Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Van de mensen die ik ken die me zouden kunnen bellen slaap ik het laatst.
En mocht iemand me 's nachts bellen, dan zal het wel een noodgeval zijn.
Ik zag er een jaar geleden op Fok een topic over en volgens mij waren de ervaringen wisselend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.
Ik overweeg overigens zo'n wake-up lamp van Philips, omdat ik 's ochtends nauwelijks meer wakker kan (wil??) worden. Iemand daar ervaring mee of iemand die je kent?
Het maakt ook geluid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Bij mij zou dat niet helpen. Ik slaap ook als het licht is.
Dank...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef Supersheep het volgende:
Philips Wake-Up Light #3 dat dus
Het zal waarschijnlijk beter helpen als je normaal gewend bent om in het donker te slapen en wakker te worden.
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Dank...![]()
Het probleem is dat nu het 's morgens weer langer donker is ik totaal niet wakker wordt, al staat de wekkerradio naast me te tetteren, ik slaap er gewoon doorheen...
Zomer's, met licht, ben ik daarentegen zo mijn nest uit.
Klikquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Iemand hier een aanbeveling over een leuk, niet te duur (60,- max denk ik zo) 2.1 speakersetje?
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorspelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hallóóó, hoe leuk denk je dat het is voor de mensen die erin zitten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker afsluiten en naar huis. Dat betekent straks eerst 10 overvolle bussen voorbij laten gaan, alwaar gemiddeld zo'n 200 studenten in zitten. En dat is geen grap
Voor de ingewijden: bus 12 (s) naar Utrecht CS. Probeer maar eens rond 17:00 een bus in te stappen op halte Galgenwaard...
Wij kunnen er niks aan doen dat er niet meer ingezet wordt tijdens de spits
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je danquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MaJo leest natuurlijk geen geneeskundeboekendat zijn soms echt lomp grote boeken
valt bij andere studies misschien wat meer mee
Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik niet geloof ik
is m'n wekker, mp3 speler, horloge en telefoon ineen
![]()
Zal vragen of ik ergens met zo'n ding mag proefslapen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.
Precies.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je dan
Ik kijk echt haast nooit op m'n mobiel. Weet niet eens waar hij nu ligt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelen
Succes meisquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
En nu zet ik de computer uit, ik wil dat tentamen echt wel halen.
Dankje. Heb je ervaring met beide?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klik
of
Klik
Bovenste is wel wat degelijker imo.
Voortdurendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Praten jullie ook weleens tegen de tv?
Mijn nieuwe telefoon is ook een betere mp3-speler dan mijn mp3-spelerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als wekker is mijn telefoon betrouwbaarder dan mijn wekker, dat dan weer wel.
Eigenlijk is dat dus echt te irritant voor anderen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
VoortdurendEn dan vooral aanmoedigingen of scheldpartijen aan personages of antwoorden op van die stomme reclamevragen en mededelingen
Ja, vooral als ik vind dat er iets heel doms wordt gezegd of gedaan. Of als ik het lang vind durenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Goed zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ikdoe hetdan ook alleen als ik alleen ben
Ik heb het nu zo'n 10 minuten opstaan maar er is nog niks om echt boos over te worden behalve een irritante voice-over?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een docu gekeken.
http://www.bromet.nl/album_video/album.php?name=3&cat_id=27
deze. Heb me zo boos gemaakt.Op een gegeven ogenblik werd Sven ook een beetje giftig op mij, omdat ik al ruim een uur boos was, tegen m'n scherm zat te mopperen en heel verontwaardigd op de betrokkenen reageerde.
![]()
Ja, die stem is zo slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo'n 10 minuten opstaan maar er is nog niks om echt boos over te worden behalve een irritante voice-over?
ik zit wel eens zo mee te leven dat ik wilde gebaren naar het scherm maak, als er iets heftigs gebeurd ik zit te gillen van neeeee en ik heb heel vaak last van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
quote:
Ja, daar was een topic over geopend en Danny vond het een goed idee. Ik zie alleen geen posticons meegepost als ik zelf quote? Alleen bij anderen. Hebben jullie dat ook?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef Supersheep het volgende:
Met de nieuwe layout quote je tegenwoordig ook de posticon mee?
De eerste die ik ooit heb gezien is die van Ets.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar was een topic over geopend en Danny vond het een goed idee. Ik zie alleen geen posticons meegepost als ik zelf quote? Alleen bij anderen. Hebben jullie dat ook?
Ben verder aan het kijken maar wat had je er allemaal op tegen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die stem is zo slaapverwekkend.![]()
En op een gegeven ogenblik wordt je vooral pissig op de vader en stiefmoeder.
Logitech Z4 vooral, is echt prima set. (Advies verkoopprijs is overigens 99 euro, dus die webshop is echt goedkoop. Zit ruim onder mijn inkoopprijs op mn werk iig)quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankje. Heb je ervaring met beide?
Had ze namelijk al op m'n lijstje van vier staan.
Die stiefmoeder zegt allemaal van die suggestieve dingen tegen die kinderen over de andere ouder. En op een gegeven ogenblik mag een van die jongens niet mee op vakantie met zijn vader en stiefmoeder als straf. De andere zoon zegt dan dat ze hem daar ook mee hebben. Zegt zij: 'nee, je broer wilde niet (ahum, hij mocht niet en zei later ook dat hij toch niet wildequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben verder aan het kijken maar wat had je er allemaal op tegen dan?
Ze zijn veel op het strand.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me vaag een documentaire herinneren die deels bij een strand of zwembad op een terras was opgenomen, ging ook over (stief)kinderen en vakantiesmss dezelfde
vond dat de kinderen maar raar werden behandeld in elk geval
Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Logitech Z4 vooral, is echt prima set. (Advies verkoopprijs is overigens 99 euro, dus die webshop is echt goedkoop. Zit ruim onder mijn inkoopprijs op mn werk iig)
Creative speakers zijn over het algemeen ook wel ok, maar het vermogen van dat setje is een stuk lager, dus daar zou ik even rekening mee houden. Als je een niet al te grote kamer hebt zou dat ook nog wel een optie zijn dus.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Soempie het volgende:
Oja, en op een gegeven ogenblik wordt duidelijk dat hij bij z'n vader een mobieltje heeft, maar die mag hij niet meenemen naar z'n moeder.![]()
mjah denk wel dat het dezelfde documentaire isquote:
Daar ging het net over en nu komen ze ook wat los over hoe ' slecht' het bij hun moeder wel niet is en dat ze bij stiefmoeder echt hun eigen spullen hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Soempie het volgende:
Oja, en op een gegeven ogenblik wordt duidelijk dat hij bij z'n vader een mobieltje heeft, maar die mag hij niet meenemen naar z'n moeder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |