Nou das de helft al gewonnen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar op internet durf ik dat wel.
Nee, ik ben het hier vooral met de HBO'ers eens hoor. Maar in mijn regio haal je gewoon friet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:53 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TSquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mensen die je benijden om je niveau.
Mensen die je benijden om je niveau.
Verder ben je superieur.
Is dat alles? MAN! De relevantie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TSMaar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
Een TS die vragen waar hij geen antwoord op heeft gewoon links laat liggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topicBeetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
Lompheid? Ik doe me niet anders voor dan dat ik in het echt ben, iets waar mannen als Beau nog veel van kunnen leren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topicBeetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Even voor de correctheid; het lijkt erop dat mijn opmerking een beetje verkeerd opgevat is. Ik doelde op het feit dat TS lange wollige zinnen maakt met onnodig taalgebruik, die daardoor niet lopen. Of het een taalkundig correcte zin is interesseert me niet zoveel. Mij ging het om iets van 5 woorden zeggen in 15.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.
Heej, ik hierquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
Verstandelijk vermogen.quote:
Die username.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Boringfart het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verstandelijk vermogen.
Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
Dat laatste zinnetjequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.
blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.
en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje![]()
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Ik ben al jaren groot voorstander ervan om het collegegeld te verhogen naar zo een 100.000 euro per jaar. Dan ben je in 1 klap van al dat gepeupel af waar je later toch niets aan hebt als je je omhoog moet likken in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Het is gewoon werkelijk waar een schande dat er een weg bestaat via het HBO naar de Universiteit. De universiteit zou alleen toegankelijk mogen zijn na een VWO-opleiding, met een strenge selectie bij laatstgenoemde zodat al het HAVO-volk en ander gespuis het niet in zijn kop zou durven te halen zich ook maar in te durven schrijven voor een opleiding van de elite.
Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onurquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.
Dat was het.
Nu hoop ik dat jij je weer in de 'discussie' mengt.
Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.
Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een WO'er was de ondertitel niet vergeten.
Niets jongen. Niets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?
Ah, de autisme-kaart, een geliefde beschuldiging van intellectueel minderwaardig Nederland.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.
Ik heb namelijk echt het vermoeden dat TS autistisch is of Asperger heeft. Wellicht een milde vorm. Misschien wel narcistisch is. En op deze manier wilde ik hem een beetje ontzien. Het enige wat ik van TS wil is dat hij niet elke post mensen toeroept dat het domme honden zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik straks een autist met prikkels confronteer die hij niet aan kan. Dat is voor niemand leuk en dat zou ook niet meer 'grappig' zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onur.
WTF is een BLO'er?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld.
quote:Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.
Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verstandelijk vermogen.
Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
Dat laatste zinnetje somt de essentie van dit topic wel op.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje![]()
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Doe het dan ook niet.quote:
Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap niet waarom vwo'ers zich zoveel beter voelen dan anderen? Ja, we zijn inderdaad de slimmere mensen in de samenleving, dus? Ik ben persoonlijk erg blij dat ik over een goed stel hersenen beschikmaar dat maakt mijn respect voor mensen met een lager IQ er niet minder om..
HBO'ers zijn weer beter in praktijk gerichte zaken, die zijn ook zeker nodig in de maatschappij, mbo'ers zijn ook belangrijk. Het is juist fantastisch dat niet iedereen slim is, zo kunnen we de maatschappelijke taken goed verdelenen heeft ieder een baan op zijn/haar niveau.
Ja dat is een beetje het hele probleem met jou he. Er is niet zoveel voor nodig voordat jij 'definitief overtuigd' ergens van raakt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet.
En complimenten vanwege het feit dat je eindelijk de 'autisme joker' hebt gebruikt. Vanaf nu ben ik definitief overtuigd dat ik jouw posts kan beschouwen als 'niet geplaatst'. Echt, kom eens met iets nieuws.
Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...
IQ, het zegt allemaal niets.
]quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.
Laat ik de vraag nog maar duidelijker stellen: Hoe meet je iemand zijn intelligentie?
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academicus, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
U heeft een harem?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.
Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?
Ik niet in elk geval.
Beetje offtopic, maar waarom meen je een vijandelijke houding aan te moeten nemen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.
Ja fijn. Dan kan je deze uitspraak...quote:Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).
... in feite niet meer met een strak gezicht zeggenquote:Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken? Waarom kan men zich niet neerleggen bij het feit dat zij leuk bezig zijn op hun eigen niveau, terwijl mensen zoals ik van een wat hoger niveau zijn?
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.
Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?
Ik niet in elk geval.
Neh, ik relativeer al te veelquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
aaah zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.![]()
Soms kent de naïviteit geen grenzen.
Excuses.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
aaah zeg dat nou niet![]()
Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Boringfart het volgende:
[..]
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.
Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
Doe je 't weer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef Boringfart het volgende:
[..]
En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
Jeps. Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doe je 't weer.!!11!!
Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
Zo, komt die constatering even keihard uit de lucht vallen! En dat tegen het einde van deel 2 pas!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Dr.Crane het volgende:
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
Ow is DAT het!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow is DAT het!
Toch fijn dat je het uitlegt.
Daar gedijen wij MBO'ers op he. Onderbuik sentimenten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
Je bent je mond wezen spoelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.
En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
Wat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je bent je mond wezen spoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |