abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:13:21 #76
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_61852660
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan.
Ik niet meer... Deel 1 was puur vermaak, deel 2 voornamelijk trollen

Hasta lasagna
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61852672
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Koepert het volgende:

[..]

Aah laat wel open, dit is een van de leukste topics in tijden; met in potentie een hele reeks
Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:14:42 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61852687
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, we vormen een beetje een front.
Tegen de boze buitenwereld?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:17:11 #79
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61852750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oh, nu ik jou hier toch tref... ik wacht nog steeds op voorbeelden van zinsconstructies waar jij over valt. Excuses dat ik hier zo op doorhamer, maar ik wil graag iets van je leren. Zoek je ze even op? Alvast bedankt.
Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemen Dan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61852778
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Je dacht serieus dat ik die moeite ga nemen Dan ben je nog dommer dan ik dacht.. Lees je zinnen zelf maar na; met jouw torenhoge IQ moet je zo de ongelukkige loop in je zinnen kunnen opmerken..
Flauw, doe eens een poging dan.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:22:35 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61852879
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Klautje het volgende:

[..]

Nederlands = kankertaal
Zeik niet zo zeg, slimme jongen. Ga je tijd nuttig besteden in plaats van kanker roepen op een forum.
Had een hoger niveau verwacht van een mede-WO'er.

Ik ga weer verder mijn tijd nuttig besteden, succes hier allemaal
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:23:17 #82
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61852890
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.

blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.

en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:25:24 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61852941
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.

blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.

en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Ik probeer dat de oh zo slimme WO'ers ook wijs te maken maar ze geloven het niet. Ik denk dat deze mensen later nog wel tegen de lamp gaan lopen (mochten zij hun mening niet herzien). Ik ben zelf WO'er maar schaam me hier diep voor
pi_61852946
quote:
Veelal resulterend in een glansrijke overwinning voor de WO'ers, maar dat terzijde.
Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
quote:
Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken?
Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
quote:
net als we er al lang uit zijn dat HBO'ers scholieren zijn die ernstig lijden aan zelfoverschatting en de kunst van het realistisch denken niet machtig zijn.
Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
quote:
WO bagatelliseren is zinloos.Velen gingen u voor. Velen faalden.
WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.

In afwachting van jouw respons, Boringfart.
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
pi_61852971
Ah een wedstrijd verplassen. Maakt niet uit wie de grootste straal produceert het komt toch uit een lul.
pi_61852988
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!

Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.

Succes ermee.
pi_61853016
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.

Succes ermee.
Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:28:43 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853026
quote:

[..]

Succes ermee.
Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
pi_61853046
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ga jij eigenlijk nog met wetenschappelijke bewijzen je beweringingen uit dit topic (deze topicreeks) aantonen?
Er valt niets aan te tonen, hij zit net zo fout als zijn moeder zat bij de geboorte van deze dwerg.
pi_61853075
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
pi_61853088
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Je staat nu ook aan de verliezende zijde mafkees. Iedereen kan zien dat jij en al je WO kakkers/nerds sociaal gestoord zijn. Op internet winnen is misschien wel heel leuk maar in het echt rammen wij je gewoon in elkaar.
[..]

Superieuren? Asjeblieft zeg. Inferieuren eerder. Onsociale ratten die met hun genetisch doorgevoerde haakneus de boeken doorsnuffelen op zoek naar nog meer nutteloze trivia. Wie hebben hier de werkervaring? Wie hebben hier de sociale macht? Niet de ratten van het WO.
[..]

Ik moet van je walgen, balsmurf. Waarom verdedigt een mens zijn micropik op het internet? Omdat hij in het echt afgerost wordt. Afgetroeft door de werkelijk superieuren: de hoogintelligente groep op het HBO die er zelf voor kiezen om ervaring op te doen in plaats van ervaring aan te leren.
[..]

WO is niets meer dan een verkapte manier om micropikkige nerds uit de samenleving te filteren.

In afwachting van jouw respons, Boringfart.
Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.

Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke. !!11!

Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.

Wat een lachertje ben jij.
pi_61853091
TVP voor dit puike topic .
pi_61853111
Wat een held, die Beauregard .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:04 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853115
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.

Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke. !!11!

Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.

dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:16 #95
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61853117
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand durft de lapo te maken!
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:34 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853125
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Inderdaad..nog nooit iemand zo zien flamen (en er gewoon mee wegkomen bij de mods)
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:51 #97
177219 Maurari
out of our depth
pi_61853135
saai topic #251125
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:33:47 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853157
Ik neem aan dat Beauregard nu aan het zoeken is naar wetenschappelijk bewijs om al zijn beweringen aan te tonen?
pi_61853158
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Fancy hoor dat taalgebruik. Praat je zo in het echt? Nee, dan heb je een flinke stotter en vrouwenstem. Dan lukt het niet meer. Vuile rat.

Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.

Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
pi_61853166
Gentlemen.

Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:34:32 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853176
Ow de toetsenbord intellecten gaan nu een datum en plaats afspreken om te vechten.
Geweldige hoogstaande communicatie vind hier plaats.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:35:08 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853189
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.

Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
quote:
Schrijftaal / spreektaal

Onder 'schrijftaal' verstaan wij varianten van het algemeen Nederlands die vooral in geschreven teksten voorkomen; met het label 'spreektaal' duiden wij varianten aan die kenmerkend zijn voor gesproken taal. Tussen de begrippen 'schrijftaal' en 'spreektaal' enerzijds en 'geschreven taal' en 'gesproken taal' anderzijds maken wij dan ook geen onderscheid; deze begrippen worden door elkaar gebruikt.
http://taaladvies.net/taal/advies/term/76/
pi_61853196
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik neem aan dat Beauregard nu aan het zoeken is naar wetenschappelijk bewijs om al zijn beweringen aan te tonen?
Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.

Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.

Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:49 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853216
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.

Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:37:09 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853228
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.

Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.

Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
pi_61853239
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
pi_61853247
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
Zou je dat kunnen beargumenteren?
pi_61853260
quote:
Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?

Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:38:50 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853263
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
pi_61853269
quote:

[..]

Ja, ze vermaken zich zeer zeker kostelijk. Omdat ik het geld heb om hun te vermaken. Wat is jouw probleem nou, contactgestoorde rat? Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen. Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik. Waarschijnlijk doe je gewoon nog VWO met je hazelnootballen.
quote:

Kom maar op vette hamlap. Katwijk aan Zee zit ik, zeg maar waar jij zit en ik kom wel naar je toe aangezien je toch aan sociale fobie lijd. Kan je lekker met je Blastoise en Jynx spelen in de tussentijd, kneus.
pi_61853282
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_61853291
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
Zelfs ik kan niet altijd pieken, lieve Swetsenegger.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:39:55 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853309
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?

Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
Jij, als taalvirtuoos, zou toch moeten weten dat dit geen zwakke bron is.
pi_61853327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ok stuur maar een pm, ik kom je halen met je tumorbuik.
pi_61853334
Ik ben ook besneden, maar niet omdat ik een VWO-advies kreeg, of zo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:41:33 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853350
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik wist niet dat aanzetten tot een vechtdate 'pieken' was. Slimme jongens die hooligans. Allemaal WO'ers blijkbaar.
pi_61853353
quote:

[..]

Succes ermee.
Mensen die je benijden om je niveau.
Mensen die je benijden om je niveau.

Verder ben je superieur .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61853377
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.

Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
pi_61853379
Nou eens kijken of ie de ballen heeft om op de uitnodiging van Gentlemen in te gaan
pi_61853396
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Als je piek net zo hoog ligt als de piek van je lul dan kom je niet ver zeker
pi_61853409
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.

Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
pi_61853434
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN

kankerhoeren
pi_61853471
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.

Hij is een tikkeltje scherp, misschien iets te scherp, maar jij bent ronduit grof .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:46:48 #124
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853481
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:

Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik
.
pi_61853491
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:
Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
In wat voor wereld leef je?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:47:07 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853493
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.

Nu moet ik op gaan zoeken wat jij beweert..zo werkt het niet hoor!

Maar nu je zegt dat alles wat jij zegt jouw mening is, prima. Het is alleen niet op feiten gebaseerd.
Ik denk er in ieder geval anders over.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:47:39 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853504
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil.
Je bedoelt net als dat de oorzaak ieder keer hetzelfde gehuil is.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:47:49 #128
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853506
Oh, hij heeft zich ook echt geregistreerd om wat mensen te bedreigen die op internet wat negatiefs zeggen. !
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:48:39 #129
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853526
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
Lees het stukje daarboven nog eens.
pi_61853527
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.

Hij is een tikkeltje scherp, misschien iets te scherp, maar jij bent ronduit grof .
En terecht, inferieure schildpadden.
pi_61853547
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je bedoelt net als dat de oorzaak ieder keer hetzelfde gehuil is.
De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.
pi_61853557
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Gentlemen. het volgende:
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN

kankerhoeren
Je bent niet te bereiken per PM, nerd.

Daarnaast gok ik dat een verschoppeling als jij op de middelbare school zo ontzettend vaak zelf in elkaar is getikt, dat hij nu wraak wil nemen. Niet wetende dat poging 1 al een huilende Gentlemen gaat opleveren, die vanaf dat moment nooit meer enige confrontatie aan zal gaan.

Verder allemaal heel leuk geprobeerd, het voeren van een discussie. Nog even oefenen.
pi_61853558
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

En terecht, inferieure schildpadden.
Wat een taal .
pi_61853576
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Biels het volgende:
Oh, hij heeft zich ook echt geregistreerd om wat mensen te bedreigen die op internet wat negatiefs zeggen. !
Hou jij je kankerbek nou met je semenhoofd, kan je niet lezen? Bgard daagt me uit... En ik ga die uitdaging gewoon aan. Hoe erg kan het zijn? Op z'n best een nerd met faux sixpack en hawk.... Please.
pi_61853582
En toch is het patat.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:50:51 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

De oorzaak kan inderdaad heel goed als een gehuil worden geuit, maar het verschil is dat de oorzaak feitelijke informatie is, maar dat de reactie vanuit de HBO-kant niet is gebaseerd op de werkelijkheid, maar vooral op emoties.
Hmz, en zojuist werd nog gezegd dat het mening was. Nu weer feitelijke informatie.

Bron?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:50:52 #137
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853593
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tegen de boze buitenwereld?
Absoluut, we worden duidelijk miskend.
pi_61853594
quote:

[..]

TS geeft net aan dat het slechts zijn mening is
pi_61853595
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Bananenman het volgende:
En toch is het patat.
Het is inderdaad patat.
pi_61853605
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Het is inderdaad patat.
pi_61853612
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee, dat is een fatale denkfout. Het gaat in casu dan ook niet om de bronnen maar des te meer om redenering en het redeneren an sich.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:51:48 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853624
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Biels het volgende:

[..]

Absoluut, we worden duidelijk miskend.
En met mensen praten is natuurlijk ook een beetje eng
pi_61853625
quote:

[..]

Het is inderdaad patat.
Kijk, er komen dus nog intelligente mensen op Fok
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:01 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853632
quote:

[..]

Het was toch een mening?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:27 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853647
quote:

[..]

Het is inderdaad patat.
Ook daar ben ik het niet mee eens.
pi_61853652
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je bent niet te bereiken per PM, nerd.

Daarnaast gok ik dat een verschoppeling als jij op de middelbare school zo ontzettend vaak zelf in elkaar is getikt, dat hij nu wraak wil nemen. Niet wetende dat poging 1 al een huilende Gentlemen gaat opleveren, die vanaf dat moment nooit meer enige confrontatie aan zal gaan.

Verder allemaal heel leuk geprobeerd, het voeren van een discussie. Nog even oefenen.
Mailbox is open, kom maar op.

En volgens mij ben ik degene die mensen in elkaar trimt hier.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:44 #147
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853658
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En met mensen praten is natuurlijk ook een beetje eng
Ja, maar op internet durf ik dat wel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:52:59 #148
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853663
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Mailbox is open, kom maar op.

En volgens mij ben ik degene die mensen in elkaar trimt hier.
Bron?
pi_61853681
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ook daar ben ik het niet mee eens.
WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:54:24 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853695
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, dat is een fatale denkfout. Het gaat in casu dan ook niet om de bronnen maar des te meer om redenering en het redeneren an sich.
Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')