Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.
Man, wat lul jequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:23 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens door en kijk zelf hoeveel sarcasme je erin kan herkennen.
Deze past precies tussen al je andere reacties op de galerij van drolposts. Tegenstrijdig met eerdere informatie, "no, you"... Niet meer dan infantiel te noemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef servus_universitas het volgende:
ga eens een keer naar buiten
Nigga please. You ain't got shit on this playa.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Man, wat lul je. Ik wéét dat het allemaal één grote grap is, maar jij hebt dat niet door. Daarvoor ga ik mijn eigen posts niet allemaal teruglezen. Ik heb wel wat beters te doen
.
Eensch! Wat betreft je algemene mening daarover.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik je eerste zin betwijfel, vind ik het op zijn minst tenenkrommend dat je aan komt zetten met holle termen zoals 'respect'. Als er één woord is dat de laatste jaren aan waarde verloren heeft en veelal gebruikt is door vele volkse types om allerlei irrationele kwesties te verdedigen dan is het wel dat woord.
Het klinkt altijd wel zo leuk, ''respect voor anderen'' maar in de werkelijkheid weet niemand wat er überhaupt precies mee bedoeld wordt en komt het er vrij vertaald in de meeste gevallen op neer dat nota bene een persoon van minderwaardig intellect zichzelf op de "moral high ground" plaatst. De ironie.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Nigga please. You ain't got shit on this playa.
Kom op sjef, je weet zelf ook wel dat je fout zat. Geef het maar toe. Ik doe je heus geen kwaad hoor!
Jammer dat deze post niet van servus is, dan had ik nog wat kunnen zeggen. No homo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Koepert het volgende:
[..]Alleen je eerste zin al... Hiermee maak je jezelf heerlijk onsterfelijk belachelijk... Prachtig..
Gast wat lul je nou dom dan? Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk; dat heeft niks met mijn humor te makenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Jammer dat deze post niet van servus is, dan had ik nog wat kunnen zeggen. No homo.
Nu? Ach... Niet echt de moeite waard denk ik. Laat ik je dit vertellen: als je zo'n uitspraak al onsterfelijk vindt dan is er iets goed mis met je humor.
PS: Je perceptievermogen deugt niet.
Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een grappige negeruitspraak doe? Als je nadenkt heb je daar gelijk voor allebei je strontvragen een antwoord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gast wat lul je nou dom dan? Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk; dat heeft niks met mijn humor te maken![]()
En wat heeft mijn perceptievermogen ermee te maken? Hoe zag je dat voor je?
Welk trucje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:58 schreef Emimich het volgende:
Dudes, nu het trucje bekend is, hoeft niet iedere pauper zich er quasi-grappig van te gaan bedienen he.
Strontvragen nog welquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een grappige negeruitspraak doe? Als je nadenkt heb je daar gelijk voor allebei je strontvragen een antwoord.
HBO.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
He, maar op welk opleidingsniveau vindt je de grootste arrogantie?
Denk op beide wel...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
universiteit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
http://www.illwillpress.com/FOR33.htmlquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Strontvragen nog welWel mooi hoe je van 'perceptievermogen' naar 'strontvragen' zakt in 1 post
![]()
Feit dat je t een grappige negeruitspraak noemt zegt misschien meer over jouw humor overigens...
Het is genieten zo op de vroege ochtend!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:33 schreef thumper het volgende:
* thumper heeft zich kostelijk vermaakt met het teruglezen van alle posts
Héérlijk, ga door jongelui
Leuk filmpjequote:Op woensdag 24 september 2008 08:58 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
http://www.illwillpress.com/FOR33.html
Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen alsof ik eerst heel serieus was en nu ik, naar jouw idee, zou hebben geconstateerd dat ik fout zat, ik net doe alsof het allemaal één grote grap is geweest. Ik ben serieus geweest op de momenten waarop ik het feitelijke verschil tussen het HBO en het WO heb aangestipt. Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. Maar in de posts waarin ik wat schertsend mijzelf uit heb gelaten over HBO'ers, dat was gewoon wat olie op het vuur.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
Nigga please. You ain't got shit on this playa.
Kom op sjef, je weet zelf ook wel dat je fout zat. Geef het maar toe. Ik doe je heus geen kwaad hoor!
Kom dat hier a.u.b. als de sodemieter uitleggen aan mijn team.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:12 schreef von_manstein het volgende:
Maar het punt is en blijft dat een team door kan werken zonder manager maar een manager niet zonder team.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..] Daar valt wat mij betreft niet over te twisten en wie denkt van wel, die is niet goed snik. [..]
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kom dat hier a.u.b. als de sodemieter uitleggen aan mijn team.
Toch vind ik de rukkertjes in dit soort topics die vol overtuiging blaten hoe slim en goed ze zijn in theorie en op papier toch erg aandoenlijk. Om vervolgens een grijze pleuris baan te krijgen en minder te verdienen dan de gemiddelde Passat rijdende vertegenwoordiger.
Nu ga je jezelf opeens heel serieus zitten verdedigenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet fout. Je wilt het nu doen voorkomen blah blah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |