Wees blij dat je nog naar school kan. Werken is ook niet alles.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik nog naar school ga?
Bij voorbaat dank, PS
Enjoy it while it lasts!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik nog naar school ga?
Bij voorbaat dank, PS
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef iamredleader het volgende:
Mijn lieverdje stuurde me vanochtend het volgende sms'je:
[..]woei
Februari is een goede maand om in jarig te zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Die vriendin was toch 11 februari uitgerekend?
Een iets te late Nem, en een wat latere Soemp. En straks ergens in dat rijtje "Nemo".quote:Its-Jojo-4you: 14 februari
Hawaii_Tim: 26 februari
Cobra4: 27 februari
Nem: 9 maart
Soempie: 13 maart
Damn, zulke dingen maak ik nou nooit mee op mn werk. Saaie boelquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:52 schreef iamredleader het volgende:
Jouw meest bizarre werkervaringen
What
The
Fuck
Pagina 3, verhaaltje uit de koekjesfabriek
Net als vorig jaar waren de vrouwenboxen eerder op, maar de dames mochten wel een mannenbox mee krijgen. Nu hebben er dus meerdere meisjes een studentbox (ik wilde eerst doos typenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bang dat er voor de dames ipv scheermesjes/condooms maandverband of zo in zit
oh en daar is op zich niks mis mee hoor, het is wel handig. Maar zo SAAI
Hoe kom je daaraan / daarvoor in aanmerking ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De inhoud van de studentbox (voor mannen, er bestaat ook een vrouweneditie):
Een zak Lay's finest rozemarijn, pakje Tuc hot n spicy, Go-Tan basmati black mushroom rijst, pakje Nescafé Latte Macchiato, miniflesje Nivea douchegel/shampoo, pakje pizza-topping, 10 condooms, 1 Liga fruitkick, 1 Wilkinson quattro titanium, minitube Colgate, twee cola-Mentosjes, wat waardebonnen en tijdschriften. Als je er nog een kan halen: doen dus!
Ja zo kan je ongewenste haargroei natuurlijk ook noemenquote:
Vorig jaar had ik ook zo'n box en heb er he-le-maal niets van gemerkt. Een keer iets bestellen bij Lekturama is gevaarlijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:19 schreef wyccie het volgende:
Ik wil dus ook die box, en ik zou 'm ook hebben laten bezorgen ware het niet dat ze mijn gegevens aan derden verstrekken. Ik zit niet te wachten op telefoontjes van callcentermiepen en reclamefolders van datingbureaus en de Pabo.
Ach gosquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
Nu voelt het alsof ik lui ben. Stomme studenten.![]()
Same here... sterker nog! Ik nog lang niet klaar!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben helemaal gaar van werk
Vanavond maar even lekker onderuit zakken met een filmpje of zo
Tot hoe laat moet je dan nog?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Irien het volgende:
Same here... sterker nog! Ik nog lang niet klaar!
Voorspelling!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
Ik zag vanmiddag bij een vriendin gave grijze laarzen.
Ik heb net de winkel opgebeld en gevraagd of ze de laarzen apart leggen.Ze waren 160 euro en zijn nu 59
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorspelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehe snelle voorspelling
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |