abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 16:54:48 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61853701
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Ja, maar op internet durf ik dat wel.
Nou das de helft al gewonnen.
pi_61853704
Nogmaals...

Derde maal al dat ik het vraag:
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:37 schreef Heathen. het volgende:

Wat versta je onder intelligentie?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:55:12 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853714
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:53 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
Nee, ik ben het hier vooral met de HBO'ers eens hoor. Maar in mijn regio haal je gewoon friet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:55:19 #154
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61853723
quote:
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TS Maar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61853801
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Bron?

Dit lichaam.
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:57:57 #156
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853806
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:58:29 #157
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61853819
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit lichaam.
Welk lichaam? We zien niks, hoe moeten we je dan geloven?
pi_61853825
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:

[..]

Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TS Maar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
Is dat alles? MAN! De relevantie!
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:58:51 #159
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61853833
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topic Beetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:59:58 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853865
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topic Beetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Een TS die vragen waar hij geen antwoord op heeft gewoon links laat liggen Ach ja, hij is nog jong en moet nog veel leren.
pi_61853866
Nou Beau... Ik ga naar buiten. Over een paar uur mag je reactie verwachten op je pm - die mij absoluut niets zei over jouw woonachtigheid.
pi_61853879
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
pi_61853893
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Lompheid? Ik doe me niet anders voor dan dat ik in het echt ben, iets waar mannen als Beau nog veel van kunnen leren.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:02:03 #164
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61853933
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
Even voor de correctheid; het lijkt erop dat mijn opmerking een beetje verkeerd opgevat is. Ik doelde op het feit dat TS lange wollige zinnen maakt met onnodig taalgebruik, die daardoor niet lopen. Of het een taalkundig correcte zin is interesseert me niet zoveel. Mij ging het om iets van 5 woorden zeggen in 15.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:03:26 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61853970
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
pi_61853988
Mensen benijden mijn niveau, ze staan vaak te kijken als ik de plantsoenen schoffel.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_61854097
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.
pi_61854124
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:

Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:10:11 #169
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61854142
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.

ja dat is t verschil WO en HBO hé

WO=Theoretisch
HBO= (eigen)praktijkgerichtheid

pi_61854154
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
pi_61854200
Dit topic gaat donders snel . En het is op elke pagina hetzelfde gemekker
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:12:58 #172
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854201
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
pi_61854220
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
* Meldt *
Heej, ik hier
pi_61854226
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Verstandelijk vermogen.

Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:14:04 #175
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854230
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Boringfart het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
Die username.
pi_61854280
Het is gewoon werkelijk waar een schande dat er een weg bestaat via het HBO naar de Universiteit. De universiteit zou alleen toegankelijk mogen zijn na een VWO-opleiding, met een strenge selectie bij laatstgenoemde zodat al het HAVO-volk en ander gespuis het niet in zijn kop zou durven te halen zich ook maar in te durven schrijven voor een opleiding van de elite.
pi_61854299
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Verstandelijk vermogen.

Waarom vraag je dat een keer of tien? Zelf verstoken van enig verstandelijk vermogen?
Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.
pi_61854305
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
* Meldt *
Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.

Dat was het.

Nu hoop ik dat jij je weer in de 'discussie' mengt.
pi_61854309
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Heej, ik hier
Een WO'er was de ondertitel niet vergeten.
pi_61854314
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
Ahhh,.. gelukkig weer een mensen met lagere opleiding = dommere mensen bash-topic.

blijf me altijd verbazen dat mensen die zichzelf slimmer vinden zich altijd willen bewijzen door het aanmaken van dit soort topics in de hoop dat er heel veel mensen reageren en ze gelijk geven.

en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Dat laatste zinnetje .
pi_61854324
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Het is gewoon werkelijk waar een schande dat er een weg bestaat via het HBO naar de Universiteit. De universiteit zou alleen toegankelijk mogen zijn na een VWO-opleiding, met een strenge selectie bij laatstgenoemde zodat al het HAVO-volk en ander gespuis het niet in zijn kop zou durven te halen zich ook maar in te durven schrijven voor een opleiding van de elite.
Ik ben al jaren groot voorstander ervan om het collegegeld te verhogen naar zo een 100.000 euro per jaar. Dan ben je in 1 klap van al dat gepeupel af waar je later toch niets aan hebt als je je omhoog moet likken in het bedrijfsleven.
pi_61854330
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld. Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.

Dat was het.

Nu hoop ik dat jij je weer in de 'discussie' mengt.
Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onur .
pi_61854335
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je het niet zou kunnen. Een dag posten zonder persoonlijk en vals te worden bij elke post die je maakt.
Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?
pi_61854414
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef Emimich het volgende:

[..]

Een WO'er was de ondertitel niet vergeten.
Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.
Ik heb namelijk echt het vermoeden dat TS autistisch is of Asperger heeft. Wellicht een milde vorm. Misschien wel narcistisch is. En op deze manier wilde ik hem een beetje ontzien. Het enige wat ik van TS wil is dat hij niet elke post mensen toeroept dat het domme honden zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik straks een autist met prikkels confronteer die hij niet aan kan. Dat is voor niemand leuk en dat zou ook niet meer 'grappig' zijn.
pi_61854427
Ik snap niet waarom vwo'ers zich zoveel beter voelen dan anderen? Ja, we zijn inderdaad de slimmere mensen in de samenleving, dus? Ik ben persoonlijk erg blij dat ik over een goed stel hersenen beschik maar dat maakt mijn respect voor mensen met een lager IQ er niet minder om..

HBO'ers zijn weer beter in praktijk gerichte zaken, die zijn ook zeker nodig in de maatschappij, mbo'ers zijn ook belangrijk. Het is juist fantastisch dat niet iedereen slim is, zo kunnen we de maatschappelijke taken goed verdelen en heeft ieder een baan op zijn/haar niveau.
pi_61854451
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat weet ik zelf ook. Dat is ook m'n favoriete sport op dit laffe forum. Maar wat wil je zeggen?
Niets jongen. Niets.
pi_61854468
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Nouja geloof het of niet, die was ik niet vergeten, die is bewust weg gelaten.
Ik heb namelijk echt het vermoeden dat TS autistisch is of Asperger heeft. Wellicht een milde vorm. Misschien wel narcistisch is. En op deze manier wilde ik hem een beetje ontzien. Het enige wat ik van TS wil is dat hij niet elke post mensen toeroept dat het domme honden zijn. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik straks een autist met prikkels confronteer die hij niet aan kan. Dat is voor niemand leuk en dat zou ook niet meer 'grappig' zijn.
Ah, de autisme-kaart, een geliefde beschuldiging van intellectueel minderwaardig Nederland.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:23:30 #188
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854475
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Serieus, ik wil jouw handtekening. Jij bent nog Bazer dan Onur .

Baas!
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:25:00 #189
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61854518
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ha Crane. Voor het geval je niet wil teruglezen: Inmiddels heeft zich ook een BLO'er in dit topic gemeld.
WTF is een BLO'er?
quote:
Die vrolijke vriend wil een potje met me boksen, dus ik heb hem een PM gestuurd om de date te regelen. Maar wat doet ze dan? Ze gaat 'naar buiten'. Ik zou er haast een nieuw topic over openen.
Dat had live uitgezonden moeten worden!
pi_61854542
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Verstandelijk vermogen.

Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.

Laat ik de vraag nog maar duidelijker stellen: Hoe meet je iemand zijn intelligentie?
pi_61854549
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef RSie het volgende:
en ja,.. RSie heeft maar een MBO'tje
maar is wel uit tests naar voren gekomen als bovengemiddeld intelligent
Dat laatste zinnetje somt de essentie van dit topic wel op.
pi_61854579
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:22 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Niets jongen. Niets.
Doe het dan ook niet.

En complimenten vanwege het feit dat je eindelijk de 'autisme joker' hebt gebruikt. Vanaf nu ben ik definitief overtuigd dat ik jouw posts kan beschouwen als 'niet geplaatst'. Echt, kom eens met iets nieuws.
pi_61854587
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap niet waarom vwo'ers zich zoveel beter voelen dan anderen? Ja, we zijn inderdaad de slimmere mensen in de samenleving, dus? Ik ben persoonlijk erg blij dat ik over een goed stel hersenen beschik maar dat maakt mijn respect voor mensen met een lager IQ er niet minder om..

HBO'ers zijn weer beter in praktijk gerichte zaken, die zijn ook zeker nodig in de maatschappij, mbo'ers zijn ook belangrijk. Het is juist fantastisch dat niet iedereen slim is, zo kunnen we de maatschappelijke taken goed verdelen en heeft ieder een baan op zijn/haar niveau.
Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...
IQ, het zegt allemaal niets. De slimste mensen die ik in mijn leven ben tegen gekomen dat zijn de mensen die geleerd hebben van het leven. TS is zich blind aan het staren op status, geld, goede baan etc... Allemaal dingen die als je wat meer al hebt meegemaakt in het leven er helemaal niet meer toe doen. Echte slimme ervaren mensen weten dat.

Ik vind dat een beetje zonde, zo belemmerd hij zijn eigen persoonlijke ontwikkeling enorm. En opzich moet ie dat zelf weten, maar ga dan niet net doen als je zo slim en alwetend bent. Ik vind het tof voor TS dat hij WO doet. Maar hij moet het wel ook nog even afronden zeg maar. En dan nog even in de praktijk laten zien wat ie waard is.

Maargoed, deze post heb je hier natuurlijk al 1000x kunnen lezen, in andere woorden van andere mensen.
pi_61854654
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Doe het dan ook niet.

En complimenten vanwege het feit dat je eindelijk de 'autisme joker' hebt gebruikt. Vanaf nu ben ik definitief overtuigd dat ik jouw posts kan beschouwen als 'niet geplaatst'. Echt, kom eens met iets nieuws.
Ja dat is een beetje het hele probleem met jou he. Er is niet zoveel voor nodig voordat jij 'definitief overtuigd' ergens van raakt.
pi_61854666
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Een aantal jaren heb ik zo een test gedaan van de Mensa, 142 kwam eruit, ik heb nieteens mijn mavo af...
IQ, het zegt allemaal niets.
Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!
pi_61854679
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Van alle 'blufpogingen' in dit topic is dit toch wel de origineelste!
]

Denk ervan wat je wil.
pi_61854691
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:31:57 #198
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_61854710
Niemand leeft in de overtuiging doorsnee te zijn, volgens eigen zeggen bevinden we ons allemaal in de uiterste marges van de statistieken. Zelfs de in mij opwellende neiging om dit te beschrijven getuigt van bovenstaande, en dat kan niet anders dan jeuken: diepgewortelde irritatie. Zelfoverschatting, het ultieme overlevingsmechanisme - het opperste masochisme. Gedoemd tot ontgoocheling ploeteren we door. Oogkleppen omlijsten onze tunnelvisie, stoïcijns stampen we onze eigen voortuin plat. En maar schreeuwen dat de planten niet willen dit jaar, de regen het af laat weten en de hond van de buren de wortels steeds uitgraaft. Lachwekkend triest, onomkeerbaar nodig om iedere ochtend opnieuw op te staan.

Zelfs wanneer we de hand in eigen boezem steken is dat niet meer dan een gebaar, een manier om de ander te overtuigen van onze bescheidenheid. Onszelf te overtuigen van onze bescheidenheid. De stelregel je eigen lot in handen te hebben, leeft vooral onder de winnaars. Zelfkennis heeft de penetrante geur van onbenulligheid. En soms zijn daar dan tranen, waar men een glimlach verwacht. En dan schrikken we en vragen we ons af waar ons ik huist, en waarom het een eigen leven lijkt te leiden ondanks onszelf. Hoe dieper we wroeten, hoe oneindig veel meer modder er blijkt te zitten. Bodemloze eigenliefde. Ik vermaak me stierlijk. Het is nooit genoeg, het is altijd teveel, het is nooit zoals de postkaart deed vermoeden. Al heeft men gelijk, men zit ernaast. Altijd. We leven in 3D, er is steeds weer een andere invalshoek te vinden. Te verliezen.

Dit is mijn hand. Dit is mijn boezem. Dit zijn mijn tranen. Ik heb altijd gelijk. Ik zit er soms naast, maar daar leer ik van. Mijn mond te houden. Ik beweeg mij tussen al die anderen die op hun beurt het gelijk meezeulen, waar ze ook gaan. We zijn met z'n allen onverwoestbaar kortzichtig. Een warme zoutzuurregen op je huid, een gezellig ogen uitkrabben tijdens de lunch. Bescheidenheid siert de mens niet, het siert de maatschappij. Geen andere manier dan deze, om allemaal tegelijk door die ene deur te kunnen. De hand is het wapen, de boezem het slagveld, de tranen de voeding. Werkelijk pretentieloos is jezelf de ruimte geven niets te zijn, te zien dat de roze legging van je buurvrouw net zo onbelangrijk is als je eigen hippe spijkerbroek, te voelen dat alle kennis die je bezit, vergaard is door andermans woorden, te weten dat de tuin der waarheid uit onkruid bestaat, je talenten en capaciteiten evenveel waard zijn als het vermogen je neus op te halen.

Wij zijn onszelf voorbij gestreefd in al onze haast ultiem te zijn. 'Zij nodigt mij nooit uit op haar feestje, dus mag ze ook niet op het mijne komen.' 13,7 miljard jaar na de oerknal, en dit is wat we ervan gemaakt hebben. Hysterisch lachen schiet nog tekort: het is een hopeloze tocht van mismaakten en verliezers, verkleed als wijzen, niet meer in staat enige nietigheid te voelen, niet meer in staat het grote weinigzeggende geheel te zien. Vanaf het moment dat we geboren worden liggen we te kraaien op ons graf, onszelf bewierokend. Tot we een verdieping zakken en doorhebben dat we onszelf belachelijk hebben gemaakt. Maar het kan niet anders: dit is ons levensdoel geworden. Bestaan. En vooral: laten weten dat je bestaat, en geloven dat je bestaat. Dat je de moeite waard bent te bestaan. En daar geen twijfel over laten bestaan.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:32:54 #199
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61854736
En dan heb je ook nog de groep die zich een breuk lacht om dit topic en zo af en toe eens met een stok in het vuurtje pookt. Veel mensen met honger hier
pi_61854756
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee ik vraag het omdat ik denk dat jij het begrip intelligentie niet begrijpt. En waerlijck, je geeft weer een antwoord waar niemand wat aan heeft.

Laat ik de vraag nog maar duidelijker stellen: Hoe meet je iemand zijn intelligentie?
Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.

Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).

Je mag me best nog een vraag stellen, maar ga niet vragen 'wat is je cupmaat' en dan beweren dat het een verduidelijking is van de vorige vraag die je stelde.
pi_61854772
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Schijnbaar is het voor een grote groep bijzonder confronterend om te ervaren dat een hoge intelligentie niet per se samen hoeft te gaan met een gebrek aan sociale vaardigheden.
Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academicus, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.

Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?

Ik niet in elk geval.
pi_61854846
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.

Ik weet verder niet of die opmerking aan mij gericht was, maar dan zit je fout. Maar wat vind je zelf van de reacties van Beaugarde dan. Vind je dat getuige van een grote sociaal/emotionele ontwikkeling?

Ik niet in elk geval.
U heeft een harem?
pi_61854862
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:37 schreef Beauregard het volgende:

[..]

U heeft een harem?
Alleen op zon- en feestdagen
pi_61854873
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
pi_61854880
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nee vriend, nu niet gaan doen alsof je die vraag in eerste instantie ook stelde. Je vraagt mij wat ik versta onder intelligentie. Daarop leg ik je uit dat ik daar 'verstandelijk vermogen' onder versta. Ik had ook sociaal vermogen kunnen zeggen, om maar een voorbeeld te noemen.
Beetje offtopic, maar waarom meen je een vijandelijke houding aan te moeten nemen?
quote:
Intelligentie is mijns inziens niet op betrouwbare wijze meetbaar. Opleidingsniveau geeft slechts een indicatie van iemands intelligentie (als in: verstandelijk vermogen).
Ja fijn. Dan kan je deze uitspraak...
quote:
Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken? Waarom kan men zich niet neerleggen bij het feit dat zij leuk bezig zijn op hun eigen niveau, terwijl mensen zoals ik van een wat hoger niveau zijn?
... in feite niet meer met een strak gezicht zeggen
pi_61854894
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Mijn vriendin is academici, zo een beetje al m'n exen op een enkele in de verzorging na. En het gros van mijn vriendenclub is ook hoog opgeleid. Allemaal heel sociaal vaardige mensen hoor.

Ik niet in elk geval.
Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.

Soms kent de naïviteit geen grenzen.
pi_61854916
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Lieve kloon, weet je wat misschien ook een beetje jouw probleem is? Wellicht neem je zaakjes op internet net iets te serieus. Of misschien is het tijd voor een cursusje 'relativeren' bij het LOI. Zomaar wat suggesties die in me opkwamen, hoor...
Neh, ik relativeer al te veel
Maar toch bedankt voor de tip.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:40:49 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61854927
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
aaah zeg dat nou niet

Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..

pi_61854956
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

Stel die laatste vraag eens aan jezelf, iets wat alle mensen zonder WO-denkniveau die op Beauregard eigenlijk eens zouden moeten doen.

Soms kent de naïviteit geen grenzen.
Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.

Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
pi_61855037
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef Koepert het volgende:

[..]

aaah zeg dat nou niet

Haalt meteen de angel uit jouw opmerkingen, en vermindert daardoor ook meteen de verhitte reacties..

Excuses.
pi_61855086
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:45 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Excuses.
En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
pi_61855166
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Boringfart het volgende:

[..]

Makkelijk natuurlijk geen antwoord geven en vervolgens ook nog met het vingertje wijzen
Maar u bent van harte welkom om de zelfreflectie die ik volgens u zou moeten doen voor mij te doen.

Geeft u eerst antwoord op mijn vraag, en in dezelfde post zet u er meteen achteraan waarom u mij wel of niet over sociale vaardigheden vind beschikken.
Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
pi_61855170
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef Boringfart het volgende:

[..]

En nu dan... Heb je eigenhandig het topic om zeep geholpen. Prutser.
Doe je 't weer. !!11!!

Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
pi_61855187
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Doe je 't weer. !!11!!

Maar vrind, je weet toch dat dit onderwerp nooit zal sterven?
Jeps. Dat weet ik
pi_61855224
Hoewel het even weer zonder mij moet. De plicht roept.
Maar... i'll be watching you
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:58:58 #216
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61855272
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
pi_61855323
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Dr.Crane het volgende:
Slotje, Beauregard is alleen aan het trollen.
Zo, komt die constatering even keihard uit de lucht vallen! En dat tegen het einde van deel 2 pas!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 18:09:10 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61855469
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, helder licht, Beauregard en al die andere 'arrogante' WO'er zijn helemaal niet serieus in dit topic, terwijl al die HBO'ers en MBO'ers gretig blijven doorhappen. Wat uiteraard weer een indicatie is van hun verminderde intellectuele vermogen.
Ow is DAT het!

Toch fijn dat je het uitlegt.
pi_61855582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow is DAT het!

Toch fijn dat je het uitlegt.
Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 september 2008 @ 18:17:55 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61855660
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben er plezier in het voor anderen te vergallen!
Daar gedijen wij MBO'ers op he. Onderbuik sentimenten.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:01:00 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61856592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Ik ben het levende bewijs. Maar wat respect voor anderen zou niet verkeerd zijn. Daar kun je later nog veel profijt van hebben.
pi_61857632
Zo daar ben ik weer.

En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
pi_61857944
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Gentlemen. het volgende:
Zo daar ben ik weer.

En volgens mij is Swetsenegger Boringfart.
Je bent je mond wezen spoelen?
pi_61858057
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je bent je mond wezen spoelen?
Wat?
pi_61858123
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:49 schreef Gentlemen. het volgende:

[..]

Wat?
Omdat je een poos geleden nogal wat onfatsoenlijke taal uitkraamde. Ik dacht, misschien is hij wel even zijn mond aan het spoelen met groene zeep en ammoniak en kan hij nu met een verse en vooral volwassen start beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')