Ik niet meer... Deel 1 was puur vermaak, deel 2 voornamelijk trollenquote:
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeks
Tegen de boze buitenwereld?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, we vormen een beetje een front.
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
Flauw, doe eens een poging dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenDan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Zeik niet zo zeg, slimme jongen. Ga je tijd nuttig besteden in plaats van kanker roepen op een forum.quote:
Ik probeer dat de oh zo slimme WO'ers ook wijs te maken maar ze geloven het niet. Ik denk dat deze mensen later nog wel tegen de lamp gaan lopen (mochten zij hun mening niet herzien). Ik ben zelf WO'er maar schaam me hier diep voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.
blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.
en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje![]()
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.quote:Veelal resulterend in een glansrijke overwinning voor de WO'ers, maar dat terzijde.
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.quote:Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken?
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.quote:net als we er al lang uit zijn dat HBO'ers scholieren zijn die ernstig lijden aan zelfoverschatting en de kunst van het realistisch denken niet machtig zijn.
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.quote:WO bagatelliseren is zinloos.Velen gingen u voor. Velen faalden.
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemenDan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!
Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.
Succes ermee.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!
Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.
Succes ermee.
Er valt niets aan te tonen, hij zit net zo fout als zijn moeder zat bij de geboorte van deze dwerg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
[..]
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
[..]
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
[..]
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.
In afwachting van jouw respons, Boringfart.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.
Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke.!!11!
Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.
Wat een lachertje ben jij.
Niemand durft de lapo te maken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een held, die Beauregard.
Inderdaad..nog nooit iemand zo zien flamen (en er gewoon mee wegkomen bij de mods)quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een held, die Beauregard.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |