Misschien is dat de reden dat ik nooit naar Radio 5 luister.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef Irien het volgende:
Mag ik trouwens even glimmen van trots? Joop van Zijl staat op m'n voicemail en vanmiddag is Greetje Kauffeld te gast in ons programma.
Nu al leuke dag
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dit niet gewoon in je sig zetten?
Dan hoef je het niet elke dag opnieuw te typen...
quote:
You go girlquote:
Ja, ik sta te trillen op mijn benen van angst...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
You go girlmijn vriendinnen komen voor me op MM dus kijk maar uit
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat ik nooit naar Radio 5 luister.
Ik zou niet eens de frequentie weten...
Hoeveel luisteraars trekken jullie met je programma (Plein 5 was het meen ik)?
Aha, de oude AM frequentie van Radio 1.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenAM 747
Ik werk ook voor Radio 2. Wat doe jij eigenlijk
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Irien het volgende:
Die opmerling van "zet het eens in je sig, dan hoef je het niet elke dag te typen"
Dat heb ik inderdaad met mijn volle bewustzijn en overtuiging gepost (incl.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Irien het volgende:
Die opmerling van "zet het eens in je sig, dan hoef je het niet elke dag te typen"
Nee, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook dequote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Irien het volgende:
Ik las die opmerking als : ga eens ergens anders klagen over je kwaaltjes, ik heb geen zin om het elke dag weer hier te lezen. Zet het in de sig.
Maargoed misschien bedoelde je het niet zo.
Ok. Weer vriendjes?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook deop het eind.
De soep wordt hier niet altijd zo heet gegeten zoals ze opgediend wordt...
Arm beestquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
Da's minder.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ally Mc Beal,
Da's toch die anorexia advocaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |