Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Van de mensen die ik ken die me zouden kunnen bellen slaap ik het laatst.
En mocht iemand me 's nachts bellen, dan zal het wel een noodgeval zijn.
Ik zag er een jaar geleden op Fok een topic over en volgens mij waren de ervaringen wisselend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben al een paar keer 's nachts per ongeluk door wildvreemden wakker gebeld en sindsdien wil ik mijn mobiel niet meer in de slaapkamer hebben.
Ik overweeg overigens zo'n wake-up lamp van Philips, omdat ik 's ochtends nauwelijks meer wakker kan (wil??) worden. Iemand daar ervaring mee of iemand die je kent?
Het maakt ook geluid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Bij mij zou dat niet helpen. Ik slaap ook als het licht is.
Dank...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef Supersheep het volgende:
Philips Wake-Up Light #3 dat dus
Het zal waarschijnlijk beter helpen als je normaal gewend bent om in het donker te slapen en wakker te worden.
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Dank...![]()
Het probleem is dat nu het 's morgens weer langer donker is ik totaal niet wakker wordt, al staat de wekkerradio naast me te tetteren, ik slaap er gewoon doorheen...
Zomer's, met licht, ben ik daarentegen zo mijn nest uit.
Klikquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Iemand hier een aanbeveling over een leuk, niet te duur (60,- max denk ik zo) 2.1 speakersetje?
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hup, je mobieltje weer in de slaapkamer dus.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorspelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hallóóó, hoe leuk denk je dat het is voor de mensen die erin zitten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker afsluiten en naar huis. Dat betekent straks eerst 10 overvolle bussen voorbij laten gaan, alwaar gemiddeld zo'n 200 studenten in zitten. En dat is geen grap
Voor de ingewijden: bus 12 (s) naar Utrecht CS. Probeer maar eens rond 17:00 een bus in te stappen op halte Galgenwaard...
Wij kunnen er niks aan doen dat er niet meer ingezet wordt tijdens de spits
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je danquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MaJo leest natuurlijk geen geneeskundeboekendat zijn soms echt lomp grote boeken
valt bij andere studies misschien wat meer mee
Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik niet geloof ik
is m'n wekker, mp3 speler, horloge en telefoon ineen
![]()
Zal vragen of ik ergens met zo'n ding mag proefslapen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar wel heeeeel irritant.
Precies.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
De mijne zijn ook te zwaar. En dan nog, hoe markeer je dan
Ik kijk echt haast nooit op m'n mobiel. Weet niet eens waar hij nu ligt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Praktisch zou ik zonder kunnen, maar ik zou me kapot vervelen
Succes meisquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
En nu zet ik de computer uit, ik wil dat tentamen echt wel halen.
Dankje. Heb je ervaring met beide?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klik
of
Klik
Bovenste is wel wat degelijker imo.
Voortdurendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Praten jullie ook weleens tegen de tv?
Mijn nieuwe telefoon is ook een betere mp3-speler dan mijn mp3-spelerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als wekker is mijn telefoon betrouwbaarder dan mijn wekker, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |