Nou das de helft al gewonnen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar op internet durf ik dat wel.
Nee, ik ben het hier vooral met de HBO'ers eens hoor. Maar in mijn regio haal je gewoon friet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:53 schreef Gentlemen. het volgende:
[..]
WO mentaliteit. Als iets voor de meerderheid van de mensen staat ben je het er uit principe niet mee eens.
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TSquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mensen die je benijden om je niveau.
Mensen die je benijden om je niveau.
Verder ben je superieur.
Is dat alles? MAN! De relevantie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Grappig genoeg had ik jouw reactie ook wel verwacht TSMaar dank dat Cultheld mij zoekwerk bespaard heeft. Bovenstaande zinnen bedoel ik inderdaad. Klinkt heel aardig, loopt voor geen meter en is vooral loze vulling om je zinnen langer te maken. Maar leuk dat je wel elke keer hapt op mijn opmerkingen, ik voel me vereerd
Een TS die vragen waar hij geen antwoord op heeft gewoon links laat liggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topicBeetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu opeens wel. Maar zodra een HBO'er met een argument met redenatie komt moeten er opeens wel wetenschappelijke bronnen tevoorschijn gehaald worden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk, toch?
Lompheid? Ik doe me niet anders voor dan dat ik in het echt ben, iets waar mannen als Beau nog veel van kunnen leren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Koepert het volgende:
Ik moet zeggen; ik vind Gentlemen. een leuke toevoeging aan dit topicBeetje lompheid als tegenhanger van het tikje elitaire van onze geliefde TS
Even voor de correctheid; het lijkt erop dat mijn opmerking een beetje verkeerd opgevat is. Ik doelde op het feit dat TS lange wollige zinnen maakt met onnodig taalgebruik, die daardoor niet lopen. Of het een taalkundig correcte zin is interesseert me niet zoveel. Mij ging het om iets van 5 woorden zeggen in 15.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Even tussendoor, die tweede is gewoon een correcte zin. Niet iedereen schrijft in hapklare jip en janneke taal.
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil in deze is het verschil in 'waarschijnlijkheid' tussen claims als "WO'ers zijn slim maar contactgestoord en HBO'ers zijn minder slim maar sociaal vaardig" en "de gemiddelde WO'er is intelligenter en verdient later een hoger salaris dan de gemiddelde HBO'er."
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de mensen die ik om mij heen had op het HBO waren vaak toch gezelliger en socialer dan nu op de Universiteit. Iets wat ik ook al vaker in dit topic terug heb zien komen. Een aantal WO'ers om mij heen heeft trouwens veel moeite met het vinden van een baan waar al mijn HBO vrienden allang een baan hebben gevonden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Heathen. het volgende:
Wat versta je trouwens onder intelligentie Beauregard?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht.. je komt altijd met die totaal irrelevante vergelijkingen vanuit je eigen ervaring aanzetten. Als je op dat niveau blijft denken, had je beter op het HBO kunnen blijven.
Heej, ik hierquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Nog steeds deze nutteloze kutdiscussie bezig?
* Meldt *
Verstandelijk vermogen.quote:
Die username.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Boringfart het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds bezig met dit gebed zonder einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |