de vraag nog maar duidelijker stellen: Hoe meet je iemand zijn intelligentie?
pi_61854549
quote:
Dat laatste zinnetje somt de essentie van dit topic wel op.
pi_61854579
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:22 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Niets jongen. Niets.
Doe het dan ook niet.

En complimenten vanwege het feit dat je eindelijk de 'autisme joker' hebt gebruikt. Vanaf nu ben ik definitief overtuigd dat ik jouw posts kan beschouwen als 'niet geplaatst'. Echt, kom eens met iets nieuws.
pi_61854587
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap niet waarom vwo'ers zich zoveel beter voelen dan anderen? Ja, we zijn inderdaad de slimmere mensen in de samenleving, dus? Ik ben persoonlijk erg blij dat ik over een goed stel hersenen beschik maar dat maakt mijn respect voor mensen met een lager IQ er niet minder om..

HBO'ers zijn weer beter in praktijk gerichte zaken, die zijn ook zeker nodig in de maatschappij, mbo'ers zijn ook belangrijk. Het is juist fantastisch dat niet iedereen slim is, zo kunnen we de maatschappelijke taken goed verdelen en heeft ieder een baan op zijn/haar niveau.
Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...
IQ, het zegt allemaal niets. De slimste mensen die ik in mijn leven ben tegen gekomen dat zijn de mensen die geleerd hebben van het leven. TS is zich blind aan het staren op status, geld, goede baan etc... Allemaal dingen die als je wat meer al hebt meegemaakt in het leven er helemaal niet meer toe doen. Echte slimme ervaren mensen weten dat.

Ik vind dat een beetje zonde, zo belemmerd hij zijn eigen persoonlijke ontwikkeling enorm. En opzich moet ie dat zelf weten, maar ga dan niet net doen als je zo slim en alwetend bent. Ik vind het tof voor TS dat hij WO doet. Maar hij moet het wel ook nog even afronden zeg maar. En dan nog even in de praktijk laten zien wat ie waard is.

Maargoed, deze post heb je hier natuurlijk al 1000x kunnen lezen, in andere woorden van andere mensen.
pi_61854654
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Doe het dan ook niet.

En complimenten vanwege het feit dat je eindelijk de 'autisme joker' hebt gebruikt. Vanaf nu ben ik definitief overtuigd dat ik jouw posts kan beschouwen als 'niet geplaatst'. Echt, kom eens met iets nieuws.
Ja dat is een beetje het hele probleem met jou he. Er is niet zoveel voor nodig voordat jij 'definitief overtuigd' ergens van raakt.
pi_61854666
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...
IQ, het zegt allemaal niets.
Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!
pi_61854679
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!
]

Denk ervan wat je wil.
pi_61854691
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:31:57 #198
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_61854710
Niemand leeft in de overtuiging doorsnee te zijn, volgens eigen zeggen bevinden we ons allemaal in de uiterste marges van de statistieken. Zelfs de in mij opwellende neiging om dit te beschrijven getuigt van bovenstaande, en dat kan niet anders dan jeuken: diepgewortelde irritatie. Zelfoverschatting, het ultieme overlevingsmechanisme - het opperste masochisme. Gedoemd tot ontgoocheling ploeteren we door. Oogkleppen omlijsten onze tunnelvisie, stoïcijns stampen we onze eigen voortuin plat. En maar schreeuwen dat de planten niet willen dit jaar, de regen het af laat weten en de hond van de buren de wortels steeds uitgraaft. Lachwekkend triest, onomkeerbaar nodig om iedere ochtend opnieuw op te staan.

Zelfs wanneer we de hand in eigen boezem steken is dat niet meer dan een gebaar, een manier om de ander te overtuigen van onze bescheidenheid. Onszelf te overtuigen van onze bescheidenheid. De stelregel je eigen lot in handen te hebben, leeft vooral onder de winnaars. Zelfkennis heeft de penetrante geur van onbenulligheid. En soms zijn daar dan tranen, waar men een glimlach verwacht. En dan schrikken we en vragen we ons af waar ons ik huist, en waarom het een eigen leven lijkt te leiden ondanks onszelf. Hoe dieper we wroeten, hoe oneindig veel meer modder er blijkt te zitten. Bodemloze eigenliefde. Ik vermaak me stierlijk. Het is nooit genoeg, het is altijd teveel, het is nooit zoals de postkaart deed vermoeden. Al heeft men gelijk, men zit ernaast. Altijd. We leven in 3D, er is steeds weer een andere invalshoek te vinden. Te verliezen.

Dit is mijn hand. Dit is mijn boezem. Dit zijn mijn tranen. Ik heb altijd gelijk. Ik zit er soms naast, maar daar leer ik van. Mijn mond te houden. Ik beweeg mij tussen al die anderen die op hun beurt het gelijk meezeulen, waar ze ook gaan. We zijn met z'n allen onverwoestbaar kortzichtig. Een warme zoutzuurregen op je huid, een gezellig ogen uitkrabben tijdens de lunch. Bescheidenheid siert de mens niet, het siert de maatschappij. Geen andere manier dan deze, om allemaal tegelijk door die ene deur te kunnen. De hand is het wapen, de boezem het slagveld, de tranen de voeding. Werkelijk pretentieloos is jezelf de ruimte geven niets te zijn, te zien dat de roze legging van je buurvrouw net zo onbelangrijk is als je eigen hippe spijkerbroek, te voelen dat alle kennis die je bezit, vergaard is door andermans woorden, te weten dat de tuin der waarheid uit onkruid bestaat, je talenten en capaciteiten evenveel waard zijn als het vermogen je neus op te halen.

Wij zijn onszelf voorbij gestreefd in al onze haast ultiem te zijn. 'Zij nodigt mij nooit uit op haar feestje, dus mag ze ook niet op het mijne komen.' 13,7 miljard jaar na de oerknal, en dit is wat we ervan gemaakt hebben. Hysterisch lachen schiet nog tekort: het is een hopeloze tocht van mismaakten en verliezers, verkleed als wijzen, niet meer in staat enige nietigheid te voelen, niet meer in staat het grote weinigzeggende geheel te zien. Vanaf het moment dat we geboren worden liggen we te kraaien op ons graf, onszelf bewierokend. Tot we een verdieping zakken en doorhebben dat we onszelf belachelijk hebben gemaakt. Maar het kan niet anders: dit is ons levensdoel geworden. Bestaan. En vooral: laten weten dat je bestaat, en geloven dat je bestaat. Dat je de moeite waard bent te bestaan. En daar geen twijfel over laten bestaan.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:32:54 #199
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61854736
En dan heb je ook nog de groep die zich een breuk lacht om dit topic en zo af en toe eens met een stok in het vuurtje pookt. Veel mensen met honger hier
pi_61854756
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.

Laat ik de vraag nog maar duidelijker stellen: Hoe meet je iemand zijn intelligentie?
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.

Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).

Je mag me best nog een vraag stellen, maar ga niet vragen 'wat is je cupmaat' en dan beweren dat het een verduidelijking is van de vorige vraag die je stelde.
pi_61854772
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academicus, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.

Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?

Ik niet in elk geval.
pi_61854846
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.

Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?

Ik niet in elk geval.
U heeft een harem?
pi_61854862
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:37 schreef Beauregard het volgende:

[..]

U heeft een harem?
Alleen op zon- en feestdagen
pi_61854873
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
pi_61854880
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.
Beetje offtopic, maar waarom meen je een vijandelijke houding aan te moeten nemen?
quote:
Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).
Ja fijn. Dan kan je deze uitspraak...
quote:
Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken? Waarom kan men zich niet neerleggen bij het feit dat zij leuk bezig zijn op hun eigen niveau, terwijl mensen zoals ik van een wat hoger niveau zijn?
... in feite niet meer met een strak gezicht zeggen
pi_61854894
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.

Ik niet in elk geval.
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.

Soms kent de naïviteit geen grenzen.
pi_61854916
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
Neh, ik relativeer al te veel
Maar toch bedankt voor de tip.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:40:49 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61854927
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
aaah zeg dat nou niet

Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..

pi_61854956
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.

Soms kent de naïviteit geen grenzen.
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.

Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
pi_61855037
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef Koepert het volgende:

[..]

aaah zeg dat nou niet

Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..

Excuses.
pi_61855086
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:45 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Excuses.
En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
pi_61855166
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.

Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
pi_61855170
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef Boringfart het volgende:

[..]

En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
Doe je 't weer. !!11!!

Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
pi_61855187
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Doe je 't weer. !!11!!

Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
Jeps. Dat weet ik
pi_61855224
Hoewel het even weer zonder mij moet. De plicht roept.
Maar... i'll be watching you
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:58:58 #216
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61855272
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
pi_61855323
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Dr.Crane het volgende:
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
Zo, komt die constatering even keihard uit de lucht vallen! En dat tegen het einde van deel 2 pas!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 18:09:10 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61855469
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
Ow is DAT het!

Toch fijn dat je het uitlegt.
pi_61855582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow is DAT het!

Toch fijn dat je het uitlegt.
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 18:17:55 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61855660
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
Daar gedijen wij MBO'ers op he. Onderbuik sentimenten.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:01:00 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61856592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.
pi_61857632
Zo daar ben ik weer.

En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
pi_61857944
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.

Je bent je mond wezen spoelen?
pi_61858057
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je bent je mond wezen spoelen?
Wat?
pi_61858123
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:49 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Wat?
Omdat je een poos geleden nogal wat onfatsoenlijke taal uitkraamde. Ik dacht, misschien is hij wel even zijn mond aan het spoelen met groene zeep en ammoniak en kan hij nu met een verse en vooral volwassen start beginnen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 19:56:27 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61858264
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.

Ik heb me nooit achter een kloon verstopt en zal me nooit achter een kloon verstoppen.
pi_61858319
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb me nooit achter een kloon verstopt en zal me nooit achter een kloon verstoppen.
Ik zie veel overeenkomsten in jullie intelligentie en de manier waarop jullie het leven beleven.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:58:38 #228
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_61858340
HET PLEBS MOET ONDERWORPEN WORDEN!!! 11111 EINZ
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_61858378
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:52 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Omdat je een poos geleden nogal wat onfatsoenlijke taal uitkraamde. Ik dacht, misschien is hij wel even zijn mond aan het spoelen met groene zeep en ammoniak en kan hij nu met een verse en vooral volwassen start beginnen.
Het is maar wat je onder onfatsoenlijke taal verstaat. Voor hetzelfde geld post ik hier als een tweede Bgarde.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 20:01:59 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61858471
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:58 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ik zie veel overeenkomsten in jullie intelligentie en de manier waarop jullie het leven beleven.
Die berusten dan op louter toeval... of bestaan alleen in jouw beleving natuurlijk.
pi_61858703
Bgarde is over tweeënhalf uur terug.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:51:08 #232
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61859977
Een echt knokpartijtje zou wel lachen zijn, natuurlijk.
pi_61860177
Sneu topic
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:06:37 #234
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61860534
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

In principe happen beide kanten even hard vrind, betwijfel of elke HBO-er even serieus is.... ik niet iig
pi_61861096
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef Koepert het volgende:

[..]

In principe happen beide kanten even hard vrind, betwijfel of elke HBO-er even serieus is.... ik niet iig
Ik weet wel zeker dat de HBO'ers hier heel serieus zijn . Dat merk je aan de manier van formuleren. De WO'ers hier zijn zich gewoon wat aan het vermaken door wat te rellen en olie op het vuur te gooien.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:26:38 #236
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61861273
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat de HBO'ers hier heel serieus zijn . Dat merk je aan de manier van formuleren. De WO'ers hier zijn zich gewoon wat aan het vermaken door wat te rellen en olie op het vuur te gooien.
Ok dan ben ik de enige HBO-er die dat ook doet
pi_61861320
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ok dan ben ik de enige HBO-er die dat ook doet
Nee, jij doet dat niet. Dat zeg je nu, maar jij deed dat in ieder geval niet. Dat is pertinent onmogelijk voor een HBO'er !
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:28:55 #238
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61861343
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, jij doet dat niet. Dat zeg je nu, maar jij deed dat in ieder geval niet. Dat is pertinent onmogelijk voor een HBO'er !
Ghehehe
pi_61862154
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Als je dit serieus meent ben je een van de domste personen die ik ooit heb zien posten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 21:53:12 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61862179
...

Ik moet nu bijna meegaan met de WO'ers hier.
pi_61862515
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
...

Ik moet nu bijna meegaan met de WO'ers hier.
Wat wil je hiermee zeggen?
pi_61862718
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Als je dit serieus meent ben je een van de domste personen die ik ooit heb zien posten.
pi_61862940
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:06 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ja... Dan is het opeens sarcasme...
pi_61862970
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ja... Dan is het opeens sarcasme...
Natuurlijk, dat is het vanaf het begin af aan al geweest. Je neemt FOK! veel te serieus, man .
pi_61863044
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat is het vanaf het begin af aan al geweest. Je neemt FOK! veel te serieus, man .
Jouw posts blinken uit van het sarcasme, ja. Droom verder.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:15:56 #246
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61863074
And the plot thickens...
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:16:37 #247
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61863101
Droevig dit .
pi_61863114
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Jouw posts blinken uit van het sarcasme, ja. Droom verder.
Nee, jij neemt dit alles gewoon veel te serieus, ga eens een keer naar buiten .
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:17:46 #249
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61863147
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef Biels het volgende:
Droevig dit .
Meen je dat? Ik vermaak me juist kostelijk
pi_61863394
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, jij neemt dit alles gewoon veel te serieus, ga eens een keer naar buiten .
Lees je eigen posts eens door en kijk zelf hoeveel sarcasme je erin kan herkennen.
pi_61863470
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.
Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.

Het klinkt altijd wel zo leuk, ''respect voor anderen'' maar in de werkelijkheid weet niemand wat er überhaupt precies mee bedoeld wordt en komt het er vrij vertaald in de meeste gevallen op neer dat nota bene een persoon van minderwaardig intellect zichzelf op de "moral high ground" plaatst. De ironie.
pi_61863499
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:23 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Lees je eigen posts eens door en kijk zelf hoeveel sarcasme je erin kan herkennen.
Man, wat lul je . Ik wéét dat het allemaal één grote grap is, maar jij hebt dat niet door. Daarvoor ga ik mijn eigen posts niet allemaal teruglezen. Ik heb wel wat beters te doen .
pi_61863527
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef servus_universitas het volgende:
ga eens een keer naar buiten
Deze past precies tussen al je andere reacties op de galerij van drolposts. Tegenstrijdig met eerdere informatie, "no, you"... Niet meer dan infantiel te noemen.
pi_61863558
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Man, wat lul je . Ik wéét dat het allemaal één grote grap is, maar jij hebt dat niet door. Daarvoor ga ik mijn eigen posts niet allemaal teruglezen. Ik heb wel wat beters te doen .
Nigga please. You ain't got shit on this playa.

Kom op sjef, je weet zelf ook wel dat je fout zat. Geef het maar toe. Ik doe je heus geen kwaad hoor!
pi_61863893
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.

Het klinkt altijd wel zo leuk, ''respect voor anderen'' maar in de werkelijkheid weet niemand wat er überhaupt precies mee bedoeld wordt en komt het er vrij vertaald in de meeste gevallen op neer dat nota bene een persoon van minderwaardig intellect zichzelf op de "moral high ground" plaatst. De ironie.
Eensch! Wat betreft je algemene mening daarover.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:42:04 #256
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61864222
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Kom op sjef, je weet zelf ook wel dat je fout zat. Geef het maar toe. Ik doe je heus geen kwaad hoor!
Alleen je eerste zin al... Hiermee maak je jezelf heerlijk onsterfelijk belachelijk... Prachtig..
pi_61864589
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Koepert het volgende:

[..]

Alleen je eerste zin al... Hiermee maak je jezelf heerlijk onsterfelijk belachelijk... Prachtig..
Jammer dat deze post niet van servus is, dan had ik nog wat kunnen zeggen. No homo.

Nu? Ach... Niet echt de moeite waard denk ik. Laat ik je dit vertellen: als je zo'n uitspraak al onsterfelijk vindt dan is er iets goed mis met je humor.

PS: Je perceptievermogen deugt niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:56:25 #258
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61864782
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Jammer dat deze post niet van servus is, dan had ik nog wat kunnen zeggen. No homo.

Nu? Ach... Niet echt de moeite waard denk ik. Laat ik je dit vertellen: als je zo'n uitspraak al onsterfelijk vindt dan is er iets goed mis met je humor.

PS: Je perceptievermogen deugt niet.
Gast wat lul je nou dom dan? Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk; dat heeft niks met mijn humor te maken

En wat heeft mijn perceptievermogen ermee te maken? Hoe zag je dat voor je?
pi_61864856
Dudes, nu het trucje bekend is, hoeft niet iedere pauper zich er quasi-grappig van te gaan bedienen he.
pi_61864904
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:56 schreef Koepert het volgende:

[..]

Gast wat lul je nou dom dan? Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk; dat heeft niks met mijn humor te maken

En wat heeft mijn perceptievermogen ermee te maken? Hoe zag je dat voor je?
Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een grappige negeruitspraak doe? Als je nadenkt heb je daar gelijk voor allebei je strontvragen een antwoord.
pi_61864912
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:58 schreef Emimich het volgende:
Dudes, nu het trucje bekend is, hoeft niet iedere pauper zich er quasi-grappig van te gaan bedienen he.
Welk trucje?
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:01:50 #262
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61864977
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een grappige negeruitspraak doe? Als je nadenkt heb je daar gelijk voor allebei je strontvragen een antwoord.
Strontvragen nog wel Wel mooi hoe je van 'perceptievermogen' naar 'strontvragen' zakt in 1 post

Feit dat je t een grappige negeruitspraak noemt zegt misschien meer over jouw humor overigens...
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 23:12:56 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61865381
He, maar op welk opleidingsniveau vindt je de grootste arrogantie?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:35:20 #264
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61866043
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
HBO.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:40:33 #265
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61866205
quote:
Denk op beide wel...

HBo-ers die denken dat ze daadwerkelijk een studie doen, en WO-ers die denken dat ze elitair zijn..
pi_61866366
quote:
universiteit.
pi_61869499
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef Koepert het volgende:

[..]

Strontvragen nog wel Wel mooi hoe je van 'perceptievermogen' naar 'strontvragen' zakt in 1 post

Feit dat je t een grappige negeruitspraak noemt zegt misschien meer over jouw humor overigens...
http://www.illwillpress.com/FOR33.html
  woensdag 24 september 2008 @ 09:33:09 #268
31816 thumper
pi_61870097
* thumper heeft zich kostelijk vermaakt met het teruglezen van alle posts

Héérlijk, ga door jongelui
  woensdag 24 september 2008 @ 09:51:52 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61870508
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:33 schreef thumper het volgende:
* thumper heeft zich kostelijk vermaakt met het teruglezen van alle posts

Héérlijk, ga door jongelui
Het is genieten zo op de vroege ochtend!
  woensdag 24 september 2008 @ 11:23:24 #270
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61872729
quote:
Leuk filmpje
pi_61873364
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen alsof ik eerst heel serieus was en nu ik, naar jouw idee, zou hebben geconstateerd dat ik fout zat, ik net doe alsof het allemaal één grote grap is geweest. Ik ben serieus geweest op de momenten waarop ik het feitelijke verschil tussen het HBO en het WO heb aangestipt. Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. Maar in de posts waarin ik wat schertsend mijzelf uit heb gelaten over HBO'ers, dat was gewoon wat olie op het vuur.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:49:54 #272
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_61873510
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:12 schreef von_manstein het volgende:

Maar het punt is en blijft dat een team door kan werken zonder manager maar een manager niet zonder team.
Kom dat hier a.u.b. als de sodemieter uitleggen aan mijn team.

Toch vind ik de rukkertjes in dit soort topics die vol overtuiging blaten hoe slim en goed ze zijn in theorie en op papier toch erg aandoenlijk. Om vervolgens een grijze pleuris baan te krijgen en minder te verdienen dan de gemiddelde Passat rijdende vertegenwoordiger.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:50:31 #273
31816 thumper
pi_61873526
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef servus_universitas het volgende:

[..] Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. [..]
  woensdag 24 september 2008 @ 11:51:31 #274
31816 thumper
pi_61873562
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Kom dat hier a.u.b. als de sodemieter uitleggen aan mijn team.

Toch vind ik de rukkertjes in dit soort topics die vol overtuiging blaten hoe slim en goed ze zijn in theorie en op papier toch erg aandoenlijk. Om vervolgens een grijze pleuris baan te krijgen en minder te verdienen dan de gemiddelde Passat rijdende vertegenwoordiger.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:55:51 #275
31816 thumper
pi_61873690
quote:

[..]

Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen blah blah
Nu ga je jezelf opeens heel serieus zitten verdedigen
pi_61873831
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:55 schreef thumper het volgende:

[..]

Nu ga je jezelf opeens heel serieus zitten verdedigen
Ik verdedig mijzelf niet. Ik leg je gewoon even uit hoe de vork in de steel zit. Sommige mensen hebben dat kennelijk nodig, enige duidelijkheid. Misschien dat er voor die mensen wat paints gemaakt kunnen worden?
  woensdag 24 september 2008 @ 12:06:57 #277
31816 thumper
pi_61873981
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:01 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik verdedig mijzelf niet. Ik leg je gewoon even uit hoe de vork in de steel zit [..]
...net als ieder ander hier in dit topique
  woensdag 24 september 2008 @ 13:07:39 #278
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61875374
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef Biels het volgende:

[..]

HBO.
Terecht. De economie wordt dan ook gerund door HBO'ers.
pi_61875923
quote:

[..]

Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen alsof ik eerst heel serieus was en nu ik, naar jouw idee, zou hebben geconstateerd dat ik fout zat, ik net doe alsof het allemaal één grote grap is geweest. Ik ben serieus geweest op de momenten waarop ik het feitelijke verschil tussen het HBO en het WO heb aangestipt. Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. Maar in de posts waarin ik wat schertsend mijzelf uit heb gelaten over HBO'ers, dat was gewoon wat olie op het vuur.
Je moeder zou het waarschijnlijk niet eens geloven. Wat doet jou denken dat ik er wel in trap?
pi_61875937
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:07 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Terecht. De economie wordt dan ook gerund door HBO'ers.

Jij moet je mond houden, je brengt ons niets meer op dan een slechte naam.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:35:29 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61876053
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wikipedia:
quote:
Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk "omzien naar", en vandaar "rekening houden met".
www.universele-beschaving.nl
quote:
Komt van re-spect; dus nog eens, (beter) kijken naar de ander, waardoor je de kwaliteit van die ander beter waarneemt, en je jezelf wat minder belangrijk maakt ten opzichte van die ander. (creeert bescheidenheid)
www.vandale.nl
quote:
res·pect het; o eerbied, ontzag
Leer dit maar uit je hoofd, kun je later nog profijt van hebben. En kom er nu niet mee aan dat het woord tegenwoordig geen betekenis meer heeft, dat heeft het nl. wel. Een weldenkend persoon, ik heb het vermoeden dat jij je wel zo ziet, had dat toch moeten weten. We zouden ons niet moeten storen aan deze taalverbastering en gewoon de juiste benaming moeten blijven gebruiken.

Succes!
pi_61876293
Eindeloos dit

Ik zie zelfs chick met WO die nog dom zijn. Ze kunnen alleen goed leren, that's it.
Allemaal blijven zitten om wiskunde, want daar moet je toch wel logisch bij na kunnen denken.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61877078
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Sjibble het volgende:
Eindeloos dit

Ik zie zelfs chick met WO die nog dom zijn. Ze kunnen alleen goed leren, that's it.
Allemaal blijven zitten om wiskunde, want daar moet je toch wel logisch bij na kunnen denken.
Dit vind ik een goede afsluiter. Slotje a.u.b.
  woensdag 24 september 2008 @ 15:49:46 #284
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_61879031
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Gentlemen. het volgende:

kankerhoeren
Plebejer alert!
pi_61880061
Wat mij wel altijd opvalt is dat ook op het werk over het algemeen best wel duidelijk kan worden onderscheiden wie een MBO'er is, een HBO'er en een WO'er. Dat merk je niet alleen aan de intelligentie, maar ook aan de manier van kleden, bewegen en gedragen in het algemeen. Vooral bij MBO'ers zie je toch wel overduidelijk een verschil, vaak zijn ze wat kinderachtig en lijken ze voornamelijk te opereren op basis van de hersenstam en veel minder op de neo-cortex.
pi_61880130
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ik vind het dan wel weer tof van je, dat je Dr.Crane bekritiseert .
  woensdag 24 september 2008 @ 16:37:18 #287
31816 thumper
pi_61880238
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef servus_universitas het volgende:
Wat mij wel altijd opvalt is dat ook op het werk over het algemeen best wel duidelijk kan worden onderscheiden wie een MBO'er is, een HBO'er en een WO'er. Dat merk je niet alleen aan de intelligentie, maar ook aan de manier van kleden, bewegen en gedragen in het algemeen. Vooral bij MBO'ers zie je toch wel overduidelijk een verschil, vaak zijn ze wat kinderachtig en lijken ze voornamelijk te opereren op basis van de hersenstam en veel minder op de neo-cortex.
Wauw... Knap dat je het opleidingniveau kunt aflezen aan iemands kleding, loopje en gedrag
pi_61880270
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:37 schreef thumper het volgende:

[..]

Wauw... Knap dat je het opleidingniveau kunt aflezen aan iemands kleding, loopje en gedrag
Het is de combinatie vooral, het totaalplaatje.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:43:39 #289
31816 thumper
pi_61880409
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:38 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het is de combinatie vooral, het totaalplaatje.
Gedrag ben ik over het algemeen met je eens, maar aan kleding en beweging kan ik het opleidingsniveau toch écht niet afleiden, hooguit de functie...
  woensdag 24 september 2008 @ 16:46:34 #290
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61880493
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef thumper het volgende:

[..]

Gedrag ben ik over het algemeen met je eens, maar aan kleding en beweging kan ik het opleidingsniveau toch écht niet afleiden, hooguit de functie...
MBO-ers hebben meer petjes en zo'n slepend been-loopje
WO-ers een dooie hamster op hun hoofd en nettere kleding (overhemd, nette schoentjes)

Ow wat is ongenuanceerd generaliseren toch lekker af en toe
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2008 @ 16:50:28 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61880606
In mijn tijd hadden MBO'ers gewoon een bomberjack en een matje.
Maar ja... ik ben oud (en MBO'er)
  woensdag 24 september 2008 @ 16:51:46 #292
31816 thumper
pi_61880636
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:46 schreef Koepert het volgende:

[..]

VMBO-ers hebben meer petjes en zo'n slepend been-loopje
WO-ers een dooie hamster op hun hoofd en nettere kleding (overhemd, nette schoentjes)

Fixed it for you

woensdag 24 september 2008 @ 16:53:40 #293
215333 AnalQueen
I will fuck you in da ass
pi_61880686
Ik bespeur een hoop misplaatste arrogantie van WOérs in deze reeks. Ik heb zelf ook WO gedaan, maar als je denkt dat dat garant staat voor een topbaan en een succesvolle carrière dan zit je goed fout, er komt zo onwijs veel meer bij kijken dan alleen het bemachtigen van een papiertje. Wat ik merk aan HBOérs is dat het vaak zeer werklustige en creatieve mensen zijn waar bedrijven om staan te springen. Als je denkt dat als je WOér 'wel eventjes wat HBOértjes' onder je krijgt dan moet je toch wel van heel goede huize komen, en alleen dat papiertje zegt niets over hoe jij presteert in het bedrijfsleven. Het is dus een beetje sneu om jezelf nu al superieur te voelen aan lagergeschoolden terwijl je zelf nog helemaal niets bewezen hebt.

Bovendien is het verschil in niveau tussen het HBO (mits degelijke opleiding) en WO niet dusdanig groot dat je als WOér al meteen een stapje voor hebt op HBOérs. In principe heb je allebei evenveel kans op eenzelfde carrière.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:56:36 #294
31816 thumper
pi_61880759
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef AnalQueen het volgende:
Ik bespeur een hoop misplaatste arrogantie van WOérs in deze reeks. Ik heb zelf ook WO gedaan, maar als je denkt dat dat garant staat voor een topbaan en een succesvolle carrière dan zit je goed fout, er komt zo onwijs veel meer bij kijken dan alleen het bemachtigen van een papiertje. Wat ik merk aan HBOérs is dat het vaak zeer werklustige en creatieve mensen zijn waar bedrijven om staan te springen. Als je denkt dat als je WOér 'wel eventjes wat HBOértjes' onder je krijgt dan moet je toch wel van heel goede huize komen, en alleen dat papiertje zegt niets over hoe jij presteert in het bedrijfsleven. Het is dus een beetje sneu om jezelf nu al superieur te voelen aan lagergeschoolden terwijl je zelf nog helemaal niets bewezen hebt.

Bovendien is het verschil in niveau tussen het HBO (mits degelijke opleiding) en WO niet dusdanig groot dat je als WOér al meteen een stapje voor hebt op HBOérs. In principe heb je allebei evenveel kans op eenzelfde carrière.
Ik vind het oprecht jammer dat je niet al in deel 1 bent ingestapt! Goede post
  woensdag 24 september 2008 @ 17:03:51 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61880953
quote:

Prima post

Toffe username
  woensdag 24 september 2008 @ 17:12:53 #296
31816 thumper
pi_61881157
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef leolinedance het volgende:

Toffe username
Bij de username dacht ik ook
totdat ik de ondertitel las
  woensdag 24 september 2008 @ 17:15:37 #297
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61881222
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

En jij bent?
pi_61881229
quote:

Met het eerste stuk ben ik het eens. Er zijn vele andere factoren die bepalen of je succesvol bent. Dit heeft ook veel te maken met de positie waar je terecht komt en in hoeverre dit overeenkomt met jou persoonlijke kwaliteiten. Er zijn genoeg universitaire opleidingen waar geen maatschappelijke vraag naar is.

Ik ben het niet eens met het tweede stuk omdat er juist een groot verschil is. Op de uni leer het academisch denken, dit verschilt wezenlijk van een HBO. De formules, bedrijfsplannen en andere theoretische zaken worden door universitair geschoolde mensen ontwikkeld. De invulling aan deze zaken wordt gegeven door de HBO'ers. Begrijp mij niet verkeerd. Dit zegt weinig over je uiteindelijke succes in de maatschappij, maar wel iets over het verschil in niveau. Daarbij zijn er natuurlijk altijd beroepen die louter door academici bedreven kunnen worden.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 24 september 2008 @ 17:30:35 #300
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_61881582
Persoonlijk vind ik de studierichting interessanter dan het opleidingsniveau. Als ik om mij heen kijk, naar bijvoorbeeld de gemiddelde bedrijfskunde- of economiestudent, zie ik veel culturele armoede. Suf lullen over hoeveel ze gaan verdienen en het etaleren van slechte smaak is vaak het enige dat zij kunnen. Ondanks dat zij dan WO-ers mogen zijn hou ik `dat soort volk` het liefst uit mijn buurt. Van onwetende HBO-ers word ik ook moe.

[ Bericht 5% gewijzigd door solyaris op 24-09-2008 17:36:32 ]
pi_61882161
quote:

Maar lieverd, wie heeft het hier nu over de functie in het bedrijfsleven? Daar gaat het helemaal niet over. Het gaat over de intelligentie zoals weerspiegeld in het opleidingsniveau. Je betoog is mooi en is zeker waar, alleen jammer dat je er volstrekt de plank mis mee slaat in verband met deze topic .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')