abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:04:37 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61862654
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:

Van de mensen die ik ken die me zouden kunnen bellen slaap ik het laatst.
En mocht iemand me 's nachts bellen, dan zal het wel een noodgeval zijn.
Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.
Ik overweeg overigens zo'n wake-up lamp van Philips, omdat ik 's ochtends nauwelijks meer wakker kan (wil??) worden. Iemand daar ervaring mee of iemand die je kent?
pi_61862796
Bij mij zou dat niet helpen. Ik slaap ook als het licht is.
pi_61862877
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.
Ik overweeg overigens zo'n wake-up lamp van Philips, omdat ik 's ochtends nauwelijks meer wakker kan (wil??) worden. Iemand daar ervaring mee of iemand die je kent?
Ik zag er een jaar geleden op Fok een topic over en volgens mij waren de ervaringen wisselend.
Ken zelf niemand met dat ding.
pi_61863025
Goedenavond
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_61863121
Philips Wake-Up Light #3 dat dus
Het zal waarschijnlijk beter helpen als je normaal gewend bent om in het donker te slapen en wakker te worden.
pi_61863779
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Bij mij zou dat niet helpen. Ik slaap ook als het licht is.
Het maakt ook geluid.

M'n zus heeft er een en voor haar werkt het perfect. Ik vond het alleen maar heel irritant. Ik word liever plotsklaps ruw wakker gemaakt dan zo'n suffe methode.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61864083
Vogeltjesgetsjilp?
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:45:25 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61864358
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef Supersheep het volgende:
Philips Wake-Up Light #3 dat dus
Het zal waarschijnlijk beter helpen als je normaal gewend bent om in het donker te slapen en wakker te worden.
Dank...
Het probleem is dat nu het 's morgens weer langer donker is ik totaal niet wakker wordt, al staat de wekkerradio naast me te tetteren, ik slaap er gewoon doorheen...
Zomer's, met licht, ben ik daarentegen zo mijn nest uit.
pi_61864407
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Dank...
Het probleem is dat nu het 's morgens weer langer donker is ik totaal niet wakker wordt, al staat de wekkerradio naast me te tetteren, ik slaap er gewoon doorheen...
Zomer's, met licht, ben ik daarentegen zo mijn nest uit.
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:49:35 #160
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_61864526
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Iemand hier een aanbeveling over een leuk, niet te duur (60,- max denk ik zo) 2.1 speakersetje?
Klik

of

Klik

Bovenste is wel wat degelijker imo.
pi_61864570
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Vogeltjesgetsjilp?
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:51:41 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61864588
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.

Wordt in het weekend wel eens gebeld op de vaste telefoon, terwijl ik nog lig te slapen.
No fun!!!
pi_61864760
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Voorspelling!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:
ik ga lekker afsluiten en naar huis. Dat betekent straks eerst 10 overvolle bussen voorbij laten gaan, alwaar gemiddeld zo'n 200 studenten in zitten. En dat is geen grap

Voor de ingewijden: bus 12 (s) naar Utrecht CS. Probeer maar eens rond 17:00 een bus in te stappen op halte Galgenwaard...
Ja, hallóóó, hoe leuk denk je dat het is voor de mensen die erin zitten? Wij kunnen er niks aan doen dat er niet meer ingezet wordt tijdens de spits
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

MaJo leest natuurlijk geen geneeskundeboeken dat zijn soms echt lomp grote boeken valt bij andere studies misschien wat meer mee

Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je dan
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik niet geloof ik
is m'n wekker, mp3 speler, horloge en telefoon ineen
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelen
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:57:09 #164
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61864811
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.
Zal vragen of ik ergens met zo'n ding mag proefslapen...
pi_61864927
Ik heb net een docu gekeken.

http://www.bromet.nl/album_video/album.php?name=3&cat_id=27

deze. Heb me zo boos gemaakt. Op een gegeven ogenblik werd Sven ook een beetje giftig op mij, omdat ik al ruim een uur boos was, tegen m'n scherm zat te mopperen en heel verontwaardigd op de betrokkenen reageerde.
pi_61864933
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je dan
Precies.
En nu zet ik de computer uit, ik wil dat tentamen echt wel halen.
pi_61864978
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:

Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelen
Ik kijk echt haast nooit op m'n mobiel. Weet niet eens waar hij nu ligt. 's Avonds pak ik hem wel, omdat ik hem als wekker gebruik.
pi_61864991
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

Precies.
En nu zet ik de computer uit, ik wil dat tentamen echt wel halen.
Succes meis
pi_61865021
Praten jullie ook weleens tegen de tv?
pi_61865135
Ik wod eindelijk langzaam weer een beeje vriendjes met mijn school. Na een absoluut dieptepunt vandaag waarin de conrector van de bovenbouw mijn motivatieproblemen o.a. weet aan het feit dat ik C&M had gekozen en suggereerde dat alle Onderpresteerders (HB'ers) eigenlijk een stelletje aanstellers zijn, kwamen mijn lieve gymleraar en lerares Frans in actie, met als resultaat dat ik in ieder geval wsl derdeklassers les ga geven in Frans, mee ga bepalen met de onderwerpen voor de mondelingen e.d. En ze gaat met een paar andere docenten praten
Maar dat was pas helemaal aan het einde van de dag, ik heb eerst nog een totale mentale breakdown moeten ondergaan

(note aan mezelf: géén koffie meer drinken!)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_61865178
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Klik

of

Klik

Bovenste is wel wat degelijker imo.
Dankje. Heb je ervaring met beide?
Had ze namelijk al op m'n lijstje van vier staan.
pi_61865232
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Voortdurend En dan vooral aanmoedigingen of scheldpartijen aan personages of antwoorden op van die stomme reclamevragen en mededelingen
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:09:14 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_61865261
Ik ga lekker vroeg slapen

Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 september 2008 @ 23:14:10 #175
39237 crew  H_T
2733
pi_61865420
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Als wekker is mijn telefoon betrouwbaarder dan mijn wekker, dat dan weer wel.
Mijn nieuwe telefoon is ook een betere mp3-speler dan mijn mp3-speler
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_61865428
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Voortdurend En dan vooral aanmoedigingen of scheldpartijen aan personages of antwoorden op van die stomme reclamevragen en mededelingen
Eigenlijk is dat dus echt te irritant voor anderen. Ik doe het alleen als ik me ergens heel boos over maak.

Ik heb trouwens een vriendin die commentaar levert op films als we in de bios zitten.
pi_61865478
Ikdoe hetdan ook alleen als ik alleen ben
Live from Chicago
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 september 2008 @ 23:17:16 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_61865517
quote:
Ja, vooral als ik vind dat er iets heel doms wordt gezegd of gedaan. Of als ik het lang vind duren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_61865544
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ikdoe hetdan ook alleen als ik alleen ben
Goed zo. Ik alleen als ik ook echt in m'n eentje zit te kijken. Sven was met iets anders bezig, maar had er dus toch last van.
pi_61865598
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een docu gekeken.

http://www.bromet.nl/album_video/album.php?name=3&cat_id=27

deze. Heb me zo boos gemaakt. Op een gegeven ogenblik werd Sven ook een beetje giftig op mij, omdat ik al ruim een uur boos was, tegen m'n scherm zat te mopperen en heel verontwaardigd op de betrokkenen reageerde.
Ik heb het nu zo'n 10 minuten opstaan maar er is nog niks om echt boos over te worden behalve een irritante voice-over?
pi_61865636
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Ik heb het nu zo'n 10 minuten opstaan maar er is nog niks om echt boos over te worden behalve een irritante voice-over?
Ja, die stem is zo slaapverwekkend.

En op een gegeven ogenblik wordt je vooral pissig op de vader en stiefmoeder.
pi_61865643
ZO pissig dat je 'wordt je' schrijft.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 23:25:20 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61865729
quote:
ik zit wel eens zo mee te leven dat ik wilde gebaren naar het scherm maak, als er iets heftigs gebeurd ik zit te gillen van neeeee en ik heb heel vaak last van plaatsvervangende schaamte
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_61865755
Met de nieuwe layout quote je tegenwoordig ook de posticon mee?
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 23:29:00 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61865840

Het studeren in bad mysterie: mijn boeken zijn meestal niet echt zwaar dus dan is het makkelijk in bad mee te nemen Wat markeren betreft: gewoon op de rand van de badkuip De laatste tijd maak ik echter samenvattingen en dat doe ik dan gewoon als ik uit bad kom

Ik ga nu nog even een hoofdstukje lezen in bed. Heb net een slaaptabletje ingenomen en ben erg In combinatie met mijn studieboek moet het slapen dus wel lukken

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_61865855
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:24 schreef Supersheep het volgende:
Professor Wikipedia

pi_61865929
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef Supersheep het volgende:
Met de nieuwe layout quote je tegenwoordig ook de posticon mee?
Ja, daar was een topic over geopend en Danny vond het een goed idee. Ik zie alleen geen posticons meegepost als ik zelf quote? Alleen bij anderen. Hebben jullie dat ook?
pi_61866016
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, daar was een topic over geopend en Danny vond het een goed idee. Ik zie alleen geen posticons meegepost als ik zelf quote? Alleen bij anderen. Hebben jullie dat ook?
De eerste die ik ooit heb gezien is die van Ets.
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 23:37:44 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61866106
Waarom maken mensen uberhaupt gebruik van PI's? Ik kijk er echt serieus NOOIT naar
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_61866175
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, die stem is zo slaapverwekkend.

En op een gegeven ogenblik wordt je vooral pissig op de vader en stiefmoeder.
Ben verder aan het kijken maar wat had je er allemaal op tegen dan?
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:42:04 #192
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_61866254
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Dankje. Heb je ervaring met beide?
Had ze namelijk al op m'n lijstje van vier staan.
Logitech Z4 vooral, is echt prima set. (Advies verkoopprijs is overigens 99 euro, dus die webshop is echt goedkoop. Zit ruim onder mijn inkoopprijs op mn werk iig)

Creative speakers zijn over het algemeen ook wel ok, maar het vermogen van dat setje is een stuk lager, dus daar zou ik even rekening mee houden. Als je een niet al te grote kamer hebt zou dat ook nog wel een optie zijn dus.
pi_61866365
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Ben verder aan het kijken maar wat had je er allemaal op tegen dan?
Die stiefmoeder zegt allemaal van die suggestieve dingen tegen die kinderen over de andere ouder. En op een gegeven ogenblik mag een van die jongens niet mee op vakantie met zijn vader en stiefmoeder als straf. De andere zoon zegt dan dat ze hem daar ook mee hebben. Zegt zij: 'nee, je broer wilde niet (ahum, hij mocht niet en zei later ook dat hij toch niet wilde ), dus HIJ pest jou.' Daar hoor je als volwassene toch gewoon boven te staan en niet in mee te gaan. In elk geval heel slecht dat ze nu die broer zwart maakt.

En dat ze uiteindelijk een van die zoons met open armen ontvangen, terwijl ze gewoon hadden moeten zeggen dat hij terug moest naar z'n moeder om dingen uit te praten. Om vervolgens eventueel te kijken of ze hem in huis zouden nemen, of dat nog een kwestie zou zijn dan.

Totaal geen overleg tussen de ouders, maar wel met modder gooien. Kinderachtig gedoe over de kinderen heen.
pi_61866410
Ik ben nog zo pissed dat ik het niet eens normaal kan verwoorden.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 23:47:53 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61866438
ik kan me vaag een documentaire herinneren die deels bij een strand of zwembad op een terras was opgenomen, ging ook over (stief)kinderen en vakanties mss dezelfde vond dat de kinderen maar raar werden behandeld in elk geval
With four other people
And aliens
pi_61866486
Oja, en op een gegeven ogenblik wordt duidelijk dat hij bij z'n vader een mobieltje heeft, maar die mag hij niet meenemen naar z'n moeder.
pi_61866553
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me vaag een documentaire herinneren die deels bij een strand of zwembad op een terras was opgenomen, ging ook over (stief)kinderen en vakanties mss dezelfde vond dat de kinderen maar raar werden behandeld in elk geval
Ze zijn veel op het strand.
pi_61866649
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Logitech Z4 vooral, is echt prima set. (Advies verkoopprijs is overigens 99 euro, dus die webshop is echt goedkoop. Zit ruim onder mijn inkoopprijs op mn werk iig)

Creative speakers zijn over het algemeen ook wel ok, maar het vermogen van dat setje is een stuk lager, dus daar zou ik even rekening mee houden. Als je een niet al te grote kamer hebt zou dat ook nog wel een optie zijn dus.
Dank.
Weet je toevallig ook iets over deze http://tweakers.net/price(...)t20-(20-2x-14w).html ? Wel zonder subwoofer maar lijken me ook erg goed.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 23:59:25 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61866765
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Soempie het volgende:
Oja, en op een gegeven ogenblik wordt duidelijk dat hij bij z'n vader een mobieltje heeft, maar die mag hij niet meenemen naar z'n moeder.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ze zijn veel op het strand.
mjah denk wel dat het dezelfde documentaire is

ik ga slapen
With four other people
And aliens
pi_61866939
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Soempie het volgende:
Daar ging het net over en nu komen ze ook wat los over hoe ' slecht' het bij hun moeder wel niet is en dat ze bij stiefmoeder echt hun eigen spullen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')