je hebt gequote?quote:Op maandag 22 september 2008 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh flap, daar is iets misgegaan in de OP
quote:
quote:Games are frequently used (especially by adults) as social lubricants. The game itself is of minor
importance to the players; its real significance is its function as a focus around which an evening
of socializing will be built. Card games and some light board games serve this function. An excel-
lent example of such a social lubricant game is a game utilizing a large plastic gameboard about
four feet square that is marked with colored spots. On each player’s turn, a random process is used
to determine which of four appendages (arms or legs) is to be placed on which spot on the board.
As the players contort to fulfill the game requirements, they inevitably make physical contact with
each other in innocent and foolishly humorous ways. Social interaction is thereby fostered.
Vul ik vaker in als ik vind dat het ze niets aangaat hoe ik echt heetquote:Op maandag 22 september 2008 20:30 schreef wyccie het volgende:
Abc Xyz?
Ha, mw. MM kreeg vanmiddag ook zo'n mailtje.quote:Op maandag 22 september 2008 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg net een mail: Beste Abc Xyz,
Je hebt je op 8 juni 2004 geregistreerd bij SchoolBANK, maar je registratie nog niet voltooid.
Als ik na ruim 4 jaar nog niet de moeite heb genomen om mijn registratie te voltooien... is het dan niet een stuk handiger om me uit het systeem te gooien?
Nu heb ik honger! [/wyccie]quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Lekker uit gegeten met 5 vriendinnen
Nee, maar wel toen ik hier terecht kwam na een topic over Voedselfotografie.quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu heb ik honger! [/wyccie]
Terminator 2 !quote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zal ik gaan kijken: Terminator 2 of Clue?
In discussie gaan met leden van een 'kerk' heeft vaak al weinig kans van slagen... maar in discussie gaan met de dwazen die gaan lopen rekruteren is wel erg optimistischquote:Op maandag 22 september 2008 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stelletje debielen die Scientology figuren.
Heb één keer met ze van doen gehad, toen ze (toen nog anoniem) me op 18-jarige leeftijd in de Kalverstraat aanspraken met de vraag of ik de nieuwe reaktietest al gedaan had.
Niet dus en ze vroegen of ik interesse had.
Ik had niks te doen, verwachte eigenlijk een soort van reaktiespel en liep met ze mee richting Nieuwezijds Voorburgwal.
Daar zat dus de Scientology Kerk (groot bord boven de deur...) en ze vroegen of ik naar binnen wilde gaan.
Ik weigerde en zei dat ik van hun praktijken niet gediend was.
Toen werden ze pissig en begonnen ze over mijn uiterlijk ('Je bent meer lichaam dan geest, kijk maar hoe je uiterlijk is, daar besteed je meer aan dan an je geest' en nog meer van dat soort ongein...).
Heb nog even met ze staan discusseren, maar dat was zinloos waarna ik me maar omgedraaid heb en weggelopen ben...
Ik heb mezelf wel verweten (en afgevraagd waarom...) dat ik toen zo relatief makkelijk met die gasten meeliep richting hun 'kerk'.quote:Op maandag 22 september 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
In discussie gaan met leden van een 'kerk' heeft vaak al weinig kans van slagen... maar in discussie gaan met de dwazen die gaan lopen rekruteren is wel erg optimistisch![]()
Wel leuk though
Ik las dit pas nadat ik al besloten had voor Clue te gaan. T2 komt een andere keer, misschien in combinatie met de andere Terminatorsquote:
ze kan er zo heen, donatello's. Alleen geen baco's bestellen of het tweepersoons dessert, dat is echt te duur daarquote:
zowaar, een perfecte score:quote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
SOG:
Test je vermogen om kleuren te zien
Ik had 4.
quote:# Your score: 0
# Gender: Male
# Age range: 20-29
# Best score for your gender and age range: 0
Als je dan toch bij de Italiaan bent, ga dan geen baco bestellen. Maar Italiaanse koffie! (koffie met amaretto dus)quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ze kan er zo heen, donatello's. Alleen geen baco's bestellen of het tweepersoons dessert, dat is echt te duur daar
Etcie, ik ga onderzoek doen naar gamen en sociale ontwikkeling. Heb je nog goede bronnen? Tips?quote:Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef Etcetera het volgende:
wheheheik moet een stuk lezen over waarom mensen gamen/spelletjes spelen.
[..]twister
![]()
Dat is wel opmerkelijk. Je bent eigenlijk een vrouw.quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zowaar, een perfecte score:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Oh Nem.. FurTV is idd cool.
Dat ene stemmetje lijkt overigens verdomd veel op Fernando Martinez van GTA:VC
Het viel mij vandeweek ook al op dat er afbeeldinkjes in de quotes stonden.quote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wtf, waarom hebben sommigen een PI in de quote. Is daar nu al een extensie voor? Dacht dat het nog ingevoerd moest worden. Of is het weer iets dat alleen in de Baggerlayout mogelijk is?
is nieuw enzo, geen idee of het uit kanquote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wtf, waarom hebben sommigen een PI in de quote. Is daar nu al een extensie voor? Dacht dat het nog ingevoerd moest worden. Of is het weer iets dat alleen in de Baggerlayout mogelijk is?
hmm goeie. Ik kan wel voor je informeren bij een docent, misschien dat die iets weet. Ik heb nu een boek thuis over het maken van een game, en een reader over gaming en marketing, dus daar zul je niet veel aan hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie, ik ga onderzoek doen naar gamen en sociale ontwikkeling. Heb je nog goede bronnen? Tips?
Alleen al vanwege de soundtracks is ie cool.quote:Op maandag 22 september 2008 23:32 schreef Irien het volgende:
[..]
![]()
coole game, ik herinner me hem ook nog.
" Mi amor. Siolito. I love you, please, don't leave me. It is not what you think; I was bitten by a snake, and the nice lady, she came to suck out the poison. The story, she no work very well. "
Als ik naar Ohio zou gaan, zou ik zeker Cedar Point opzoeken. Moet je wel van pretparken houdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
Your score: 36
Ben een beetje moe
Even een vraagje aan de Amerika kenners: ik zit er aan te denken om aan mijn verblijf in Amerika een weekje vast te plakken. Tips voor steden/plekken rondom Ohio? Of in de buurt van Chicago, daar vlieg ik namelijk op. Ik zag dat een busreis naar New York van Cleveland 10 uur duurt. Dat is wel het overwegen waardMaar ik sta open voor alle suggesties
Ben niet echt van de pretparken neequote:Op dinsdag 23 september 2008 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik naar Ohio zou gaan, zou ik zeker Cedar Point opzoeken. Moet je wel van pretparken houden
Dan zit je in Amerika niet echt op de juiste plekquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben niet echt van de pretparken neeIk ga liever iets cultureels doen
Dus vette musea, mooie steden etc.
Ja dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zit je in Amerika niet echt op de juiste plek. Er zijn vast wel toffe musea en steden die niet foeilelijk zijn, maar echt iets ouds hebben ze ook niet. En oude steden vind ik vaak wel zo leuk
Zou ik niet weten, nog nooit geweest. Wel bij Orlando en dat is eigenlijk gewoon spuuglelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waarMaar het hoeft niet per se oud te zijn om mooi te zijn, New York is ook
Misschien ga ik wel onderzoek doen naar gamen en eenzaamheid oid. Moet er nog even over nadenken in elk geval. Er is toch ook het idee van: opgesloten op je kamertje, alleen, geen sociale contacten en dergelijke.quote:Op maandag 22 september 2008 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is nieuw enzo, geen idee of het uit kan
[..]
hmm goeie. Ik kan wel voor je informeren bij een docent, misschien dat die iets weet. Ik heb nu een boek thuis over het maken van een game, en een reader over gaming en marketing, dus daar zul je niet veel aan hebben
ik wil wel als bron optreden hoorgaming is uiteindelijk zeer goed voor m'n sociale leven geweest
de hoeveelheid mensen die ik heb leren kennen
![]()
nieuwe serie ontdekt (ik blijf bezig) Las Vegas
![]()
In het kader van je studie en de aparte wereld die het betreft:quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben niet echt van de pretparken neeIk ga liever iets cultureels doen
Dus vette musea, mooie steden etc.
Grappig, ik heb een tante in Cincinattiquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het kader van je studie en de aparte wereld die het betreft:
Bezoek het Amish gebied in Ohio rondom Berlin en Walnut Creek (de link verwijst naar een commerciële website als indicatie, de Amish zijn zelf niet zo commercieel en hebben dus geen websites)...
Zelfs ik vond dat zeer interessant...
Mijn schoonzus woont in Cincinatti dus ik ben wel een beetje bekend daar in de buurt...
quote:Goeiemorgen lief. Lekker geslapen? Ik had net in de metro een plakje brood met Nutella en daarna voelde ik Nemo bewegen, suiker he!
kleine snoepert van julliequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef iamredleader het volgende:
Mijn lieverdje stuurde me vanochtend het volgende sms'je:
[..]woei
achterhaald conceptquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel onderzoek doen naar gamen en eenzaamheid oid. Moet er nog even over nadenken in elk geval. Er is toch ook het idee van: opgesloten op je kamertje, alleen, geen sociale contacten en dergelijke.
die weten niet eens wat telefoon is tochquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:17 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van je studie en de aparte wereld die het betreft:
Bezoek het Amish gebied in Ohio rondom Berlin en Walnut Creek (de link verwijst naar een commerciële website als indicatie, de Amish zijn zelf niet zo commercieel en hebben dus geen websites)...
Wees blij dat je nog naar school kan. Werken is ook niet alles.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik nog naar school ga?
Bij voorbaat dank, PS
Enjoy it while it lasts!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik nog naar school ga?
Bij voorbaat dank, PS
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef iamredleader het volgende:
Mijn lieverdje stuurde me vanochtend het volgende sms'je:
[..]woei
Februari is een goede maand om in jarig te zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Die vriendin was toch 11 februari uitgerekend?
Een iets te late Nem, en een wat latere Soemp. En straks ergens in dat rijtje "Nemo".quote:Its-Jojo-4you: 14 februari
Hawaii_Tim: 26 februari
Cobra4: 27 februari
Nem: 9 maart
Soempie: 13 maart
Damn, zulke dingen maak ik nou nooit mee op mn werk. Saaie boelquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:52 schreef iamredleader het volgende:
Jouw meest bizarre werkervaringen
What
The
Fuck
Pagina 3, verhaaltje uit de koekjesfabriek
Net als vorig jaar waren de vrouwenboxen eerder op, maar de dames mochten wel een mannenbox mee krijgen. Nu hebben er dus meerdere meisjes een studentbox (ik wilde eerst doos typenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bang dat er voor de dames ipv scheermesjes/condooms maandverband of zo in zit
oh en daar is op zich niks mis mee hoor, het is wel handig. Maar zo SAAI
Hoe kom je daaraan / daarvoor in aanmerking ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De inhoud van de studentbox (voor mannen, er bestaat ook een vrouweneditie):
Een zak Lay's finest rozemarijn, pakje Tuc hot n spicy, Go-Tan basmati black mushroom rijst, pakje Nescafé Latte Macchiato, miniflesje Nivea douchegel/shampoo, pakje pizza-topping, 10 condooms, 1 Liga fruitkick, 1 Wilkinson quattro titanium, minitube Colgate, twee cola-Mentosjes, wat waardebonnen en tijdschriften. Als je er nog een kan halen: doen dus!
Ja zo kan je ongewenste haargroei natuurlijk ook noemenquote:
Vorig jaar had ik ook zo'n box en heb er he-le-maal niets van gemerkt. Een keer iets bestellen bij Lekturama is gevaarlijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:19 schreef wyccie het volgende:
Ik wil dus ook die box, en ik zou 'm ook hebben laten bezorgen ware het niet dat ze mijn gegevens aan derden verstrekken. Ik zit niet te wachten op telefoontjes van callcentermiepen en reclamefolders van datingbureaus en de Pabo.
Ach gosquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
Nu voelt het alsof ik lui ben. Stomme studenten.![]()
Same here... sterker nog! Ik nog lang niet klaar!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben helemaal gaar van werk
Vanavond maar even lekker onderuit zakken met een filmpje of zo
Tot hoe laat moet je dan nog?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Irien het volgende:
Same here... sterker nog! Ik nog lang niet klaar!
Voorspelling!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
Ik zag vanmiddag bij een vriendin gave grijze laarzen.
Ik heb net de winkel opgebeld en gevraagd of ze de laarzen apart leggen.Ze waren 160 euro en zijn nu 59
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorspelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehe snelle voorspelling
![]()
Stukkie de Adriaen van Ostadelaan oplopen en lijn 3 nemen, misschien een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker afsluiten en naar huis. Dat betekent straks eerst 10 overvolle bussen voorbij laten gaan, alwaar gemiddeld zo'n 200 studenten in zitten. En dat is geen grap
Voor de ingewijden: bus 12 (s) naar Utrecht CS. Probeer maar eens rond 17:00 een bus in te stappen op halte Galgenwaard...
Ja ja, dat zeg je nu. Maar ondertussen...!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Laarzen pas ik wel hoor. Alleen schoenen waar je geen sokken in mag pas ik niet.
Heb je mijn tip voor tijdens je verblijf in de USA op pagina 1 van dit topic nog gelezen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef MaJo het volgende:
Studeren in bad is toch niet zo raar?Gewoon zorgen dat je boek het water niet raakt
Het was overigens niet zo'n suces, na 4 bladzijden was ik alweer afgeleid
Nu poging 2, heb nog 1,5 uur tot ik weg moet. En moet nog 130 bladzijden voor tentamen volgende week
Dacht dat ik had geantwoord maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je mijn tip voor tijdens je verblijf in de USA op pagina 1 van dit topic nog gelezen?
Ja, of bus 4quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stukkie de Adriaen van Ostadelaan oplopen en lijn 3 nemen, misschien een stuk makkelijker
Dan kan mijn avondeten nog wat van je lerenquote:
Van bus 3 wist ik dat die in de buurt kwam (heb op de Homeruslaan op school gezeten), van bus 4 nietquote:
Lol.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ook niet helpt, is dat mn huisgenootje verliefd is en dus niets-horend en niets-opmerkend door het huis zweeft...En ze zit met dr crush achter msn, allemaal gekke bekken te trekken, terwijl hij dr helemaal niet ziet
Ach ja, het is ook wel schattig hoor, maar soms word ik er wel gestoord van dat ik haar vanalles kan vertellen en dat ik al zie dat ze me toch niet hoortquote:
Ik ken maar weinig mensen met bad. Van eentje weet ik dat ze wel eens een boek leest in bad, maar geen studieboek. Die zijn te zwaar om vast te houden, of heb jij een badboeksteun?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef MaJo het volgende:
Studeren in bad is toch niet zo raar?Gewoon zorgen dat je boek het water niet raakt
![]()
MaJo leest natuurlijk geen geneeskundeboekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen met bad. Van eentje weet ik dat ze wel eens een boek leest in bad, maar geen studieboek. Die zijn te zwaar om vast te houden, of heb jij een badboeksteun?
Precies, en volgens mij zijn de meeste studieboeken dik en zwaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
Daar is ook een term voor: wilfen. What was I looking for?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef wyccie het volgende:
Daar is ook een term voor: wilfen. What was I looking for?
Zo herkenbaar.
Wel lekker veel plaatjes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
scholieren, studenten, afgestudeerden, hard werkende mensenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:25 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik lees hier over huisgenootjes en studeren, zijn er hier alleen maar scholieren of studenten?
Je ziet hier ook weleens een schaap of een Jacques D'ancona.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:25 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik lees hier over huisgenootjes en studeren, zijn er hier alleen maar scholieren of studenten?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef Reine_Claudje het volgende:
Doen juliee wel meem aan de Algemene Kennis Quiz?
en Natalie Holloway and Joran van der Sloot duiken ook wel eens opquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je ziet hier ook weleens een schaap of een Jacques D'ancona.
meesten mensen hier zijn gepensioneerde AKQers geloof ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef Reine_Claudje het volgende:
OK.
Ik ben zelf nog scholier en redelijk nieuw hier op het forum, dus vandaar dat ik het vroeg.
Doen juliee wel meem aan de Algemene Kennis Quiz?
Je bent hier en in de quiz zelf net zo welkom als iedereen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Reine_Claudje het volgende:
AKQ is toch een afkorting voor Algemene Kennis Quiz?
Ik doe nu ook voor het eerst mee, maar vind het best wel pittige vragen.
Als newbie hoor ik geloof ik hier nog niet zo thuis, heb ik het gevoel.
ook als je niet (meer) mee doet aan de quizquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent hier en in de quiz zelf net zo welkom als iedereen.
En bij wyccie zijn de wanhopige vreetbuien nog steeds niet voorbijquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ben blij dat ik met de AKQ gestopt ben.
Scoorde aardig en dan bleef het een soort race om aan de top te blijven.
Bijna neurotisch werd ik daar van en toen ben ik per 1 januari jl. gestopt. Ook Cold Turkey...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef Supersheep het volgende:
En bij wyccie zijn de wanhopige vreetbuien nog steeds niet voorbij
OK.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook als je niet (meer) mee doet aan de quiz
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kan best zonder telefoon. [ afbeelding ]
ik niet geloof ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kan best zonder telefoon. [ afbeelding ]
Hoeft niet, mag wel...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Reine_Claudje het volgende:
Vraagje van newbie aan ervaren rotten:
Als niemand reageert op een vraag in de quiz, moet je dan meteen een hint geven of wachten op een eerste antwoord?
Als wekker is mijn telefoon betrouwbaarder dan mijn wekker, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
ik niet geloof ik
is m'n wekker, mp3 speler, horloge en telefoon ineen
het kan soms even duren. net als de SC topicsquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Reine_Claudje het volgende:
Vraagje van newbie aan ervaren rotten:
Als niemand reageert op een vraag in de quiz, moet je dan meteen een hint geven of wachten op een eerste antwoord?
hoezo datquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als wekker is mijn telefoon betrouwbaarder dan mijn wekker, dat dan weer wel.
En als je nou onverhoopt 's nachts gebeld wordt met dat ding vlak bij je oren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, soms doet mijn wekker het gewoon niet.quote:
Van de mensen die ik ken die me zouden kunnen bellen slaap ik het laatst.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
En als je nou onverhoopt 's nachts gebeld wordt met dat ding vlak bij je oren?
Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Van de mensen die ik ken die me zouden kunnen bellen slaap ik het laatst.
En mocht iemand me 's nachts bellen, dan zal het wel een noodgeval zijn.
Ik zag er een jaar geleden op Fok een topic over en volgens mij waren de ervaringen wisselend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.
Ik overweeg overigens zo'n wake-up lamp van Philips, omdat ik 's ochtends nauwelijks meer wakker kan (wil??) worden. Iemand daar ervaring mee of iemand die je kent?
Het maakt ook geluid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Bij mij zou dat niet helpen. Ik slaap ook als het licht is.
Dank...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef Supersheep het volgende:
Philips Wake-Up Light #3 dat dus
Het zal waarschijnlijk beter helpen als je normaal gewend bent om in het donker te slapen en wakker te worden.
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Dank...![]()
Het probleem is dat nu het 's morgens weer langer donker is ik totaal niet wakker wordt, al staat de wekkerradio naast me te tetteren, ik slaap er gewoon doorheen...
Zomer's, met licht, ben ik daarentegen zo mijn nest uit.
Klikquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Iemand hier een aanbeveling over een leuk, niet te duur (60,- max denk ik zo) 2.1 speakersetje?
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorspelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hallóóó, hoe leuk denk je dat het is voor de mensen die erin zitten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker afsluiten en naar huis. Dat betekent straks eerst 10 overvolle bussen voorbij laten gaan, alwaar gemiddeld zo'n 200 studenten in zitten. En dat is geen grap
Voor de ingewijden: bus 12 (s) naar Utrecht CS. Probeer maar eens rond 17:00 een bus in te stappen op halte Galgenwaard...
Wij kunnen er niks aan doen dat er niet meer ingezet wordt tijdens de spits
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je danquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MaJo leest natuurlijk geen geneeskundeboekendat zijn soms echt lomp grote boeken
valt bij andere studies misschien wat meer mee
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik niet geloof ik
is m'n wekker, mp3 speler, horloge en telefoon ineen
![]()
Zal vragen of ik ergens met zo'n ding mag proefslapen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.
Precies.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je dan
Ik kijk echt haast nooit op m'n mobiel. Weet niet eens waar hij nu ligt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelen
Succes meisquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
En nu zet ik de computer uit, ik wil dat tentamen echt wel halen.
Dankje. Heb je ervaring met beide?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klik
of
Klik
Bovenste is wel wat degelijker imo.
Voortdurendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Praten jullie ook weleens tegen de tv?
Mijn nieuwe telefoon is ook een betere mp3-speler dan mijn mp3-spelerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat dus echt te irritant voor anderen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
VoortdurendEn dan vooral aanmoedigingen of scheldpartijen aan personages of antwoorden op van die stomme reclamevragen en mededelingen
Ja, vooral als ik vind dat er iets heel doms wordt gezegd of gedaan. Of als ik het lang vind durenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Goed zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ikdoe hetdan ook alleen als ik alleen ben
Ik heb het nu zo'n 10 minuten opstaan maar er is nog niks om echt boos over te worden behalve een irritante voice-over?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een docu gekeken.
http://www.bromet.nl/album_video/album.php?name=3&cat_id=27
deze. Heb me zo boos gemaakt.Op een gegeven ogenblik werd Sven ook een beetje giftig op mij, omdat ik al ruim een uur boos was, tegen m'n scherm zat te mopperen en heel verontwaardigd op de betrokkenen reageerde.
![]()
Ja, die stem is zo slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo'n 10 minuten opstaan maar er is nog niks om echt boos over te worden behalve een irritante voice-over?
ik zit wel eens zo mee te leven dat ik wilde gebaren naar het scherm maak, als er iets heftigs gebeurd ik zit te gillen van neeeee en ik heb heel vaak last van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
quote:
Ja, daar was een topic over geopend en Danny vond het een goed idee. Ik zie alleen geen posticons meegepost als ik zelf quote? Alleen bij anderen. Hebben jullie dat ook?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef Supersheep het volgende:
Met de nieuwe layout quote je tegenwoordig ook de posticon mee?
De eerste die ik ooit heb gezien is die van Ets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar was een topic over geopend en Danny vond het een goed idee. Ik zie alleen geen posticons meegepost als ik zelf quote? Alleen bij anderen. Hebben jullie dat ook?
Ben verder aan het kijken maar wat had je er allemaal op tegen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die stem is zo slaapverwekkend.![]()
En op een gegeven ogenblik wordt je vooral pissig op de vader en stiefmoeder.
Logitech Z4 vooral, is echt prima set. (Advies verkoopprijs is overigens 99 euro, dus die webshop is echt goedkoop. Zit ruim onder mijn inkoopprijs op mn werk iig)quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankje. Heb je ervaring met beide?
Had ze namelijk al op m'n lijstje van vier staan.
Die stiefmoeder zegt allemaal van die suggestieve dingen tegen die kinderen over de andere ouder. En op een gegeven ogenblik mag een van die jongens niet mee op vakantie met zijn vader en stiefmoeder als straf. De andere zoon zegt dan dat ze hem daar ook mee hebben. Zegt zij: 'nee, je broer wilde niet (ahum, hij mocht niet en zei later ook dat hij toch niet wildequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben verder aan het kijken maar wat had je er allemaal op tegen dan?
Ze zijn veel op het strand.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me vaag een documentaire herinneren die deels bij een strand of zwembad op een terras was opgenomen, ging ook over (stief)kinderen en vakantiesmss dezelfde
vond dat de kinderen maar raar werden behandeld in elk geval
Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Logitech Z4 vooral, is echt prima set. (Advies verkoopprijs is overigens 99 euro, dus die webshop is echt goedkoop. Zit ruim onder mijn inkoopprijs op mn werk iig)
Creative speakers zijn over het algemeen ook wel ok, maar het vermogen van dat setje is een stuk lager, dus daar zou ik even rekening mee houden. Als je een niet al te grote kamer hebt zou dat ook nog wel een optie zijn dus.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Soempie het volgende:
Oja, en op een gegeven ogenblik wordt duidelijk dat hij bij z'n vader een mobieltje heeft, maar die mag hij niet meenemen naar z'n moeder.![]()
mjah denk wel dat het dezelfde documentaire isquote:
Daar ging het net over en nu komen ze ook wat los over hoe ' slecht' het bij hun moeder wel niet is en dat ze bij stiefmoeder echt hun eigen spullen hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Soempie het volgende:
Oja, en op een gegeven ogenblik wordt duidelijk dat hij bij z'n vader een mobieltje heeft, maar die mag hij niet meenemen naar z'n moeder.![]()
Is misschien voor mij ook beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
mjah denk wel dat het dezelfde documentaire is
ik ga slapen![]()
Ben ik nog niet tegengekomen op mn werk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dank.
Weet je toevallig ook iets over deze http://tweakers.net/price(...)t20-(20-2x-14w).html ? Wel zonder subwoofer maar lijken me ook erg goed.
Toen ik 12 was moest ik ook zelf voor m'n tas zorgen en er zaten vaak genoeg verlepte broodjes in.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:08 schreef Supersheep het volgende:
Ze hebben foto's van vertrapte schoenen en een verschimmeld boterhamzakje gemaakt.
En deel 2 is wat heftiger zo te zien.
Ik ben heul geen spelquote:Op woensdag 24 september 2008 00:12 schreef Soempie het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat TIM gewoon een rotspel is. Frusterend vooral als je het even niet weet.
Ik heb liever wat heldere tonen dan een sterkere bas dus hij blijft op m'n lijstje.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben ik nog niet tegengekomen op mn werk.
De gigaworks serie is over het algemeen wel kwalitatief hoger dan de gemiddelde creative set (ik moet bekennen dat ik ook voor de gewone serie TD7700 ben gegaan, aangezien gigaworks ECHT te duur was).
Gezien het vermogen van die dingen denk ik toch dat je de subwoofer wel gaat missen.
Nog een review gevonden, staat in dat lage tonen best prima zijn, mits je hem maar heel hard zet (60-70%).
*klik*
Ligt er dus maar aan of dat handig is voor jou.
Klopt, al denk ik wel dat de moeder iets harder mag optreden. Deel 2 kijk ik later wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik 12 was moest ik ook zelf voor m'n tas zorgen en er zaten vaak genoeg verlepte broodjes in.Je kunt je kind niet eeuwig controleren en als er een keer een beschimmeld broodje in z'n tas zit, so what.
Misschien spreekt z'n moeder hem er vaak genoeg op aan.
![]()
In elk geval geen mishandeling.
Tijdens horrorfilms wil ik nog wel een dingen roeps als achter je trut enz.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben er natuurlijk beide 'schuld' aan, maar ik kan die vader en z'n vriendin gewoon niet uitstaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik wel dat de moeder iets harder mag optreden. Deel 2 kijk ik later wel.
Nicequote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef Soempie het volgende:
Weekend van 2 januari gaan we een weekend naar de Ardennen
Ik ben door de treinreis inmiddels wakker gewordenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:21 schreef Soempie het volgende:
Hopelijk wordt het in de loop der dag beter.
Pluim voor jouquote:Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef Irien het volgende:
[..]
NiceDat is de ideale tijd om er even tussenuit te knijpen. begin januari is toch alles saai. Wegwezen!
![]()
Mag ik trouwens even glimmen van trots? Joop van Zijl staat op m'n voicemail en vanmiddag is Greetje Kauffeld te gast in ons programma.
Nu al leuke dag
Kan je dit niet gewoon in je sig zetten?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:07 schreef MaJo het volgende:
Morningvandaag weer met teveel moeite opgestaan, het voelt alsof ik op instorten sta en de dag begint pas net
Misschien is dat de reden dat ik nooit naar Radio 5 luister.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef Irien het volgende:
Mag ik trouwens even glimmen van trots? Joop van Zijl staat op m'n voicemail en vanmiddag is Greetje Kauffeld te gast in ons programma.
Nu al leuke dag
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dit niet gewoon in je sig zetten?
Dan hoef je het niet elke dag opnieuw te typen...
quote:
You go girlquote:
Ja, ik sta te trillen op mijn benen van angst...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
You go girlmijn vriendinnen komen voor me op MM dus kijk maar uit
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat ik nooit naar Radio 5 luister.
Ik zou niet eens de frequentie weten...
Hoeveel luisteraars trekken jullie met je programma (Plein 5 was het meen ik)?
Aha, de oude AM frequentie van Radio 1.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenAM 747
Ik werk ook voor Radio 2. Wat doe jij eigenlijk
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Irien het volgende:
Die opmerling van "zet het eens in je sig, dan hoef je het niet elke dag te typen"
Dat heb ik inderdaad met mijn volle bewustzijn en overtuiging gepost (incl.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Irien het volgende:
Die opmerling van "zet het eens in je sig, dan hoef je het niet elke dag te typen"
Nee, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook dequote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Irien het volgende:
Ik las die opmerking als : ga eens ergens anders klagen over je kwaaltjes, ik heb geen zin om het elke dag weer hier te lezen. Zet het in de sig.
Maargoed misschien bedoelde je het niet zo.
Ok. Weer vriendjes?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook deop het eind.
De soep wordt hier niet altijd zo heet gegeten zoals ze opgediend wordt...
Arm beestquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
Da's minder.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ally Mc Beal,
Da's toch die anorexia advocaat?
Ja, ik wil er wel bij zijn.... moet helaas wel werken vrijdagochtend, dus het wordt heen en weer. Hopelijk kan ik de auto van mn vriend lenen, want ik zie het niet zitten om na zoiets in de trein te gaan zittenquote:
Vervelend dat je weer terug moet. Dan is de auto misschien wel verstandiger. Wel voorzichtig zijn hè. Kan net zo goed dat je afwezig achter het stuur zit. (ik klink als m'n moeder, maar bedoel het goed.)quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik wil er wel bij zijn.... moet helaas wel werken vrijdagochtend, dus het wordt heen en weer. Hopelijk kan ik de auto van mn vriend lenen, want ik zie het niet zitten om na zoiets in de trein te gaan zitten
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vervelend dat je weer terug moet. Dan is de auto misschien wel verstandiger. Wel voorzichtig zijn hè. Kan net zo goed dat je afwezig achter het stuur zit. (ik klink als m'n moeder, maar bedoel het goed.)
Dan is het dus wel voor MM bedoeldquote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenAM 747
Ik werk ook voor Radio 2. Wat doe jij eigenlijk
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:08 schreef Whiteguy het volgende:
Zo voorspelbaar... maar daarom niet minder grappig
Waar is hier? De avondklokwijk?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie net op het journaal dat het winkelcentrumpje hier in de buurt in de avond wat minder gezellig is.
Ze leer je nog eens wat
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
is dat trouwens van dat samenscholingsverbod? Dat vroeg ik me af. Was gisteren trouwens ook al bekendquote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie net op het journaal dat het winkelcentrumpje hier in de buurt in de avond wat minder gezellig is.
Ze leer je nog eens wat
Ja, hoorde het gister ook al maar vandaag heeft de NOS er dus een reportage gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
is dat trouwens van dat samenscholingsverbod? Dat vroeg ik me af. Was gisteren trouwens ook al bekend
weet alleen niet waar die boerderij dan moet staan eigenlijk..quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, hoorde het gister ook al maar vandaag heeft de NOS er dus een reportage gemaakt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is het dus wel voor MM bedoeld![]()
![]()
Jaja houd je maar van de domme iedereen weet dat het altijd weer die schapen zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ze leer je nog eens wat
Je bedoelt sheep zijn huisquote:Op woensdag 24 september 2008 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
weet alleen niet waar die boerderij dan moet staan eigenlijk..
Treinkaartjes neem ik aan?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Net de kaartjes naar antwerpen gekocht voor dit weekend
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Treinkaartjes neem ik aan?
De tolpoorten van Antwerpen zijn namelijk al een tijdje geleden opgeheven...
Ah.. die tip kreeg ik ook laatst van iemand.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Net de kaartjes naar antwerpen gekocht voor dit weekend
Er is een afterparty voor iedereen die met die (vlaamse) organisatie op vakantie is geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar voor de lol of met een missie?
Zelf ga ik vanaf morgen naar Vlissingen voor, hoe verassend, een whisky festival: Whisky By The Sea waarvoor we de foto van de poster hebben gemaakt. We zijn daarom dit keer genodigd en mag dus helemaal gratis aan de drank...![]()
Zondag in alle vroegte vanuit Vlissingen naar Arnhem om met mijn neefje de Monsterjam bij te wonen.
Vergeten dat ik dus ook het whiskyfestival had dit weekend en dus moet ik zondag extreem vroeg op om om 10.00 uur in Arnhem te kunnen zijn. Heb namelijk pre-party kaarten aangeschaft en dat begint eigenlijk iets te vroeg...
Koopje...quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een afterparty voor iedereen die met die (vlaamse) organisatie op vakantie is geweestDus ik ga allemaal mensen van mijn vakantie ook weer zien enzo
![]()
Er is ook wel zo'n feest in Rotterdam, maar als ik toch voor mijn feest moet reizen, dan beter naar Antwerpen toch? Vanaf Rotterdam kom ik 's nachts toch ook niet makkelijk thuisEn we gaan met een groepje Nederlanders en daar zie ik weer Vlaamse reisgenoten ook, dus dan hebben we van allebei wat. BV gaat ook mee
En het kost me heen en terug nog net niet eens 35 euro; het is een over ander benelux weekend ticket, dus ik mag vanaf vrijdag reizen, en ook naar mechelen en brussel enzoEn dan zijn we aan overnachting en ontbijt 22 eur kwijt, da's dus allemaal echt niets
Ik was ook gegaan als ik niet genodigd zou zijn geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, gratis whiskeyhelemaal jou ding
Sorry!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was ook gegaan als ik niet genodigd zou zijn geweest.
Kosten dan ¤ 30,=, dus dat valt ook wel mee.
De kosten aan benzine en de B&B die we hebben geboekt zijn hoger...
En 'mijn' whisky is dus zonder 'e'...
Schots en Iers, maar er zijn meer landen die whisk(e)y maken. Handige manier om te onthoduen hoe je het moet spellen (bij Schots en Iers dan): in Ierland zit een e, dus is het whiskey. In Schotland niet -> whiskyquote:Op donderdag 25 september 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry!
Is dat verschil tussen schots en ..?
whiskywhiskywhisky.... Ik zal het onthouden. Als ik ooit nog een huisdier neem noem ik hem/haar whisky
En antwerpen is idd tof, hoop alleen dat er op zondag iets te doen is...
In Flodder zit een E, dus whiskeyquote:
Wat hebben jullie lief gereageerd op dit berichtquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schots en Iers, maar er zijn meer landen die whisk(e)y maken. Handige manier om te onthoduen hoe je het moet spellen (bij Schots en Iers dan): in Ierland zit een e, dus is het whiskey. In Schotland niet -> whisky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |