abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:34:32 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853176
Ow de toetsenbord intellecten gaan nu een datum en plaats afspreken om te vechten.
Geweldige hoogstaande communicatie vind hier plaats.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:35:08 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853189
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.

Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
quote:
Schrijftaal / spreektaal

Onder 'schrijftaal' verstaan wij varianten van het algemeen Nederlands die vooral in geschreven teksten voorkomen; met het label 'spreektaal' duiden wij varianten aan die kenmerkend zijn voor gesproken taal. Tussen de begrippen 'schrijftaal' en 'spreektaal' enerzijds en 'geschreven taal' en 'gesproken taal' anderzijds maken wij dan ook geen onderscheid; deze begrippen worden door elkaar gebruikt.
http://taaladvies.net/taal/advies/term/76/
pi_61853196
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef leolinedance het volgende:
Ik neem aan dat Beauregard nu aan het zoeken is naar wetenschappelijk bewijs om al zijn beweringen aan te tonen?
Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.

Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.

Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:49 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853216
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.

Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:37:09 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853228
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dit topic heeft omgetoverd tot een topic waarin bewezen moet worden dat WO'ers daadwerkelijk intelligenter zijn dan HBO'ers, mocht je dat nog niet door hebben.

Als je de OP van deel 1 nog eens leest zie je dat ik me alleen maar stoor aan het feit dat HBO'ers en ander laagopgeleid tuig zich altijd zo druk maken om WO'ers en keer op keer aan komen kakken met dezelfde non-argumenten.

Maar blijkbaar heb je nogal moeite met het onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken. Geeft niet.
Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
pi_61853239
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
pi_61853247
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het woord 'walgelijk' wat jij gebruikt is al zum kotsen.
Zou je dat kunnen beargumenteren?
pi_61853260
quote:
Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?

Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:38:50 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853263
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
pi_61853269
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Heerlijk, een arbeider die probeert iemand omver te lullen door zoveel mogelijk te blaten over sociaal gestoord zijn, iemand in elkaar rammen en WO'ers generaliseren als kakkers en nerds.

Werkelijk, wat vind je familie er van dat jij zo ontzettend simpel bent? Ze vermaken zich vast kostelijk op verjaardagen en dergelijke. !!11!
Ja, ze vermaken zich zeer zeker kostelijk. Omdat ik het geld heb om hun te vermaken. Wat is jouw probleem nou, contactgestoorde rat? Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen. Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik. Waarschijnlijk doe je gewoon nog VWO met je hazelnootballen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Beauregard het volgende:
Denk je nu werkelijk dat jij iedere WO'er wel even in elkaar zal rammen? Ik betwijfel het ten zeerste. Mocht je het tegendeel willen bewijzen, PM me maar en we hebben een date, dushi.

Wat een lachertje ben jij.
Kom maar op vette hamlap. Katwijk aan Zee zit ik, zeg maar waar jij zit en ik kom wel naar je toe aangezien je toch aan sociale fobie lijd. Kan je lekker met je Blastoise en Jynx spelen in de tussentijd, kneus.
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
pi_61853282
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_61853291
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik mis een beetje de ferme spierballen taal in deze post ow mijn lichtend baken.
Zelfs ik kan niet altijd pieken, lieve Swetsenegger.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:39:55 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853309
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Uw punt is? Dat ze op die site geen onderscheid maken tussen beide termen?

Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat de meeste mensen op een andere manier schrijven, dan dat zij spreken. Maar dat is niet leuk om toe te geven. Nee. Het is veel leuker om lekker scherp een of andere zwakke bron dit topic in te slingeren.
Jij, als taalvirtuoos, zou toch moeten weten dat dit geen zwakke bron is.
pi_61853327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Prachtig, wederom. Meid, waar baseer je het toch allemaal op? Projecteer je eigen tekortkomingen alsjeblieft niet op mij.

Het spijt me trouwens voor je dat jij denkt dat spreek- en schrijftaal hetzelfde is. Ach, je weet niet beter. Geen probleem.
Ok stuur maar een pm, ik kom je halen met je tumorbuik.
pi_61853334
Ik ben ook besneden, maar niet omdat ik een VWO-advies kreeg, of zo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:41:33 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853350
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik wist niet dat aanzetten tot een vechtdate 'pieken' was. Slimme jongens die hooligans. Allemaal WO'ers blijkbaar.
pi_61853353
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hmm, zo'n reactie lag geheel in de lijn der verwachting. Chapeau!

Mijn zinnen en taalgebruik zijn prima in orde. Zo lang jij roept dat dat niet zo is, maar het vertikt om concrete voorbeelden te geven, ben je een behoorlijk zwakke broeder die moet doen waar hij iedereen het gelukkigst mee maakt: zwijgen.

Succes ermee.
Mensen die je benijden om je niveau.
Mensen die je benijden om je niveau.

Verder ben je superieur .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61853377
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
Gentlemen.

Wat een walgelijke manier van jezelf uitlaten tegenover iemand waar jij het niet mee eens bent. Ik denk dat je zelf vooral iemand bent met een grote mond achter je scherm maar die in het echt het al in de broek doet bij de gedachte dat hij voor de zoveelste keer wordt gebruikt als een sociale crash test dummy.
Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
pi_61853379
Nou eens kijken of ie de ballen heeft om op de uitnodiging van Gentlemen in te gaan
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_61853396
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Als je piek net zo hoog ligt als de piek van je lul dan kom je niet ver zeker
pi_61853409
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij geeft in het topic menig maal aan dat WO'ers op praktisch ieder vlak superieur zijn aan HBO'ers. Daar wil ik graag wat meer over lezen. Dus graag zie ik een (fatsoenlijke) bron. Alvast bedankt.
Oh, nu gaan we echt bijdehand doen? Vat mijn mening vooral niet op als een feit dat met bronnen ondersteund kan worden, want dat is niet zo.

Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
pi_61853434
KOMT ER NOG EEN PM DAN? IK WIL WETEN WAAR IK HEEN MOET OM WO KNEUZEN IN ELKAAR TE TRIMMEN

kankerhoeren
pi_61853471
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n WOer zeker?? Misschien is het je nog niet opgevallen maar het is Boringfart die met dit alles begint. Boringfart lokt mensen net zo erg uit hun tent als chimeiden die mijn zaad willen.
Nee, hij constateert een verschijnsel dat zich bijna laat beschrijven als een wetmatigheid. Iedere keer wanneer er een onderscheid wordt aangebracht tussen HBO en WO dan hoor je vanuit de HBO-kant weer hetzelfde gehuil. Dat hij zijn constatering op een ietwat arrogante manier brengt, ben ik met je eens, maar de frustratie die eraan ten grondslag ligt, valt te begrijpen.

Hij is een tikkeltje scherp, misschien iets te scherp, maar jij bent ronduit grof .
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:46:48 #124
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853481
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Jij bent hier niet de persoon die per maand meer verdient dan anderen in een heel jaar verdienen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Gentlemen. het volgende:

Jij bent de persoon die een grote bek trekt op het internet, praatjes allemaal, met je micropik
.
pi_61853491
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:
Okee, er zijn vast cijfers opvraagbaar die laten zien dat mensen met een WO achtergrond mensen met een HBO achtergrond aftroeven op het gebied van bijvoorbeeld salaris en intelligentie, maar die mag je helemaal zelf opzoeken, als je daar zo'n behoefte aan hebt.
Jij komt met een stelling en nu moet je tegenstander komen met feiten dat die stelling waar is?
In wat voor wereld leef je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')