Misschien is dat de reden dat ik nooit naar Radio 5 luister.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef Irien het volgende:
Mag ik trouwens even glimmen van trots? Joop van Zijl staat op m'n voicemail en vanmiddag is Greetje Kauffeld te gast in ons programma.
Nu al leuke dag
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dit niet gewoon in je sig zetten?
Dan hoef je het niet elke dag opnieuw te typen...
quote:
You go girlquote:
Ja, ik sta te trillen op mijn benen van angst...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
You go girlmijn vriendinnen komen voor me op MM dus kijk maar uit
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat ik nooit naar Radio 5 luister.
Ik zou niet eens de frequentie weten...
Hoeveel luisteraars trekken jullie met je programma (Plein 5 was het meen ik)?
Aha, de oude AM frequentie van Radio 1.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenAM 747
Ik werk ook voor Radio 2. Wat doe jij eigenlijk
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Irien het volgende:
Die opmerling van "zet het eens in je sig, dan hoef je het niet elke dag te typen"
Dat heb ik inderdaad met mijn volle bewustzijn en overtuiging gepost (incl.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Irien het volgende:
Die opmerling van "zet het eens in je sig, dan hoef je het niet elke dag te typen"
Nee, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook dequote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Irien het volgende:
Ik las die opmerking als : ga eens ergens anders klagen over je kwaaltjes, ik heb geen zin om het elke dag weer hier te lezen. Zet het in de sig.
Maargoed misschien bedoelde je het niet zo.
Ok. Weer vriendjes?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook deop het eind.
De soep wordt hier niet altijd zo heet gegeten zoals ze opgediend wordt...
Arm beestquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
Da's minder.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Net mn moeder aan de telefoon gehad, waarschijnlijk krijgt de kat morgenavond een spuitje
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ally Mc Beal,
Da's toch die anorexia advocaat?
Ja, ik wil er wel bij zijn.... moet helaas wel werken vrijdagochtend, dus het wordt heen en weer. Hopelijk kan ik de auto van mn vriend lenen, want ik zie het niet zitten om na zoiets in de trein te gaan zittenquote:
Vervelend dat je weer terug moet. Dan is de auto misschien wel verstandiger. Wel voorzichtig zijn hč. Kan net zo goed dat je afwezig achter het stuur zit. (ik klink als m'n moeder, maar bedoel het goed.)quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik wil er wel bij zijn.... moet helaas wel werken vrijdagochtend, dus het wordt heen en weer. Hopelijk kan ik de auto van mn vriend lenen, want ik zie het niet zitten om na zoiets in de trein te gaan zitten
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vervelend dat je weer terug moet. Dan is de auto misschien wel verstandiger. Wel voorzichtig zijn hč. Kan net zo goed dat je afwezig achter het stuur zit. (ik klink als m'n moeder, maar bedoel het goed.)
Dan is het dus wel voor MM bedoeldquote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is niet voor jou bedoeld, Radio 5 is een zender voor ouderenAM 747
Ik werk ook voor Radio 2. Wat doe jij eigenlijk
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:08 schreef Whiteguy het volgende:
Zo voorspelbaar... maar daarom niet minder grappig
Waar is hier? De avondklokwijk?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie net op het journaal dat het winkelcentrumpje hier in de buurt in de avond wat minder gezellig is.
Ze leer je nog eens wat
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
is dat trouwens van dat samenscholingsverbod? Dat vroeg ik me af. Was gisteren trouwens ook al bekendquote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie net op het journaal dat het winkelcentrumpje hier in de buurt in de avond wat minder gezellig is.
Ze leer je nog eens wat
Ja, hoorde het gister ook al maar vandaag heeft de NOS er dus een reportage gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
is dat trouwens van dat samenscholingsverbod? Dat vroeg ik me af. Was gisteren trouwens ook al bekend
weet alleen niet waar die boerderij dan moet staan eigenlijk..quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, hoorde het gister ook al maar vandaag heeft de NOS er dus een reportage gemaakt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is het dus wel voor MM bedoeld![]()
![]()
Jaja houd je maar van de domme iedereen weet dat het altijd weer die schapen zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ze leer je nog eens wat
Je bedoelt sheep zijn huisquote:Op woensdag 24 september 2008 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
weet alleen niet waar die boerderij dan moet staan eigenlijk..
Treinkaartjes neem ik aan?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Net de kaartjes naar antwerpen gekocht voor dit weekend
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Treinkaartjes neem ik aan?
De tolpoorten van Antwerpen zijn namelijk al een tijdje geleden opgeheven...
Ah.. die tip kreeg ik ook laatst van iemand.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei! Net de kaartjes naar antwerpen gekocht voor dit weekend
Er is een afterparty voor iedereen die met die (vlaamse) organisatie op vakantie is geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar voor de lol of met een missie?
Zelf ga ik vanaf morgen naar Vlissingen voor, hoe verassend, een whisky festival: Whisky By The Sea waarvoor we de foto van de poster hebben gemaakt. We zijn daarom dit keer genodigd en mag dus helemaal gratis aan de drank...![]()
Zondag in alle vroegte vanuit Vlissingen naar Arnhem om met mijn neefje de Monsterjam bij te wonen.
Vergeten dat ik dus ook het whiskyfestival had dit weekend en dus moet ik zondag extreem vroeg op om om 10.00 uur in Arnhem te kunnen zijn. Heb namelijk pre-party kaarten aangeschaft en dat begint eigenlijk iets te vroeg...
Koopje...quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een afterparty voor iedereen die met die (vlaamse) organisatie op vakantie is geweestDus ik ga allemaal mensen van mijn vakantie ook weer zien enzo
![]()
Er is ook wel zo'n feest in Rotterdam, maar als ik toch voor mijn feest moet reizen, dan beter naar Antwerpen toch? Vanaf Rotterdam kom ik 's nachts toch ook niet makkelijk thuisEn we gaan met een groepje Nederlanders en daar zie ik weer Vlaamse reisgenoten ook, dus dan hebben we van allebei wat. BV gaat ook mee
En het kost me heen en terug nog net niet eens 35 euro; het is een over ander benelux weekend ticket, dus ik mag vanaf vrijdag reizen, en ook naar mechelen en brussel enzoEn dan zijn we aan overnachting en ontbijt 22 eur kwijt, da's dus allemaal echt niets
Ik was ook gegaan als ik niet genodigd zou zijn geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, gratis whiskeyhelemaal jou ding
Sorry!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was ook gegaan als ik niet genodigd zou zijn geweest.
Kosten dan ¤ 30,=, dus dat valt ook wel mee.
De kosten aan benzine en de B&B die we hebben geboekt zijn hoger...
En 'mijn' whisky is dus zonder 'e'...
Schots en Iers, maar er zijn meer landen die whisk(e)y maken. Handige manier om te onthoduen hoe je het moet spellen (bij Schots en Iers dan): in Ierland zit een e, dus is het whiskey. In Schotland niet -> whiskyquote:Op donderdag 25 september 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry!
Is dat verschil tussen schots en ..?
whiskywhiskywhisky.... Ik zal het onthouden. Als ik ooit nog een huisdier neem noem ik hem/haar whisky
En antwerpen is idd tof, hoop alleen dat er op zondag iets te doen is...
In Flodder zit een E, dus whiskeyquote:
Wat hebben jullie lief gereageerd op dit berichtquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |