Jaja houd je maar van de domme iedereen weet dat het altijd weer die schapen zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie net op het journaal dat het winkelcentrumpje hier in de buurt in de avond wat minder gezellig is.
Ze leer je nog eens wat
Je bedoelt sheep zijn huisquote:Op woensdag 24 september 2008 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
weet alleen niet waar die boerderij dan moet staan eigenlijk..
Treinkaartjes neem ik aan?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Net de kaartjes naar antwerpen gekocht voor dit weekend
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Treinkaartjes neem ik aan?
De tolpoorten van Antwerpen zijn namelijk al een tijdje geleden opgeheven...
Ah.. die tip kreeg ik ook laatst van iemand.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Net de kaartjes naar antwerpen gekocht voor dit weekend
Er is een afterparty voor iedereen die met die (vlaamse) organisatie op vakantie is geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar voor de lol of met een missie?
Zelf ga ik vanaf morgen naar Vlissingen voor, hoe verassend, een whisky festival: Whisky By The Sea waarvoor we de foto van de poster hebben gemaakt. We zijn daarom dit keer genodigd en mag dus helemaal gratis aan de drank...![]()
Zondag in alle vroegte vanuit Vlissingen naar Arnhem om met mijn neefje de Monsterjam bij te wonen.
Vergeten dat ik dus ook het whiskyfestival had dit weekend en dus moet ik zondag extreem vroeg op om om 10.00 uur in Arnhem te kunnen zijn. Heb namelijk pre-party kaarten aangeschaft en dat begint eigenlijk iets te vroeg...
Koopje...quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een afterparty voor iedereen die met die (vlaamse) organisatie op vakantie is geweestDus ik ga allemaal mensen van mijn vakantie ook weer zien enzo
![]()
Er is ook wel zo'n feest in Rotterdam, maar als ik toch voor mijn feest moet reizen, dan beter naar Antwerpen toch? Vanaf Rotterdam kom ik 's nachts toch ook niet makkelijk thuisEn we gaan met een groepje Nederlanders en daar zie ik weer Vlaamse reisgenoten ook, dus dan hebben we van allebei wat. BV gaat ook mee
En het kost me heen en terug nog net niet eens 35 euro; het is een over ander benelux weekend ticket, dus ik mag vanaf vrijdag reizen, en ook naar mechelen en brussel enzoEn dan zijn we aan overnachting en ontbijt 22 eur kwijt, da's dus allemaal echt niets
Ik was ook gegaan als ik niet genodigd zou zijn geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, gratis whiskeyhelemaal jou ding
Sorry!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was ook gegaan als ik niet genodigd zou zijn geweest.
Kosten dan ¤ 30,=, dus dat valt ook wel mee.
De kosten aan benzine en de B&B die we hebben geboekt zijn hoger...
En 'mijn' whisky is dus zonder 'e'...
Schots en Iers, maar er zijn meer landen die whisk(e)y maken. Handige manier om te onthoduen hoe je het moet spellen (bij Schots en Iers dan): in Ierland zit een e, dus is het whiskey. In Schotland niet -> whiskyquote:Op donderdag 25 september 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry!
Is dat verschil tussen schots en ..?
whiskywhiskywhisky.... Ik zal het onthouden. Als ik ooit nog een huisdier neem noem ik hem/haar whisky
En antwerpen is idd tof, hoop alleen dat er op zondag iets te doen is...
In Flodder zit een E, dus whiskeyquote:
Wat hebben jullie lief gereageerd op dit berichtquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |