Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik begrijp echt niet waarom mensen zo reageren. Waarom willen HBO'ers zo graag op gelijke voet staan met WO'ers? En dat terwijl niemand hier het HBO onderuit haalt, maar juist de waardevolle aspecten ervan onderstreept.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent dus één van de kneuzen die ik niet in een straal van 10km rond mijn tomeloze intelligentiecirkel wens te hebben.
Het hele onderwijssysteem is daarop ingericht. Die inrichting alleen al laat een dergelijke gradatie zien. Tenzij jij je eigen draai geeft aan de betekenis van intellectueel, maar ja, dan kunnen we er natuurlijk direct wel mee ophouden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:55 schreef thumper het volgende:
Bewijs mij dat het WO intellectueel gezien boven het HBO staat en je krijgt een 14.gif van me
Beter, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
Steeds vaker van die drukke topics in KLB.
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo gepikeerd? Ik begrijp echt niet waarom mensen zo reageren. Waarom willen HBO'ers zo graag op gelijke voet staan met WO'ers? En dat terwijl niemand hier het HBO onderuit haalt, maar juist de waardevolle aspecten ervan onderstreept.
[..]
Het hele onderwijssysteem is daarop ingericht. Die inrichting alleen al laat een dergelijke gradatie zien. Tenzij jij je eigen draai geeft aan de betekenis van intellectueel, maar ja, dan kunnen we er natuurlijk direct wel mee ophouden.
Zoals ik vroeg in deel 1... zou je me alsjeblieft wat voorbeelden kunnen laten zien van zinsconstructies waar jij op doelt? Ik ben erg benieuwd. Misschien leer ik er zelfs nog iets van.quote:
Nou, goedzo. Wil dit zeggen dat alle HBO'ers dus meteen maar even intelligent zijn als WO'ers? Nee, uitzonderingsgevallen maken niet de regels.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.
Het hele punt is juist dat jullie WO-ers een eigen draai geven aan het begrip 'intelligentie', maar troost je, ik dacht er vroeger net zo over als jullie
Ik zo een MBA plaatsen tussen HBO en WO, dus enige terughoudendheid zou je sieren. Maar hoe dan ook, het is een feit, uiteraard, dat er inhoudelijk ook een groot verschil bestaat tussen beide niveaus. Maar die inhoud is sterk gerelateerd aan intellectuele capaciteiten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben geen HBO-er maar MBA-er, dus ik sta in jouw redenering qua intelligentie ver boven je. En dat is mijn hele punt. Een wetenschappelijke opleiding staat niet gelijk aan een hogere intelligentie, maar aan een andere interesse.
Het hele punt is juist dat jullie WO-ers een eigen draai geven aan het begrip 'intelligentie', maar troost je, ik dacht er vroeger net zo over als jullie
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, goedzo. Wil dit zeggen dat alle HBO'ers dus meteen maar even intelligent zijn als WO'ers? Nee, uitzonderingsgevallen maken niet de regels.
En wat voor tekortkomingen zouden dat dan zijn, shembek? Want ik zie hier net zo hard HBO'ers roepen dat ze zo ongelooflijk sociaal vaardig en praktisch onderwezen zijn dat ze het later wel even gaan maken en de WO'ers eigenlijk maar een stapel incapabele boekennerds zijn. Maar dat negeer je dan maar even?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef Homdeck het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog wat mensen die hun tekortkomingen willen compenseren door van de daken te schreeuwen dat ze WO'er zijnIk ben verder wel blij voor jullie hoor, proficiat
Per definitie dus wel, maar er zijn inderdaad uitzonderingen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.
Sneuquote:
Niet allemaal. Wel het overgrote meerendeel. Topic mag dicht, maar om heel andere redenen dan jij denkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Precies. En zijn alle WO-ers per definitie intelligenter dan HBO-ers? Ook niet.
Topic mag dicht
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administrationquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zo een MBA plaatsen tussen HBO en WO, dus enige terughoudendheid zou je sieren.
Je begrijpt het wérkelijk niet he?quote:Maar hoe dan ook, het is een feit, uiteraard, dat er inhoudelijk ook een groot verschil bestaat tussen beide niveaus. Maar die inhoud is sterk gerelateerd aan intellectuele capaciteiten.
Ga anders even lopen schelden, dat is al een tekortkoming op zichquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:11 schreef Biels het volgende:
[..]
En wat voor tekortkomingen zouden dat dan zijn, shembek? Want ik zie hier net zo hard HBO'ers roepen dat ze zo ongelooflijk sociaal vaardig en praktisch onderwezen zijn dat ze het later wel even gaan maken en de WO'ers eigenlijk maar een stapel incapabele boekennerds zijn. Maar dat negeer je dan maar even?
HBO technische informatica en nu heb je het constant over een MBA.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef thumper het volgende:
[..]
* Wacht commentaar op Wikipedia bron af...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administration
[..]
Je begrijpt het wérkelijk niet he?
Zelfs het mailadres in mijn profiel klopt niet meer, aangemaakt in 2002... sorry dat ik het sindsdien niet meer up to date gehouden heb....quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
HBO technische informatica en nu heb je het constant over een MBA.
Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat een deel van deze discussie door uit jaloezie voortkomt.
* tweede biertje paktquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* Wacht commentaar op Wikipedia bron af...*
Mag ik uit pure interesse vragen waar je je MBA hebt gedaan? Ik ben nu bezig met mijn MSc Business Economics dus vandaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:17 schreef thumper het volgende:
[..]
Zelfs het mailadres in mijn profiel klopt niet meer, aangemaakt in 2002... sorry dat ik het sindsdien niet meer up to date gehouden heb....
Jaloezie en afgunst, daar heb je gelijk in ja
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren, dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordjequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ga anders even lopen schelden, dat is al een tekortkoming op zichEn wat voor tekortkomingen er verder zouden zijn? Dat kan van alles zijn, ik zie in jou wel een eeuwige maagd eigenlijk.
Ik hou van een beetje pokenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren, dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje.
En het is bijzonder fijn dat jij denkt dat even te kunnen concluderen uit een paar woordjes, maar mijn vraag staat nog steeds, wat met al die HBO'ers die ingaan op dit alles? Moeten die ook iets compenseren, of doen zij dit uit een soort van gevoel omdat zij vinden aangetast te zijn in hun eer?
In afwachting verblijf ik
Dat vind ik, als WO'er, toch wel érg vermakelijk ja. Helaas vooral wel door mijn 'groepsgenoten' maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje pokenEn ben ook blij dat er van beide kanten zo heerlijk wordt gehapt
Er is wel een verschil tussen MScBA en MBA, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:18 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mag ik uit pure interesse vragen waar je je MBA hebt gedaan? Ik ben nu bezig met mijn MSc Business Economics dus vandaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh ja? http://nl.wikipedia.org/wiki/Master_of_Business_Administration
[..]
Je begrijpt het wérkelijk niet he?
Dus dat kan een HBO-bachelor zijn die een paar jaar gewerkt heeft.quote:een postinitieel masterprogramma, bedoeld voor mensen met een bachelor- of masterdiploma en minstens enkele jaren werkervaring.
Op hoogaangeschreven programma's. Dus niet alle programma's. Dus is het in principe niet heeeeel bijzonder.quote:Het aantal plaatsen voor de opleiding is aan hoogaangeschreven programma's veelal beperkt en de kandidaten worden gescreend op de kwaliteit van de vorige studies, referenties en bedrijfservaring.
Dan zou het zelfs gewoon een soort van HBO-master zijn. Wat dus minder gewicht in de schaal legt als een WO-master.quote:Minder hoogaangeschreven programma's hebben daarentegen een veel ruimer aannamebeleid, waarbij zelfs het werkervaringsvereisten niet altijd toepassing vindt.
Vreselijk ondergewaardeerd woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef Repeat het volgende:
Goed topic vanwege dientengevolge.
Nee, we vormen een beetje een front.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat nou bij WO'ers onderling? Lachen de econometristen de bedrijfskundigen ook vierkant uit?
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat nou bij WO'ers onderling? Lachen de econometristen de bedrijfskundigen ook vierkant uit?
[offtopic]Ik weet het verschil tussen MScBE (in mijn geval BE) en een MBA, maar ik was alsnog benieuwd. Logische drijfveer overigens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen MScBA en MBA, maar dat terzijde
Ik heb mijn MBA gevolgd in Barcelona. Ik heb na 9/11 ingezien dat er een heleboel mensen op straat zouden komen te staan dus heb als voorzorgsmaatregel mijn MBA gehaald om in de daaropvolgende crisis in elk geval makkelijker verzekerd te zijn van een goede baan. En daar heb ik tot op heden geen spijt van gehad.
Als je wilt kan ik je off-topic wel wat richtlijnen geven, want net als met een WO opleiding is een MBA halen niets meer dan (creatief) werken in patronen
Sure, maar Nederlandse Uni's verschillen net zoveel in kwaliteitquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Dus dat kan een HBO-bachelor zijn die een paar jaar gewerkt heeft.
[..]
Op hoogaangeschreven programma's. Dus niet alle programma's. Dus is het in principe niet heeeeel bijzonder.
[..]
Dan zou het zelfs gewoon een soort van HBO-master zijn. Wat dus minder gewicht in de schaal legt als een WO-master.
Maar, ik weet niet aan welke instelling jij dit hebt gevolgd en wat voor MBA je dus bezit.
Het woordje iedereen heb ik niet gebruikt. Van een aantal mensen viel me op dat ze nogal fel zijn, al begrijp ik ook wel dat dit hele topic gebaseerd is op provocatiequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat iedereen die hier zegt dat hij een WO doet iets moet compenseren,
Dit vind ik een vreemd argumentquote:dus eigenlijk geen tof mens is, en dan vervolgens vallen over een scheldwoordje.
Het lijkt me vrij normaal dat ze reageren op jullie standpunten. En misschien zijn ze wel in hun eer aangetast, dat weet ik niet. Ik kan niet voor anderen spreken. Misschien moeten zij ook wel iets compenseren iddquote:En het is bijzonder fijn dat jij denkt dat even te kunnen concluderen uit een paar woordjes, maar mijn vraag staat nog steeds, wat met al die HBO'ers die ingaan op dit alles? Moeten die ook iets compenseren, of doen zij dit uit een soort van gevoel omdat zij vinden aangetast te zijn in hun eer?
kusjequote:In afwachting verblijf ik
Maar de toelatingseisen voor de universiteit zijn wel overal hetzelfde, die voor een MBA nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef thumper het volgende:
[..]
Sure, maar Nederlandse Uni's verschillen net zoveel in kwaliteit
Ik heb op de BBS in Barcelona gezeten, vrij hoog aangeschreven in Europa
Dat is al heel wat waardquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Klautje het volgende:
Dr. Crane is weggepest [ afbeelding ]
Ok, punt voor jouquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar de toelatingseisen voor de universiteit zijn wel overal hetzelfde, die voor een MBA niet
Alle posts van Beauregardquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Koepert het volgende:
Jongens, (en meisjes) ik ben even weg, kan iemand mij pm-en met de highlights? dan hoef ik als ik terug ben elke pagina niet door te lezen..
BVD
Als mensen iets moeten compenseren betekent dat dus eigenlijk dat ze iets tekortkomen. Een gebrek hebben aan iets. Mensen die dus moeten overcompenseren zouden grote gebreken hebben, en mensen met grote gebreken zijn vaak minder tof dan mensen zonder gebreken. En ach, een scheldwoordje, ik val er niet zo over.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het woordje iedereen heb ik niet gebruikt. Van een aantal mensen viel me op dat ze nogal fel zijn, al begrijp ik ook wel dat dit hele topic gebaseerd is op provocatie
[..]
Dit vind ik een vreemd argumentJe trekt zelf de conclusie dat die mensen niet tof zijn als ik zeg dat ze iets compenseren, niet ik. Misschien ben je wel een toffe gast, weet ik veel. En gelijk gaan schelden is een zwaktebod
![]()
[..]
Het lijkt me vrij normaal dat ze reageren op jullie standpunten. En misschien zijn ze wel in hun eer aangetast, dat weet ik niet. Ik kan niet voor anderen spreken. Misschien moeten zij ook wel iets compenseren iddIk misschien ook wel, mijn te kleine penis misschien
Geen idee eigenlijk.
[..]
kusje
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt om een MBA te halen dan een WO.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, punt voor jou
Maar ik zou de meeste WO-ers hier wel eens een MBA willen zien doen... eens kijken hoe het dán gesteld is met de grijze celletjes
En juist daarin schuilt de werkelijke intelligentie: hoe op een creatieve manier een schier onmogelijke business case op te lossenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt op een MBA te halen dan een WO.
Als je de meest humoristische posts wil lezen moet je die van Beauregard in ieder geval hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Klautje het volgende:
[..]
Alle posts van Beauregard
Alle posts als reactie op die van bovenstaande
Alle posts van Dr. Crane
Alle posts als reactie op die van bovenstaande
Dat is wel een heel vergezochte redenering hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Als mensen iets moeten compenseren betekent dat dus eigenlijk dat ze iets tekortkomen. Een gebrek hebben aan iets. Mensen die dus moeten overcompenseren zouden grote gebreken hebben, en mensen met grote gebreken zijn vaak minder tof dan mensen zonder gebreken. En ach, een scheldwoordje, ik val er niet zo over.
En iemand eeuwige maagd noemen betekent ook niet echt dat je inschat dat het een heel tof persoon is.
Evengoed ben ik liever rijk terwijl ik meer neuk dan Ron Jeremy in zijn hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is wel een heel vergezochte redenering hoorEen arm mens heeft een gebrek, namelijk aan geld. Toch kunnen ze heel tof zijn. Datzelfde geldt voor maagden met een gebrek aan seks
Zelfs een arme maagd kan tof zijn
![]()
En ach ja, een scheldwoordje moet kunnen op zijn tijd, heb je gelijk in.
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:49 schreef Biels het volgende:
Waar zijn eigenlijk RozeAnjer, Emimich en Pool, toch ook wel vaste klanten van deze topics.
Mooi, want aan dissidenten hebben helden als ik niets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..
Ik vind dat mijn groep (de WO'ers) zich toch wel een beetje voor schut zet dus ik ga dit topic bij deze ook verlaten.
Nederlands = kankertaalquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zij het wel een beetje gehad. Net als ik overigens..
Ik vind dat mijn groep (de WO'ers) zich toch wel een beetje voor schut zet dus ik ga dit topic bij deze ook verlaten.
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:02 schreef M4a1 het volgende:
Waarom gaan jullie in godsnaam in discussie over welk intelligentieniveau?![]()
Wat ontzettend kansloos.
HBO en WO vult elkaar prima aan; daar waar HBO'ers nodig zijn voor de praktische aanpak van zaken, zitten de WO'ers achter de achterliggende methodologie en theorie.
Stelletje mafketels.... al ben je nog zo slim als Einstein, heb je toch iemand nodig om je vuilnis op te halen, en ook daarvoor moet je respect hebben want jíj gaat het zeker niet doen hè, met je slimme hoofd
Sjongejonge wat een omhooggevallen figuur ben jijquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou liever de meeste MBA'ers wel eens een WO zouden zien doen, omdat een MBA nog steeds sterk praktijkgericht is en een WO wetenschappelijker is. Ik zou wel durven zeggen dat je door hard werken meer kans hebt om een MBA te halen dan een WO.
onzin uitkramenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.
Dr.Crane is inderdaad een prachtige metafoor voor infantiele onzinquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef Klautje het volgende:
[..]
onzin uitkramen
kraam
dr. Kraam
dr. Kraan
[ afbeelding ]
Ja dat is te zien inderdaad. Het laatste waarom je iemand moet benijden is z'n opleiding of z'n geld imho. Een opleiding is een kwestie van keuze, interesse en toewijding. Mits je die drie hebt kan je iedere opleiding volgen die je leuk lijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Lees ook het vorige deel nog eens even rustig op je gemakkie door. Het gaat er niet om dat WO'ers beter zijn, dat zegt niemand. Het gaat om het feit dat mensen anderen om hun opleiding benijden en uit pure jaloezie de meest infantiele onzin uitkramen.
Of te besnijden for that matterquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven die te benijden zijn...
Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeksquote:
Met die drie kun je iedere opleiding volgen? Volgen... misschien. Voltooien? Da's een ander verhaal. Je vergeet namelijk 1 ding.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ja dat is te zien inderdaad. Het laatste waarom je iemand moet benijden is z'n opleiding of z'n geld imho. Een opleiding is een kwestie van keuze, interesse en toewijding. Mits je die drie hebt kan je iedere opleiding volgen die je leuk lijkt.
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven die te benijden zijn...
Dat komt door mijn sociale vaardigheden, aantrekkelijke uiterlijk en bovengemiddeld grote penis. Maarja, als ik dat zeg vind je me vast weer arrogant.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een omhooggevallen figuur ben jij![]()
Dat ze je op je eigen WO nog niet uitkotsen is mij een raadsel.
Ik niet meer... Deel 1 was puur vermaak, deel 2 voornamelijk trollenquote:
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeks
Tegen de boze buitenwereld?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, we vormen een beetje een front.
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
Flauw, doe eens een poging dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenDan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Zeik niet zo zeg, slimme jongen. Ga je tijd nuttig besteden in plaats van kanker roepen op een forum.quote:
Ik probeer dat de oh zo slimme WO'ers ook wijs te maken maar ze geloven het niet. Ik denk dat deze mensen later nog wel tegen de lamp gaan lopen (mochten zij hun mening niet herzien). Ik ben zelf WO'er maar schaam me hier diep voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.
blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.
en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje![]()
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.quote:Veelal resulterend in een glansrijke overwinning voor de WO'ers, maar dat terzijde.
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.quote:Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken?
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.quote:net als we er al lang uit zijn dat HBO'ers scholieren zijn die ernstig lijden aan zelfoverschatting en de kunst van het realistisch denken niet machtig zijn.
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.quote:WO bagatelliseren is zinloos.Velen gingen u voor. Velen faalden.
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenDan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!
Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.
Succes ermee.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!
Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.
Succes ermee.
Er valt niets aan te tonen, hij zit net zo fout als zijn moeder zat bij de geboorte van deze dwerg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
[..]
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
[..]
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
[..]
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.
In afwachting van jouw respons, Boringfart.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.
Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke.!!11!
Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.
Wat een lachertje ben jij.
Niemand durft de lapo te maken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een held, die Beauregard.
Inderdaad..nog nooit iemand zo zien flamen (en er gewoon mee wegkomen bij de mods)quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een held, die Beauregard.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |