Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academicus, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
U heeft een harem?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.
Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?
Ik niet in elk geval.
Beetje offtopic, maar waarom meen je een vijandelijke houding aan te moeten nemen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.
Ja fijn. Dan kan je deze uitspraak...quote:Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).
... in feite niet meer met een strak gezicht zeggenquote:Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken? Waarom kan men zich niet neerleggen bij het feit dat zij leuk bezig zijn op hun eigen niveau, terwijl mensen zoals ik van een wat hoger niveau zijn?
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.
Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?
Ik niet in elk geval.
Neh, ik relativeer al te veelquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
aaah zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.![]()
Soms kent de naïviteit geen grenzen.
Excuses.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
aaah zeg dat nou niet![]()
Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.
Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
Doe je 't weer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef Boringfart het volgende:
[..]
En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
Jeps. Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doe je 't weer.!!11!!
Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
Zo, komt die constatering even keihard uit de lucht vallen! En dat tegen het einde van deel 2 pas!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Dr.Crane het volgende:
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
Ow is DAT het!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow is DAT het!
Toch fijn dat je het uitlegt.
Daar gedijen wij MBO'ers op he. Onderbuik sentimenten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
Je bent je mond wezen spoelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.
En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
Wat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je bent je mond wezen spoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |