Deze noteer ik en schuif ik door naar de moppentrommel.quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef FixYou het volgende:
HBO is praktischer ingesteld en heeft daar ook een voordeel bij t.o.v. het WO.
Met een patat-friet randje. Ik weet het.quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef afcajos het volgende:
TS probeert op een vrij originele manier een topic te openen, maar uiteindelijk wordt dit gewoon weer een standaard MBO/HBO/WO discussie topic
Eigenlijk is het beneden je niveau?quote:Op maandag 22 september 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Met een patat-friet randje. Ik weet het.
Erg jammer.
TS is vroeger waarschijnlijk gepest door havisten/HBO'ers, heeft een heel lelijke WO-vriendin en probeert op FOK! samen met z'n elite-clubje te doen alsof niet-WO'ers hem zouden benijden om nog zichzelf nog enigzins goed te voelen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef afcajos het volgende:
TS probeert op een vrij originele manier een topic te openen, maar uiteindelijk wordt dit gewoon weer een standaard MBO/HBO/WO discussie topic
VBO-alert!quote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
TS is vroeger waarschijnlijk gepest door havisten/HBO'ers, heeft een heel lelijke WO-vriendin en probeert op FOK! samen met z'n elite-clubje te doen alsof niet-WO'ers hem zouden benijden om nog zichzelf nog enigzins goed te voelen.
Dat dus. Van die types die beweren zo intelligent te zijn, maar intussen verzuipen ze in de echte wereld zodra ze hun universiteitje verlaten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef alors het volgende:Opleidingnijd
Als jij een echte WO'er was zou je boven al die mensen staan die je zogenaamd benijden om je ontzettend edele niveau.
HBO-ers zijn een stel middelbare scholieren die wat meer dan een LOI-cursus doen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef Beauregard het volgende:
We zijn er al lang uit dat het 'friet' is, net als we er al lang uit zijn dat HBO'ers scholieren zijn die ernstig lijden aan zelfoverschatting en de kunst van het realistisch denken niet machtig zijn.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
TS is vroeger waarschijnlijk gepest door havisten/HBO'ers, heeft een heel lelijke WO-vriendin en probeert op FOK! samen met z'n elite-clubje te doen alsof niet-WO'ers hem zouden benijden om nog zichzelf nog enigzins goed te voelen.
Werkelijk heerlijk hoe je keer op keer poogt mij te typeren. Ik heb geen idee waarom je het doet. Wellicht omdat je je haast niet voor kunt stellen dat WO'ers misschien wel eens minstens zo sociaal en succesvol op allerlei terreinen zouden kunnen zijn dan jij.quote:Op maandag 22 september 2008 21:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dus. Van die types die beweren zo intelligent te zijn, maar intussen verzuipen ze in de echte wereld zodra ze hun universiteitje verlaten.
Genoeg WO'ers overigens die niet autistisch zijn hoor, dit geldt alleen voor TS en z'n clubje.
Dat dus. Evenveel respect voor een topmodel of profvoetballer dan voor types als TS. Die zijn ook geboren met hun 'gave', en hebben evenveel gedaan om dat te ontwikkelen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Strani het volgende:
Ik ben ongeschoold tuig. Of dat aan de intelligentie lag weet ik niet maar ik was simpelweg te lui en te anti-authoritair.
Maar da's niet zo enorm relevant. Ik heb wel een vraag aan TS: Als je het over 'superieur' hebt, bedoel je dan je intelligentie of doel je op wie jij als mens bent? Dat je een leuke intelligentie hebt meegekregen bij je geboorte geloof ik namelijk best, maar ik ben aanzienlijk minder onder de indruk van je persoonlijkheid. Je komt me zelfs wat inferieur over, op dat gebied.
U zit op het vmbo? Zo ja, vertel er eens wat over. Zijn jij en je klasgenoten werkelijk zo lomp als ze er uit zien?quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
HBO-ers zijn een stel middelbare scholieren die wat meer dan een LOI-cursus doen.
WO-ers zijn een stel middelbare scholieren die blij zijn dat ze een boek uit hun hoofd kunnen leren.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef santax het volgende:
TS laat maar weer eens zien dat een hoge opleiding hebben niet hetzelfde is als intelligent zijn. Ook staat een afgeronde WO niet garant voor een goede ontwikkeling op sociaal en emotioneel gebied. Ook dit zien we terug in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |